SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is een beetje goedkoop als vrouwen zo praten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:09 schreef kree het volgende:
vrouwen zijn er wat meer stiekem over gewoon als mannen over het algemeen denk.
mss niet tegen elkaar als vrouwen, maar naar mannen. hmmmmmm ik heb nog nooit een vrouw horen zeggen hoor nou er ff lekker dildo in ofzo.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
had nog andere TT in gedachten, maar mss dekt dit de lading soort van
Do what you love, love what you do!![]()
Euhm waarom?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een beetje goedkoop als vrouwen zo praten.Do what you love, love what you do!![]()
LOL. hahahaha naja hoop hihihi natuurlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:11 schreef kree het volgende:
had nog andere TT in gedachten, maar mss dekt dit de lading soort vanUw ADH vitamine Worst
niet lullig gaan doen nu he? wat er is is, we willen allemaal gelijk zijn toch? man en vrouw?quote:
\
Als hier onder mannen over gepraat wordt? nooit probleem.
met vrouwen moeten we uitzondering maken dan over zelfde soort onderwerpen omdat ze vrouw zijn?
dat is juist wat we niet willen he inclusief moeten we zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Een Bad Dragon?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
maarjaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
LOL. hahahaha naja hoop hihihi natuurlijkOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
De google autocomplete maakt nog minder aannames dan jij.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
niet lullig gaan doen nu he? wat er is is, we willen allemaal gelijk zijn toch? man en vrouw?
\
Als hier onder mannen over gepraat wordt? nooit probleem.
met vrouwen moeten we uitzondering maken dan over zelfde soort onderwerpen omdat ze vrouw zijn?
dat is juist wat we niet willen he inclusief moeten we zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
hou me beetje in tegenwoordigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
LOL. hahahaha naja hoop hihihi natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
Hi ha hoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
maargoed ook nog want ff en dan doet iedereen AI reactie en is er helemaal geen reet meer aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
De google autocomplete maakt nog minder aannames dan jij.
naja denk niet AI kan mij navolgen dus weten jullie dat ik het ben.Do what you love, love what you do!![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maargoed ik snap je punt ff echt iedereen doet maar wat met die AI en het is allemaal zo nep he
naja ik blijf gewoon mezelf en dat kan niemand namaken dat weet je tochOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is het hier nog gezellig of wordt er alleen maar geblokt maakt mij niet uit hoor maar ik heb liever een leuk gesprek ik hou er al over op maar toch wil ik nog even kwijt dat het gezelliger is als mensen ook reageren nou dat dusF.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:20 schreef SwJ het volgende:
Is het hier nog gezellig of wordt er alleen maar geblokt maakt mij niet uit hoor maar ik heb liever een leuk gesprek ik hou er al over op maar toch wil ik nog even kwijt dat het gezelliger is als mensen ook reageren nou dat dus
maargoed het is weer zo ver ff zat hier en ga denk ik maar slapen maar eerst nog ff een paar dingen zeggen over de dag enzoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
zo bedje in maar niet voordat ik urenlang aankondig
naja ik ga echt niet zomaar slapen zonder te vertellen dat het een lange dag was en dat ik morgen weer moet opstaan enzo maar nu echt het is tijd om de ogen dicht te doen en te chillen dus slaaplekker voor als je ook al gaat slapen ofzoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je vergeet het filmpje + plaatje
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja leuk he.quote:
Hij werkt ook zo heerlijk aanstekelijk!![]()
![]()
Oh - nog maar eens:![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Heeft er nog iemand een leuk verhaaltje?
(en nee, ik kan het niet in niet-ABN![]()
![]()
![]()
)
Ha complimentquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind dit zo'n @:Killemweift post heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroeger was dts veeeeel leuker nu met al die huisvrouwen is het gewoon kut ze krijgen altijd hun zin en ik niet miemiemiemieF.K.A. SuperwormJim![]()
Alleen die post het gewoon omdat het kan, niet om verkapt te zeggen dat er gekontkust wordt terwijl hij zelf de grap niet snapt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind dit zo'n @:Killemwieft post he
oooeeehhwwwwww
![]()
R.I.P DTS.![]()
Vergeet niet te drinken voordat je gaat slapen. Straks heb je ineens dorst.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh, geen dorst honger?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lijdt de weg.. .
Helemaal naar Zwitserland?quote:
R.I.P DTS.![]()
Je moet iets over hebben ervoorquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:28 schreef SwJ het volgende:
Vroeger was dts veeeeel leuker nu met al die huisvrouwen is het gewoon kut ze krijgen altijd hun zin en ik niet miemiemiemiequote:Daarom vraag ik aan leraren en directeurs dat ze luisteren en klachten ernstig nemen. Dat ze meteen reageren en pesterijen niet tolereren. Dat ze opkomen voor kinderen die vernederd worden en vertellen dat het nooit hun eigen schuld is, dat ze zich niet mogen schamen, dat ze mooi zijn zoals ze zijn en vooral: dat ze er niet alleen voor staan. Nooit.”They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig is er wel het een en ander te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet iets over hebben ervoor
https://www.tripadvisor.n(...)tivities-Kloten.htmlOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
huisvrouwen??
eenzaam?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Morgen ga ik me helemaal van de kaart zuipen, heb jij tips waar ik dan het beste kan posten? Heb Kwekkeboom bitterballen.quote:![]()
Je interesse is gewekt?quote:
mogelijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zitter er hier vast wel een aantal. Anders is er nog OUD.quote:
In fb. Vermakelijk voor de rest om te lezen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Morgen ga ik me helemaal van de kaart zuipen, heb jij tips waar ik dan het beste kan posten? Heb Kwekkeboom bitterballen.F.K.A. SuperwormJim![]()
Gaat tegen de policy in als je geen echte reden hebt, heb je geen betere tips maat?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:51 schreef SwJ het volgende:
[..]
In fb. Vermakelijk voor de rest om te lezen.![]()
Klaagbaak?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:52 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Gaat tegen de policy in als je geen echte reden hebt, heb je geen betere tips maat?
Is daar een SC eigenlijk?
Of de KSC - schijnt een gezellig clubje te zijn.
Edit:
Oh wacht... ik mag niet zeggen waar iemand zou moeten posten
Maar zo bedoel ik het niet![]()
![]()
![]()
:@:@::@:@::@:@:@::@:@@:@::@
(wilde slechts meedenken)
In welk forumdeel heb je nog niet getrollt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:52 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Gaat tegen de policy in als je geen echte reden hebt, heb je geen betere tips maat?F.K.A. SuperwormJim![]()
Goede tipquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Vergeet niet te drinken voordat je gaat slapen. Straks heb je ineens dorst.![]()
Heb ik altijd♡♡♡♡![]()
Oh zal eens kijken thanksquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Klaagbaak?
Edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waarom mensen denken dat ik een trol ben. Ik ben een beetje anders dan de meeste, maar ik bedoel het eigenlijk echt helemaal niet slecht. Maar ik heb mijn hele leven lang al niet mee kunnen draaien in de maatschappij.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:53 schreef SwJ het volgende:
[..]
In welk forumdeel heb je nog niet getrollt?![]()
welkom in dts danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je ondertitel is bijzonder..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:00 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen denken dat ik een trol ben. Ik ben een beetje anders dan de meeste, maar ik bedoel het eigenlijk echt helemaal niet slecht. Maar ik heb mijn hele leven lang al niet mee kunnen draaien in de maatschappij.♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Klaagbaak?
Edit:
![]()
![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Zo noemde iemand mij.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je ondertitel is bijzonder..![]()
Wilde hem vooral laten zien dat het me niks deed.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En je vond dat zo leuk dat je t in je profiel zette?![]()
Ehh.. oké..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wilde hem vooral laten zien dat het me niks deed.♡♡♡♡![]()
dit zal hem lerenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat zei ik nooit dat ik iemand wilde terugpakken. Maar wilde vooral laten zien, noem me wat je wil, boeit me niet.quote:![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dan pas je hier prima tussen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:00 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen denken dat ik een trol ben. Ik ben een beetje anders dan de meeste, maar ik bedoel het eigenlijk echt helemaal niet slecht. Maar ik heb mijn hele leven lang al niet mee kunnen draaien in de maatschappij.
DTS'ers worden erop geselecteerd maatschappij-afwijkend te zijn.F.K.A. SuperwormJim![]()
Slaaplekker!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga slapen
Trusten voor iedereen![]()
![]()
![]()
ik kom hier alleen als ik niks te doen hebquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan pas je hier prima tussen.
DTS'ers worden erop geselecteerd maatschappij-afwijkend te zijn.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt. Je hebt PTSS en als dat niet erg genoeg is DTSquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
DTS'ers worden erop geselecteerd maatschappij-afwijkend te zijn.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
zure gedoe is niet echt nodig denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar stellen ze ook de diepe existentiële vragen? Of hebben ze het verlangen er alsnog bij te horen? Het lijkt meer een commune voor afwijkende, maar ik vraag me wel af hoe het zou zijn om gewoon in het normale mee te kunnen draaien. Had nu een goede baan, maar ben moeten weggaan omdat ik te zachtaardig was en de kantoorpolitiek niet overleefde. Dat soort shit maakt me gewoon kapot. Job coach helpt ook niet echt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
DTS'ers worden erop geselecteerd maatschappij-afwijkend te zijn.
En hier denkt iedereen dat ik trok terwijl ik het echt niet slecht bedoel. Ik geef toe een beetje negatieve aandacht is ook aandacht dus dat lok ik soms een beetje uit, maar ik ben geen mikeytt![]()
Ik nu ook als ik bepaal dat ik wat taakjes morgen over het weekend heen tilquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
Huh? Mochten hier mensen zonder selectie procedure binnen???![]()
![]()
Maat ga slapen, en loop niet te kutten we kennen elkaar al langer dan vandaag. Maak er geen discussie vanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maar stellen ze ook de diepe existentiële vragen? Of hebben ze het verlangen er alsnog bij te horen? Het lijkt meer een commune voor afwijkende, maar ik vraag me wel af hoe het zou zijn om gewoon in het normale mee te kunnen draaien. Had nu een goede baan, maar ben moeten weggaan omdat ik te zachtaardig was en de kantoorpolitiek niet overleefde. Dat soort shit maakt me gewoon kapot. Job coach helpt ook niet echt.
En hier denkt iedereen dat ik trok terwijl ik het echt niet slecht bedoel. Ik geef toe een beetje negatieve aandacht is ook aandacht dus dat lok ik soms een beetje uit, maar ik ben geen mikeytt
Lach met een schone bips![]()
Ik heb geen idee wie je bent, volgens mij heb je de verkeerde.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat ga slapen, en loop niet te kutten we kennen elkaar al langer dan vandaag. Maak er geen discussie van![]()
Ja, destijds is er een zogeheten bolk-in gehoudenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
Huh? Mochten hier mensen zonder selectie procedure binnen???
Ja is goed met je alter ego, maar te laat om posts terug te gaan halen voor mij.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, volgens mij heb je de verkeerde.Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:27 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, destijds is er een zogeheten bolk-in gehouden
♡♡♡♡![]()
ik dacht bolk-out
daarom zei ik jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat doet alleen @kreequote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maar stellen ze ook de diepe existentiële vragen?F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb er echt geen actieve herinnering aan. Je hebt echt de verkeerde denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja is goed met je alter ego, maar te laat om posts terug te gaan halen voor mij.![]()
Meestal niet hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maar stellen ze ook de diepe existentiële vragen?
Dan blijft het beperkt tot een niet-bestaand woord (bolk - op allerlei manieren), een enkele emoji, of een simpel plaatje of gifje.
Zelfs de slowchat is soms ver te zoeken.
Maar dat geeft dan ook niet, want het is een spel.
Jouw post (en nu de mijne) kosten veel te veel tijd om te tikkenDaar verlies je kostbare tijd - en dus punten - mee
Het Spel Maakt Meer Kapot Dan Je Lief Is.quote:Of hebben ze het verlangen er alsnog bij te horen?
Dus ik gok dat het antwoord op deze vraag: Neen is.
Maar dat gezegd hebbende, willen ze wel graag bij deze groep horenOmdat het kan. Een gemeenschappelijk doel, maar ieder voor zich: punckten halen!!
Ach jee - vervelend.quote:Het lijkt meer een commune voor afwijkende, maar ik vraag me wel af hoe het zou zijn om gewoon in het normale mee te kunnen draaien. Had nu een goede baan, maar ben moeten weggaan omdat ik te zachtaardig was en de kantoorpolitiek niet overleefde. Dat soort shit maakt me gewoon kapot. Job coach helpt ook niet echt.Kritisch een betere term?quote:En hier denkt iedereen dat ik trok terwijl ik het echt niet slecht bedoel. Ik geef toe een beetje negatieve aandacht is ook aandacht dus dat lok ik soms een beetje uit, maar ik ben geen mikeyttOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja, dan pas ik hier ook niet zo goed.quote:
SWJ, ben jij gelukkig? Zijn er momenten dat je denkt dat je gewoon heel veel pech hebt?
Ik wou dat ik minder onzeker was.![]()
Meh, ik heb een geheugen als een olifant @Rwoud85quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen actieve herinnering aan. Je hebt echt de verkeerde denk ik.Lach met een schone bips![]()
Alleen zijn naam onthouden is wel lastigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, ik heb een geheugen als een olifant @:Rwoud85
Denk echt dat je de verkeerde voor je hebt. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, ik heb een geheugen als een olifant @:Rwoud85![]()
fight?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kritisch dan, iedereen is kritisch op me. Als ik mezelf ben, ben ik een trol. Ik ben een mens met verlangens en dromen, maar ik ben tegelijkertijd een puzzelstukje dat nergens in past.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Meestal niet hoor.
Dan blijft het beperkt tot een niet-bestaand woord (bolk - op allerlei manieren), een enkele emoji, of een simpel plaatje of gifje.
Zelfs de slowchat is soms ver te zoeken.
Maar dat geeft dan ook niet, want het is een spel.
Jouw post (en nu de mijne) kosten veel te veel tijd om te tikkenDaan verlies je kostbare tijd - en dus punten - mee
[..]
Het Spel Maakt Meer Kapot Dan Je Lief Is.
Dus ik gok dat het antwoord op deze vraag: Neen is.
Maar dat gezegd hebbende, willen ze wel graag bij deze groep horenOmdat het kan. Een gemeenschappelijk doel, maar ieder voor zich: punckten halen!!
[..]
Ach jee - vervelend.
[..]
Kritisch een betere term?![]()
Echt een goede binnenkomer in een SC die je niet kent. Ben je soms mikeytt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maar stellen ze ook de diepe existentiële vragen? Of hebben ze het verlangen er alsnog bij te horen? Het lijkt meer een commune voor afwijkende, maar ik vraag me wel af hoe het zou zijn om gewoon in het normale mee te kunnen draaien. Had nu een goede baan, maar ben moeten weggaan omdat ik te zachtaardig was en de kantoorpolitiek niet overleefde. Dat soort shit maakt me gewoon kapot. Job coach helpt ook niet echt.
En hier denkt iedereen dat ik trok terwijl ik het echt niet slecht bedoel. Ik geef toe een beetje negatieve aandacht is ook aandacht dus dat lok ik soms een beetje uit, maar ik ben geen mikeytt![]()
Nu ja, dat je zelf meer de kritische bent, dan als een troll door het leven gaat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kritisch dan, iedereen is kritisch op me. Als ik mezelf ben, ben ik een trol. Ik ben een mens met verlangens en dromen, maar ik ben tegelijkertijd een puzzelstukje dat nergens in past.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slaap zequote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is te laat voor deze shit hoor![]()
Trusten allen![]()
![]()
Ik nu aan WWE pillow fight lady wrestling matchesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij denkt natuurlijk weer een een kussengevecht![]()
![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Troestuhquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Trusten allenLach met een schone bips![]()
Trusten!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Trusten allenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt een goede binnenkomer in een SC die je niet kent. Ben je soms mikeytt?![]()
Die is ook vast met BOLK maakt... te makenquote:![]()
Maar verder - helemaal waar
handschoenen weggooien mag niet meer trouwens, krijg je 2 minuten straf
illegal equipment meen ik
#magookniksmeer
#vroegwas alles beterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet kritisch gewoon verdwaald.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, dat je zelf meer de kritische bent, dan als een troll door het leven gaat.![]()
Bij WWE denk ik aan bodybuilder types, ik dacht eerder aan iets ondeugends alsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik nu aan WWE pillow fight lady wrestling matches![]()
![]()
Puck oprapen en in iemands bakkes gooienquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:36 schreef sp3c het volgende:
handschoenen weggooien mag niet meer trouwens, krijg je 2 minuten straf
illegal equipment meen ik
#magookniksmeer
#vroegwas alles beter
Je posts komen anders niet geheel 'verdwaald' over.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben niet kritisch gewoon verdwaald.
Noch verward.
Tenminste, van de andere delen op FOK! waar ik jou had zien posten (vast niet overal, maar wel veel)
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij WWE denk ik aan bodybuilder types, ik dacht eerder aan iets ondeugends als
[ afbeelding ]
puck oppakken mag sowieso niet heidenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Puck oprapen en in iemands bakkes gooienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gail Kim vroegahquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij WWE denk ik aan bodybuilder types, ik dacht eerder aan iets ondeugends als
[ afbeelding ]Ook WWE... Man daar zaten wel wet aantrekkelijke dames bij hoor. En die deden lekker met kussens slaan. Wat een donzige wereld leven we ook in
Ik kan wel posten natuurlijk, maar overal word ik wel weggezet als trol.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Je posts komen anders niet geheel 'verdwaald' over.
Noch verward.
Tenminste, van de andere delen op FOK! waar ik jou had zien posten (vast niet overal, maar wel veel)
Maar goed nu slapen, wil hier ook niet beetje alles in mineur brengen.
Bedankt voor je lieve reacties wel en me te behandelen als mens![]()
![]()
Sta al 2 jaar op de wachtlijst bij de GGZ voor m'n DTS....quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt PTSS en als dat niet erg genoeg is DTS
Ze vinden het een heel complexe case
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
bij ijshockey spelen we graag verder zonder flauwekulletjes
zodra de puck niet speelbaar is fluiten ze afOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan beter mikken iceman!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
puck oppakken mag sowieso niet heidenLach met een schone bips![]()
C-DTS-PTSSquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sta al 2 jaar op de wachtlijst bij de GGZ voor m'n DTS....
Ze vinden het een heel complexe caseOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik inmiddels al zes jaar. Maar steeds op de 364e dag komt er iemand tussen en moet ik opnieuw een jaar wachtenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sta al 2 jaar op de wachtlijst bij de GGZ voor m'n DTS....
Ze vinden het een heel complexe case
En voor volwassenen met Bolkisme is er ook gewoon bijna geen psychiater te vinden."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tuurlijk, een zinnige post verdient wel zinnige antwoorden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik kan wel posten natuurlijk, maar overal word ik wel weggezet als trol.
Maar goed nu slapen, wil hier ook niet beetje alles in mineur brengen.
Bedankt voor je lieve reacties wel en me te behandelen als mens
Welterusten.
Nee, die heeft hier al eerder gepost. Waarschijnlijk als @Phoenyx of @TheNightIsFullOfTerrorsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:37 schreef Sally het volgende:
Je posts komen anders niet geheel 'verdwaald' over.
Noch verward.![]()
Vooral niet sinds @Nova hier niet meer mag postenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En voor volwassenen met Bolkisme is er ook gewoon bijna geen psychiater te vinden.![]()
![]()
en masberumquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, die heeft hier al eerder gepost. Waarschijnlijk als @:Phoenyx of @:thenightisfullofterrorsUw ADH vitamine Worst
Ah.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, die heeft hier al eerder gepost. Waarschijnlijk als @:Phoenyx of @:thenightisfullofterrors
Ik ken wel andere kloons - die waren minder vriendelijk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan beter mikken iceman!
Ik denk dat er binnenkort een DTS-afkickkliniek moet komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En voor volwassenen met Bolkisme is er ook gewoon bijna geen psychiater te vinden.
Ik heb al geruchten gehoord over een methode die ze daar waarschijnlijk gaan toepassen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik speelde vroegah in de 90's een paar keer ijshockey spelletje, maar ik snap echt niks van de regels man. Dat kan toch veel makkelijker? Doe het als handbal, daar jankt niemand van een elleboog op de neus. Nou ja knokpartijen zoals in de Murrica's op ijs zie je dan ook weer niet. Maar toch.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:39 schreef sp3c het volgende:
bij ijshockey spelen we graag verder zonder flauwekulletjes
zodra de puck niet speelbaar is fluiten ze afLach met een schone bips![]()
Dat was me een potje.................................................................quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er binnenkort een DTS-afkickkliniek moet komen.
Ik heb al geruchten gehoord over een methode die ze daar waarschijnlijk gaan toepassen:en de resultaten goed monitorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er binnenkort een DTS-afkickkliniek moet komen.
Ik heb al geruchten gehoord over een methode die ze daar waarschijnlijk gaan toepassen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALLEMAAL complottenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en de resultaten goed monitoren
Die psychotutjes willen allemaal 'met kinderen werken', kinderen met zware DTS gecombineerd met Bolkisme zijn schattig, volwassen met eenzelfde diagnose zijn 'eng'quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral niet sinds @:nova hier niet meer mag postenJA HALLO IK BEN OOK IEMANDS KIND HÈ!
![]()
En dan bel je op om te vragen of ze een idee hebben hoe lang ik nog moet wachten en dan zijn ze nog geïrriteerd ook:"Ja, we weten dat het vervelend is maar u bent niet de enige die moet wachten hè! En we zouden het op prijs stellen als u bij ons aan de balie komt u die koe en die vogel (![]()
)buiten laat. De vlekken zitten nog in de vloerbedekking!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
GrrrrrrrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
er zijn nauwelijks regelsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik speelde vroegah in de 90's een paar keer ijshockey spelletje, maar ik snap echt niks van de regels man. Dat kan toch veel makkelijker? Doe het als handbal, daar jankt niemand van een elleboog op de neus. Nou ja knokpartijen zoals in de Murrica's op ijs zie je dan ook weer niet. Maar toch.
stick laag, schouders hoog en niet over meer dan twee lijnen passenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en die laatste is van vroegerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat verkopen ze bij de Wappie Heijn toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ping!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja dat is dus al kut, ben ik te dom voor. Want mokerdom, met handbal was leuk. Gewoon niet in de cirkel komen, verder mocht je best op tenen stampen. Ellebogen gebruiken bij langslopen ff knietje geven. Scheids zag toch nooit wat als spel ff stil lagquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn nauwelijks regels
stick laag, schouders hoog en niet over meer dan twee lijnen passen
en die vechtpartijen zie je hier ook hoor, in Amerika spelen ze in de regel een stuk softer dan in Europa
alleen die enorme brawls met team tegen team (zelfs de keeperts tegen elkaar) zie je niet maar dat is meer WWE show en slaat nergens op
bovendien duurt het te lang als de scheids dan straffen uit moet delenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat zei mijn magnetron net ook, overigens.quote:
Al was dat misschien meer Pieeeep - Pieeeep - PieeepppppppppOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
handbal vind ik overigens ook wel tofOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ook niet zo moeilijk
gewoon die kant op rennen en de bal tegen de keeper zijn kop gooienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
voetbal snap ik niet goed, is veel meer tactisch denk ik dan
balletje breed, balletje terug
je moet vooruit om te scoren toch?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je had die koe en vogel bal & bal moeten noemen. Ga je naar de bus en vraag je aan de buschauffeur: Mag ik mijn ballen meenemen? Zegt de buschauffeur: Ja natuurlijk, ik laat m'n lul toch ook niet op m'n nachtkastje liggen!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die psychotutjes willen allemaal 'met kinderen werken', kinderen met zware DTS gecombineerd met Bolkisme zijn schattig, volwassen met eenzelfde diagnose zijn 'eng'JA HALLO IK BEN OOK IEMANDS KIND HÈ!
![]()
En dan bel je op om te vragen of ze een idee hebben hoe lang ik nog moet wachten en dan zijn ze nog geïrriteerd ook:"Ja, we weten dat het vervelend is maar u bent niet de enige die moet wachten hè! En we zouden het op prijs stellen als u bij ons aan de balie komt u die koe en die vogel (![]()
Hahaatjes!Uw ADH vitamine Worst
Eén keer geweest, maar het assortiment viel me flink tegen. Ik hoopte wortellikeur te vinden, maar ze hadden alleen Coronaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat verkopen ze bij de Wappie Heijn toch.
ik heb wel eens een voetbalwedstrijd gekeken waarin er 0 schoten op doel werden geregistreerd, 0-0
staat er op de nos site dat het superspannend was
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die psychotutjes willen allemaal 'met kinderen werken', kinderen met zware DTS gecombineerd met Bolkisme zijn schattig, volwassen met eenzelfde diagnose zijn 'eng'JA HALLO IK BEN OOK IEMANDS KIND HÈ!
![]()
quote:Een psychiater zou waarschijnlijk empathisch reageren op je frustratie. Ze zouden kunnen erkennen dat het begrijpelijk is om je zo te voelen, vooral als je al lang wacht op hulp. Ze zouden kunnen benadrukken dat het belangrijk is om ook volwassenen met psychische problemen serieus te nemen en dat iedereen, ongeacht hun leeftijd of diagnose, recht heeft op zorg.
Daarnaast zouden ze kunnen uitleggen dat er vaak lange wachtlijsten zijn en dat ze hun best doen om iedereen te helpen, maar dat het soms gewoon niet anders kan. Misschien zouden ze ook voorstellen om je situatie opnieuw te bespreken of alternatieve opties voor ondersteuning te verkennen terwijl je wacht. Het belangrijkste zou zijn dat ze je gevoel van frustratie serieus nemen en je een gevoel van begrip en steun bieden.![]()
Voetbal is vergeleken bij handbal wel echt een beetje een janksport.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:55 schreef sp3c het volgende:
voetbal snap ik niet goed, is veel meer tactisch denk ik dan
balletje breed, balletje terug
je moet vooruit om te scoren toch?Lach met een schone bips![]()
schiet gewoon op doel man
bij ijshockey is minder dan 30 shots on goal een saaie wedstrijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ping!!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Was zeker vrouwenvoetbal.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:56 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel eens een voetbalwedstrijd gekeken waarin er 0 schoten op doel werden geregistreerd, 0-0
staat er op de nos site dat het superspannend wasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
elk voetbal is vrouwenvoetbalquote:
daarom noem je het een vrouwensportOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee, ik had zojuist nog een restje Chinese Tomatensoep.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ijshockey is toch die sport waar ze tussen het vechten af en toe een sjoelschijf over het ijs duwen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:57 schreef sp3c het volgende:
schiet gewoon op doel man
bij ijshockey is minder dan 30 shots on goal een saaie wedstrijd![]()
nee de puck duwen mag nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ijshockey is toch die sport waar ze tussen het vechten af en toe een sjoelschijf over het ijs duwen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind voetbal wel tof te kijken, om te doen heb ik het nooit wat gevonden. Bij het handballen vond ik meer wat mij aanstond, gewoon ook echt de beuk erin soms zonder dat iedereen stond te janken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
elk voetbal is vrouwenvoetbal
daarom noem je het een vrouwensportLach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk feyenoord-ijsselmeervogels
Pijnlijk
lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, ik had zojuist nog een restje Chinese Tomatensoep.Uw ADH vitamine Worst
Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk feyenoord-ijsselmeervogelsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uhuhm.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
kan ook niet
stick laag, schouders hoog en niet over meer dan 2 lijnen passen
dan kun je nooit de puck duwenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik moest het echt leren kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind voetbal wel tof te kijken, om te doen heb ik het nooit wat gevonden. Bij het handballen vond ik meer wat mij aanstond, gewoon ook echt de beuk erin soms zonder dat iedereen stond te janken.
nu kan ik het welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat zelfde had ik bij curling, ik dacht wat een kutsport. Maar bij de winterspelen een jaar of 6 terug ofzo wel fan geworden. Die Russische en Zweedse dames in hun strakke broekjes maakten het wel spannend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moest het echt leren kijken
nu kan ik het welBeachvolleybal ook kutsport, maar soms toch fan.
Maar mijn noedelsoep is klaar. De kombu bladeren gaan er uit, nog een beetje verse gember en dan eten![]()
![]()
PornHub idee welquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Een soort van team curling wedstrijd dus?
vergeet de noedels en andere groenten nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:04 schreef devzero het volgende:
Maar mijn noedelsoep is klaar. De kombu bladeren gaan er uit, nog een beetje verse gember en dan eten
Uw ADH vitamine Worst
met vechtpartijenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Een soort van team curling wedstrijd dus?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
the rusty door led to an abandoned part of the station, closed off since the early 40's. Something big was going down at Roesco streetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
helleu
hollanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hallon?quote:
Da's niet mijn manier van kletsen.. maar las het wel vaker op FOK!
maakt niet uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wwwollkkkkzzz
🥧They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
proost
Proost,quote:
* Sally giet nog het laatste slokje water naar binnen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
If Gotham is New York what is Metropolis ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Max payneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten!![]()
En nu geen poging om toch nog wat puntjes te snoepenTe druk hier
![]()
Plus straks of zo komt @KillemWieft nog binnen vallen en dan is het helemaal al gedaan met de #pret
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zie!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik had nog geen eens tijd voor het plasje
R.I.P DTS.![]()
Ach jij slaapt toch niet voor 3 uur.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:02 schreef Sally het volgende:
Ik had nog geen eens tijd voor het plasje
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Praat me niet van Hoog Catharijnequote:
jammer dat die film zo slecht was want Mark Wahlberg heeft wel echt Max Payne hoofdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was vandaag wel van planquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ach jij slaapt toch niet voor 3 uur.![]()
Eensquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:04 schreef sp3c het volgende:
jammer dat die film zo slecht was want Mark Wahlberg heeft wel echt Max Payne hoofdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had een stadswandeling gehad van een ex-verslaafde daar, waren wel heftige verhalenquote:Uw ADH vitamine Worst
Als ik die beelden zo zie geloof ik dat wel apart dat zoiets kan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou echt nooit dakloos kunnen zijn. Veel te koud om op straat te slapen!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
VerschrikkelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In een warmer land dakloos zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zou echt nooit dakloos kunnen zijn. Veel te koud om op straat te slapen!
Uw ADH vitamine Worst
Insecten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In een warmer land dakloos zijn
Beter nergensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
als je toch dakloos bent kun je net zo goed in spanje dakloos zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zou echt nooit dakloos kunnen zijn. Veel te koud om op straat te slapen!
maakt niet uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beter leven zoals Salar AzimiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ennnn ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Liever nog iets zuidelijker. Temperaturen onder de 15 graden overleef ik niet als ik buiten moet slapen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je toch dakloos bent kun je net zo goed in spanje dakloos zijn
maakt niet uitProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
waarom ligt die vrouw daar?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goldenshower.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heel veel paksoi, wat ui, wortel, en (voor mij weinig) knoflook. + tofu en nog een flinke schep misopaste. En het zou vegetarisch zijn geweest, maar ik had bonito flakes erbij gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet de noedels en andere groenten niet![]()
ik heb wel eens dat ik begin t epissen en me op een gegeven moment bedenk dat ik niet alleen benquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien was hij vergeten het lijk op te ruimen? Is dat jou nooit overkomen?
als het over 50 procent is dan is het wat het is, anders rol ik hem weer opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
met andere woorden je overdrijft dan soms u9it emotie of gewoon iets zeggen uit gevoel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb wel eens dat ik begin t epissen en me op een gegeven moment bedenk dat ik niet alleen ben
als het over 50 procent is dan is het wat het is, anders rol ik hem weer op
Ik snap je maat, tis voor mij ook nooit zo persoonlijk bedoelt enzo maar kan me wel eens opwinden.Do what you love, love what you do!![]()
Leg die fles maar weer weg. Is mooi geweest!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
met andere woorden je overdrijft dan soms u9it emotie of gewoon iets zeggen uit gevoel.
Ik snap je maat, tis voor mij ook nooit zo persoonlijk bedoelt enzo maar kan me wel eens opwinden.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dit klopt welquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
met andere woorden je overdrijft dan soms u9it emotie of gewoon iets zeggen uit gevoel.
Ik snap je maat, tis voor mij ook nooit zo persoonlijk bedoelt enzo maar kan me wel eens opwinden.
Ik vind dit zulke diepe en mooie gedachten. Ik moest er een traantje om laten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap je maat, tis voor mij ook nooit zo persoonlijk bedoelt enzo maar kan me wel eens opwinden.![]()
vraag me sowieso af hoor want eigenlijk maak ik het nu te laat al? want normaal doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Leg die fles maar weer weg. Is mooi geweest!
maarja toch vrijdag wat meestal relaxter dag isDo what you love, love what you do!![]()
goed dat je dit ziet enzo...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit zulke diepe en mooie gedachten. Ik moest er een traantje om laten.
ik zeg maar zo
"stille wateren, diepe gronden".Do what you love, love what you do!![]()
Heb veel te veel NYP zooi gegeten gisteren en vandaag, drie keer niet lekker
Uw ADH vitamine Worst
EnzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je doet me soms aan deze grafiek denkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
goed dat je dit ziet enzo...
ik zeg maar zo
"stille wateren, diepe gronden".![]()
![]()
ik heb me twee dagen leeg gescheten gewoon over een soepje waarvan ik dacht kan wel dag in koelkastquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
Heb veel te veel NYP zooi gegeten gisteren en vandaag, drie keer niet lekkerDo what you love, love what you do!![]()
wellicht maar dan heb je de algemene deler er niet in gevonden denk waarvan je hem maaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je doet me soms aan deze grafiek denken
[ afbeelding ]
Maakt niet uit bedtijd voor mij nu weer
Laterrr!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht maar dan heb je de algemene deler er niet in gevonden denk waarvan je hem maakt
Maakt niet uit bedtijd voor mij nu weer
Je hebt over een soepje gescheten en dan die soep in de koelkast gezet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb me twee dagen leeg gescheten gewoon over een soepje waarvan ik dacht kan wel dag in koelkastUw ADH vitamine Worst
Zo mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht maar dan heb je de algemene deler er niet in gevonden denk waarvan je hem maakt
Maakt niet uit bedtijd voor mij nu weery=7\sin\left(x\right)^{2}\cdot\cos\left(x^{2}\right)
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:49 schreef devzero het volgende:
maar ik ga dansen, tot over een paar uur
Have fun!
neuh die grafiek is niet goed, want die zegt zeg maar hoe ik hier tekeer ga ofzo denk dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo mooiy=7\sin\left(x\right)^{2}\cdot\cos\left(x^{2}\right)
Hoe ik denk of meega met anderen is wss veel vlakkere lijn
Waren nog dingen vergeten te bezorgen, kwamen ze na uur weer langs om na te bezorgenUw ADH vitamine Worst
Peter Pannenkoek
R.I.P DTS.![]()
ik heb. nieuw idee ik laat ze niet meer bij buren of mij bezorgen. want altijd is dat weer gedoe of voor de deur gezet enzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:51 schreef hemarookworst het volgende:
Waren nog dingen vergeten te bezorgen, kwamen ze na uur weer langs om na te bezorgen
altijd bij pakket punt en als ik geen zin heb dan gaat t toch wel gratis retour.Do what you love, love what you do!![]()
ik snap zal wel weer commentaar zijn., ik vertrouw mijn buren opzich nog wel, alleen de bezorgers niet meer.
Lol toen was geluk nog heel gewoon,. Kijk die maar millenials.Do what you love, love what you do!![]()
Met jaapquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:55 schreef kree het volgende:
ik snap zal wel weer commentaar zijn., ik vertrouw mijn buren opzich nog wel, alleen de bezorgers niet meer.
Lol toen was geluk nog heel gewoon,. Kijk die maar millenials.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed idee, pizza bezorgen bij pakketpuntquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb. nieuw idee ik laat ze niet meer bij buren of mij bezorgen. want altijd is dat weer gedoe of voor de deur gezet enzo.
altijd bij pakket punt en als ik geen zin heb dan gaat t toch wel gratis retour.Uw ADH vitamine Worst
Lang geleden vrij laat een pizza besteld. 45 min voor sluitingstijd of zo. Duurt wel vaker lang in het weekend dus toen de bezorger niet op tijd was niet meteen als een Karen lopen bellen met NYP.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:51 schreef hemarookworst het volgende:
Waren nog dingen vergeten te bezorgen, kwamen ze na uur weer langs om na te bezorgen
Toen ik later wél belde om te vragen waarom het zo lang duurde kreeg ik te horen dat die lul m’n bestelling was vergeten mee te geven. Kon ook niks meer voor me doen want de bezorgers waren al naar huis. Kwam de manager zelf nog wel een tegoedbon brengen maar ik had liever dat hij een pizza had meegenomen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
vorige zomerhuisje heb ik nog wel eens gezegd, ontmoet me op hoek daar en daar., omdat gezeik anders met verhuurders dus niks verbaasd me meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed idee, pizza bezorgen bij pakketpuntDo what you love, love what you do!![]()
Ik keek liever Oppassen!quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ken ook nog, maar die was weer iets van daarvoor.quote:
Daarvoor mss nog kinderhuis ofzo maar was minder ding. en van daarvoor was ik niet op de wereld.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: