SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan heb je toch ook veel te veel tijd over als je nu al aan kerst kunt denken?
lijkt me heel apart dat je nu ook niet weet hoeveel je mist qua geluiden ofzoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop hetmeteen janken denk ik. En dan schrikken van een gillend kind en meteen uitzetten.
wat heftigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zag hem liggen en was het dichtste bij. mogelijk als een ander het had gezien en er naar toe was gegaan had hij het wel gered, misschien ook niet.
dus ja makkelijke keuze voor mij... mijn gips de volgende dag laten vervangen was beter dan het risico dat er een zwarte auto toe moet komen rijden ipv een ambulance
dus ja toen kwam ik er achter dat dat gips helemaal niet zo ver hoefde..en kreeg ik daarna dus alsnog mijn spalkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lijkt me heel apart dat je nu ook niet weet hoeveel je mist qua geluiden ofzo
[..]
wat heftigen wat goed van je
Ik heb minimaal 3 en misschien 4 bomen te decoreren!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan heb je toch ook veel te veel tijd over als je nu al aan kerst kunt denken?
Herkenbaar, ik maak dan altijd matige sarcastische kutgrapjesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bagetaliseer ook altijd alles vooral als het over mijzelf gaat. Soms is het dan echt heel fijn dat iemand anders wel even gewoon verwoord dat iets kut/moeilijk of wat dan ook is.
en je denkt dat ik instabiel overkom in het leven ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja die Klein is heel instabiel lijkt het.
Hij heeft ook continue beveilig bij zich zegt die. Is denk ik volk dat hem helpt voorkomen dat die van een balkon af springt.
Ik heb volgens mijn ouders als baby een lies en/of navelbreuk gehad. Maar ja als baby, dus geen actieve herinnering aan...quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
Ik heb in 35 jaar tijd nog nooit iets gebroken gehadbehalve mijn hart maar hihaho dat telt niet.
Joost Klein!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en je denkt dat ik instabiel overkom in het leven ofzo?
Nice
ask een keer een serieuze bui heb ofzo dan zal ik eens oprecht met je meeleven.quote:
zwakke botjesquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus ja toen kwam ik er achter dat dat gips helemaal niet zo ver hoefde..en kreeg ik daarna dus alsnog mijn spalk
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb minimaal 3 en misschien 4 bomen te decoreren!
ohja navelbreuk heb ik ook maar hoeft niks aan gedaan te wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb volgens mijn ouders als baby een lies en/of navelbreuk gehad. Maar ja als baby, dus geen actieve herinnering aan...
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joost Klein!
Jij bent alleen maar vaag![]()
Gewoon gelijk de gracht in tyfenquote:
*geeft de medicijnen aan Dimmyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En een kneusjesmentaliteit
Nee, wel een gingerbread huis koekjespot, weet ik het hoeveel notenkrakers en andere kerst decoratie zut.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, wel een gingerbread huis koekjespot, weet ik het hoeveel notenkrakers en andere kerst decoratie zut.
En eigenlijk wil ik ook wel een kerstdekbed
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, wel een gingerbread huis koekjespot, weet ik het hoeveel notenkrakers en andere kerst decoratie zut.
En eigenlijk wil ik ook wel een kerstdekbed
jij bent toch onder invloed, heb je helemaal niet doorquote:
Waarom zou ik vrij zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:31 schreef Crack_ het volgende:
jij bent toch onder invloed, heb je helemaal niet door
heb je morgen vrij van werk trouwens?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*geeft de medicijnen aan Dimmy
hier, snoepjes
Omdat je afgelopen nacht amper hebt geslapen, vandaag kutdag hebt gehad, ontsteking in je mond hebt, geen idee had of antibiotica zou aanslaan etc etc etcquote:
Check.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En een kneusjesmentaliteit
@crack_ kom maar meisje is ook leuk voor jou hoor koetsjiekoetsjiequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama @:CherryLips, dit is denk wel wat voor jullie (geen voer dit keer) https://nl.pepper.com/aan(...)t-voor-eur599-327535
Lelijke planten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama @:CherryLips, dit is denk wel wat voor jullie (geen voer dit keer) https://nl.pepper.com/aan(...)t-voor-eur599-327535
zwak aambeeld, hamer en stijgbeugelquote:
die achterste links misschien, als dat eentje is die ik al vier keer heb gekocht en steeds te snel doodgaatquote:
Ja dus ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwak aambeeld, hamer en stijgbeugel
Heb vandaag ook gewoon gewerkt, als ik voel hoe die antibiotica nu al z'n ding doet zal het morgen wel minder vervelend zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je afgelopen nacht amper hebt geslapen, vandaag kutdag hebt gehad, ontsteking in je mond hebt, geen idee had of antibiotica zou aanslaan etc etc etc
Ik heb die rechter en die ziet er niet uit, maar het is een geldboompje dat geluk zou brengen en ik ben iets te bijgelovig om hem weg te gooien.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die achterste links misschien, als dat eentje is die ik al vier keer heb gekocht en steeds te snel doodgaat
Luciferquote:
Ok, zal voortaan wel weer gewoon chocolade posten hoorquote:
Wist dat je vandaag had gewerkt en vond het daarom vandaag allemaal erg intens klinken en kan grote impact hebben op je. Maar fijn als het niet nodig isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vandaag ook gewoon gewerkt, als ik voel hoe die antibiotica nu al z'n ding doet zal het morgen wel minder vervelend zijn
oh die vind ik ook wel leuk, of ziet die van jou er niet meer uit?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die rechter en die ziet er niet uit, maar het is een geldboompje dat geluk zou brengen en ik ben iets te bijgelovig om hem weg te gooien.
Echt hequote:
Ik heb alleen nog ruimte voor LEGO.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Koentjuhquote:
Zo is dat, zwakke piepzakken hebben we al genoeg in Nederlandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vandaag ook gewoon gewerkt, als ik voel hoe die antibiotica nu al z'n ding doet zal het morgen wel minder vervelend zijn
Nee hij is helemaal de hoogte in gegaan en is half kaal en sprietig, van die stam met vlecht zie je niet zoveel meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wist dat je vandaag had gewerkt en vond het daarom vandaag allemaal erg intens klinken en kan grote impact hebben op je. Maar fijn als het niet nodig is
[..]
oh die vind ik ook wel leuk, of ziet die van jou er niet meer uit?
Is that what you truly desire?quote:
Enjoyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:38 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de laptop uit doen en nog even lezen.
Gute Nacht Freunde
Ohquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hij is helemaal de hoogte in gegaan en is half kaal en sprietig, van die stam met vlecht zie je niet zoveel meer.
Ja, anders is het een normaal theetjequote:
Niks mis meequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah fuck neestraks zit ik daar tot eternity aan vast
Aldus het doosjequote:Leun achterover na een lange dag en geniet van onze Sweet Dreams kruideninfusie. Kamille, linde en lavendel dragen bij aan een goede nachtrust. De kalmerende smaak van kamille, linde en lavendel zal je geest vrijmaken en je meenemen naar een wereld van zoete dromen. Precies wat je nodig hebt voor het slapen gaan. Ik zie je morgenochtend!
Zover is ie gelukkig nog nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohdat klinkt indd niet zo prachtig
[ afbeelding ]
Dit was de mijne, heb 'm toen maar weggedaan want zat echt geen leven meer in![]()
Zal het eens proberen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Geldboompjes in huis zijn lastig, die moet je eigenlijk eens per drie weken een paar uur in bad zetten met de pot onder lauw water
Zweeftheefquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als een zweefteef haha.
zweefteventhee kan verrassend lekker zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry maar brandnetel thee klinkt echt intens smerig.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zweefteventhee kan verrassend lekker zijn
kan ook tegenvallen, ik had brandnetel thee gekocht van zonnatura omdat de brandnetel in mijn tuin echt onwijs lekker ruikt altijd
Die thee heeft amper smaak![]()
Dan moet ik hem meenemen naar bed.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst is om de plant te laten denken dat het in je huis een moeras is.
Ja, maar het is wel een lekker slaaptheetje opzichquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook tot ik steeds in mijn tuin dacht van 'wat ruikt hier zo onwijs lekker' en dat was brandnetelquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry maar brandnetel thee klinkt echt intens smerig.
Prikt niet in je mond?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan ook tegenvallen, ik had brandnetel thee gekocht van zonnatura omdat de brandnetel in mijn tuin echt onwijs lekker ruikt altijd
Oh maar dat vind ik wel weer lekker klinken eigenlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook thee met dropsmaak omdat ik dacht 'hmm weird, lijkt me niet lekker maar toch proberen' maar is verrassend lekker
ohja tuurlijk, we praten hier met mevrouw salmiakpoedermelkranzigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar dat vind ik wel weer lekker klinken eigenlijk.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja tuurlijk, we praten hier met mevrouw salmiakpoedermelkranzig
Thee met prikquote:
ik heb wel eens een thee-swap gedaan met mensen. Gewoon zo van 'wat voor theetjes heb jij thuis, wil je wat ruilen?' en dan kom je ook verrassende dingen tegen zonder meteen een heel doosje van iets te moeten kopen. Ik vond het altijd erg leukquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar idd, zweeftheetjes kunnen heel lekker zijn
ik weet niet of de thee zelf effect heeft op je slaap, maar ik geloof er wel in dat slaaproutines en bepaalde conditionering etc impact hebben op je slaapquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb wel eens een thee-swap gedaan met mensen. Gewoon zo van 'wat voor theetjes heb jij thuis, wil je wat ruilen?' en dan kom je ook verrassende dingen tegen zonder meteen een heel doosje van iets te moeten kopen. Ik vond het altijd erg leuk
Alleen die zonder prikquote:
Ik heb het idee als ik dat neem dat het bij mij meer een placebo-effect heeft dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet of de thee zelf effect heeft op je slaap, maar ik geloof er wel in dat slaaproutines en bepaalde conditionering etc impact hebben op je slaap
Klinkt heerlijk kneuterigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben met vriendinnen weleens naar een FesTeaval geweest. Kreeg je een shotglaasje en kon je daarmee allemaal bijzondere theetjes proeven (en kopen).
En er was ook eten, live muziek, thee workshops etc.
Was best leuk eigenlijk
maar placebos werken ook échtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het idee als ik dat neem dat het bij mij meer een placebo-effect heeft dan?
Lolquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon een fles wijn klappen en niet moeilijk doen
voor een slechte nachtrust? ja dat werkt altijdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon een fles wijn klappen en niet moeilijk doen
Ja was het ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk kneuterig
[..]
maar placebos werken ook écht
ja positief kneuterigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was het ookmaar we hadden wel echt een leuke dag
Oh toen ik nog wel dronk kon ik altijd wel goed slapen eigenlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor een slechte nachtrust? ja dat werkt altijd
Nah je bent snel weg. Maar je komt niet in je remslaapquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh toen ik nog wel dronk kon ik altijd wel goed slapen eigenlijk.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh toen ik nog wel dronk kon ik altijd wel goed slapen eigenlijk.
kan dat jij uitzondering bent maar bij de meeste mensen is slaap echt een stuk slechter met alcohol en/of wiet dan zonderquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef Ama het volgende:
Maar van een lekkere haze slaap ik ook toppie.
En ook wat dingetjes geleerdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja positief kneuteriglekker huiselijk ook, heeeerlijk
Heyy handigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook wat dingetjes geleerd
Zoals hoe je goede muntthee zet:
Groene thee zetten (liefst met een wat sterke zoals gunpowder). 1 of 2 takjes schone munt pakken. De takjes knakken en de blaadjes tussen je duim en wijsvinger wrijven. En dan het takje bij de groene thee doen. Door het knakken en het wrijven komt de muntsmaak echt goed vrij en krijg je een veel intensere smaak
Ja zoals je het hier krijgt is het gewoon een bos munt met heet water.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heyy handig![]()
Kneuzen kende ik wel, doe dat ook met kruiden maar nu je zegt 'groene thee zetten' denk ik .. groene thee zetten
is muntthee niet gewoon water + thee?
Daarom doe ik dit ook bij mojitos makenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:58 schreef essnhills het volgende:
Door het knakken en het wrijven komt de muntsmaak echt goed vrij en krijg je een veel intensere smaak
Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
Tegenwoordig doe ik gewoon even een wikkel heroine
Hahahaha maar dat kan!! Maar misschien dat je zonder alcohol en/of wiet nog veeeel lekkerder sliepquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Je bent veel te wijs. Ik wil graag denken dat ik lekker slaap oke.
Echt?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
Tegenwoordig doe ik gewoon even een wikkel heroine
ik wil dit nu proberen maar heb geen muntquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zoals je het hier krijgt is het gewoon een bos munt met heet water.
Maar met groene thee komt de smaak veel beter uit![]()
Ja echt. Je slaapt daar zo lekker vanquote:
Blafhoest is weg?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:03 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo dadelijk ook mijn bed maar in. Hopelijk is mijn stem morgen weer helemaal de oude.
ik ga ook zo, na mijn theetjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:03 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo dadelijk ook mijn bed maar in. Hopelijk is mijn stem morgen weer helemaal de oude.
Nee dat nog niet maar ik heb gewoon heel erg gek gedaan tijdens het concert maandag waardoor mijn stem een beetje is verneukt. En mijn nek door al het headbangen enz.quote:
Vreemd werk. Werk je met ene J. klein?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja echt. Je slaapt daar zo lekker van![]()
![]()
En de ochtend daarna stap ik altijd uiterst goed gemutst in mijn paarse zeppelin om naar mijn werk als pinguin sorteerder te gaan
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed bij jullie.
zit je krap?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik verwacht et over max 8 uurtjes..
Ik denk morgen of uiterlijk vrijdagquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik verwacht et over max 8 uurtjes..
nou, de betaalrekening is wel leeg.quote:
zie boven, kan de klok er redelijk op gelijk zettenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk morgen of uiterlijk vrijdag
oh okequote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, de betaalrekening is wel leeg.
genoeg op spaarrekening hoor
en loonstrookje is binnen, dus betaling is gewoon ingepland, dan is het wachten tot de batch verwerkt wordt door de bank..
uiterlijk morgen 7 uur
Koen ik had je nog een DM gedaan, of drie, maar geen reactie gehad.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk morgen of uiterlijk vrijdag
fijn als dat kan..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh okeja geen idee ik zit nooit zo op die details. Vind het prettig om genoeg over te houden op betaalrekening dat ik daar niet over na hoef te denken zeg maar
hoezo zou jij dat niet kunnen als je zegt genoeg te hebben op je spaarrekening?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
fijn als dat kan..
ik heb dat niet..
en die details: het is puur dat ik weet hoe e.e.a. werkt, niet dat ik er echt op zit te wachten om iets te betalen ofzo..
maar dan spaar ik nauwelijks, dus dat is neit handigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo zou jij dat niet kunnen als je zegt genoeg te hebben op je spaarrekening?is toch kwestie van minder overmaken naar je spaar of vergis ik me?
ohhh op die manierquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan spaar ik nauwelijks, dus dat is neit handig
O die heb ik al. *trekt fles wijn open*quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Dronken slapen creëer je angststoornissen op korte termijn
Verdammt jahquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Koen ik had je nog een DM gedaan, of drie, maar geen reactie gehad.Gisteren ofzo.
Kruidvat heeft die LEGO bloemen vaak in de aanbieding.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Al zou ik deze best graag willen, als iemand die toevallig ergens in de aanbieding ziet mag je het me laten weten![]()
Dat andere boeket heb ik ook, met dank aan @:LTVDK
ja zag het, die roosjes wil ik misschien nog wel halenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Kruidvat heeft die LEGO bloemen vaak in de aanbieding.
maar dat is "oud" geld, afgelopen jaren bar weinig lego kunnen kopenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh op die manier
maar ik heb dan weer geen shitload aan lego twv een fortuin
Gelukkig heb je ook geen kamer vol met allemaal setjes die je nog moet maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat is "oud" geld, afgelopen jaren bar weinig lego kunnen kopen
ah dat is wel jammer jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat is "oud" geld, afgelopen jaren bar weinig lego kunnen kopen
ja maar, ja maar das andersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ook geen kamer vol met allemaal setjes die je nog moet maken.
En anders degene die je al hebt gemaakt afbreken en opnieuw maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ook geen kamer vol met allemaal setjes die je nog moet maken.
Nee dat is niet leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En anders degene die je al hebt gemaakt afbreken en opnieuw maken.
Ik heb nog maar zeven dingen staan (en ben met de achtste set bezig).quote:
zijn toch zeven dingen die je zou kunnen uitwisselen, stel je zou het willenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog maar zeven dingen staan (en ben met de achtste set bezig).
No way dat ik mijn LEGO weg doe.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn toch zeven dingen die je zou kunnen uitwisselen, stel je zou het willen
tochhhhhhh
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
helemaal niet, ook neit voor tijdelijke uitwisseling?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die heb ik al. *trekt fles wijn open*
zelfde, nog even wat in mn boek lezen maar kom er niet echt doorheenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:25 schreef Ama het volgende:
Ik heb nu al meer waarde aan LEGO dan mijn laptop waard is. Insane.
krijg je em incompleet terugquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
helemaal niet, ook neit voor tijdelijke uitwisseling?
Mijn Harry Potter Hedwig set en die nieuwe van Nightmare zijn samen al ¤500 he.quote:
heb jij de dure 76391 van harrypotter? nicequote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn Harry Potter Hedwig set en die nieuwe van Nightmare zijn samen al ¤500 he.
Ja die heb ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
heb jij de dure 76391 van harrypotter? nice
oh, en nightmare is ook duurder dan verwacht trouwens
wellicht wel gezien, maar volledig vergetenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die heb ik.![]()
Heh niet gezien in het LEGO topic dan?
![]()
(Nu ga ik wel slapen en reageer ik morgen even haha)
Maidens Tribute to Paul Di'Anno gezien?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze reclame blijft wel baas
De fik er in !!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal NWS / Consumentenbond pakt meubelketen Seats and Sofas aan
denk ik niet. Seats and sofa's weet heel goed tussen de regels door de navigeren. En in nieuws topic lees je wel dat het bekend is maar nog steeds komen er mensen om banken te kopenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:01 schreef mschol het volgende:
NWS / Consumentenbond pakt meubelketen Seats and Sofas aan
@:bitterbal
zouden ze eindelijk dat soort toko's kunnen laten sluiten
Ik heb daar laatst ook een bank gekochtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 03:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk ik niet. Seats and sofa's weet heel goed tussen de regels door de navigeren. En in nieuws topic lees je wel dat het bekend is maar nog steeds komen er mensen om banken te kopen
nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 03:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst ook een bank gekocht
Ja ik kreeg zo’n folder in de bus en toch zag ik echt een hele mooie driezits met superveel korting. Dus toen ben ik naar de winkel gegaan en die verkoper zei omdat het de laatste was dat hij er speciaal voor mij nog 100 euro af zou halen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 03:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje dimmy. Hoe kan je dat nou doen
ohhh dan is het goed, schrok alquote:Op donderdag 24 oktober 2024 03:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik kreeg zo’n folder in de bus en toch zag ik echt een hele mooie driezits met superveel korting. Dus toen ben ik naar de winkel gegaan en die verkoper zei omdat het de laatste was dat hij er speciaal voor mij nog 100 euro af zou halen.
Dus die heb ik toen gekocht en bij Etto door de schuifpui getyft!![]()
Jep. 175 kmquote:Op donderdag 24 oktober 2024 06:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
das vroeg. moet je naar werk?
Voordeel van de regen dan wel. Anders was je al naar het strand gegaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 06:24 schreef bitterbal het volgende:
Hier al de hele ochtend regen. Ben mijn huiswerk aan het doen.
ja preciesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voordeel van de regen dan wel. Anders was je al naar het strand gegaan.
Ben er. Eerst koffiequote:
Hier gaat straks de zon schijnenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:22 schreef bitterbal het volgende:
oh boy. hopelijk kan ik straks nog weg
Zeker nog even je koffer nog op gehad omdat je wat was vergeten in te pakken en toen is de zon er tussenuit gegliptquote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is hier echt ergens iets mis gegaan
ja denk hetquote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker nog even je koffer nog op gehad omdat je wat was vergeten in te pakken en toen is de zon er tussenuit geglipt
Wat je niet niet wilt horen etc etcquote:Op donderdag 24 oktober 2024 06:33 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn een paar die niet willen blijven hangen
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maidens Tribute to Paul Di'Anno gezien?
Is half Ede afgefikt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat je niet niet wilt horen etc etc
Gisteren iets teveel gedaan.quote:
kan je daarna rustig aan doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gisteren iets teveel gedaan.
Dan moet ik vanmiddag nog naar de fysio.
Ik ga nu rustig ontbijten met eerst kopje thee en daarna opbouwen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je daarna rustig aan doen?
GGZ is toch juist bedoeld voor zwak karakter 😂🤣quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:02 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)isdienst-bellen.html
Volgens mij is de GGZ niet bedoelt voor zwak karakter.
NL heeft de duurste GGZ van de wereld al.
Uiteindelijk die muis binnen nog kunnen vangen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee idd
Gelukkig maar dat ik dat beestje die toen binnen was bij mij wel echt gezien heb. Dat was echt een muis.
Die ratten komen op het kippenvoer van de buurvrouw af.
Gewoon altijd luisteren naar zusquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matige fotootjes gemaakt en op MP gezet, gelijk binnen 3 minuten al reacties en een kwartier kwamen ze het ophalen
quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/DBV4TYQsCHy/
@:4everblackeyed
HALLO GOUDVISquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:33 schreef dud0r het volgende:
* dud0r zwaait vanuit @:haags z'n achtertuin
En waarom word ik 800 keer gementioneddoesnie
Een keer.quote:
Was ik weg dan?quote:
Hallo 4ebequote:
Omdat je er niet was, zonder dat je je had afgemeld.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:33 schreef dud0r het volgende:
* dud0r zwaait vanuit @:haags z'n achtertuin
En waarom word ik 800 keer gementioneddoesnie
Eerder dit:quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:14 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed als ze straks weer al die mentions ziet
[ afbeelding ]
Oke doei @dud0rquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was ik weg dan?
[..]
Hallo 4ebe
Oke doei weer. Cursus tijd
Ja. Zonder afmelding.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was ik weg dan?
[..]
Hallo 4ebe
Oke doei weer. Cursus tijd
Echt hequote:Op maandag 21 oktober 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Doe eens niet zo kinderachtig met allemaal @:4everblackeyed quoten![]()
Heb je zin in komend F1 weekend?quote:
Volgende week heeft het midden en noorden van het land herfstvakantie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Werkbusjesgenot, jammer dat ik er niet doorheen kan.
Verder opmerkelijk druk voor de herfstvakantie, hopelijk volgende week minder druk
Geen sprintquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je zin in komend F1 weekend?
Yesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week heeft het midden en noorden van het land herfstvakantie.
Dus Maximum effort kunnen we van je verwachtenquote:
Ik vond het ook druk maandag en woensdag. Maar dat komt misschien door de bezoekers van de outletquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Werkbusjesgenot, jammer dat ik er niet doorheen kan.
Verder opmerkelijk druk voor de herfstvakantie, hopelijk volgende week minder druk
Ik wil een F1 Grand Prix in de sneeuw.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop op sneeuw deze winter
Huil0nquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vond het ook druk maandag en woensdag. Maar dat komt misschien door de bezoekers van de outlet
Ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil een F1 Grand Prix in de sneeuw.
Dit klinkt als een afmelding. Dat kan ik na @dud0r niet toestaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus Maximum effort kunnen we van je verwachten
Ik moet mezelf effe oppeppen na al die heisa van gisteren van de betweters.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klinkt als een afmelding. Dat kan ik na @:dud0r niet toestaan.
Altijd volgens mij. Zeker in vakanties. En volgende week op Duitse zondagquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huil0n![]()
Is dat zo populair ?
Verder ik meld me wel af voor vt2.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klinkt als een afmelding. Dat kan ik na @:dud0r niet toestaan.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Duitse zondag klinkt onheilspellendquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Altijd volgens mij. Zeker in vakanties. En volgende week op Duitse zondag
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verder ik meld me wel af voor vt2.
quote:
En natuurijsquote:
Mijn gezondheid gaat voorquote:
Ja, ik ook. En de kwalificatie ga ik waarschijnlijk zondagochtend kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verder ik meld me wel af voor vt2.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En de kwalificatie ga ik waarschijnlijk zondagochtend kijken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duitse zondag klinkt onheilspellend
Voor mij niet bekend, maar misschien heb ik niet opgeletquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]Is dat geen algemeen bekende term? Of kennen echt alleen mensen aan de grens dat?
De Duitsers hebben op 1 november vrij (allerheiligen) en dan komen ze massaal deze kant op en dan staat gewoon alles vast. Dag van de arbeid net zo. En ik vergeet er vast nog wel wat...
Nou alleen bij jou dan. Ik zit er niet op te wachten.quote:
Daarom heb je daar de boel in de fik gestoken.quote:
Ik zit een stuk veiliger nu in Brabantquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mij niet bekend, maar misschien heb ik niet opgelet![]()
1 november heb ik gelukkig geen plannen om die kant op te komenMaar sterkte alvast
3 oktober ook. Geen idee waarom de Duitsers dan vrij zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]Is dat geen algemeen bekende term? Of kennen echt alleen mensen aan de grens dat?
De Duitsers hebben op 1 november vrij (allerheiligen) en dan komen ze massaal deze kant op en dan staat gewoon alles vast. Dag van de arbeid net zo. En ik vergeet er vast nog wel wat...
Dank jequote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou alleen bij jou dan. Ik zit er niet op te wachten.
Same en ik moet wel ergens heen (as usual)quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zit een stuk veiliger nu in Brabanten hoef 1 november ook nergens heen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom heb je daar de boel in de fik gestoken.
Dat is tenminste wel op een christelijk tijdstip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |