SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Met van die weinig dubbelzinnige tekstenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:16 schreef Crack_ het volgende:
SugaBabes zijn nu weer hot en happening en vroeg me af welke bands van vroeger ik nog meer graag zou willen zien
En toen dacht ikTOY BOX
dat was echt de shit
en natuurlijk de Spice Girls![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nog steeds goed op hun liedje.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
K&W / wat is de beste composiet vlinderplanken
Kijk nou! @:ettovanbelgie
trustequote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou moi, tas ingepakt, ontbijtje staat klaar voor morgen, tijd eindigt op "negen" dus ik mag naar bed![]()
Dada liebchens
43:40 ongeveerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij hoeveel minuten zingen/schreeuwen ze mijn banger van dit jaar?
I don't know how it's meant to be done?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
ik weet niet of dit werkt, anders even naar 6:06 gaan.
'REPEAT AFTER ME!! i hobedie twentiedrie jo'
De zaal '.... ik ehmmmmmmmmmm ja'
Denk echt dat dit liedje op 1 staat bij mijn Spotify eind dit jaar.quote:
ik denk dat ze zeggen dat ze wél weten hoe het moet, dus 'i do know how its meant to be done'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I don't know how it's meant to be done?
Moeten ze maar niet aan de kinderarbeid gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat ze zeggen dat ze wél weten hoe het moet, dus 'i do know how its meant to be done'
maar het ging veels te snel en het accent is sterrrrrk aanwezig, wij waren nog aan het verwerken dat we hem zouden moeten herhalen
hahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk echt dat dit liedje op 1 staat bij mijn Spotify eind dit jaar.![]()
Ze hebben overduidelijk talent dat gedeeld moet worden met de rest van de wereldquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet aan de kinderarbeid gaan
Ik denk dat mensen om mij heen niet kunnen wachten tot ik dit liedje ben vergeten. Hoewel ik de laatste drie weken wel stil ben geweest maar dat was niet vrijwillig.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahadenk dat het de grootste verrassing was voor mij dit jaar, had echt geen idee dat zij optraden op het festival en die gast die zei dat ie benieuwd was 'naar die kindjes die gingen optreden' die had echt geen idee van dit hitje
mooie samenkomsthij is overigens halverwege weggegaan omdat hij dacht 'wtf is dit' en dat hitje niet kende dus dan weet je ook neit goed waar je op aan het wachten bent
Denk dat dat allemaal wel meevaltquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen om mij heen niet kunnen wachten tot ik dit liedje ben vergeten. Hoewel ik de laatste drie weken wel stil ben geweest maar dat was niet vrijwillig.
Ik word echt heel erg moe van mensen die hele tijd op internet nu roepen I miss the old Sam!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:35 schreef Crack_ het volgende:
Sam Smith zn afsluiter was ditik vind sam smith niet zo spannend dus heb 't begin meegekregen, ben eten gaan halen en kon bij terugkomst de afsluiter mee krijgen
maar die gast kan wel een show neerzetten hoorHeeft ook echt 10 keer omgekleed ofzo
230V 16A uit de wcd daar trek je zo meer dan 3500W mee das voldoende energie.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:36 schreef essnhills het volgende:
Ik wil speculaas muffins bakken, maar ik heb geen energie
WATISDIT??quote:
Vraag me af wat die mensen bedoelen, ja prima als je de oude sam mist maar als die niet bestaat dan heeft het geen zin om dat te blijven roepen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik word echt heel erg moe van mensen die hele tijd op internet nu roepen I miss the old Sam!
Het is gewoon nog steeds dezelfde persoon alleen andere kleren?
95 procent van de vrouwen ook niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitse (politie) heeft geen humor.
https://www.ad.nl/auto/ko(...)e-is-woest~a5a5df5e/
Ja dat hij nu zo vrouwelijk kleed enz.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me af wat die mensen bedoelen, ja prima als je de oude sam mist maar als die niet bestaat dan heeft het geen zin om dat te blijven roepen?
hahahahaha een zo'n baasje heeft een minecraft shirt aanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
WATISDIT??![]()
en waarom draagt die ene een Iron Maiden shirt....
En waarom zeggen ze Pokkelpub ipv Pukkelpop
THINK YOU CAN STOP WHAT WE DO? I DOUBT IT!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
WATISDIT??![]()
en waarom draagt die ene een Iron Maiden shirt....
En waarom zeggen ze Pokkelpub ipv Pukkelpop
Ja, idemquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat hij nu zo vrouwelijk kleed enz.
Eerder 99,8%quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
95 procent van de vrouwen ook niet.
Van mij mogen ze doen wat ze doen hoor als ze maar plezier beleven, Maar mijn ding is het gewoon niet en ik vond dit erg slecht klinken.....quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:40 schreef Ama het volgende:
[..]
THINK YOU CAN STOP WHAT WE DO? I DOUBT IT!
Vroeger heette hij Sarah..quote:
Gelukkig staat op Spotify de studio versie.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij mogen ze doen wat ze doen hoor als ze maar plezier beleven, Maar mijn ding is het gewoon niet en ik vond dit erg slecht klinken.....
Niet zo van naam neequote:
Sam Bettensquote:
ze staan er niet omdat ze zo goed zijn nee maar hun hit is wel echt heel grootquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij mogen ze doen wat ze doen hoor als ze maar plezier beleven, Maar mijn ding is het gewoon niet en ik vond dit erg slecht klinken.....
ohquote:
ah ik had eerst even moeten scrollenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger heette hij Sarah..
Of hebben we het niet over K's Choice??
“Kan topic niet openen”quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal NWS / Consumentenbond pakt meubelketen Seats and Sofas aan
Ik zag hem ook, gelijk deze weer even opgezochtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal NWS / Consumentenbond pakt meubelketen Seats and Sofas aan
begin met éénquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
ga ik twee kaassouflets in de ninja cremeren?
Personeel er voor zoekenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:36 schreef essnhills het volgende:
Ik wil speculaas muffins bakken, maar ik heb geen energie
op 1 been kun je niet staanquote:
omdat ik geen flamingo benquote:
Nee Flesno.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
Zal vast wel een goede spotify-playlist van gemaakt zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:50 schreef Crack_ het volgende:
Zit weer in de zelfmoordhoekzo typisch he, zoveel jeugdigden die bekend willen worden terwijl het ongelukkig zijn er bij al die artiesten van af druipt zo wat
van hits van mensen die zelfmoord hebben gepleegd? Vast wel jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal vast wel een goede spotify-playlist van gemaakt zijn.
Snackenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
Kende je hem persoonlijk dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Van Liam Payne weten we (ik?) niet hoe gelukkig hij was voor zn fame, maar 'werd bekend op 21ste doordat ie in bandje werd gezet bij x-factor, 10 jaar later is ie drugsverslaagd en dood' is echt intens man
omdat die klote youtube niet meer linkt naar gerelateerde video's maar je linkt naar wat je voorheen hebt geluisterd. Dat was linkin park, toen kwam er iets voorbij over Cornell en eigenlijk ben ik van Cornell nog beetje in schock omdat ik dat in die tijd had gemistquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe kom je ineens in die hoek terecht @:Crack_ ??
Ik mis denk ik iets...
Waarom stoppen bij twee? Gooi er ook nog een zak bitterballen, een paar mexicano's en een snackmix bijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
Ik ben morgen vrij!!
Helemaal vergeten dat het woensdag is!
party! twee kaassouflets zijn nu gewoon prima te doen
nej die zijn voor zondagquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom stoppen bij twee? Gooi er ook nog een zak bitterballen, een paar mexicano's en een snackmix bij
nee ik ken hem niet, ja ik geef om dingen waar ik persoonlijk helemaal niks mee te maken hebquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kende je hem persoonlijk dan?
De zelfmoord van Chester heeft eigenlijk alles te maken met de dood van Cornell. Chester deed dat ook op de dag dat Cornell jarig zou zijn... Hij kon dat verlies van zijn vriend ook niet aan... Ja. natuurlijk had Chester al de nodige problemen, maar de suicide van Cornell heeft wel veel losgemaakt bij hem wat hem tot die daad zette..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat die klote youtube niet meer linkt naar gerelateerde video's maar je linkt naar wat je voorheen hebt geluisterd. Dat was linkin park, toen kwam er iets voorbij over Cornell en eigenlijk ben ik van Cornell nog beetje in schock omdat ik dat in die tijd had gemist
maar denk ook wel dat het de dood van liam payne is eigenlijk. Ik vind het al zielig/rot genoeg als je het leven zo klote vindt of niks vindt toevoegen dat je hier liever niet zou willen zijn. Maar de manier waarop die mensen sterven, super eenzaam en alleen, vind ik denk ik het allerergst.
das lastig voor mensen zonder empathie om te begrijpen, hoef je niet eens te proberenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee ik ken hem niet, ja ik geef om dingen waar ik persoonlijk helemaal niks mee te maken heb
Eens, maar je eigen grenzen daarin kennen en aangeven is net zo belangrijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De zelfmoord van Chester heeft eigenlijk alles te maken met de dood van Cornell. Chester deed dat ook op de dag dat Cornell jarig zou zijn... Hij kon dat verlies van zijn vriend ook niet aan... Ja. natuurlijk had Chester al de nodige problemen, maar de suicide van Cornell heeft wel veel losgemaakt bij hem wat hem tot die daad zette..
![]()
![]()
Ik ga wel even wat anders doen. Ik probeer het suicide onderwerp zoveel mogelijk te vermijden.... Maar soms is het best okee om er over te praten hoor...![]()
hmmm ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
omdat die klote youtube niet meer linkt naar gerelateerde video's maar je linkt naar wat je voorheen hebt geluisterd.
i know, en morgen loopt ie waarschijnlijk weer te schreeuwen dat mensen zonder empathie verschrikkelijke tokkies zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
das lastig voor mensen zonder empathie om te begrijpen, hoef je niet eens te proberen
daarom gebruik ik twitter ook niet. scheelt weer mensen met achtervolgingswaanzinquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
i know, en morgen loopt ie waarschijnlijk weer te schreeuwen dat mensen zonder empathie verschrikkelijke tokkies zijn
niet te volgen
je luistert rock > youtube linkt je door naar andere rock liedjesquote:
Heb je het wel druk met verwerken en janken de hele dag.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Het boeit mij ook geen fluit. Ws hebben dezelfde dag 8890 mensen hetzelfde gedaan.
Ook 112.234 nieuwe levens! En juichen!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het wel druk met verwerken en janken de hele dag.
twitter heb ik echt nooit gehad, nooit het idee gehad dat ik daar iets mee heb gemist dus primaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom gebruik ik twitter ook niet. scheelt weer mensen met achtervolgingswaanzin
Ik zie het verschil tussen de 2 voorbeelden niet, en het is toch allebei ook gerelateerd dan? 'Gerelateerd' is ook een breed begrip.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je luistert rock > youtube linkt je door naar andere rock liedjes
je luistert rock > youtube linkt je door naar ballet want dat keek je gisteren ook
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het wel druk met verwerken en janken de hele dag.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook 112.234 nieuwe levens! En juichen!
waar jullie het over hebben lijkt niet echt over empathie te gaanquote:empathie = vermogen om zich in de gevoelens van anderen in te leven
Daar denken ze in Volendam ook zo overquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zie het verschil tussen de 2 voorbeelden niet, en het is toch allebei ook gerelateerd dan? 'Gerelateerd' is ook een breed begrip.
Tevens 3540 dolfijnen gestikt in vissersnetten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook 112.234 nieuwe levens! En juichen!
je ziet het verschil niet? ja okequote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zie het verschil tussen de 2 voorbeelden niet, en het is toch allebei ook gerelateerd dan? 'Gerelateerd' is ook een breed begrip.
Ik heb mijn ogen uit mijn kop gejankt bij een stukje bericht van Louis op Instagram over het zoontje van Liam.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee ik ken hem niet, ja ik geef om dingen waar ik persoonlijk helemaal niks mee te maken heb
ja hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je gisteren ballet gekeken hebt, is een andere balletvid suggestie toch gerelateerd?
ik vind daar niet zo veel vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen uit mijn kop gejankt bij een stukje bericht van Louis op Instagram over het zoontje van Liam.
I want you to know that if Bear ever needs me I will be the uncle he needs in his life and tell him stories of how amazing his dad was.
💔
Mijn hoogtevrees en angst voor attracties waar ik dood door kan gaan krijgen hier extreme zenuwen van.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
Kermisbezoekers in IJsselstein na twee uur door reddingsteam gered uit 40 meter hoge attractie
das wel waar voor je geld zo lang in een attractie!!
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
Kermisbezoekers in IJsselstein na twee uur door reddingsteam gered uit 40 meter hoge attractie
das wel waar voor je geld zo lang in een attractie!!
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn hoogtevrees en angst voor attracties waar ik dood door kan gaan krijgen hier extreme zenuwen van.
quote:Ze durfden het eigenlijk niet, maar besloten het toch te doen. De IJsselsteinse vriendinnetjes Mare en Jet, beiden tien jaar oud, waagden zich woensdagavond in de 40 meter hoge zweefmolen op de kermis. Ze hadden pech: vanwege een technische storing kwamen ze er pas dik twee uur later uit.
Ik zou JANKEN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik snap het echt niet. Leg uitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
? ja is goed, prima. Is gerelateerd
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou JANKEN.zij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:,,Ik was de eerste tien minuten echt wel bang’’, vertelt Mare. ,,Maar op een gegeven moment werd het ook saai. En we kregen het hartstikke koud.’’ Om de tijd te doden, gingen de meiden daarom maar Netflixen op hun telefoon. Mare: ,,Ik heb My Little Pony zitten kijken.’’Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik vind het ook sneu voor dat kind maar dan eerder dat zn vader zo verslaafd was en dat hele verhaal zeg maar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:15 schreef Ama het volgende:
Ik vind het extreem verdrietig voor een kindje van 7 wat zat te wachten tot papa thuis kwam.
zonder tracking zie je gewoon wat je op dat moment kijkt... Heb ik op mobiel bijv... heerlijk. alleen maar adviezen op basis van het filmpje dat ik kijkquote:
meeting the man of your dreams and than meeting his beautifull husbandquote:
HEB JE GEEN MPATIEEE OFZO!11@!121314quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu voor dat kind maar dan eerder dat zn vader zo verslaafd was en dat hele verhaal zeg maar.
Want eerlijk is eerlijk, drugsverslaafden en vooral met deze intensiteit kan echt super kut zijn voor kinderen en partners en omgeving. Ik weet niet of dat hier zo was hoor, oprecht niet. Kan ook dat het een goede vader wasmaar omdat ik het niet weet heb ik daar specifiek er geen mening over. Is dit genoeg verantwoording?
hij is aan het kutten omdat hij geen zin had om hypotheekshit uit te leggenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder tracking zie je gewoon wat je op dat moment kijkt... Heb ik op mobiel bijv... heerlijk. alleen maar adviezen op basis van het filmpje dat ik kijk
met tracking krijg je ook allemaal adviezen wat je eerder hebt gezien...
Ik ben het zowaar eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu voor dat kind maar dan eerder dat zn vader zo verslaafd was en dat hele verhaal zeg maar.
Want eerlijk is eerlijk, drugsverslaafden en vooral met deze intensiteit kan echt super kut zijn voor kinderen en partners en omgeving. Ik weet niet of dat hier zo was hoor, oprecht niet. Kan ook dat het een goede vader wasmaar omdat ik het niet weet heb ik daar specifiek er geen mening over. Is dit genoeg verantwoording?
Dag 1: kijk balletvidquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat precies zou ik moeten uitleggen
en wat snap je niet aan 'je hebt gelijk, prima, is inderdaad gerelateerd'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Dag 1: kijk balletvid
Dag 2: YT geeft andere balletvid als suggestie
Hoe is dat NIET gerelateerd
Definieer tracking.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder tracking zie je gewoon wat je op dat moment kijkt... Heb ik op mobiel bijv... heerlijk. alleen maar adviezen op basis van het filmpje dat ik kijk
met tracking krijg je ook allemaal adviezen wat je eerder hebt gezien...
Je kon er echt niet verder naast zitten nu. Erg vergezocht dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij is aan het kutten omdat hij geen zin had om hypotheekshit uit te leggendenk ik
dat is prima, beetje kinderachtig wel
Google weet allesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Definieer tracking.
Ik ben nooit ingelogd op YT, gebruik diverse blockers. En toch krijg ik allerlei gerelateerde shizzle. Works fine for me.
Okequote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Definieer tracking.
Ik ben nooit ingelogd op YT, gebruik diverse blockers. En toch krijg ik allerlei gerelateerde shizzle. Works fine for me.
JE HEBT GELIJKquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:27 schreef Modus het volgende:
Serieus. Ik loop niet te fokken/chargeren/etteren/provoceren nu.
Ik zie het echt niet
geen probleem, dan houden we het er bij dat we elkaar even niet snappenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:27 schreef Modus het volgende:
Serieus. Ik loop niet te fokken/chargeren/etteren/provoceren nu.
Ik zie het echt niet
Dat zeg je ook alleen maar om er van af te zijn nu.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JE HEBT GELIJK
WAT SNAP JE DAAR NIET AAN
jezus fucking christus modie
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
We begrijpen elkaar weer allemaal goed hier vandaag.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar om er van af te zijn nu.
What else is new…quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
We begrijpen elkaar weer allemaal goed hier vandaag.
are my results backquote:
Ik ging toch even kijken of het niet bijna volle maan was. Dan is het altijd wat lastiger hier.quote:
En?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging toch even kijken of het niet bijna volle maan was. Dan is het altijd wat lastiger hier.
Haha, nog nooit op gelet, maar zou mij niet verbazen als het zo is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging toch even kijken of het niet bijna volle maan was. Dan is het altijd wat lastiger hier.
je gaat aankomende nacht slecht slapen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha, nog nooit op gelet, maar zou mij niet verbazen als het zo is.
De nachten dat ik amper slaap is het echt 9 van de 10 keer volle maan
Nee over 24 dagen kennelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat aankomende nacht slecht slapen?
vraag me af of dit echt zo is of dat men dat denktquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha, nog nooit op gelet, maar zou mij niet verbazen als het zo is.
De nachten dat ik amper slaap is het echt 9 van de 10 keer volle maan
ow... om 21.50 al?quote:
Ik dacht dit al 1500 jaar bestond ofzo. Blijkt in '77 ofzo ingevoerd te zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:38 schreef Crack_ het volgende:
Vraag me ook af wat het verzetten van de klok met onze biologische klok doet.
Vraag me eigenlijk heel veel af over onze innerlijke klokmaar meer omdat ie volgens mij best belangrijk is
ik wil weten wat mijn mama vroeger zei als iemand zei 'ik wil', zo'n standaard zinnetje wat iedere moeder zegt maar wat ist nouuuuuuquote:
ik heb er nooit last van... ik heb luxere werktijden ene keer vroeg andere keer laat... dus ik pas altijd mn bedtijd er op aan...quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:38 schreef Crack_ het volgende:
Vraag me eigenlijk heel veel af over onze innerlijke klokmaar meer omdat ie volgens mij best belangrijk is
Ik hou mij niet zo bezig met maanstanden e.d. maar echt geheid als ik heel slecht inslaap/ heel lang wakker lig dat het een volle maan is/bleek te zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag me af of dit echt zo is of dat men dat denkt
vind dat echt iets om voor in de quest, misschien heeft het er wel in gestaan
Wij volgen de Nazitijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht dit al 1500 jaar bestond ofzo. Blijkt in '77 ofzo ingevoerd te zijn
Das echt zo ja, heel gek wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou mij niet zo bezig met maanstanden e.d. maar echt geheid als ik heel slecht inslaap/ heel lang wakker lig dat het een volle maan is/bleek te zijn.
oh huh, zo laat pasquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Same hier, maar vraag me los daarvan nog af of het effect heeft, omdat de dag ook ineens vroeger is en dat kan ook impact hebben op je klok.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er nooit last van... ik heb luxere werktijden ene keer vroeg andere keer laat... dus ik pas altijd mn bedtijd er op aan...
oh wat typisch, vraag me dan af wat dat dan is dat zorgt voor een slechtere slaap. Weet niet of onze kennis al zo ver gaatquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou mij niet zo bezig met maanstanden e.d. maar echt geheid als ik heel slecht inslaap/ heel lang wakker lig dat het een volle maan is/bleek te zijn.
Ik heb daar echt totaal geen last van, ik moet ook altijd zo'n snuitje trekken als mensen het dagenlang over een jetlag hebben -------->quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:38 schreef Crack_ het volgende:
Ja oliecrisis maatregelquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Onderweg naar donker op zowel heen en terugweg naar werkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:42 schreef Ama het volgende:
Oh volgende week weer donker voor je het avondeten op hebt.
echt? wat verrassendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar echt totaal geen last van, ik moet ook altijd zo'n snuitje trekken als mensen het dagenlang over een jetlag hebben -------->
Jeejquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onderweg naar donker op zowel heen en terugweg naar werk
Er was een long-time Fokker die claimde daarvan zwaar van de leg te raken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag me af of dit echt zo is of dat men dat denkt
vind dat echt iets om voor in de quest, misschien heeft het er wel in gestaan
Dit gaat alleen op voor de werkenden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar echt totaal geen last van, ik moet ook altijd zo'n snuitje trekken als mensen het dagenlang over een jetlag hebben -------->
geen last vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel weinig.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit jaAl wil ik echt niet klagen en ben ik van plan om overdag naar buiten te gaan en echt te genieten van het moois wat de winter ook te bieden heeft
toen ik in blauwe doos werkte vond ik dat wel echt intens, mijn afdeling had geen ramenik zag letterlijk 60 min per dag daglicht
De thuisblijvers moeten steeds het licht aan zetten ‘s ochtends, heel vermoeiendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat alleen op voor de werkenden.
Gewoon blijven liggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De thuisblijvers moeten steeds het licht aan zetten ‘s ochtends, heel vermoeiend
quote:De overgang naar de huidige Midden-Europese Tijd vond plaats op 16 mei 1940. Op bevel van de Duitse bezetters werd de klok toen één uur en 40 minuten vooruit gezet. Die zomertijd gold ook gedurende de winters van 1941 en 1942. Pas in november 1942 werd de klok weer één uur teruggezet.
In de jaren 1943-1945 gold alleen 's zomers de zomertijd, maar in 1946 werd de zomertijd voor een periode van ruim dertig jaar geheel afgeschaft.
Heb jij er ook geen last van dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat alleen op voor de werkenden.
Geloof best dat zij van de leg was hoor, of dat allemaal daadwerkelijk van de maanstand kwam of ook door de gedachte dat het daardoor zou komen weet ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Er was een long-time Fokker die claimde daarvan zwaar van de leg te raken.
En die was bij elke andere maanmanifestatie sowieso al behoorlijk de weg kwijt.
Ken je nagaan
https://www.volkskrant.nl(...)volle-maan~bd65b865/quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh huh, zo laat pasdat wist ik ook niet
[..]
Same hier, maar vraag me los daarvan nog af of het effect heeft, omdat de dag ook ineens vroeger is en dat kan ook impact hebben op je klok.
Maar weet niet of dat zo is en als het zo zou zijn, in welke mate dat effect heeft blabla.
[..]
oh wat typisch, vraag me dan af wat dat dan is dat zorgt voor een slechtere slaap. Weet niet of onze kennis al zo ver gaat
dat waren de pauzesquote:
hitler houdt ons in de machtquote:
kan het niet lezenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)volle-maan~bd65b865/
maar die buitenlanders willen ook antibiotica bij een griepje, hoezo snap je datquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
Snap wel waarom al die buitenlanders altijd gelijk antibiotica willen, dat spul werkt echt goed, kan al weer water drinken zonder te vergaan van de pijn
Nou snap ze wel omdat het zo goed en snel werktquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:49 schreef Crack_ het volgende:
maar die buitenlanders willen ook antibiotica bij een griepje, hoezo snap je dat
die antibotica tast je hersenen aan
en zonder grappen; fijn dat het werkt zeg, hopelijk slaap je vanavond een beetje
toch niet bij griepquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou snap ze wel omdat het zo goed en snel werkt
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar heb/had je last van LTVDK?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Weer een hoop gedoetjes met de tandarts vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De ene heeft daar iets minder last van de ander maar is vrij natuurlijk dat dat (het gebrek aan zonlicht) invloed heeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat waren de pauzes1x 30 min, 2x 15 min
en begon om 08.00, dus donker daarvoor. En klaar om 17.00, weer donker
ja dat voelde echt als 'heb geen leven' wat nergens over gaat want de dag is niet korter omdat het donker is ofzo
Ik niet, ik heb geen werk en ga morgen een Netflix abonnement afsluiten, jeejquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond 08.00 - 17.00 ook echt vervelende tijden![]()
Ja geen idee, daar lijkt het me wat overbodig voor, dat is meestal gewoon een kwestie van uitziekenquote:
true, maar denk dat mn mentale instelling ook zeker een grote invloed heeft op hoe je met bepaalde dingen om gaat. Het wordt er zelden leuker op als je maar vaak genoeg tegen jezelf zegt hoe vervelend en naar alles isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:51 schreef Modus het volgende:
[..]
De ene heeft daar iets minder last van de ander maar is vrij natuurlijk dat dat (het gebrek aan zonlicht) invloed heeft.
oke? doe je ding?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb geen werk en ga morgen een Netflix abonnement afsluiten, jeej
Ik eet altijd laat dus dit heb ik al een tijdje.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:42 schreef Ama het volgende:
Oh volgende week weer donker voor je het avondeten op hebt.
Ik moet tegenwoordig beetje op vaste tijden eten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet altijd laat dus dit heb ik al een tijdje.
kutpijn is geen tandquote:
Eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef Ama het volgende:
Ai kiespijn enz is echt vreselijk kut ja.
Mooi spul hèquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
Snap wel waarom al die buitenlanders altijd gelijk antibiotica willen, dat spul werkt echt goed, kan al weer water drinken zonder te vergaan van de pijn
De buitenlanders dus, en drugsverslaafdenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi spul hèik had het van de zomer ook voor het eerst, het is echt een geniale uitvinding. Thanks aan iedereen die de werking ervan verkloot.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef Ama het volgende:
Ai kiespijn enz is echt vreselijk kut ja.
Correct, vind het misschien wel de vervelendste pijn die er isquote:
Clusterhoofdpijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Correct, vind het misschien wel de vervelendste pijn die er is
Mijn darmen zijn wel lekker aan het borrelen, kan ook zijn door de wokgroentenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik raakte er niet eens van aan de dunne.
Ik sliep alleen met een koelelement tegen m'n wangquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hmm daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
oorpijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Toen mijn darm kapot was en ze die met spoed naar buiten hebben getrokken en daar aan de huid hadden bevestigd. Dat weefsel daar omheen als daar iemand aan kwam, dat deed pas pijn.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit echt oorpijn heb gehad ja misschien een beetje maar niks benoemingswaardig.quote:
Ja toch welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen mijn darm kapot was en ze die met spoed naar buiten hebben getrokken en daar aan de huid hadden bevestigd. Dat weefsel daar omheen als daar iemand aan kwam, dat deed pas pijn.
Ach gaan we niet door aan multi resistente bacteriën dan wel een keer aan marburg, ebola of een ander eng virus.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi spul hèik had het van de zomer ook voor het eerst, het is echt een geniale uitvinding. Thanks aan iedereen die de werking ervan verkloot.
Ergens denk ik precies te weten hoe dit voeltquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen mijn darm kapot was en ze die met spoed naar buiten hebben getrokken en daar aan de huid hadden bevestigd. Dat weefsel daar omheen als daar iemand aan kwam, dat deed pas pijn.
Auw.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Gebroken rug vond ik ook geen succes.
Zie jij ook iemand voor je die steeds aan dat velletje moet zitten?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens denk ik precies te weten hoe dit voelt
Death by sharia is inmiddels ook wel een plausibelequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach gaan we niet door aan multi resistente bacteriën dan wel een keer aan marburg, ebola of een ander eng virus.
En anders verkloten we de wereld wel dusdanig dat we verzuipen of iets anders ‘leuks’.
Hebbie je hoormachientje al?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik daar geen last van heb met m'n oren.
Ik zou er constant heeeeel voorzichtig zelf aanzitten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie jij ook iemand voor je die steeds aan dat velletje moet zitten?
Nee, volgende week eerste gesprek bij de audicien en dan mogen zij zo'n ding gaan instellen.quote:
Ik wilde ook eigenlijk "iemand" tikken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou er constant heeeeel voorzichtig zelf aanzitten.
Dit is wel een gevalletje 'dat moet je zelf ervaren om te weten hoe het voelt', kan het alleen ten zeerste afradenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens denk ik precies te weten hoe dit voelt
Kun je je straks weer gaan ergeren over hoe een teringherrie het overal isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, volgende week eerste gesprek bij de audicien en dan mogen zij zo'n ding gaan instellen.
Wordt ook wel ellende als de halve wereld omwille van klimaat gaat verkassen…quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Death by sharia is inmiddels ook wel een plausibele
snap ikquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik daar geen last van heb met m'n oren.
bij mij ook echt heel lang geleden gelukkig maar heb toen drie dagen niet geslapen volgens mijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit echt oorpijn heb gehad ja misschien een beetje maar niks benoemingswaardig.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
maar als ik dit dan lees dan denk ik 'doe mij maar oorpijn'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Gebroken rug vond ik ook geen succes.
Ik dacht zes keer, maar toen ik het er laatst met m'n moeder over had kon ze het zich allemaal niet meer herinneren, dus daar heb ik niks aan. Kan het volgens mij ook nergens opvragen. Ze wist ook niet of ik ooit buisjes had gehad want dat vroeg de KNO.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
Ik heb in 35 jaar tijd nog nooit iets gebroken gehadbehalve mijn hart maar hihaho dat telt niet.
Waar gaan we heen als de zeespiegel gaat stijgen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wordt ook wel ellende als de halve wereld omwille van klimaat gaat verkassen…
Ik heb er ook 31 jaar op moeten wachten, wel gelijk goed gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
Ik heb in 35 jaar tijd nog nooit iets gebroken gehadbehalve mijn hart maar hihaho dat telt niet.
Nou hè. In de bioscoop kan ie al uit want ik zat laatst bij een oorlogsfilm al van man man man wat een geknal.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je je straks weer gaan ergeren over hoe een teringherrie het overal is
idemquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
Ja dat staat niet op mijn planning. Hoop dat mijn eerste keer dan gewoon lullig mijn pols ofzo is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er ook 31 jaar op moeten wachten, wel gelijk goed gedaan natuurlijk
Ik zelfs in 57 jaar nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
Zes keerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht zes keer, maar toen ik het er laatst met m'n moeder over had kon ze het zich allemaal niet meer herinneren, dus daar heb ik niks aan. Kan het volgens mij ook nergens opvragen. Ze wist ook niet of ik ooit buisjes had gehad want dat vroeg de KNO.
ik begon op mn 17e met een heel klein botje in mn ringvinger.. wat met een spalk af had gekund maar waar ze een hele gipsarm van hebben gemaakt van elleboog tot vingertop.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er ook 31 jaar op moeten wachten, wel gelijk goed gedaan natuurlijk
Bovenkant middelandse zee wordt sahara 2.0 dus ook niet te doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar gaan we heen als de zeespiegel gaat stijgen?
Onderkant van die zee dan maar?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bovenkant middelandse zee wordt sahara 2.0 dus ook niet te doen
Ik heb twee kaarsjes aan. RIP ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ohja en kanker en uitvallende tanden want groter risico maar dat is iets voor later. Ofzoiets
hahahahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begon op mn 17e met een heel klein botje in mn ringvinger.. wat met een spalk af had gekund maar waar ze een hele gipsarm van hebben gemaakt van elleboog tot vingertop.
en op mn 30e dus mn pols
ah joh, zijn toch maar je kindertanden!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat eens als ukkie in de kinderstoel en toen ramde ik om de een of andere reden met m'n smoel op dat plankje a la American History X en toen had ik geen voortanden meer.
uitvallende tanden heb ik al 50% minder risico opquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ohja en kanker en uitvallende tanden want groter risico maar dat is iets voor later. Ofzoiets
mis je 50% van je tanden?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
uitvallende tanden heb ik al 50% minder risico op
'kan altijd erger'quote:
Misschien kunnen we in tibet zen kleedjes gaan knopen of zo. Zitten we in ieder geval ‘hoog’.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderkant van die zee dan maar?
Ohquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n lichaam maakt niet genoeg collageen aan. Daarom word ik ook doof.
Da's wel kutquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel lekkere drankjes denk je?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kunnen we in tibet zen kleedjes gaan knopen of zo. Zitten we in ieder geval ‘hoog’.
was niet mijn keuze... wissik veel.quote:
DAN PRATEN WE WEL WAT HARDERquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die maken we anders zelfquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel lekkere drankjes denk je?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
was niet mijn keuze... wissik veel.
kwam er achter omdat ik terug ging op donderdags een week later nadat ik er mee in het water was gesprongen om iemand van de bodem op te vissen
yes liggen allemaal op de grond, zeer plaatselijke aardbeving was net op het nieuwsquote:
euh ja... wat zou jij doen dan als er 1 op de bodem van het bad ligt..?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]!! je sprong het water in met een gips arm?
Dit verhaal wordt niet logischer
Oh dat voelde ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes liggen allemaal op de grond, zeer plaatselijke aardbeving was net op het nieuws
Sint gaat al een tijdje stilletjes mijn huisje voorbij dus ik negeer hem ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:15 schreef Ama het volgende:
Kan niet wachten tot Sinterklaas weer uit de supermarkt weg is en het kerst assortiment voor de dag komt.
een gipsarm op de bodem van het bad? Lekker laten liggen joejoequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ja... wat zou jij doen dan als er 1 op de bodem van het bad ligt..?
een jongenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een gipsarm op de bodem van het bad? Lekker laten liggen joejoe
Ik heb al afgrijselijk veel gekerst-shoptquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:15 schreef Ama het volgende:
Kan niet wachten tot Sinterklaas weer uit de supermarkt weg is en het kerst assortiment voor de dag komt.
Gaat straks weer een hele wereld voor je openquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop wel steeds grappen te maken over m'n gehoor, maar die dame bij het audiologisch centrum zat naar de testresultaten te kijken en die had echt zoiets van "joh gaat het wel, want ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend en ook heel zwaar is om hier al die tijd al mee te leven", en aan de ene kant had ik zoiets van "het is geleidelijk gegaan, zo erg is het nou ook weer niet", maar het was ook wel fijn dat er eens serieus op werd ingegaan en iemand gewoon een beetje met me meeleefdeomdat ik er zelf altijd zo luchtig over doe.
weet ik veel, wat is het hele verhaal? Die ging dood, er was niemand anders in de buurt?quote:
Vondels nog?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb al afgrijselijk veel gekerst-shopt
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat straks weer een hele wereld voor je open
Begon ze heel hard te praten toen ze de resultaten zag?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop wel steeds grappen te maken over m'n gehoor, maar die dame bij het audiologisch centrum zat naar de testresultaten te kijken en die had echt zoiets van "joh gaat het wel, want ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend en ook heel zwaar is om hier al die tijd al mee te leven", en aan de ene kant had ik zoiets van "het is geleidelijk gegaan, zo erg is het nou ook weer niet", maar het was ook wel fijn dat er eens serieus op werd ingegaan en iemand gewoon een beetje met me meeleefdeomdat ik er zelf altijd zo luchtig over doe.
Ik bagetaliseer ook altijd alles vooral als het over mijzelf gaat. Soms is het dan echt heel fijn dat iemand anders wel even gewoon verwoord dat iets kut/moeilijk of wat dan ook is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef CherryLips het volgende:
ga jij ook schapen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Die is nog vager dan @:Crack_
https://www.ad.nl/show/op(...)-te-zeggen~a5d03b36/
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Begon ze heel hard te praten toen ze de resultaten zag?
Zwakbegaafd mannetje heeft inmiddels een verdienmodel van janken en anderen de schuld geven gemaakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Die is nog vager dan @:Crack_
https://www.ad.nl/show/op(...)-te-zeggen~a5d03b36/
Precies, dat ik gewoon mag toegeven dat het heel vervelend is en dat ik er meer moeite mee heb dan ik toegeef.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bagetaliseer ook altijd alles vooral als het over mijzelf gaat. Soms is het dan echt heel fijn dat iemand anders wel even gewoon verwoord dat iets kut/moeilijk of wat dan ook is.
Ik zag hem liggen en was het dichtste bij. mogelijk als een ander het had gezien en er naar toe was gegaan had hij het wel gered, misschien ook niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ik veel, wat is het hele verhaal? Die ging dood, er was niemand anders in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |