SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is daar een speciale manier voor?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan me onwijs irriteren aan hoe mensen brie aansnijden
Oh hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan me onwijs irriteren aan hoe mensen brie aansnijden
Zeker, blijft de smaak beter behouden en op de manier hoe de meeste mensen het doen hou je een kaasstuk over waar je al heel snel helemaal niks meer mee kanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is daar een speciale manier voor?
hahahaha ja, op het begin is het fijn en dan na drie plakjes is het zo'n brie waarvan je denkt 'oke, ehm, ja, en nu'.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoezo dat dan?Dat iederen het op zijn eigen manier doet en dat het na drie man een bloedbad is?
Ah. Nou ja, ik eet geen brie, want dat vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeker, blijft de smaak beter behouden en op de manier hoe de meeste mensen het doen hou je een kaasstuk over waar je al heel snel helemaal niks meer mee kann
[..]
Doodstrafquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha, zulke shit
https://www.reddit.com/r/(...)_hoe_je_ouders_kaas/
Kijk, met ongeveer mijn mesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
op het begin is het fijn en dan na drie plakjes is het zo'n brie waarvan je denkt 'oke, ehm, ja, en nu'.
Maar is vooral een persoonlijke irritatie want zo boeiend is het ook weer allemaal niet
hoe dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha, zulke shit
https://www.reddit.com/r/(...)_hoe_je_ouders_kaas/
Neen, maar als jullie nog willen afteren dan kan ik misschien wel langskomen als ik en jullie dat dan nog zouden willen danquote:
quote:
oh ik dacht even dat jij dit had gemaakt met je nieuwe mesquote:
hahaha ik weet het niet. Of jawel, volgens mij doen mensen dit omdat je af en toe die harde randjes weg moet halen maar vinden mensen vervelend dus dan maar zo schaven tot het zo'n onhandelbaar kunstwerk isquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
Lol raam staat open. Moeder en kind lopen langs.
Kindje: "Jij bent een kip"
Moeder: "Dan ben jij het kuiken want jij bent mijn kind"
Kind verontwaardigd: "IK BEN GEEN KUIKEN!"
![]()
Jij zou echt de kriebels krijgen dan als je mij brie ziet snijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
En bij brie maken mensen er zo'n slachtveld van omdat ze volgens mij oprecht niet weten hoe je dat níét moet doen. Ik wist het ook niet, tot iemand me zei 'WAT DOE JIJ NOU'
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
En bij brie maken mensen er zo'n slachtveld van omdat ze volgens mij oprecht niet weten hoe je dat níét moet doen. Ik wist het ook niet, tot iemand me zei 'WAT DOE JIJ NOU'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |