SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is daar een speciale manier voor?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan me onwijs irriteren aan hoe mensen brie aansnijden
Oh hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan me onwijs irriteren aan hoe mensen brie aansnijden
Zeker, blijft de smaak beter behouden en op de manier hoe de meeste mensen het doen hou je een kaasstuk over waar je al heel snel helemaal niks meer mee kanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is daar een speciale manier voor?
hahahaha ja, op het begin is het fijn en dan na drie plakjes is het zo'n brie waarvan je denkt 'oke, ehm, ja, en nu'.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoezo dat dan?Dat iederen het op zijn eigen manier doet en dat het na drie man een bloedbad is?
Ah. Nou ja, ik eet geen brie, want dat vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeker, blijft de smaak beter behouden en op de manier hoe de meeste mensen het doen hou je een kaasstuk over waar je al heel snel helemaal niks meer mee kann
[..]
Doodstrafquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha, zulke shit
https://www.reddit.com/r/(...)_hoe_je_ouders_kaas/
Kijk, met ongeveer mijn mesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
op het begin is het fijn en dan na drie plakjes is het zo'n brie waarvan je denkt 'oke, ehm, ja, en nu'.
Maar is vooral een persoonlijke irritatie want zo boeiend is het ook weer allemaal niet
hoe dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha, zulke shit
https://www.reddit.com/r/(...)_hoe_je_ouders_kaas/
Neen, maar als jullie nog willen afteren dan kan ik misschien wel langskomen als ik en jullie dat dan nog zouden willen danquote:
quote:
oh ik dacht even dat jij dit had gemaakt met je nieuwe mesquote:
hahaha ik weet het niet. Of jawel, volgens mij doen mensen dit omdat je af en toe die harde randjes weg moet halen maar vinden mensen vervelend dus dan maar zo schaven tot het zo'n onhandelbaar kunstwerk isquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
Lol raam staat open. Moeder en kind lopen langs.
Kindje: "Jij bent een kip"
Moeder: "Dan ben jij het kuiken want jij bent mijn kind"
Kind verontwaardigd: "IK BEN GEEN KUIKEN!"
![]()
Jij zou echt de kriebels krijgen dan als je mij brie ziet snijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
En bij brie maken mensen er zo'n slachtveld van omdat ze volgens mij oprecht niet weten hoe je dat níét moet doen. Ik wist het ook niet, tot iemand me zei 'WAT DOE JIJ NOU'
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:20 schreef Crack_ het volgende:
En bij brie maken mensen er zo'n slachtveld van omdat ze volgens mij oprecht niet weten hoe je dat níét moet doen. Ik wist het ook niet, tot iemand me zei 'WAT DOE JIJ NOU'
50 cent in die kitschwinkel van je zekerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:27 schreef Karzai het volgende:
Gigantische miskoop fles, ook waarschijnlijk weer veelsteveel voor betaald deze moet je hebben.
[ afbeelding ]
kerstpakketquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
50 cent in die kitschwinkel van je zeker
hahahhaha, ja dat denk ik wel danquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij zou echt de kriebels krijgen dan als je mij brie ziet snijden.
gewoon brie snijden zoals de meeste het doen; brie snijden via de lange kent en dan zeuren dat het onhandelbaar is en mimimimi 'dan heb ik op het einde zo'n lange korst over, wat moet ik daar nou mee'quote:
ik ga wel painten. Ik wil even zeker weten dat ik dit goed snap.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon brie snijden zoals de meeste het doen; brie snijden via de lange kent en dan zeuren dat het onhandelbaar is en mimimimi 'dan heb ik op het einde zo'n lange korst over, wat moet ik daar nou mee'
ja het ging nergens over maar toen diegene zei 'meissie, kijk eens' toen dacht ik 'waarom zegt niemand me dit eerder, je redt mijn wereld'. Nou dit soort dingen boeien mij dus schijnbaar heel erg en waar canada ligt kan me gestolen wordenprioriteiten dit dat
hahahaha ohboyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga wel painten. Ik wil even zeker weten dat ik dit goed snap.
haha ja goed idee xD en als je ijs in de magnetron doet is het niet meer zo koud xDquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:40 schreef UitStraling het volgende:
Brie kun je ook prima eventjes in de magnetron opwarmen, dan kun je het gewoon drinken
Zon waarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit heerlijk in het zonnetje.
Nadeel is wel dat de zon ook op mijn beeldscherm komt en ik zie dat ie vol vlekken zit.
Scheelt weer brainfreeze maar brains had ik toch al niet hahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja goed idee xD en als je ijs in de magnetron doet is het niet meer zo koud xD
"French cheese massacre"quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Kan via google ook geen afbeelding vinden van de oorlog-brie's
hahahaahahahquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets dus?Of begrijp ik je verkeerd?
[ afbeelding ]
"Cheese carnage" is de term. Momentjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"French cheese massacre"
Nog niet geprobeerd trouwens
ik wel, net. Ja je weet maar nooit hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"French cheese massacre"
Nog niet geprobeerd trouwens
Wtf is het.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier moet ook iemand doodgemaakt worden![]()
[ afbeelding ]
Met je tanden een stuk kaas van een homp afbijten is de wereldse norm, en dat is potverdikkie nog romantisch ook nogquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:52 schreef Karzai het volgende:
naja de kaasschaaf is wel echt iets nederlands dat kennen ze in andere landen niet
Nog best heel veel kaas waar verder niemand meer wat mee kanquote:
Oh ja maar een echte komt uit een wiel dus die heeft alleen korst aan de ronde kantquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo was het @:dr_flash, had eerst links helemaal rood maar dat is wel erg negatief. Dus heb nu een deel blauw gemaakt want dat deel is nog redelijk maar vanaf dat het rood wordt wordt het steeds vervelender en blijf dat lange stuk witte korst over. Terwijl je die kost gewoon opeet als het niet enkel korst is
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Nee wacht, ook dit klopt niet
Wel godverdomme
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou ik ga nog even 1000 stapjes doen nou het nog licht is
Zie het straks wel
die op links gebruik ik wel voor mijn italiaanse bolletjes salami brie uit de ovenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo was het @:dr_flash, had eerst links helemaal rood maar dat is wel erg negatief. Dus heb nu een deel blauw gemaakt want dat deel is nog redelijk maar vanaf dat het rood wordt wordt het steeds vervelender en blijf dat lange stuk witte korst over. Terwijl je die kost gewoon opeet als het niet enkel korst is
True! Maar koop niet altijd de ekte, soms lekker goedkoop ah huismerkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja maar een echte komt uit een wiel dus die heeft alleen korst aan de ronde kant
hallo, flash??quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
die op links gebruik ik wel voor mijn italiaanse bolletjes salami brie uit de oven
alleen voor mijn eigen gebruik en na twee italiaanse bolletjes is de brie opquote:
twee bolletjes en dan brie op? hoeveel brie gaat daar op, of heb je kleine briequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen voor mijn eigen gebruik en na twee italiaanse bolletjes is de brie op
je snijdt de italiaanse bol door tweequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee bolletjes en dan brie op? hoeveel brie gaat daar op, of heb je kleine brie
IK VROEG HOEVEELquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
je snijdt de italiaanse bol door twee
dan doe je die beiden met de opengesneden kant naar boven leggen
daar doe je brie en salami op en dan in de oven/combi/ninja/airfryer, whatever
dus ja dan pak je de helft van de brie en die verdeel je zodat die op krijgt en het nogwat netjes evenwichtig is verdeeld enzo...
en het andere bolletje is voor de tweede dag
lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
[ afbeelding ] gedaan met paps
de helft!quote:
oh oke een hele is ongeveer 1kg voor een kleintje, is 500 gram per bolquote:
250 gram is die punt die in mijn koelkast ligtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh oke een hele is ongeveer 1kg voor een kleintje, is 500 gram per bol
Netjes toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh oke een hele is ongeveer 1kg voor een kleintje, is 500 gram per bol
ZEG DAT DAN!!!!EINZ!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
250 gram is die punt die in mijn koelkast ligt
ze zet een voorbeeldtekeningplaatje van een puntje... das natuurlijk nooit een kiloquote:
Had jij het over een puntje brie dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zet een voorbeeldtekeningplaatje van een puntje... das natuurlijk nooit een kilo
quote:
Dat mag alleen met de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen voor mijn eigen gebruik en na twee italiaanse bolletjes is de brie op
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Had jij het over een puntje brie dan?
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
die op links gebruik ik wel voor mijn italiaanse bolletjes salami brie uit de oven
die zitten zo goed als altijd dicht... anders zit ik in de etalagequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dat mag alleen met de gordijnen dicht.
nee soberzo twee bolletjes voor één dag. Mooie lunch is dat.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:09 schreef Nizno het volgende:
en het andere bolletje is voor de tweede dag
twee italiaanse bollen is me te veel van het goede voor 1 lunsjquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee soberzo twee bolletjes voor één dag. Mooie lunch is dat.
brie met een vleugje italiaanse bolquote:
Pfffffffffff écht heequote:
Pak der!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Had jij het over een puntje brie dan?
Ben jij klein of zoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee italiaanse bollen is me te veel van het goede voor 1 lunsj
Ja want alle stengels zijn even groot en dikquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Grrr ik haat recepten die dingen zeggen als. 50gram bleekselderij.
Zeg gewoon hoeveel stengels kut
geen maatje @dud0r neequote:
twee italiaanse bollen met salami en brie is echt heel erg veel als lunchquote:
Nee maar je weet hoe dat gaat met dimmsterquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja want alle stengels zijn even groot en dikmeetbare eenheden zijn top
Wat heb jij allemaal mensen met exostische dieren dingen om je heen, ik wil ook. Kom hierquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch even naar de winkel gegaan.
Op weg erheen kwam ik nog iemand tegen die zijn Serval kat aan het uitlaten was. Die katten zijn best groot.
En bij de Jumbo zat ik natuurlijk weer in de steekproef.
ze herkennen je gezicht bij de jumboquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch even naar de winkel gegaan.
Op weg erheen kwam ik nog iemand tegen die zijn Serval kat aan het uitlaten was. Die katten zijn best groot.
En bij de Jumbo zat ik natuurlijk weer in de steekproef.
Ik doe gewoon één zo'n plak goudse kaas en wat salami erop. Kan brie ook weleens proberenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee italiaanse bollen met salami en brie is echt heel erg veel als lunch
Was voor het eerst dat ik zo'n kat zag in het 'wild'.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal mensen met exostische dieren dingen om je heen, ik wil ook. Kom hier
Ja, dat zal.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze herkennen je gezicht bij de jumbo
doe maarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe gewoon één zo'n plak goudse kaas en wat salami erop. Kan brie ook weleens proberen
geloof het meteenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar je weet hoe dat gaat met dimmster![]()
"Drie stengels. Wegen."
63 gram.
"okee eentje door de helft. Weer wegen."
47 gram.
"Godverju, nog een stukje erbij dan. Wegen."
53 gram.
"JEZUS GODVER KRISTUS dat laatste stukje dan door de helft dat moet hem zijn. Wegen."
51 gram.
"AAAAAAAAAAAAAAARGH MURDER KNIEGEBREEKT )(*&^%$%^*&()&("
Etc.
briequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe gewoon één zo'n plak goudse kaas en wat salami erop. Kan brie ook weleens proberen
heb dat ook nog nooit gezien neequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was voor het eerst dat ik zo'n kat zag in het 'wild'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Krijgen we nu weer van die taferelen met Japanners met 30 mobiels op hun brommer net als toen met Pokémon Go?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het opzich best leuk om buiten wat te proberen met dat spelletje dat Liesje ook doet, alleen loop ik nu als een zombie met zo'n mobiel buitenik hou dat ding ook met twee handen vast, voel me echt zwaar bejaard
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Weer een hoop gedoetjes met de tandarts vandaagPffff, alsof die kies niet genoeg gezeur en gezeik is. Hopelijk werkt het iets en kun je snel terecht bij je eigen tandartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik steek vandaag een kankerkaarsje voor je aanBaby darling doll face honey
Ik heb die taferelen nooit meegemaakt?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer van die taferelen met Japanners met 30 mobiels op hun brommer net als toen met Pokémon Go?
Moet toch eerst de kuur van een week afmaken, dus zal op zijn vroegst volgende week wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
Pffff, alsof die kies niet genoeg gezeur en gezeik is. Hopelijk werkt het iets en kun je snel terecht bij je eigen tandarts
maar denk dat het wel meevaltquote:Ingress is een augmented realityspel, dat massaal online gespeeld wordt op Android smartphones en sinds 14 juli 2014 ook op iOS.
ohja en hoiquote:
ben je 10 ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb die taferelen nooit meegemaakt?
ohquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet toch eerst de kuur van een week afmaken, dus zal op zijn vroegst volgende week worden
quote:
Moest net tijdens het lopen wel een paar keer niezen, dat verlichtte het op de een of andere manier even een beetjequote:
vastquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee maar gewoon niet meegemaakt, of wel maar vond ik het niet zo boeiend dus daarom niet opgeslagen?
waar naar toe?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb die taferelen nooit meegemaakt?
Whehe. Ik ga het misschien ook een keer proberen. Veel buiten rondlopen is nu wel goed voor me.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het opzich best leuk om buiten wat te proberen met dat spelletje dat Liesje ook doet, alleen loop ik nu als een zombie met zo'n mobiel buitenik hou dat ding ook met twee handen vast, voel me echt zwaar bejaard
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Weer een hoop gedoetjes met de tandarts vandaagSterkte! Echt heel naar, zo'n ontstoken kies. Ik had het een paar maanden geleden. Gek genoeg kan ik niet meer oproepen hoe het voelde. Dat vergeet je echt helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm *wrijft met veertje langs je neusquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest net tijdens het lopen wel een paar keer niezen, dat verlichtte het op de een of andere manier even een beetje
ben je me aan het uitdagen?!quote:
Ja wees blij dat je dat niet meer kan oproepenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Sterkte! Echt heel naar, zo'n ontstoken kies. Ik had het een paar maanden geleden. Gek genoeg kan ik niet meer oproepen hoe het voelde. Dat vergeet je echt helemaal.
Ik gebruik het ook voornamelijk als motivatie om naar buiten te gaan, weet nog niet of ik het heel leuk vind want ik snap er inderdaad nog niet veel van.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe. Ik ga het misschien ook een keer proberen. Veel buiten rondlopen is nu wel goed voor me.
Ik vergiste me gewoon een beetje. 64 is ook geen 30. Come kill mequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
ben je me aan het uitdagen?!![]()
taiwan is toch geen japanner
pfoe nou, ik ging gewoon kapotquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Sterkte! Echt heel naar, zo'n ontstoken kies. Ik had het een paar maanden geleden. Gek genoeg kan ik niet meer oproepen hoe het voelde. Dat vergeet je echt helemaal.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vergiste me gewoon een beetje. 64 is ook geen 30. Come kill me
HAHA Nee lekker puhquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]ohja, dat kan ook
maar dan kan ik geen slachtoffer spelen
Ja, het is echt zwaar klote en van weinig slapen word je niet echt veel beter.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wees blij dat je dat niet meer kan oproepenMaar het is gewoon een kutgevoel, vooral omdat het gewoon constant is en niet wegtrekt, verneukt ook heel je nachtrust
Ja je wordt er wel heerlijk prikkelbaar vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pfoe nou, ik ging gewoon kapot
ik werd ook echt bloedchagerijnig, kon niks hebben want die pijn nam al mn concentratie in beslag![]()
'heee crackie'
- WAT MOET JE ?!!?!?!/
Hmm, ja, eerst een nieuwe telefoon. De mijne is uit 2017, geloof ik, dus die is al leeg als ik dat spel installeer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook voornamelijk als motivatie om naar buiten te gaan, weet nog niet of ik het heel leuk vind want ik snap er inderdaad nog niet veel van.
Maarja, doe mee!Beetje afleiding is goed, en buiten komen ook. En straks wordt het donker en winter en is het vooral belangrijk om naar buiten te gaan maar kan ook extra lastiger zijn (dat is hoe het hier werkt tenminste)
als dit over de vreetmeet gaat, dudje is het slachtoffer van mijn familie die 88 verjaardagen viert tussen 21 september en 14 januariquote:
7 jaar met een telefoon doen.... netjesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, eerst een nieuwe telefoon. De mijne is uit 2017, geloof ik, dus die is al leeg als ik dat spel installeer.
Mijn wortelkanaalbehandlingskies voelt ook nog wel raar, dus misschien is dat normaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me trouwens af of die behandeling bij de endodontoloog goed is gegaan hoor, ik voel druk bij die kies. We shall see, in januari.
Nu aandacht voor LTDKV
Het is een Samsung S8. Eigenlijk gaat alles nog prima. Foto's zijn ook echt van goede kwaliteit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
7 jaar met een telefoon doen.... netjes
t ging er meer om dat dud hier gemist wordtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als dit over de vreetmeet gaat, dudje is het slachtoffer van mijn familie die 88 verjaardagen viert tussen 21 september en 14 januari
dus wij zijn dit weekend vieren dat mijn nichtje 1 wordt
Zou eigenlijk niet mogen, bij een eerdere wortelkanaal die ik heb gehad was na de behandeling echt alle pijn of raar gevoel er uitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn wortelkanaalbehandlingskies voelt ook nog wel raar, dus misschien is dat normaal.
ja de S8 werkt idd prima. Heb hem hier ook nog als reservequote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een Samsung S8. Eigenlijk gaat alles nog prima. Foto's zijn ook echt van goede kwaliteit.
Had ik bijna in Dordt geweest vanavondquote:
Ook wel logisch maarja, niet dat het dan wat helptquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je wordt er wel heerlijk prikkelbaar vanDacht dat ze in de apotheek gingen zeggen dat ze niks hadden gehad en ik het morgen maar met de tandarts moest regelen. Denk dat ik dan wel wat onaardiger was geweest
Ohja, dat is wel handigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, eerst een nieuwe telefoon. De mijne is uit 2017, geloof ik, dus die is al leeg als ik dat spel installeer.
Bij mij was de pijn ook helemaal weg na de tweede behandeling. Dat rare gevoel neemt ook langzaam af. Volgens mij duurt het een tijdje voor zo'n ontsteking helemaal is opgelost door het lichaam.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet mogen, bij een eerdere wortelkanaal die ik heb gehad was na de behandeling echt alle pijn of raar gevoel er uit
Ga toch geen Apple gebruiken!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel handig
Ik gebruik mijn werktelefoon want mijn telefoon is uit ehmmm, ook 2016 of 2017Heb jij toevallig ook nog een iphone SE?!
Oh, hmmm. Hoop het.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn wortelkanaalbehandlingskies voelt ook nog wel raar, dus misschien is dat normaal.
jamaarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet mogen, bij een eerdere wortelkanaal die ik heb gehad was na de behandeling echt alle pijn of raar gevoel er uit
Nee natuurlijk niet!!quote:
Ligt er ook een beetje aan hoe die behandeld wordt. De eerste had ik na mijn ongeluk toen ik na 3 maanden klaar was met de oxycodon waardoor ik het niet voelde. Die was echt een hel, zijn geloof ik 5 behandelingen geweest, heb ik meer pijn van gehad dan heel dat ongelukquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij was de pijn ook helemaal weg na de tweede behandeling. Dat rare gevoel neemt ook langzaam af. Volgens mij duurt het een tijdje voor zo'n ontsteking helemaal is opgelost door het lichaam.
Ja, denk het? Ik hoef ook niet zo'n megagrote telefoon eigenlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!!
Of waarom niet?ik weet niet meer waarom ik een iphone kocht? Was dit niet de kleinste telefoon in die tijd ofzo?
grote licht aan doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Yes, heb geen dutje gedaan vandaag en ga dat ook niet meer doen.
Dit is een kut doel maar ik vind het oprecht lastig richting de winter en ik wil geen dutjes doen![]()
Argh, wat een ellende. Ik heb ook geen antibiotica gehad. Hij zei dat het lichaam het zelf moest oplossen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan hoe die behandeld wordt. De eerste had ik na mijn ongeluk toen ik na 3 maanden klaar was met de oxycodon waardoor ik het niet voelde. Die was echt een hel, zijn geloof ik 5 behandelingen geweest, heb ik meer pijn van gehad dan heel dat ongeluk. Bij de laatste behandeling waren toen wel alle zenuwen en alles dood dat die gewoon kon boren en doen zonder dat ik wat voelde. Bij een tweede veel lichtere heeft die de kies eerst gewoon open geboord en de ontsteking er uit laten 'lekken', toen ook geen antibiotica gehad, die duurde wel wat langer om weg te trekken.
Ik doe een dutje als ik zin hebquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Yes, heb geen dutje gedaan vandaag en ga dat ook niet meer doen.
Dit is een kut doel maar ik vind het oprecht lastig richting de winter en ik wil geen dutjes doen![]()
niet dat ik mn tijd ga verstoppen in het doen van een dutje omdat dat de meest makkelijke oplossing is om de tijd snel door te komen
Heeft je huidige ontsteking daar iets mee te maken denk je?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan hoe die behandeld wordt. De eerste had ik na mijn ongeluk toen ik na 3 maanden klaar was met de oxycodon waardoor ik het niet voelde. Die was echt een hel, zijn geloof ik 5 behandelingen geweest, heb ik meer pijn van gehad dan heel dat ongeluk. Bij de laatste behandeling waren toen wel alle zenuwen en alles dood dat die gewoon kon boren en doen zonder dat ik wat voelde. Bij een tweede veel lichtere heeft die de kies eerst gewoon open geboord en de ontsteking er uit laten 'lekken', toen ook geen antibiotica gehad, die duurde wel wat langer om weg te trekken.
Idem, ik vind oude iphone SE echt ideaal. Huidige formaten van telefoons kan ik niet kwijt in mn broekzak en kan ze niet bedienen met één hand, en zou niet weten waarom ik wél zo'n groot scherm zou willen. Ik gebruik mn telefoon echt als telefoon en meer niet eigenlijk. Oke soms mail checken en whatsappen maar dat is het wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, denk het? Ik hoef ook niet zo'n megagrote telefoon eigenlijk.
mijn lichaam is depressief, daar moet je vooral niet naar luisterenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe een dutje als ik zin hebKwestie van luisteren naar je lichaam en geven wat het nodig heeft
springquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn lichaam is depressief, daar moet je vooral niet naar luisteren![]()
![]()
Oh, okee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn lichaam is depressief, daar moet je vooral niet naar luisteren![]()
![]()
Nee is aan de andere kant, niet de 'probleemkant' die de airbag heeft opgevangen. Maar die kies was al een paar maanden aan het klooien maar bij de vorige controle kon de tandarts niet vinden, alleen wat geīrriteerd tandvlees, moest er elke dag tandpasta op smeren voor het slapengaan. Was aardig weggetrokken, op vakantie zelfs helemaal geen last meer van gehad en nu opeens volle bak.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Heeft je huidige ontsteking daar iets mee te maken denk je?
Als je luistert naar je lichaam ben je alleen maar hele dagen chocolade en snacks aan het etenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:00 schreef Crack_ het volgende:
En wij mensen zijn niet zo heel goed in 'luister naar je lichaam en wat je nodig hebt want dat is het beste'
Ik weet het nog heel goedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
oh jakkesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is aan de andere kant, niet de 'probleemkant' die de airbag heeft opgevangen. Maar die kies was al een paar maanden aan het klooien maar bij de vorige controle kon de tandarts niet vinden, alleen wat geīrriteerd tandvlees, moest er elke dag tandpasta op smeren voor het slapengaan. Was aardig weggetrokken, op vakantie zelfs helemaal geen last meer van gehad en nu opeens volle bak.
Dit klopt aardig als je kijkt naar het nog altijd stijgende percentage van mensen met zwaar overgewichtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je luistert naar je lichaam ben je alleen maar hele dagen chocolade en snacks aan het eten
Ik gebruik m'n telefoon soms wel om even wat nieuws te lezen etc. maar eigenlijk moet je dat soort dingen niet doen. Ik merk dat m'n aandacht echt slechter wordt als ik vaak m'n telefoon check. Ik moet maar even checken hoeveel groter de nieuwere telefoons zijn dan m'n huidige.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Idem, ik vind oude iphone SE echt ideaal. Huidige formaten van telefoons kan ik niet kwijt in mn broekzak en kan ze niet bedienen met één hand, en zou niet weten waarom ik wél zo'n groot scherm zou willen. Ik gebruik mn telefoon echt als telefoon en meer niet eigenlijk. Oke soms mail checken en whatsappen maar dat is het wel.
Oke oke, en mn werktelefoon om spelletjes te spelen maar als ik die niet had dan was het geen gemis
Ik word er gewoon niet happy van om vaak mn telefoon te checkenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n telefoon soms wel om even wat nieuws te lezen etc. maar eigenlijk moet je dat soort dingen niet doen. Ik merk dat m'n aandacht echt slechter wordt als ik vaak m'n telefoon check. Ik moet maar even checken hoeveel groter de nieuwere telefoons zijn dan m'n huidige.
Ik heb een tijd internet op mn mobiel uit gehad om de discussie uberhaupt niet te hoeven voeren met mensen over 'je moet dit dat zus zo'. Want het moet allemaal en heeft echt hoge prio maar als je zegt dat het niet kan dan hoeft het ineens niet meer en kunnen mensen daar wel mee omgaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
als je het gevoel hebt te vaak op je telefoon te kijken dan neem je toch gewoon een nokia 3210 zonder internet enzo? kun je bellen, gebeld worden en smsen
zeer vermoeiend iddquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb een tijd internet op mn mobiel uit gehad om de discussie uberhaupt niet te hoeven voeren met mensen over 'je moet dit dat zus zo'. Want het moet allemaal en heeft echt hoge prio maar als je zegt dat het niet kan dan hoeft het ineens niet meer en kunnen mensen daar wel mee omgaan?![]()
![]()
Priemmaar wel vermoeiend
ow ik dacht dat je de lego had laten lopenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
naar werk, want thuis bezorgen is onhandig
Ik krijg elke week eoa popup "U hebt uw telefoon deze week 6 minuten meer gebruikt dan vorige week!" Krijg de pest wat rot mij dat nouquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
als je het gevoel hebt te vaak op je telefoon te kijken dan neem je toch gewoon een nokia 3210 zonder internet enzo? kun je bellen, gebeld worden en smsen
dat kun je uitzetten hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg elke week eoa popup "U hebt uw telefoon deze week 6 minuten meer gebruikt dan vorige week!" Krijg de pest wat rot mij dat nou
Ja maar voordatik weet hoe heb ik hem NOG 6 minuten meer gebruiktquote:
ik zou het echt echt echt fantastisch vindenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeer vermoeiend idd
ergens denk ik wel eens dat ik het heerlijk zou vinden terug naar dumbphone te gaan. Nadeel is alleen whatsapp
je zegt net dat dat je niet interesseerd maar dat die melding je irriteertquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar voordatik weet hoe heb ik hem NOG 6 minuten meer gebruikt![]()
die opties heb ik standaard uit staan, geen onzinnige meldingen op mijn telefoonquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg elke week eoa popup "U hebt uw telefoon deze week 6 minuten meer gebruikt dan vorige week!" Krijg de pest wat rot mij dat nou
snap ik ook wel, snap niet zo goed wat het volk daar mee te maken zou hebben?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Joost blijft vaag over wat er is gebeurd tijdens het ESF dit jaar
Ik ook wel ja..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap ik ook wel, snap niet zo goed wat het volk daar mee te maken zou hebben?snap de nieuwsgierigheid wel hoor
ook iets irritants een werk app waarin semi-belangrijke dingen worden gemeld waarvan mensen het ook nodig vinden om tijdens ESF F1 of weet ik veel ineens een avond te gaan slowchatten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou het echt echt echt fantastisch vinden
en denk dat ik het ook al fijner zou vinden als whatsapp vervangen zou worden met iets waarbij je moet aangeven of je online bent of niet ofzo.
Ik zou hem altijd op stil hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou het echt echt echt fantastisch vinden
en denk dat ik het ook al fijner zou vinden als whatsapp vervangen zou worden met iets waarbij je moet aangeven of je online bent of niet ofzo.
Priem, had het ook wel gesnapt als hij wel was gegaan maar vraag me dan af hoe eerlijk dat dan nog zou zijn en weet niet of je dat voor jezelf en voor het ESF moet willenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook wel ja..
Maar hij gaat iig niet naar het ESF 2025
Op werk ook. Krijg je 69 nieuwe mailtjes binnen. En dan ook nog 70 notificaties: Eentje voor elk mailtje en NOG eentje "Er staan nieuwe berichten in uw postvak in!"quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
die opties heb ik standaard uit staan, geen onzinnige meldingen op mijn telefoon
vind het ook irritant dat de ABN meldingen niet weg gaan als je de app via die melding geopend hebt. Meldingen moeten nuttig en zo minst mogelijk storend zijn
mijn hele telefoon is geluidloos.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had What's App heel lang gedempt
Joost en zijn team waren wel al ver in de plannen om het wel te doen, maar uiteindelijk toch besloten dat het niet verstandig zou zijn om weer te gaan..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Priem, had het ook wel gesnapt als hij wel was gegaan maar vraag me dan af hoe eerlijk dat dan nog zou zijn en weet niet of je dat voor jezelf en voor het ESF moet willen
dat zou mij te ver gaan, ik sta op de bellijst van het alarm van de zaakquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn hele telefoon is geluidloos.
Alleen tril staat aan maar die merk ik regelmatig niet
een dagelijkse mail... updates from your compagnyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op werk ook. Krijg je 69 nieuwe mailtjes binnen. En dan ook nog 70 notificaties: Eentje voor elk mailtje en NOG eentje "Er staan nieuwe berichten in uw postvak in!"
34 ervan blijken dan "Uw teamgenoten proberen u te bereiken in Teams"
26 keer "Nieuws dat u mogelijk gemist heeft" en
8 keer "U heeft taken die vandaag af moeten zijn!"
En één mailtje waar ik echt wat mee moet maar die zie ik dus meestal niet. Communiceren kun je leren, heren!
Dit zijn allemaal prikkels om te checken of je de moderne huidige tijd wel aankunt of dat je een middeleeuws type bentquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op werk ook. Krijg je 69 nieuwe mailtjes binnen. En dan ook nog 70 notificaties: Eentje voor elk mailtje en NOG eentje "Er staan nieuwe berichten in uw postvak in!"
En één mailtje waar ik echt wat mee moet maar die zie ik dus meestal niet. Communiceren kun je leren, heren!
Groot gelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook iets irritants een werk app waarin semi-belangrijke dingen worden gemeld waarvan mensen het ook nodig vinden om tijdens ESF F1 of weet ik veel ineens een avond te gaan slowchatten.
heb mijn manager ook gemeld, als je wilt dat ik iets mee krijg zul je het op de mail moeten zetten want ik weiger het terug te lezen en de meldingen staan dus ook gewoon gemute.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou hem altijd op stil hebben.
ik zou zou onwijs blij zijn als mijn mailbox zou bestaan uit dit soort mails eerlijk gezegdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer is de bloedworst klaar?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal prikkels om te checken of je de moderne huidige tijd wel aankunt of dat je een middeleeuws type bent
ook goeie optie iddquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou mij te ver gaan, ik sta op de bellijst van het alarm van de zaak
wel een ruime do not disturb op mn telefoon (waar wat uitzonderingen op zitten)
Het ruimt wel lekker vlot op jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]altijd offline
[..]
ik zou zou onwijs blij zijn als mijn mailbox zou bestaan uit dit soort mails eerlijk gezegd
Knappe beslissing wel hoor, denk ik. Zal met veel emotie zijn gegaanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Joost en zijn team waren wel al ver in de plannen om het wel te doen, maar uiteindelijk toch besloten dat het niet verstandig zou zijn om weer te gaan..
ja datquote:
zitten daar kankerverwekkende stoffen in? want dan krijg je instant kankerquote:
Bewerkt vlees staat sinds 2018? op de lijst als carcinogeen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zitten daar kankerverwekkende stoffen in? want dan krijg je instant kanker
prima maar jij weet niet wat dit is als je denkt dat 'hoger risico op kanker' en 'kankerverwekkende stoffen' hetzelfde zou betekenenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bewerkt vlees staat sinds 2018? op de lijst als carcinogeen.
Dat Franse kaasje wat ik nou prinsheerlijk aan het mollen ben daar ga ik ook gillend kapot aan dus ja boeiiequote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zitten daar kankerverwekkende stoffen in? want dan krijg je instant kanker
welke hebtuquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat Franse kaasje wat ik nou prinsheerlijk aan het mollen ben daar ga ik ook gillend kapot aan dus ja boeiie
Oh, het wordt weer zo'n avondquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
prima maar jij weet niet wat dit is als je denkt dat 'hoger risico op kanker' en 'kankerverwekkende stoffen' hetzelfde zou betekenen![]()
![]()
gisteren ook een frans kaasje bij de aldi mee genomenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welke hebtu![]()
ik heb bijna spijt dat ik de manchego niet heb gehaald vanmiddag maar dat is onzin want vandaag is mijn ongezonde dag en morgen wil ik weer gezond doenen heb nog kaas in huis.
Maar is @:gianni61 zn schuld
bij voorkeur niet, dit gesprek heb ik eigenlijk vanochtend al afgekapt dus beetje stom om weer over te beginnen jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, het wordt weer zo'n avond![]()
Duik lekker met m'n boek in bed dan
Een Bresse Bleu. Nog over van toen ik vorige maand in Frankrijk was.quote:
uit die bak met 'random' franse kaasjes?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren ook een frans kaasje bij de aldi mee genomen
Kwietjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, het wordt weer zo'n avond![]()
Duik lekker met m'n boek in bed dan
How to cut them French cheezers in a Flash and a Crackquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uit die bak met 'random' franse kaasjes?
heb je de 'hoe snij je een frans kaasje' les vandaag voorbij zien komen van dr_flash en mij?
Alleen die?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een Bresse Bleu. Nog over van toen ik vorige maand in Frankrijk was.
eerlijk, denk dat we een pracht duo zouden zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
How to cut them French cheezers in a Flash and a Crack
deze was een speciaal in de aanbieding frans kaasje.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uit die bak met 'random' franse kaasjes?
heb je de 'hoe snij je een frans kaasje' les vandaag voorbij zien komen van dr_flash en mij?
Blijft toch bijzonder, 20 jaar geleden wilde iedereen de tofste ringrone hebben en had je er ook allemaal bedrijfjes voor. En tegenwoordig heeft iedereen zijn telefoon op stil, of neemt niet eens meer de moeite de standaard ringtone aan te passenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn hele telefoon is geluidloos.
Alleen tril staat aan maar die merk ik regelmatig niet
Nja maar ik ben niet zo van aangebroken kaasjes open laten staan want dan meurt de hele koelkast ernaar. En meerdere kaasjes is meteen weer heel veel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Alleen die?is lekker hoor maar moet blauwe kaas altijd afwisselen met iets anders
of moet het met iets eten als vijgenbrood oid
Dat zou wel topvermaak opleveren jaquote:eerlijk, denk dat we een pracht duo zouden zijn
als je mij mn ding laat doen met 'Neeheee, hoort zo niet'
Gelukkig had ik vanmorgen al een mail van ze gehad met:quote:Je pakket wordt vandaag tussen 10:20 en 11:20 bezorgd.
quote:Je pakket is bezorgd bij de buren.
Gianni, wat doe je geheimzinnig potverdikkie. Wat voor kaas heb je gekocht!! Vertel het me!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze was een speciaal in de aanbieding frans kaasje.
In de random bak hebben ze vaak een kaasje met een as korst, die is ook lekker
en nee
20 jaar is langquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft toch bijzonder, 20 jaar geleden wilde iedereen de tofste ringrone hebben en had je er ook allemaal bedrijfjes voor. En tegenwoordig heeft iedereen zijn telefoon op stil, of neemt niet eens meer de moeite de standaard ringtone aan te passen
Is zo.. Ik heb daar van die bakjes voor die redelijk lucht dicht zijn maar je moet die stinkkaasjes alsnog wel binnen 2 dagen op eten anders houdt zo'n bakje de geur ook niet tegen nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja maar ik ben niet zo van aangebroken kaasjes open laten staan want dan meurt de hele koelkast ernaar. En meerdere kaasjes is meteen weer heel veel.
[..]
Dat zou wel topvermaak opleveren jaDenk alleen al aan ons debuut met een liter sangria (morgen een jaar geleden denk ik?
)
als er geluid aan staat op mijn mobiel is het alleen wanneer er gebeld wordt dat hij geluid geeftquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft toch bijzonder, 20 jaar geleden wilde iedereen de tofste ringrone hebben en had je er ook allemaal bedrijfjes voor. En tegenwoordig heeft iedereen zijn telefoon op stil, of neemt niet eens meer de moeite de standaard ringtone aan te passen
Oh al voorbij ja, 21 oktober. Ik dacht 24. Nou jaquote:
Ah, ja dan maakt het niet uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja van die selecties dat zie je ook weleens. 3 of 4 milde of pittige kaasjes bij elkaar in een pakje. Maar ja dan pak ik er nog steeds maar eentje per keer.
Invriezen kan vgs mij lang niet overal goed mee. Ja om mee te koken zal het wel niet uitmaken maar soms gaat de structuur kapot en is het niet meer te handelen als het bevroren geweest is. (is met gewone jonge goudse trouwens ook zo)
ik zie nu dat ik vorig jaar rond deze tijd tegen Appie had gezegd dat ik hem niet meer wilde, ik dacht dat dat langer geleden wasquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh al voorbij ja, 21 oktober. Ik dacht 24. Nou ja
Vele kinderhandjes maken Zeeuwen blij.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags, mocht je nog een nieuwe machine willen https://nl.pepper.com/aan(...)s-na-cashback-327515
Dat is een prima prijsje, maat.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags, mocht je nog een nieuwe machine willen https://nl.pepper.com/aan(...)s-na-cashback-327515
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:54 schreef Crack_ het volgende:
ik zie nu dat ik vorig jaar rond deze tijd tegen Appie had gezegd dat ik hem niet meer wilde, ik dacht dat dat langer geleden wastoen wist ik nog niet dat ie me zo onwijs had bedrogen dus toen was het verdriet en de verwarring nog niet zo groot
En nog gratis koffie erbij ookquote:
Soms een vlaag dat ie voorbij komt in mn hoofd en merk dat ik, als ik niet oplet, dan toch weer daarover na ga denken en dan vooral het 'ik begrijp het niet'. Maar dat is oké en wordt alleen maar minder en minderquote:
Dit is de "in de aanbieding"quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gianni, wat doe je geheimzinnig potverdikkie. Wat voor kaas heb je gekocht!! Vertel het me!!
En welke kaas met as korst is dat? Ik sla die bak namelijk meestal over omdat het er iets te random uit ziet ofzo
[..]
20 jaar is lang
in die tijd had men nog niks om de tijd mee te doden dus ging iedereen maar ringtones uitzoeken
[..]
Is zo.. Ik heb daar van die bakjes voor die redelijk lucht dicht zijn maar je moet die stinkkaasjes alsnog wel binnen 2 dagen op eten anders houdt zo'n bakje de geur ook niet tegen nee.
Ik eet voornamelijk kaas bij de lunch en niet als kaasplankje eigenlijk, maar dan zijn de 'gewone' kaasjes vaak te groot dus koop tegenwoordig van die kleintjes van de ah en hoogvliet en volgens mij heeft iedere supermarkt die wel tegenwoordig![]()
en ik stop het in de vriezer als het echt neit opkomt, om mee te kokenkan niet met alle kazen natuurlijk maar veel wel
ja helemaal weg zal het wel nooit gaan, maar het is in ieder geval "a thing of the past"quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms een vlaag dat ie voorbij komt in mn hoofd en merk dat ik, als ik niet oplet, dan toch weer daarover na ga denken en dan vooral het 'ik begrijp het niet'. Maar dat is oké en wordt alleen maar minder en minder
Bij mij is "Links onder" de scharrelkipshoarma.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is de "in de aanbieding"
https://www.aldi.nl/aanbi(...)250-1-0.article.html
En die Links onder, de chevre anjou, is die met as
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij is "Links onder" de scharrelkipshoarma.
je kunt toch zoeken op chevre anjouquote:
Ik kan er maar beter helemaal bij uit de buurt blijven, ik snap er sowieso niks vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:00 schreef Crack_ het volgende:
En ben ergens wel benieuwd naar wat voor dramaverhalen hij over mij heeft verspreid maar ik weet ook dat ik dat beter niet kan horen omdat het mij wel pijn zal blijven doen dat ie mn liefde op deze manier beantwoord en dat begrijp ik gewoon echt niet![]()
lang leven de liefde
ja bij mij ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we wachten wel weer tot je een bepaalde dronk hebt dat je er wel weer zin in zou hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan er maar beter helemaal bij uit de buurt blijven, ik snap er sowieso niks van
het gaat om het idee..... als hij zegt.... links onder staat X en dat staat er niet is domquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
je kunt toch zoeken op chevre anjou
Kom op fles, had meer van jou verwacht![]()
https://www.aldi.nl/produ(...)640-1-0.article.html
Zie, ik ben geen techneut.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
je kunt toch zoeken op chevre anjou
Kom op fles, had meer van jou verwacht![]()
neeeeee nizno, mensen kunnen zich vergissenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat om het idee..... als hij zegt.... links onder staat X en dat staat er niet is dom
ik had dan ook een puntquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
200 gram brie in een puntje
https://www.aldi.nl/produ(...)501-1-0.article.html
Nee dat zijn niet de momenten dat er topgeluiden uit mij komenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
we wachten wel weer tot je een bepaalde dronk hebt dat je er wel weer zin in zou hebben
Gianni vergist zich nooitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neeeeee nizno, mensen kunnen zich vergissen
is eerder vandaag ook al besproken @:dr_flash
haha, sorryquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zijn niet de momenten dat er topgeluiden uit mij komen
nu vergis je jequote:
Prima, dan flikkeren we volgende keer gewoon een pond rauwe kipshoarma door zijn recept waar een onsje askaas in moet. Essen Sie Schmeckelichquote:
oh, hij had het 2e linkje niet geplaktquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vergis me wel vaker, hij nietquote:
neeeeeeee, er mist een linkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, dan flikkeren we volgende keer gewoon een pond rauwe kipshoarma door zijn recept waar een onsje askaas in moet. Essen Sie Schmeckelich
Oh echt?!?!!?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, hij had het 2e linkje niet geplakt
laat me niet alleen ook al valt het soms niet mee de eenzaamheidquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neeeeeeee, er mist een link
dat eerste gedeelte klopt gewoon
werk even mee jongens pufpuf laat me niet alles alleen doen
heejquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:04 schreef Crack_ het volgende:
JONGENS
gianni zegt: deze is in de aanbieding + link
dan zegt hij iets over een andere kaas maar daarbij mist simpelweg een linkje
het is laat, het is een oude man, blabla excuus verantwoording
jahaaa ik heb het al gezien inmiddels maar ik reageerde er maar even niet opquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neeeeeeee, er mist een link
dat eerste gedeelte klopt gewoon
werk even mee jongens pufpuf laat me niet alles alleen doen
is dit weer hazes?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat me niet alleen ook al valt het soms niet mee de eenzaamheid
ja vergeleken met mij he, ik ben 10 (volgens @Nizno)quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeilijkmoeilijk dat grotemensenleven
nee... is officieel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
echthe, gewoon doen alsof dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jahaaa ik heb het al gezien inmiddels maar ik reageerde er maar even niet op![]()
Of had ik dat nou juist weer wel moeten doenMoeilijkmoeilijk dat grotemensenleven
oh dat is klein orkest, dat is wel leukquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee... is officieel...
laat mij maar alleen ook al valt het soms niet mee de eenzaamheid tis soms erger met zn twee
10 jarigen kunnen helemaal geen huizen kopenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dit weer hazes?
[..]
ja vergeleken met mij he, ik ben 10 (volgens @:nizno)
waarom niet? kan iemand garant voor ze staanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10 jarigen kunnen helemaal geen huizen kopen
nope, niet handelingsbekwaam voor deze handelingquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom niet? kan iemand garant voor ze staan
onzinquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope, niet handelingsbekwaam voor deze handeling
5 days inside met geraldinequote:
krekquote:
wie dit lied gelooft, is niet goed bij zn hoofdquote:
Ik heb die al gekeken maar misschien staat op Videoland die van volgende week wel.quote:
die ken ik alleen dankzij beste zangers in de uitvoering van Tabithaquote:
als dit een lied is van klein orkest dan weet ik het niet, ik had alleen 'roltrap naar de maan' als cdquote:
ja is een liedje van zequote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als dit een lied is van klein orkest dan weet ik het niet, ik had alleen 'roltrap naar de maan' als cd
of bandje
ik weet niet wat ik had
Omg ik zou zo losgaan bij Toy Box.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:16 schreef Crack_ het volgende:
SugaBabes zijn nu weer hot en happening en vroeg me af welke bands van vroeger ik nog meer graag zou willen zien
En toen dacht ikTOY BOX
dat was echt de shit
sowieso foute uur van qmusicquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Of ik weet niet of jullie hier te oud voor zijn/waren weet ik veel![]()
Ik ken het alleen van jouw TTquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:15 schreef Haags het volgende:
Ik hou van mij is natuurlijk dat geweldige nummer van Klein orkest.
Harrie Jekkers
cultuurbarbaarquote:
ohja, ik luister niet vaak naar foute uur omdat ik denk dat het foute muziek isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso foute uur van qmusic
en ben er ook oud genoeg voor
Spice girls heb ik nog live gezienquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:16 schreef Crack_ het volgende:
SugaBabes zijn nu weer hot en happening en vroeg me af welke bands van vroeger ik nog meer graag zou willen zien
En toen dacht ikTOY BOX
dat was echt de shit
en natuurlijk de Spice Girls![]()
![]()
![]()
![]()
ik luister ook amper hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, ik luister niet vaak naar foute uur omdat ik denk dat het foute muziek is
maar het is vaak gewoon muziek wat populair was maar nu oud is en dan heet het fout ofzo?![]()
deze had ik gemistquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ken ik alleen dankzij beste zangers in de uitvoering van Tabitha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |