SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@onlogisch had geloof ik als enige voorspeld dat Feyenoord zou gaan winnen maar hij krijgt zowaar gelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:25 schreef Netsplitter het volgende:
Wtf gebeurd hier allemaal jongens???
IK HEB DAT OOK VOORSPELDquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch had geloof ik als enige voorspeld dat Feyenoord zou gaan winnen maar hij krijgt zowaar gelijk
dit reken ik lotomba niet aan, dit reken ik de scheids aanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Lotomba![]()
Ongelooflijke dommigheid
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:27 schreef Scrummie het volgende:
Bal werd toch weggekopt, nieuwe situatie.
Belachelijk.
Vooral dit ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:27 schreef Scrummie het volgende:
Bal werd toch weggekopt, nieuwe situatie.
Belachelijk.
Het is toch ook gewoon dom?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
dit reken ik lotomba niet aan, dit reken ik de scheids aan
Dat hij een overtreding bestraft? Rare houding, imoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
dit reken ik lotomba niet aan, dit reken ik de scheids aan
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
Het gelijk van Dombo.
Ik ben erg benieuwd of alle Ueda-haters dat nu ook durven toegeven
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:21 schreef GGMM het volgende:
Ach, Ueda.
@:dombohetolifantje1 wat is dit voor shit?
Dat wel ja.quote:
Ik had toch 2-3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch had geloof ik als enige voorspeld dat Feyenoord zou gaan winnen maar hij krijgt zowaar gelijk
Heb je niets aan bij 3-1 eindstand straksquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef Divje het volgende:
Joe jongons. Weer verder, we spelen uitstekend
Foute voorspellingquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb je niets aan bij 3-1 eindstand straks
Dit dus^^quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef Divje het volgende:
Joe jongons. Weer verder, we spelen uitstekend
Genoteerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over dat specifieke moment, niet over Ueda
Ditquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Dom van Lotomba maar die Engelse pleuris VAR moet hier gewoon afblijven. Wat verneuken die het voetbal toch enorm.
Eens, er wordt veel te vaak gezocht naar een reden om een goal af te keuren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Dom van Lotomba maar die Engelse pleuris VAR moet hier gewoon afblijven. Wat verneuken die het voetbal toch enorm.
Daar denk ik ook aan ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net als dat wieffer tegen Atletico moment toen.
Circus di Maria bedoel je.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit dus^^
Kwestie van tijd voordat de 0-2 valt
Hoe lang is dat al niet geleden bij jouw cluppie?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ongekend dit zeg. Leuk zo’n avondje mooi voetbal.
Hallo makkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft de hele dag al een TOP dag.
Ja, daar is de VAR niet voor bedoeld. Maar die ambitieuze VAR-mannetjes zitten er niet voor het voetbal, die zitten er voor zichzelf, om te kunnen scoren bij hun baasjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, er wordt veel te vaak gezocht naar een reden om een goal af te keuren.
Welke? Ik heb er drie.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoe lang is dat al niet geleden bij jouw cluppie?
Tijd om de positieve kanten te gaan belichten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het moet na deze wedstrijd afgelopen zijn met Wellenreuther, het gaat echt te ver. Dit is al gigantische fout nr3 die onbestraft blijft
Vertel, welke?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tijd om de positieve kanten te gaan belichten.
Waar was jouw voorspelling?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft de hele dag al een TOP dag.
quote:
Sierd?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sierd
‘Minimale marge, het zit Feyenoord mee’
Vervelende man
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Heb nog weinig positieve punten van Wellenreuther gezien vandaag.
Uiteraard wel van de rest
Sierd??quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sierd
Vervelende man
"Sierdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sierd
Vervelende man
Toch gelachenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga een beetje af
Maar ik zit hoog in de emotie, laat me met rust
Ik mis die scheids tegen Girona, floot veel in ons voordeel en floot een foute ingooi af zoals vroegâh ook altijd gebeurde als kind, maar je nooit op tv ziet gebeuren. Justice!quote:
Logisch, de sfeer werd nogal persoonlijk gemaakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat @:Pistolero zelfs niet voor het definitieve begin van het tijdperk Milambo niet even langskomt in dit topic
Inmiddels is dit topic weer een warm badquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Logisch, de sfeer werd nogal persoonlijk gemaakt.
NEEquote:
Leuk dat jij ook winst voorspeldequote:
Vind dat eerlijk gezegd de matigste speler van verdediging+middenveld.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hij maakte een domme overtreding maar die Lotomba is nog best een aardige speler.
Rustig.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook winst voorspelde
Alsof dat een schande is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind dat eerlijk gezegd de matigste speler van verdediging+middenveld.
Niks mis met 80.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:32 schreef thedeedster het volgende:
Op zo’n manier kun je 80 procent van alle Portugese goals wel afkeuren.
1-2 idd. Maar mag 0-3 worden hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook winst voorspelde
Ik wil wel een keertje 0-10 zien...quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
1-2 idd. Maar mag 0-3 worden hoor.
Sowwwwwwwwww koekoek Milambooooooooo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sierd
Vervelende man
Wilde net hetzelfde zeggen ja. En natuurlijk de onvermijdelijke Osman => Zerrouki wissel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef CR7 het volgende:
Enige waar ik bang voor ben is die kutscheids. Ik zie hem zo rood geven.
Hier is geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
benfica moet nu 3 keer scoren om te winnen
HARVARD.
Ik zapte daarstraks zo snel mogelijk weg naar de andere Ziggo. Heb hem nooit gemogen gelukkig volgen er tegenwoordig meer. Nu die Schelvis nog oppleuren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sowwwwwwwwww koekoek Milambooooooooo.
Oh jawel. Deze stelling gaat er van uit dat Feyenoord niet meer scoort.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hier is geen speld tussen te krijgen.
Das ook weer waar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof dat een schande is.
We gaan het zien de rest van het seizoenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat de spelers een tijdje net zo cynisch zijn geweest over Priske en hem nu pas zijn gaan begrijpen.
Ik ben in ieder geval nu wel overtuigd. Heel goede eerste helft, die aanvallen over meerdere lagen vind ik echt fantastisch om te zien. Hwang, Timber en Milambo is echt een goed ‘complementair’ middenveld.
Dit ja. En met het inbrengen van Smal of Zerrouki ga je meteen twee klassen achteruit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef CR7 het volgende:
Enige waar ik bang voor ben is die kutscheids. Ik zie hem zo rood geven.
@DombohetOlifantje1 al excuses aangeboden?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat de spelers een tijdje net zo cynisch zijn geweest over Priske en hem nu pas zijn gaan begrijpen.
Ik ben in ieder geval nu wel overtuigd. Heel goede eerste helft, die aanvallen over meerdere lagen vind ik echt fantastisch om te zien. Hwang, Timber en Milambo is echt een goed ‘complementair’ middenveld.
Afgelopen wedstrijd bleef ie uit! Maar ik denk niet dat Osman 2x achter elkaar 90 minuten kan spelen als je ziet hoe kapot hij was tegen Go Ahead. Misschien kan Luka weer komen en Paixao naar rechts.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde zeggen ja. En natuurlijk de onvermijdelijke Osman => Zerrouki wissel.
Daar word ik net zo min vrolijk van als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd bleef ie uit! Maar ik denk niet dat Osman 2x achter elkaar 90 minuten kan spelen als je ziet hoe kapot hij was tegen Go Ahead. Misschien kan Luka weer komen en Paixao naar rechts.
Eens, ben er nog allesbehalve gerust op.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef alopio het volgende:
We spelen fantastisch, maar Benfica blijft een gevaarlijke ploeg, dus nog niks in binnen.
Scheidsrechter is ook gevaarlijk. Fluit warrig. Kan zomaar bv een 2e geel aan een Timber geven of een onterechte pingel aan Benfica.
Geconcentreerd blijven spelen en zelf ook gevaarlijk worden.
Wel een terechte waarschuwing. Met Portugese ploegen weet je het nooit tot het laatste fluitsignaal is geweest.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zeker, al werd ik niet heel blij van de waarschuwing van 5-2
Eensch, maar dan word ik er nog steeds niet vrolijker vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wel een terechte waarschuwing. Met Portugese ploegen weet je het nooit tot het laatste fluitsignaal is geweest.
Nee, maar van de mogelijke wissel Hadj Moussa ook niet toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:02 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Daar word ik net zo min vrolijk van als ik eerlijk ben.
Moet je thuis naast je eens op de bank kijken…quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:07 schreef Haringkop het volgende:
Zit net naar onze bank te kijken, word je ook niet echt vrolijk van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Pauze knopquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jammergenoeg loopt het niet gelijk met een stream
Nee dat is waar. Hoewel toch wel iets blijer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, maar van de mogelijke wissel Hadj Moussa ook niet toch?
Bermpoepersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Die bermpoepers proberen geel aan te naaien.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Moet je thuis naast je eens op de bank kijken…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#12 is not for sale!
Dit houden zij niet 45 minuten vol lijkt me inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze beginnen de tweede helft niet geweldig, maar Benfica doet er ook wel alles aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |