[/quote]quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hoe kan dit, het is toch tegen de regels?
[..]
[..]
[..]
Brawn = winnen omdat je aan het begin van het seizoen een cruciale voorsprong hebt opgebouwd. Punt. Geen mitsen en maren. Was de voorsprong van Verstappen cruciaal? Nee.
[/quote]quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Brawn = winnen omdat je aan het begin van het seizoen een cruciale voorsprong hebt opgebouwd. Punt. Geen mitsen en maren. Was de voorsprong van Verstappen cruciaal? Nee.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja soms doet iemand, zelfs mods, iets tegen de regels, dan kijk je nog eens goed naar context en emotie en dan denk je, mwoah.quote:
Ik jou ook.quote:Ik wens je een fijne jaarwisseling.
Maar toch het laatste woord willen hebbenquote:Maar goed ik heb een antwoord en neem daar genoegen mee,
Van hetzelfde kerel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:36 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik wens je een fijne jaarwisseling.
er zijn in het topic een aantal offtopic reacties geheel terecht verwijderd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En ook nog posts verwijderen hier
Die opmerking wasquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die opmerking met een modpet op was
Ik reageerde op die tekst dat je (niet de letterlijke tekst) dit kan opmerken bij de helft van de posts op dit forum. Dat is toch geen aanval op moderatiequote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke mening =/= feit
er is op mijn verzoek door een admin na gekeken welke reacties er verwijderd waren en die waren gewoon offtopic en dus terecht verwijderd zoals ik hier boven al aangaf op de reactie van Wismut.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:15 schreef opgebaarde het volgende:
Uit ander topic
[..]
Die opmerking was
[..]
Ik reageerde op die tekst dat je (niet de letterlijke tekst) dit kan opmerken bij de helft van de posts op dit forum. Dat is toch geen aanval op moderatie![]()
Nattekat zegt achteraf (...) zelf dat het als user was gepost terwijl op hetzelfde moment genote wordt dat tekst van Nattekat vanuit moderatie was gepost![]()
Kan een mod dus het bijschrift bij mijn laatste note aanpassen? Thanks
En als het 'als gebruiker was gepost' en niet als moderator, was het dan echt nodig om zoveel reacties (op onder andere die offtopic post) te verwijderen? Mods zijn gebruikers met extra knopjes?
Alvast bedankt, ik zie de geïrriteerde reactie graag tegemoet
Vind je de tekst van mijn note nog steeds correct?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is op mijn verzoek door een admin na gekeken welke reacties er verwijderd waren en die waren gewoon offtopic en dus terecht verwijderd zoals ik hier boven al aangaf op de reactie van Wismut.
Notes aanpassen is niet mogelijk.
Ik heb je note niet gezet. Maar je mag altijd een mail sturen naar forum at fok punt nl met je verzoekquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vind je de tekst van mijn note nog steeds correct?
De jouwe ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je langspeelplaat kennen we inmiddels wel.
Ging mij om het Op De Man Spelen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb niks met de TR gedaan, omdat zo'n opmerking vaker wordt gemaakt hier.
Ik maak hem zelf ook wel geregeld naar Nattekat zelf.
Verder kennen we de langafspeelplaten van Natekate wel.![]()
[ afbeelding ]
Stel wat moois voor zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:18 schreef tong80 het volgende:
Kan de TT worden veranderd ?
F1 / Nul kijkers voor Olav Mol bij Ziggo's Langs de Vangrail.
Iets positiefs ?
Olav Mol verdient meer kijkers bij Langs de Vangrail op Ziggo.....quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stel wat moois voor zou ik zeggen.
Lekker positief, hij staat erin.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Olav Mol verdient meer kijkers bij Langs de Vangrail op Ziggo.....
Zoiets ?
TNXquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker positief, hij staat erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |