quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ja echt een hekel aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
Lekker neerkijken op iedereen die 2 linkse ratten
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we linkse chill meid en rode bril wegstemmen?
knap zonder klik heb je toch ook niets aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Wibi voelde ook geen klik. Maar hij gaat nooit zo knap als die Belg vinden.
Correctquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
knap zonder klik heb je toch ook niets aan.
Is minder milieuimpactquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
Wielren foto vanaf huis met rijtjeswoningen op de achtergrond
Dit neem je terug.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vind dat zelf wel juist een leuke BN'er
Vind hem een beetje er uit zien alsof er ooit grensoverschrijdend gedrag van hem naar buiten komt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vind dat zelf wel juist een leuke BN'er
Als je vaker mee komt kijken, komen we hier op terug!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:20 schreef Heufd het volgende:
Succespercentage is niet zo hoog bij dit programma. Of is dat toevallig altijd als ik een aflevering kijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Aaaaahjaks tegen een club uit een B-land.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
zijn er mensen foeballuh aan het kijken ofzo?
hij wilde gewoon een duur woord gebruiken omdat zij het over oesters en prosecco hadquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:38 schreef XSbig het volgende:
Hoe kan je in godsnaam Limoncello bij oesters drinken.
Verloren generatie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:40 schreef RipCity het volgende:
Zie nu pas dat palestina vlaggetje. Gadverdamme. Terroristen fan.
Meestal draaien ze op hun 30'ste wel bij. Behalve alsj ze in Amsterdam blijven wonen.quote:
Ik zou Helga niet doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:43 schreef RipCity het volgende:
@:pisces29 is afwezig dus Sapstengel mag vrij praten over wie die zou doen
Bewijst meteen haar ongelijk dat je iedereen wil.quote:
Kind weet waarsch. nog niet eens wat te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja deze zou ik ook wel doen
inb4 Pisces
Nee komt ook echt over als een kind. Dus ja even realistisch gezien is het een nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kind weet waarsch. nog niet eens wat te doen.
joh niet zo ver doordenkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kind weet waarsch. nog niet eens wat te doen.
Ik vind ze beide ook vrij beschaafd overkomen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
Kan zeggen wat je wil maar ze doen wel hun best qua looks en bloemen voor eerste date. Meeste kaaskoppen komen gewoon in hoodie en slobberbroek aanzetten.
Ook al een wannabee politicus met 3 stemmen, gaat lekker vanavondquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
allround signmaker opleiding
fasion business opleiding
deze twee worden rijp gemaakt voor de bijstand
dit moet wel nep zijn toch. Toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:52 schreef Joop_W het volgende:
Haten op geschiedenis uit kunstgeschiedenis.
Echt hequote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:52 schreef RamboDirk het volgende:
kunstgeschiedenis om een vaste baan te scoren, oke man.
Rob Jetten until you make itquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze komen aan zelfvertrouwen niet tekort laten we maar zeggen.
Het is wel een klucht.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit moet wel nep zijn toch. Toch?
Beide een beetje bleu, maar wel enigszins normaal.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
twee tieners vind ik de enige leuke date
Die baalt dat ze niet in vier handen op een buik zat 10jaar geledenquote:
Broer en zusquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:02 schreef XSbig het volgende:
Haai’s hadden wel broers kunnen zijn trouwens.
En vloggersquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:02 schreef Joop_W het volgende:
Van prosecco bubbels naar de radicaal linkse bubbel.
Het ging erom dat ze een innerlijk heeft, dat is alles.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ja lul als het om innerlijk gaat vertel dan wat je van het innerlijk belangrijk vindt
DIe denkt dat je in Amsterdam nog gratis kan parkeren idd.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
Helga ontdekt straks haar wielklem, 1e keer in amsterdam
Klap in het gezicht van @Pisces29quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Zou echt niet met een hardstyle vrouw kunnen leven
Vaak vallen ze wel in de tokkie categoriequote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:pisces29
Lijkt me oprecht een aardige jongen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
Als deze dude niet snel een vriendin heeft weet ik het niet meer.
Smooth operator.
Plus gratis topoma erbij!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:14 schreef XSbig het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht een aardige jongen.
Beter vind die weer een chinees.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
oh jeeh nu hij gaat na deze afwijzing weer 25 uur per dag world of warcraft spelen
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:pisces29
ben je er vroeg bijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
haartjes gewassen, onesie aan, present
Wat voor kleur onesie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
haartjes gewassen, onesie aan, present
Klap in m’n gezicht.quote:
Adrienne?quote:
Sinds daar haarproducten van op de markt zijn wil je dat toch niet meer ruikenquote:
Zij smeert het in d'r haar en op haar bord.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds daar haarproducten van op de markt zijn wil je dat toch niet meer ruiken
Heb je de zuidelijke pareltjes al gehoord?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
Noord Hollandse accenten van de dames altijd heel irritant
JAAAA MAAAR DEZUH ZITTEN IN DE BEDIENINGquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je de zuidelijke pareltjes al gehoord?
Dat ruikt wel zo goor! Zeker in een kleine ruimte.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds daar haarproducten van op de markt zijn wil je dat toch niet meer ruiken
Hij heeft toch prima voorkeuren? Pittig maatje met inhoud.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
Ik ben zo snel uitgekeken
Geen fotomodel meer
Inhoud
Kijk even hoe lelijk die vent met al zijn eisen is
Is een soort van Voldemort die Rotterdamse lul.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft toch prima voorkeuren? Pittig maatje met inhoud.
- Stuk -quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat ruikt wel zo goor! Zeker in een kleine ruimte.
Dit is gewoon de cliché domme Rotterdammert. Vind je een equivalent van in Utreg, Duhhaag, etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is een soort van Voldemort die Rotterdamse lul.
Ja uit de achterbuurtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is gewoon de cliché domme Rotterdammert. Vind je een equivalent van in Utreg, Duhhaag, etc.
Gelachenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:54 schreef RipCity het volgende:
Dit is niet wat @:kingroland wil als ze uit Zuid-Korea komt.
Als ze lacht met die pretoogjes…quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Mooie mond heeft die meid met krullen
Brenda is all naturelquote:
Ook geen goeie zin uitgewisseldquote:
Hoef je toch geen blozende voor te doenquote:
Was ff aan het douchen maar voelde hem al aankomen toen ik haar zag.quote:
Ik denk dat hij misschien wel goed gematcht isquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Boris zoekt een rustig meisje van Fok!
@MizzezAmyquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Boris zoekt een rustig meisje van Fok!
Ze is veel te druk - chaotisch voor hemquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij misschien wel goed gematcht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |