Aaaaahjaks tegen een club uit een B-land.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
zijn er mensen foeballuh aan het kijken ofzo?
hij wilde gewoon een duur woord gebruiken omdat zij het over oesters en prosecco hadquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:38 schreef XSbig het volgende:
Hoe kan je in godsnaam Limoncello bij oesters drinken.
Verloren generatie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:40 schreef RipCity het volgende:
Zie nu pas dat palestina vlaggetje. Gadverdamme. Terroristen fan.
Meestal draaien ze op hun 30'ste wel bij. Behalve alsj ze in Amsterdam blijven wonen.quote:
Ik zou Helga niet doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:43 schreef RipCity het volgende:
@:pisces29 is afwezig dus Sapstengel mag vrij praten over wie die zou doen
Bewijst meteen haar ongelijk dat je iedereen wil.quote:
Kind weet waarsch. nog niet eens wat te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja deze zou ik ook wel doen
inb4 Pisces
Nee komt ook echt over als een kind. Dus ja even realistisch gezien is het een nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kind weet waarsch. nog niet eens wat te doen.
joh niet zo ver doordenkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kind weet waarsch. nog niet eens wat te doen.
Ik vind ze beide ook vrij beschaafd overkomen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
Kan zeggen wat je wil maar ze doen wel hun best qua looks en bloemen voor eerste date. Meeste kaaskoppen komen gewoon in hoodie en slobberbroek aanzetten.
Ook al een wannabee politicus met 3 stemmen, gaat lekker vanavondquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
allround signmaker opleiding
fasion business opleiding
deze twee worden rijp gemaakt voor de bijstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |