Was een grapje want hij zei ik wilde mijn boek droom groot noemen. Zo heet een boek van Eva. Maar Miss wil ie alsnog een boek uitbrengen geen ideequote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef Greys het volgende:
Oh ik vergat nog één ding hier:
Zei hij nou tussen neus en lippen door dat er een boek komt? Of verstond ik dat verkeerd?
Laat ik wel eerst even duidelijk zeggen dat ik dit absoluut niet normaal vind en goed keur. Maar helaas is het vandaag de dag wel zo dat iedereen die met zijn kop op tv komt en een mening geeft doodsbedreigingen krijgt en er zijn er daadwerkelijk nog maar weinig vermoord dus je moet die doodsbedreigingen ook wel een bepaalde waarde meegeven.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is ook wel breder dan het gezuig van RTL Boulevard en Shownieuws en de beïnvloeding van Gerda en Henk op de bank daardoor. Sociale media heeft de hele dynamiek veranderd. Hoge bomen vangen veel wind, maar laten we het niet normaal vinden dat Joost beveiliging nodig heeft en doodbedreigingen krijgt. Dat mensen hem zelfs in Japan volgen wat hij op een dag doet via camera's en webcams daar te tracken. Duizenden mensen die naast doodbedreigingen nare berichten gaan sturen. Toen Mia en Dion in 2023 het lastig hadden met het zingen van het nummer zag ik berichten op social media "Please Kill Yourself", "Je hebt een hondenkop". Vaak jongeren die dat soort berichten sturen, maar ook gewoon huisvrouwen van een jaar of 50 (laten we even uitgaan dat de profielfoto matchte).
En dat is niet alleen iets wat in Nederland aan de hand is, ook in de rest van Europa. Hele oorlog in Gaza heeft dat alleen maar erger gemaakt. Als je iets erover zou zeggen als artiest, is een garantie op bedreigingen en gespam onder je berichten. Soms van een kant, soms zelfs van beide kanten, dan ben je tegelijk een zionist en antisemiet .
Als mensen dat soort zaken maar gewoon normaal vinden vind ik best schokkend. En dan zeker mensen dan reageren "oh wat een sneeuwvlokjes dat ze zich dat aan trekken" "vroeger, ging je ook gewoon verder met je dag". Zo werkt dat niet, mensen die dit soort dingen het hardst roepen zouden zich een hoedje schrikken als die haat hun kant op zou komen. De artiesten van vroeger waren veel meer afgeschermd van dit soort gekkies, nu zijn ze veel beter te bereiken voor hun.
Laten we dit soort asociaal gedrag aub niet normaal maken.
Ja en dit vooralquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:42 schreef Greys het volgende:
Eeuwige dank aan Joost voor het plezier dat hij me gaf door Europapa en het leukste voortraject naar het ESF ooit.
: Jquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:11 schreef Aadrianus het volgende: En ik wou dat ik nog wist hoe ik het Joost icoontje hier kan plaatsen.
Getraumatiseerd? Hij heeft enorme F the EBU op zijn optredens laten zien. Alles om te schockeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:20 schreef Kinga het volgende:
Ik heb het net even teruggekeken.
Die jongen is volledig gebroken en overduidelijk nog niet stabiel genoeg om weer mee te doen. Hij moet dat misschien ook niet meer willen in de toekomst. Was een mooie revanche geweest inderdaad, maar als je overspannen bent door alle heisa eromheen, dan is dit een verstandige keuze. Het heeft duidelijk nog langer de tijd nodig tot hij dit zelf verwerkt heeft.
Dat hij nog altijd niet kán vertellen wat er nou gebeurd is met die cameravrouw geeft wel aan hoe getraumatiseerd hij nog altijd is. Hij insinueerde wel iets van een politiek spelletje, maar goed... dat dachten wij ook al. Het was en is nog altijd een overtrokken beslissing geweest van de EBU.
Hij is een jeugdig persoon met een grote artistieke vorm van internetmarketing. Het liedje is in elkaar gezet door een catchy beat, iets wat nog niet eerder gedaan was. Allerlei ingredienten waar niet zomaar overeen gegaan kan worden. De jeugd heeft de toekomst en zoveel artiesten zijn er niet zo gek te vinden om bij de "oude media" zoals Joost het zelf zegt hun reputatie te grabbel te gooien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:11 schreef Aadrianus het volgende:
Zo, bijgelezen.
Joost mag van mij van harte een lange poos rust en luwte opzoeken, zonder opgelegde verplichtingen en alleen maar doen waar hij zich goed bij voelt. Ik vind hem nog steeds een van de sympathiekste deelnemers die Nederland naar het ESF heeft gestuurd, een autonoom persoon, met een groot maar ook gevoelig hart. Ik kende hem niet. Toen de eerste meldingen kwamen dat hij al voorspelde dat hij ons land zou gaan vertegenwoordigen, vond ik het een vervelende poser. Maar dat sloeg om na zijn eerste interview nadat hij als onze kandidaat werd aangekondigd. En na de presentatie van Europapa werd ik een grote fan. Ik zal hem blijven volgen.
Hij heeft grote schoenen achtergelaten voor 2025. Dat wordt nog lastig om iemand te vinden die in die schoenen past. En ik wou dat ik nog wist hoe ik het Joost icoontje hier kan plaatsen.
Graag.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:15 schreef Ama het volgende:
Ik zou graag zien dat we Aran volgend jaar lekker in NL laten.
Het liedje zat goed in elkaar maar er is in heel het nummer werkelijk niets wat origineel is of nog nooit eerder gedaan was. Ik denk dat er genoeg artiesten zijn die maar wat graag hun reputatie te grabbel gooien voor een deelname aan ESF.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:15 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hij is een jeugdig persoon met een grote artistieke vorm van internetmarketing. Het liedje is in elkaar gezet door een catchy beat, iets wat nog niet eerder gedaan was. Allerlei ingredienten waar niet zomaar overeen gegaan kan worden. De jeugd heeft de toekomst en zoveel artiesten zijn er niet zo gek te vinden om bij de "oude media" zoals Joost het zelf zegt hun reputatie te grabbel te gooien.
Omdat dat soms de enige manier van overleven is. En het is een goed teken dat je dat niet weet, want dan heb je nog nooit in die situatie gezeten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:00 schreef W00fer het volgende:
Ik vind het wel een raar verhaal dat hij er allemaal zo om lacht als het hem zo aan het hard zegt te gaan.
Ik bedoel je kunt best een pure artiest zijn (er zijn er zoveel) maar een artiest zijn wil toch niet zeggen dat je volledig in een apart universum kunt leven en kunt doen en laten wat je wil?
Yes please.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:07 schreef Gerard-Joling het volgende:
Net het interview teruggezien. Verstandige beslissing om niet nogmaals te gaan. Het blijft een bijzondere snuiter. Goed dat hij ook inziet dat zijn gedrag tijdens het Televizier gala niet handig was. Als je dat een uiting van liefde noemt mis je wel een paar sociale antennes. Het ongemak bij Eva en het publiek achter Joost zag je ook van de gezichten af. Ook bijzonder dat hij niet wil delen wat er nu echt is gebeurd. Dat eromheen lullen zou niet nodig zijn.
Streep eronder en op naar volgend jaar!
Het gebrek aan die sociale antennes is volgens mij ook aan de diagnose autisme die hij eens heeft gedeeld. Hij gaf zelf ook aan soms de omgeving op het moment zelf niet te aan te voelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:07 schreef Gerard-Joling het volgende:
Net het interview teruggezien. Verstandige beslissing om niet nogmaals te gaan. Het blijft een bijzondere snuiter. Goed dat hij ook inziet dat zijn gedrag tijdens het Televizier gala niet handig was. Als je dat een uiting van liefde noemt mis je wel een paar sociale antennes. Het ongemak bij Eva en het publiek achter Joost zag je ook van de gezichten af. Ook bijzonder dat hij niet wil delen wat er nu echt is gebeurd. Dat eromheen lullen zou niet nodig zijn.
Streep eronder en op naar volgend jaar!
Autisme geen Adhd. Al zou adhd ook wel passen soms.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gebrek aan die sociale antennes is volgens mij ook aan de diagnose ADHD die hij eens heeft gedeeld. Hij gaf zelf ook aan soms de omgeving op het moment zelf niet te aan te voelen.
Ah ok, excuus dat ik de aandoeningen door elkaar haaldequote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Autisme geen Adhd. Al zou adhd ook wel passen soms.
Geen probleemquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ah ok, excuus dat ik de aandoeningen door elkaar haalde
Ik verstond het als vrij cryptisch. Hij was bezig met alles op te schrijven, in een boek, voor therapie. En als het een echt boek zou zijn zou het die titel hebben. Begreep ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat verstond je niet verkeerd. Zijn boek zou “Droom groot” heten.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef tong80 het volgende:
Gezien sommige reacties hier heeft ie verstandig besluit genomen. Te triest af en toe.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verstond het als vrij cryptisch. Hij was bezig met alles op te schrijven, in een boek, voor therapie. En als het een echt boek zou zijn zou het die titel hebben. Begreep ik.
Je zal wel moeten met zo'n eikel als Joost Klein.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond trouwens Eva geen fijne interviewer. Ze stelde goede vragen maar ze heeft een koude strenge ondertoontje in haar stem
Ik keek gisteren even op facebook bij de reacties onder een aantal berichten over Joost.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef tong80 het volgende:
Gezien sommige reacties hier heeft ie verstandig besluit genomen. Te triest af en toe.
Dit is altijd, in elk geval, de juiste conclusie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik keek gisteren even op facebook bij de reacties onder een aantal berichten over Joost.
Alle negatieve reacties zijn voornamelijk oude mensen met namen zoals Beb, Joke, Greta, Henk, Jonnie en Frits.
Allemaal ver in de 60 en verknocht aan RTL boulevard en Shownieuws.
Oftewel, mensen die je niet serieus moet en kan nemen.
Wat een figuren zitten daar tussen als je even hun profiel bekijkt.
Snel weer van Facebook gegaan.
ja joh?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:50 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Je zal wel moeten met zo'n eikel als Joost Klein.
Hij heeft die term al veel langer gebruikt. Ook in z'n clips van meer dan een half jaar geleden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:45 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik begreep hier ook al dat het een grapje was riching Eva.
We'll see.
Wie is iedereenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:47 schreef Bassie48 het volgende:
Hoezo werd überhaupt het plan opgevat om hem nog eens te sturen terwijl het voor iedereen duidelijk is dat hij niet spoort en dat het Songfestival-mediacircus totaal niet bij de persoon Joost Klein past?
Ik vind haar houding ook niet prettig. Jeroen Pauw leunt altijd achterover. Zij gaat juist naar voren. Alsof ze met een vingertje wijst van, ik heb je maat, kijk maar uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond trouwens Eva geen fijne interviewer. Ze stelde goede vragen maar ze heeft een koude strenge ondertoontje in haar stem
Een eikel die niet spoort. Straks ga ik me nog aangesproken voelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:50 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Je zal wel moeten met zo'n eikel als Joost Klein.
Eens maar wanneer gaat die jongen nou eens normaal antwoorden op normale vragen. Hij is zo vermoeiend.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is iedereenDuidelijk ? Wat is wel sporen ? Als je je aanpast aan de gemiddelde gemene deler? Zou een saaie wereld worden.
Jij niet, ik vind je lief.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een eikel die niet spoort. Straks ga ik me nog aangesproken voelen.
Daar ben ik het mee eens.quote:
Goed voor jou dat hij zich niet meer laat interviewenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:15 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Eens maar wanneer gaat die jongen nou eens normaal antwoorden op normale vragen. Hij is zo vermoeiend.
Ik erger mij gewoon aan artiesten die 'interessant' willen overkomen. Joost Klein is zo'n figuur.quote:
Wat zegt ie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:42 schreef superniger het volgende:
Walgelijke sneer van John van den Heuvel () richting Joost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |