abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215357754
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef Greys het volgende:
Oh ik vergat nog één ding hier:
Zei hij nou tussen neus en lippen door dat er een boek komt? Of verstond ik dat verkeerd?
Was een grapje want hij zei ik wilde mijn boek droom groot noemen. Zo heet een boek van Eva. Maar Miss wil ie alsnog een boek uitbrengen geen idee
pi_215357882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit is ook wel breder dan het gezuig van RTL Boulevard en Shownieuws en de beïnvloeding van Gerda en Henk op de bank daardoor. Sociale media heeft de hele dynamiek veranderd. Hoge bomen vangen veel wind, maar laten we het niet normaal vinden dat Joost beveiliging nodig heeft en doodbedreigingen krijgt. Dat mensen hem zelfs in Japan volgen wat hij op een dag doet via camera's en webcams daar te tracken. Duizenden mensen die naast doodbedreigingen nare berichten gaan sturen. Toen Mia en Dion in 2023 het lastig hadden met het zingen van het nummer zag ik berichten op social media "Please Kill Yourself", "Je hebt een hondenkop". Vaak jongeren die dat soort berichten sturen, maar ook gewoon huisvrouwen van een jaar of 50 (laten we even uitgaan dat de profielfoto matchte).

En dat is niet alleen iets wat in Nederland aan de hand is, ook in de rest van Europa. Hele oorlog in Gaza heeft dat alleen maar erger gemaakt. Als je iets erover zou zeggen als artiest, is een garantie op bedreigingen en gespam onder je berichten. Soms van een kant, soms zelfs van beide kanten, dan ben je tegelijk een zionist en antisemiet .

Als mensen dat soort zaken maar gewoon normaal vinden vind ik best schokkend. En dan zeker mensen dan reageren "oh wat een sneeuwvlokjes dat ze zich dat aan trekken" "vroeger, ging je ook gewoon verder met je dag". Zo werkt dat niet, mensen die dit soort dingen het hardst roepen zouden zich een hoedje schrikken als die haat hun kant op zou komen. De artiesten van vroeger waren veel meer afgeschermd van dit soort gekkies, nu zijn ze veel beter te bereiken voor hun.

Laten we dit soort asociaal gedrag aub niet normaal maken.
Laat ik wel eerst even duidelijk zeggen dat ik dit absoluut niet normaal vind en goed keur. Maar helaas is het vandaag de dag wel zo dat iedereen die met zijn kop op tv komt en een mening geeft doodsbedreigingen krijgt en er zijn er daadwerkelijk nog maar weinig vermoord dus je moet die doodsbedreigingen ook wel een bepaalde waarde meegeven.
pi_215358012
Jammer :{ had Joost graag weer namens ons land zien deelnemen, maar begrijp zijn keuze en uiteindelijk gaat het om wat voor hem het beste is.

Kan nu alleen maar hopen dat we iets sturen dat een sterke eigen identiteit heeft. Snap dat het niet elk jaar feest kan zijn hoor, maar ik denk dat we na dit jaar wel hebben geleerd dat iets out of the box sturen (en van goede kwaliteit is) ons geen windeieren legt. Het is ook niet perse een garantie op succes, maar liever iets waarvan men vindt dat het of fantastisch of afschuwelijk is en waarover wordt gesproken, dan een niksig liedje dat in de vergetelheid raakt.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_215358057
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 19:42 schreef Greys het volgende:
Eeuwige dank aan Joost voor het plezier dat hij me gaf door Europapa en het leukste voortraject naar het ESF ooit.
Ja en dit vooral
_O_
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_215358345
Ik vind het wel een raar verhaal dat hij er allemaal zo om lacht als het hem zo aan het hard zegt te gaan.
Ik bedoel je kunt best een pure artiest zijn (er zijn er zoveel) maar een artiest zijn wil toch niet zeggen dat je volledig in een apart universum kunt leven en kunt doen en laten wat je wil?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_215358380
Rare jongen die Joost.

En straks zeker voor Belgie mee doen.
pi_215358418
Zo, bijgelezen.

Joost mag van mij van harte een lange poos rust en luwte opzoeken, zonder opgelegde verplichtingen en alleen maar doen waar hij zich goed bij voelt. Ik vind hem nog steeds een van de sympathiekste deelnemers die Nederland naar het ESF heeft gestuurd, een autonoom persoon, met een groot maar ook gevoelig hart. Ik kende hem niet. Toen de eerste meldingen kwamen dat hij al voorspelde dat hij ons land zou gaan vertegenwoordigen, vond ik het een vervelende poser. Maar dat sloeg om na zijn eerste interview nadat hij als onze kandidaat werd aangekondigd. En na de presentatie van Europapa werd ik een grote fan. Ik zal hem blijven volgen.

Hij heeft grote schoenen achtergelaten voor 2025. Dat wordt nog lastig om iemand te vinden die in die schoenen past. En ik wou dat ik nog wist hoe ik het Joost icoontje hier kan plaatsen.
pi_215358587
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 00:11 schreef Aadrianus het volgende: En ik wou dat ik nog wist hoe ik het Joost icoontje hier kan plaatsen.
: J
Aan elkaar

:J
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215358631
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:20 schreef Kinga het volgende:
Ik heb het net even teruggekeken.

Die jongen is volledig gebroken en overduidelijk nog niet stabiel genoeg om weer mee te doen. Hij moet dat misschien ook niet meer willen in de toekomst. Was een mooie revanche geweest inderdaad, maar als je overspannen bent door alle heisa eromheen, dan is dit een verstandige keuze. Het heeft duidelijk nog langer de tijd nodig tot hij dit zelf verwerkt heeft.

Dat hij nog altijd niet kán vertellen wat er nou gebeurd is met die cameravrouw geeft wel aan hoe getraumatiseerd hij nog altijd is. Hij insinueerde wel iets van een politiek spelletje, maar goed... dat dachten wij ook al. Het was en is nog altijd een overtrokken beslissing geweest van de EBU.
Getraumatiseerd? Hij heeft enorme F the EBU op zijn optredens laten zien. Alles om te schockeren.
Het is niet zo dat hij na de diskwalificatie overal huilend verscheen, dat hij alle optredens cancelde.
pi_215358633
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 00:11 schreef Aadrianus het volgende:
Zo, bijgelezen.

Joost mag van mij van harte een lange poos rust en luwte opzoeken, zonder opgelegde verplichtingen en alleen maar doen waar hij zich goed bij voelt. Ik vind hem nog steeds een van de sympathiekste deelnemers die Nederland naar het ESF heeft gestuurd, een autonoom persoon, met een groot maar ook gevoelig hart. Ik kende hem niet. Toen de eerste meldingen kwamen dat hij al voorspelde dat hij ons land zou gaan vertegenwoordigen, vond ik het een vervelende poser. Maar dat sloeg om na zijn eerste interview nadat hij als onze kandidaat werd aangekondigd. En na de presentatie van Europapa werd ik een grote fan. Ik zal hem blijven volgen.

Hij heeft grote schoenen achtergelaten voor 2025. Dat wordt nog lastig om iemand te vinden die in die schoenen past. En ik wou dat ik nog wist hoe ik het Joost icoontje hier kan plaatsen.
Hij is een jeugdig persoon met een grote artistieke vorm van internetmarketing. Het liedje is in elkaar gezet door een catchy beat, iets wat nog niet eerder gedaan was. Allerlei ingredienten waar niet zomaar overeen gegaan kan worden. De jeugd heeft de toekomst en zoveel artiesten zijn er niet zo gek te vinden om bij de "oude media" zoals Joost het zelf zegt hun reputatie te grabbel te gooien.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 01:30:41 #261
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_215358680
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:15 schreef Ama het volgende:
Ik zou graag zien dat we Aran volgend jaar lekker in NL laten.
Graag.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_215359194
Rare jongen die Klein. Geeft nooit een normaal antwoord op een normale vraag.
pi_215359892
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:15 schreef W00fer het volgende:

[..]
Hij is een jeugdig persoon met een grote artistieke vorm van internetmarketing. Het liedje is in elkaar gezet door een catchy beat, iets wat nog niet eerder gedaan was. Allerlei ingredienten waar niet zomaar overeen gegaan kan worden. De jeugd heeft de toekomst en zoveel artiesten zijn er niet zo gek te vinden om bij de "oude media" zoals Joost het zelf zegt hun reputatie te grabbel te gooien.
Het liedje zat goed in elkaar maar er is in heel het nummer werkelijk niets wat origineel is of nog nooit eerder gedaan was. Ik denk dat er genoeg artiesten zijn die maar wat graag hun reputatie te grabbel gooien voor een deelname aan ESF.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:38:31 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_215359919
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 00:00 schreef W00fer het volgende:
Ik vind het wel een raar verhaal dat hij er allemaal zo om lacht als het hem zo aan het hard zegt te gaan.
Ik bedoel je kunt best een pure artiest zijn (er zijn er zoveel) maar een artiest zijn wil toch niet zeggen dat je volledig in een apart universum kunt leven en kunt doen en laten wat je wil?
Omdat dat soms de enige manier van overleven is. En het is een goed teken dat je dat niet weet, want dan heb je nog nooit in die situatie gezeten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 oktober 2024 @ 10:07:14 #265
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_215360090
Net het interview teruggezien. Verstandige beslissing om niet nogmaals te gaan. Het blijft een bijzondere snuiter. Goed dat hij ook inziet dat zijn gedrag tijdens het Televizier gala niet handig was. Als je dat een uiting van liefde noemt mis je wel een paar sociale antennes. Het ongemak bij Eva en het publiek achter Joost zag je ook van de gezichten af. Ook bijzonder dat hij niet wil delen wat er nu echt is gebeurd. Dat eromheen lullen zou niet nodig zijn.

Streep eronder en op naar volgend jaar!
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_215360108
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 10:07 schreef Gerard-Joling het volgende:
Net het interview teruggezien. Verstandige beslissing om niet nogmaals te gaan. Het blijft een bijzondere snuiter. Goed dat hij ook inziet dat zijn gedrag tijdens het Televizier gala niet handig was. Als je dat een uiting van liefde noemt mis je wel een paar sociale antennes. Het ongemak bij Eva en het publiek achter Joost zag je ook van de gezichten af. Ook bijzonder dat hij niet wil delen wat er nu echt is gebeurd. Dat eromheen lullen zou niet nodig zijn.

Yes please. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 11:42:19 #267
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215360612
Hij heeft zelf gezegd dat hij die mist. Hij kan het bij de meeste mensen toch niet goed doen.
pi_215361215
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 10:07 schreef Gerard-Joling het volgende:

Het gebrek aan die sociale antennes is volgens mij ook aan de diagnose autisme die hij eens heeft gedeeld. Hij gaf zelf ook aan soms de omgeving op het moment zelf niet te aan te voelen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 24 oktober 2024 @ 13:21:52 #269
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215361232
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het gebrek aan die sociale antennes is volgens mij ook aan de diagnose ADHD die hij eens heeft gedeeld. Hij gaf zelf ook aan soms de omgeving op het moment zelf niet te aan te voelen.
Autisme geen Adhd. Al zou adhd ook wel passen soms.
pi_215361236
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:21 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Autisme geen Adhd. Al zou adhd ook wel passen soms.
Ah ok, excuus dat ik de aandoeningen door elkaar haalde :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 24 oktober 2024 @ 13:25:27 #271
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215361260
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ah ok, excuus dat ik de aandoeningen door elkaar haalde :P
Geen probleem ;)
  Admin donderdag 24 oktober 2024 @ 13:43:22 #272
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_215361389
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef Dave het volgende:

[..]
Dat verstond je niet verkeerd. Zijn boek zou “Droom groot” heten.
Ik verstond het als vrij cryptisch. Hij was bezig met alles op te schrijven, in een boek, voor therapie. En als het een echt boek zou zijn zou het die titel hebben. Begreep ik.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 24 oktober 2024 @ 13:46:59 #273
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_215361432
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef tong80 het volgende:
Gezien sommige reacties hier heeft ie verstandig besluit genomen. Te triest af en toe.

:T
*;
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_215361742
Heel verstandig van Joost en z’n team om zich terug te trekken.
Vindt eigenlijk dat hij het ook heel goed verwoord allemaal. Je zag de pijn en de moeheid er vanaf.
Ik begrijp zijn gedrag niet bij dat televizier gala maar goed: bij zijn interview met Eva zag je zijn gevoelige, normale kant.
Het feit dat AVRO hem weer vroeg, zegt heel veel over hoe ze nog steeds achter hem staan.
Die steun is heel dierbaar voor Joost, denk ik.
Ik vind het niet eens jammer want het had wellicht qua resultaat toch bijna alleen maar tegen kunnen vallen. :)
  donderdag 24 oktober 2024 @ 14:35:50 #275
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_215361806
Conclusie is dus:

-geen Joost op ESF 2025
-nog altijd geen formele excuses vanuit de EBU voor de onterechte diskwalificatie van ESF 2024, alleen vage beloftes dat het 'beter zal zijn dit jaar'
-wél deelname van Nederland en alle andere relevante landen aan de editie van volgend jaar

Teleurstelling op alle fronten. Denk dat volgend jaar voor het eerst sinds 2002 gaat zijn dat ik niet ga kijken.
pi_215361873
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:43 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik verstond het als vrij cryptisch. Hij was bezig met alles op te schrijven, in een boek, voor therapie. En als het een echt boek zou zijn zou het die titel hebben. Begreep ik.

Ik begreep hier ook al dat het een grapje was riching Eva.
We'll see.
C’est Davie :o)
pi_215361878
Hoezo werd überhaupt het plan opgevat om hem nog eens te sturen terwijl het voor iedereen duidelijk is dat hij niet spoort en dat het Songfestival-mediacircus totaal niet bij de persoon Joost Klein past?
pi_215361885
Ik vond trouwens Eva geen fijne interviewer. Ze stelde goede vragen maar ze heeft een koude strenge ondertoontje in haar stem :X
pi_215361903
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond trouwens Eva geen fijne interviewer. Ze stelde goede vragen maar ze heeft een koude strenge ondertoontje in haar stem :X
Je zal wel moeten met zo'n eikel als Joost Klein.
pi_215361927
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef tong80 het volgende:
Gezien sommige reacties hier heeft ie verstandig besluit genomen. Te triest af en toe.

Ik keek gisteren even op facebook bij de reacties onder een aantal berichten over Joost.

Alle negatieve reacties zijn voornamelijk oude mensen met namen zoals Beb, Joke, Greta, Henk, Jonnie en Frits.

Allemaal ver in de 60 en verknocht aan RTL boulevard en Shownieuws.

Oftewel, mensen die je niet serieus moet en kan nemen.
Wat een figuren zitten daar tussen als je even hun profiel bekijkt.

Snel weer van Facebook gegaan.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215361967
Ik stel voor dat de trolletjes weer naar hun NWS hok gaan
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 15:18:11 #282
375570 crew  Cyan9
pi_215362069
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:56 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik keek gisteren even op facebook bij de reacties onder een aantal berichten over Joost.

Alle negatieve reacties zijn voornamelijk oude mensen met namen zoals Beb, Joke, Greta, Henk, Jonnie en Frits.

Allemaal ver in de 60 en verknocht aan RTL boulevard en Shownieuws.

Oftewel, mensen die je niet serieus moet en kan nemen.
Wat een figuren zitten daar tussen als je even hun profiel bekijkt.

Snel weer van Facebook gegaan.
Dit is altijd, in elk geval, de juiste conclusie.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 15:34:32 #283
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_215362186
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:50 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
ja joh?
over eikels gesproken...
... en huiver mee
  Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2024 @ 15:36:59 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_215362209
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:45 schreef Dave het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik begreep hier ook al dat het een grapje was riching Eva.
We'll see.
Hij heeft die term al veel langer gebruikt. Ook in z'n clips van meer dan een half jaar geleden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2024 @ 15:38:43 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_215362226
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:47 schreef Bassie48 het volgende:
Hoezo werd überhaupt het plan opgevat om hem nog eens te sturen terwijl het voor iedereen duidelijk is dat hij niet spoort en dat het Songfestival-mediacircus totaal niet bij de persoon Joost Klein past?
Wie is iedereen :? Duidelijk ? Wat is wel sporen ? Als je je aanpast aan de gemiddelde gemene deler? Zou een saaie wereld worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2024 @ 15:40:16 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_215362239
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind haar houding ook niet prettig. Jeroen Pauw leunt altijd achterover. Zij gaat juist naar voren. Alsof ze met een vingertje wijst van, ik heb je maat, kijk maar uit.

Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2024 @ 15:40:47 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_215362241
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:50 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Een eikel die niet spoort. Straks ga ik me nog aangesproken voelen.

donderdag 24 oktober 2024 @ 15:57:43 #288
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215362384
Ik vond Eva wel ok. Vrij hard, maar wel met respect en niet gemeen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_215362502
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:38 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie is iedereen :? Duidelijk ? Wat is wel sporen ? Als je je aanpast aan de gemiddelde gemene deler? Zou een saaie wereld worden.

Eens maar wanneer gaat die jongen nou eens normaal antwoorden op normale vragen. Hij is zo vermoeiend.
pi_215362509
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:40 schreef tong80 het volgende:

[..]
Een eikel die niet spoort. Straks ga ik me nog aangesproken voelen.

Jij niet, ik vind je lief. ;)
  Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2024 @ 16:20:30 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_215362545
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 16:15 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Jij niet, ik vind je lief. ;)
Daar ben ik het mee eens. :D

donderdag 24 oktober 2024 @ 16:33:32 #292
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215362621
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 16:15 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Eens maar wanneer gaat die jongen nou eens normaal antwoorden op normale vragen. Hij is zo vermoeiend.
Goed voor jou dat hij zich niet meer laat interviewen ^O^
pi_215363313
Ik denk dat het songfestival straks aan de beurt is bij de avondshow. Wel jammer dat Even tot Hier er nog niet is met een simpel liedje in 1 minuut.
pi_215363445
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 16:20 schreef tong80 het volgende:

[..]
Daar ben ik het mee eens. :D

Ik erger mij gewoon aan artiesten die 'interessant' willen overkomen. Joost Klein is zo'n figuur.
Is een gebrek van mij, ik weet het. Ik zal er aan werken. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Bassie48 op 24-10-2024 18:37:52 ]
pi_215363491
Boulevard nu over Joost.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215363517
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 18:31 schreef superniger het volgende:
Boulevard nu over Joost.
Yay de engelbewaarder wil ook!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 24 oktober 2024 @ 18:41:36 #297
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215363572
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 18:35 schreef RipCity het volgende:

[..]
Yay de engelbewaarder wil ook!
Dit ESF seizoen was wel een media exposure reclame schijnbaar
pi_215363582
Walgelijke sneer van John van den Heuvel ( :') ) richting Joost.
#superniger2020
  donderdag 24 oktober 2024 @ 18:45:39 #299
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215363612
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 18:42 schreef superniger het volgende:
Walgelijke sneer van John van den Heuvel ( :') ) richting Joost.
Wat zegt ie?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_215363623
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 18:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Wat zegt ie?
Maakte een zijn burnout belachelijk.
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: