quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verstond het als vrij cryptisch. Hij was bezig met alles op te schrijven, in een boek, voor therapie. En als het een echt boek zou zijn zou het die titel hebben. Begreep ik.
Je zal wel moeten met zo'n eikel als Joost Klein.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond trouwens Eva geen fijne interviewer. Ze stelde goede vragen maar ze heeft een koude strenge ondertoontje in haar stem
Ik keek gisteren even op facebook bij de reacties onder een aantal berichten over Joost.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef tong80 het volgende:
Gezien sommige reacties hier heeft ie verstandig besluit genomen. Te triest af en toe.
Dit is altijd, in elk geval, de juiste conclusie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik keek gisteren even op facebook bij de reacties onder een aantal berichten over Joost.
Alle negatieve reacties zijn voornamelijk oude mensen met namen zoals Beb, Joke, Greta, Henk, Jonnie en Frits.
Allemaal ver in de 60 en verknocht aan RTL boulevard en Shownieuws.
Oftewel, mensen die je niet serieus moet en kan nemen.
Wat een figuren zitten daar tussen als je even hun profiel bekijkt.
Snel weer van Facebook gegaan.
ja joh?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:50 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Je zal wel moeten met zo'n eikel als Joost Klein.
Hij heeft die term al veel langer gebruikt. Ook in z'n clips van meer dan een half jaar geleden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:45 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik begreep hier ook al dat het een grapje was riching Eva.
We'll see.
Wie is iedereenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:47 schreef Bassie48 het volgende:
Hoezo werd überhaupt het plan opgevat om hem nog eens te sturen terwijl het voor iedereen duidelijk is dat hij niet spoort en dat het Songfestival-mediacircus totaal niet bij de persoon Joost Klein past?
Ik vind haar houding ook niet prettig. Jeroen Pauw leunt altijd achterover. Zij gaat juist naar voren. Alsof ze met een vingertje wijst van, ik heb je maat, kijk maar uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond trouwens Eva geen fijne interviewer. Ze stelde goede vragen maar ze heeft een koude strenge ondertoontje in haar stem
Een eikel die niet spoort. Straks ga ik me nog aangesproken voelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:50 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Je zal wel moeten met zo'n eikel als Joost Klein.
Eens maar wanneer gaat die jongen nou eens normaal antwoorden op normale vragen. Hij is zo vermoeiend.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is iedereenDuidelijk ? Wat is wel sporen ? Als je je aanpast aan de gemiddelde gemene deler? Zou een saaie wereld worden.
Jij niet, ik vind je lief.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een eikel die niet spoort. Straks ga ik me nog aangesproken voelen.
Daar ben ik het mee eens.quote:
Goed voor jou dat hij zich niet meer laat interviewenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:15 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Eens maar wanneer gaat die jongen nou eens normaal antwoorden op normale vragen. Hij is zo vermoeiend.
Ik erger mij gewoon aan artiesten die 'interessant' willen overkomen. Joost Klein is zo'n figuur.quote:
Wat zegt ie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:42 schreef superniger het volgende:
Walgelijke sneer van John van den Heuvel () richting Joost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |