abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215361509
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:48 schreef Fretwork het volgende:
Geen arbeidsmigranten willen, minder wetenschappelijk onderzoek willen doen, volgens mij zijn we aan het voorbereiden op een landbouweconomie
Ja ho, wie moeten onze asperges dan komen steken? :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 24 oktober 2024 @ 13:58:07 #277
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215361510
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_215361555
quote:
Geen arbeidsmigranten willen, minder wetenschappelijk onderzoek willen doen, volgens mij zijn we aan het voorbereiden op een landbouweconomie
Wie moet nu de innovasies gaan doen waaraan zoveel oplossingen worden opgehangen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215361559
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Het Bargerveen ligt in Drenthe. ;)
Ik woon er vlak bij, ik weet het. Maar dat stuk snelweg ligt te dichtbij. 130 rijden gaat hem daar echt niet worden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215361577
quote:
Welke sector denk je dat met afstand de meeste arbeidsmigranten heeft? Waarom denk je dat BBB tegen beperkingen op arbeidsmigratie is?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215361739
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 13:52 schreef DrDentz het volgende:
'Zo wordt er ruim 10 miljoen euro bezuinigd op cultuursubsidies en wordt de NPO 6,6 miljoen euro extra gekort.'

Hier sta ik wel achter. De NPO moet zo klein mogelijk worden. Eigenlijk volstaat alleen een (neutrale) teletekst. Kunstenaars moeten ook van de subsidiekraan.
Jij wil dus een Amerikaanse gepolariseerd media landschap en een nieuwsvoorziening dat bepaald gaat worden door de Unilevers en John de Mols. Het maakt de maatschappij niet bepaald democratischer.

Onze NPO is al vrij klein en zwak gefinancierd. Naar rato van inwoner is de NPO spotgoedkoop. Een hoop kan wel beter ja.

Landen met een sterke publieke omroep zijn bijvoorbeeld minder vatbaar voor omkoping en corruptie:
https://www.transparency.(...)ep-minder-corruptie/

Een zwakkere (en verwaarloosde) publieke omroep betekent meer ruimte voor wantrouwen en partijen als de FvD. Meer domheid.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 24 oktober 2024 @ 14:28:20 #282
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215361759
quote:
Verder wordt er acht miljoen euro bezuinigd op het bewegingsonderwijs. Het Regionaal Investeringsfonds, dat mbo-studenten beter voorbereidt op een carrière in het bedrijfsleven, krijgt vanaf 2028 helemaal geen subsidie meer. Dat levert dan 27 miljoen euro op. De ministers gaan ervan uit dat de sector en het bedrijfsleven ook zonder subsidie kunnen samenwerken.

Daarnaast wordt er geld weggehaald bij de ondersteuning van zogeheten thuiszitters, leerlingen die niet naar school gaan.
Je zou bijna gaan terugverlangen naar de heer S. Dekker. Bijna.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_215361767
quote:
13s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:28 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Je zou bijna gaan terugverlangen naar de heer S. Dekker. Bijna.
Ja sorry. We hebben veel geld nodig voor de grensbewaking. :')
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215361771
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Misschien kunnen we alle mbo’ers daar neerzetten
  donderdag 24 oktober 2024 @ 14:32:51 #285
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_215361787
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:06 schreef Hanca het volgende:

[..]
Welke sector denk je dat met afstand de meeste arbeidsmigranten heeft? Waarom denk je dat BBB tegen beperkingen op arbeidsmigratie is?
Ja de bouw en de landbouw, maar dat is goed, want we gaan toch de kenniseconomie slopen, kunnen we lekker met zn allen de keet in
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_215361897
quote:
Er zullen wel wat scootertjes op en neer rijden daar in Den Haag.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_215361904
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Als we nou België zo ver krijgen om de grenzen te gaan controleren hoeven we ons zelf niet meer met die flauwekul bezig te houden O-)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 24 oktober 2024 @ 14:53:11 #288
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215361918
quote:
De NSC-fractie stemde donderdagmorgen na fractieberaad unaniem in met het compromis dat tijdelijk fractieleider Nicolien van Vroonhoven met Wilders uitonderhandelde. Zij hoeft van haar collega’s niet terug aan tafel met aanvullende vragen, liet een woordvoerder namens de fractie weten.
Dat nota bene VVD de partij moet zijn die vragen heeft over haalbaarheid :')
pi_215361962
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
De VVD wil er ook gewoon even overheen pissen. Die hebben ten slotte een hele kabinetsval georchestreerd over migratie en nu worden ze rechts ingehaald door PVV én NSC. Dat is wel lastig te verkroppen denk ik :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 24 oktober 2024 @ 15:02:08 #290
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_215361975
quote:
9s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:30 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Misschien kunnen we alle mbo’ers daar neerzetten
Ho ho, er zijn ook 50.000 transformatorhuisjes nodig om het elektriciteitsnet te verzwaren. :')
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_215361992
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Als we nou België zo ver krijgen om de grenzen te gaan controleren hoeven we ons zelf niet meer met die flauwekul bezig te houden O-)
Dan houd je geen rekening met de invalsbootjes voor onze vaccins. Straks zetten die apenpokken toch door.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  donderdag 24 oktober 2024 @ 15:05:45 #292
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215362001
quote:
Stukje Pol Pot.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 15:19:56 #293
375570 crew  Cyan9
pi_215362077
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik woon er vlak bij, ik weet het. Maar dat stuk snelweg ligt te dichtbij. 130 rijden gaat hem daar echt niet worden.
Dat is zeker waar.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_215362134
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nadat NSC unaniem heeft ingestemd. Tot zo ver het frame van goed bestuur, welkom bij de club van slopers van de rechtsstaat NSC.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 15:27:31 #295
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215362135
Ik gooi er even een 'man, man, man...' uit.

Man, man, man... :{ .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215362170
Nederland blijkt bovengemiddeld islamofoob:

https://www.volkskrant.nl(...)eigen-land~b4262e05/

Dat Nederland een bovengemiddeld discriminerend land was wisten we natuurlijk allemaal al, het is nu alleen nogmaals onderzocht.
pi_215362187
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:32 schreef Hanca het volgende:

Dat Nederland een bovengemiddeld discriminerend land was wisten we natuurlijk allemaal al, het is nu alleen nogmaals onderzocht.
Laat me raden, vooral in Zeeland, Limburg en Groningen waar ze nog nooit een buitenlander hebben gezien ;(
pi_215362201
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Laat me raden, vooral in Zeeland, Limburg en Groningen waar ze nog nooit een buitenlander hebben gezien ;(
Het gaat over het discriminerend behandelen van moslims, daarvoor moet je ze wel zien/spreken/contact met ze hebben.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 15:36:00 #299
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215362202
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:32 schreef Hanca het volgende:

Helaas achter een paywall. Korte samenvatting?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215362255
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Oh, ik dacht in bepaalde subfora van Fok!.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')