Ja ho, wie moeten onze asperges dan komen steken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:48 schreef Fretwork het volgende:
Geen arbeidsmigranten willen, minder wetenschappelijk onderzoek willen doen, volgens mij zijn we aan het voorbereiden op een landbouweconomie
OFNEETOCHNIET!!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:45 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)n-catshuis~a8cf15f5/
![]()
Wie moet nu de innovasies gaan doen waaraan zoveel oplossingen worden opgehangen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:48 schreef Fretwork het volgende:
Geen arbeidsmigranten willen, minder wetenschappelijk onderzoek willen doen, volgens mij zijn we aan het voorbereiden op een landbouweconomie
Ik woon er vlak bij, ik weet het. Maar dat stuk snelweg ligt te dichtbij. 130 rijden gaat hem daar echt niet worden.quote:
Welke sector denk je dat met afstand de meeste arbeidsmigranten heeft? Waarom denk je dat BBB tegen beperkingen op arbeidsmigratie is?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:48 schreef Fretwork het volgende:
Jij wil dus een Amerikaanse gepolariseerd media landschap en een nieuwsvoorziening dat bepaald gaat worden door de Unilevers en John de Mols. Het maakt de maatschappij niet bepaald democratischer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:52 schreef DrDentz het volgende:
'Zo wordt er ruim 10 miljoen euro bezuinigd op cultuursubsidies en wordt de NPO 6,6 miljoen euro extra gekort.'
Hier sta ik wel achter. De NPO moet zo klein mogelijk worden. Eigenlijk volstaat alleen een (neutrale) teletekst. Kunstenaars moeten ook van de subsidiekraan.
Je zou bijna gaan terugverlangen naar de heer S. Dekker. Bijna.quote:Verder wordt er acht miljoen euro bezuinigd op het bewegingsonderwijs. Het Regionaal Investeringsfonds, dat mbo-studenten beter voorbereidt op een carrière in het bedrijfsleven, krijgt vanaf 2028 helemaal geen subsidie meer. Dat levert dan 27 miljoen euro op. De ministers gaan ervan uit dat de sector en het bedrijfsleven ook zonder subsidie kunnen samenwerken.
Daarnaast wordt er geld weggehaald bij de ondersteuning van zogeheten thuiszitters, leerlingen die niet naar school gaan.
Ja sorry. We hebben veel geld nodig voor de grensbewaking.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan terugverlangen naar de heer S. Dekker. Bijna.
Misschien kunnen we alle mbo’ers daar neerzettenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja sorry. We hebben veel geld nodig voor de grensbewaking.
Ja de bouw en de landbouw, maar dat is goed, want we gaan toch de kenniseconomie slopen, kunnen we lekker met zn allen de keet inquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Welke sector denk je dat met afstand de meeste arbeidsmigranten heeft? Waarom denk je dat BBB tegen beperkingen op arbeidsmigratie is?
Er zullen wel wat scootertjes op en neer rijden daar in Den Haag.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:45 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)n-catshuis~a8cf15f5/
![]()
Als we nou België zo ver krijgen om de grenzen te gaan controleren hoeven we ons zelf niet meer met die flauwekul bezig te houdenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja sorry. We hebben veel geld nodig voor de grensbewaking.
Dat nota bene VVD de partij moet zijn die vragen heeft over haalbaarheidquote:De NSC-fractie stemde donderdagmorgen na fractieberaad unaniem in met het compromis dat tijdelijk fractieleider Nicolien van Vroonhoven met Wilders uitonderhandelde. Zij hoeft van haar collega’s niet terug aan tafel met aanvullende vragen, liet een woordvoerder namens de fractie weten.
De VVD wil er ook gewoon even overheen pissen. Die hebben ten slotte een hele kabinetsval georchestreerd over migratie en nu worden ze rechts ingehaald door PVV én NSC. Dat is wel lastig te verkroppen denk ikquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat nota bene VVD de partij moet zijn die vragen heeft over haalbaarheid
Ho ho, er zijn ook 50.000 transformatorhuisjes nodig om het elektriciteitsnet te verzwaren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we alle mbo’ers daar neerzetten
Dan houd je geen rekening met de invalsbootjes voor onze vaccins. Straks zetten die apenpokken toch door.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als we nou België zo ver krijgen om de grenzen te gaan controleren hoeven we ons zelf niet meer met die flauwekul bezig te houden
Stukje Pol Pot.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:48 schreef Fretwork het volgende:
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik woon er vlak bij, ik weet het. Maar dat stuk snelweg ligt te dichtbij. 130 rijden gaat hem daar echt niet worden.
Nadat NSC unaniem heeft ingestemd. Tot zo ver het frame van goed bestuur, welkom bij de club van slopers van de rechtsstaat NSC.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat nota bene VVD de partij moet zijn die vragen heeft over haalbaarheid
Laat me raden, vooral in Zeeland, Limburg en Groningen waar ze nog nooit een buitenlander hebben gezienquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:32 schreef Hanca het volgende:
Nederland blijkt bovengemiddeld islamofoob:
https://www.volkskrant.nl(...)eigen-land~b4262e05/
Dat Nederland een bovengemiddeld discriminerend land was wisten we natuurlijk allemaal al, het is nu alleen nogmaals onderzocht.
Het gaat over het discriminerend behandelen van moslims, daarvoor moet je ze wel zien/spreken/contact met ze hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Laat me raden, vooral in Zeeland, Limburg en Groningen waar ze nog nooit een buitenlander hebben gezien
Helaas achter een paywall. Korte samenvatting?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:32 schreef Hanca het volgende:
Nederland blijkt bovengemiddeld islamofoob:
https://www.volkskrant.nl(...)eigen-land~b4262e05/
Dat Nederland een bovengemiddeld discriminerend land was wisten we natuurlijk allemaal al, het is nu alleen nogmaals onderzocht.
Oh, ik dacht in bepaalde subfora van Fok!.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Laat me raden, vooral in Zeeland, Limburg en Groningen waar ze nog nooit een buitenlander hebben gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |