Ik vind DTS een SCquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:56 schreef SwJ het volgende:
DTS is geen SC. Je zoekt dus eigenlijk een nieuw nutteloos spel om je leven mee te verspillen.
NWS-FB is daar uitermate geschikt voorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:56 schreef SwJ het volgende:
DTS is geen SC. Je zoekt dus eigenlijk een nieuw nutteloos spel om je leven mee te verspillen.
Jij bent af.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met ansjovis en olijven, bwoh
Zou gewoon hoi zeggen. Heb ik ook gedaan. Wordt gelijk aanbeden als een godquote:
ja natuurlijkquote:
alles is SCquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:56 schreef SwJ het volgende:
wachten maar tot het vrijdag is. Of MAANDAG CAPSLOCKDAY. volgens mij was dit besproken met @FlippingCoinquote:
Allesquote:
Als ik jou tot last wil zijn, doe ik dat wel in andere topics.quote:
Opdonderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik jou tot last wil zijn, doe ik dat wel in andere topics.
Ik heb in VBL niets te zoeken en zou daar niet te vinden zijn.quote:
Donder zelf op. Zo praat je niet tegen een vrouw.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een vrouw.
En wel tegen een man?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Donder zelf op. Zo praat je niet tegen een vrouw.
Hou je bek.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Donder zelf op. Zo praat je niet tegen een vrouw.
Waarom? Jij bent degene die Russische propaganda verspreid.quote:
HOAX.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:41 schreef mascara-klodder het volgende:
En ook gewoon graag een gewillig Russische kelderdel als vriendin heeft.
Ik las alleen dit mensenquote:
Staat niet meer op de kaart.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
HOAX.
@:nober is nooit aanwezig in KEL.
En wie ben jij dan, snotneus.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom? Jij bent degene die Russische propaganda verspreid.
En ook gewoon graag een gewillig Russische kelderdel als vriendin heeft.
Je moeder is wel de laatste tegen wie je zo moet pratenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
En wie ben jij dan, snotneus.
Zo praat je maar lekker tegen je moeder, als ze je zakgeld geeft.
Vervelend voor je.quote:
Ik zou willen dat je mij gewoon voor een keertje eens serieus zou nemenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:29 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke periode een plekje te geven.
Is dit een inkoppertje?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou willen dat je mij gewoon voor een keertje eens serieus zou nemen
Uiteraard. Ik heb ook behoeftes.quote:
ONZ / Ienimimuis SC #1 Waar we gezellig kletsen!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb ook behoeftes.
Zoals een nieuwe sc om mijn toekomstige weduwe bestaan te verwerken.
Bedankt voor het afdankertjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:39 schreef SwJ het volgende:
[..]
ONZ / Ienimimuis SC #1 Waar we gezellig kletsen!
Graag gedaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bedankt voor het afdankertje
Bij wie?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:10 schreef SwJ het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Maar hey, zo ben ik: altijd klaar om een medeFOK!er te helpen. Vandaar dat ik bekend sta als 'de Barmhartige FOK!er'.
KLB SC is als een warm bad.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
typisch KLB SC!
Iedereen is welkom en daar tonen wij 0 agressie naar andere gebruikers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
Winterstopquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de reden dat DTS dicht gaat
Bondage gaat stoppen en zijn tool™ dus ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de reden dat DTS dicht gaat
Dat dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bondage gaat stoppen en zijn tool™ dus ook
Nee alleen handmatig tellen is niet meer te doen, lukte de eerste delen nog wel maar nu wordt er veel te veel gepostquote:
Lol.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bondage gaat stoppen en zijn tool™ dus ook
Zou zelf denken aan een cloud run functie die periodiek even de topics in de reeks scraped en dan de punten verdeelt en een statische html met de resultaten upload welke benaderd kan worden of zo, met hierin dan ook een plaatjequote:
Ga jij als DTS mod niet de puntjes bijhoudenquote:
Oh, jij hebt ook een oplossing?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou zelf denken aan een cloud run functie die periodiek even de topics in de reeks scraped en dan de punten verdeelt en een statische html met de resultaten upload welke benaderd kan worden of zo, met hierin dan ook een plaatje
why?quote:
Ik dacht dat het een gegeven was dat je niet meer in DTS zou komen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo wanhopig zijn de mensen dat ze DTS door willen laten gaan zodat ze mij niet ergens anders hoeven op te vangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |