Ik vind DTS een SCquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:56 schreef SwJ het volgende:
DTS is geen SC. Je zoekt dus eigenlijk een nieuw nutteloos spel om je leven mee te verspillen.
NWS-FB is daar uitermate geschikt voorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:56 schreef SwJ het volgende:
DTS is geen SC. Je zoekt dus eigenlijk een nieuw nutteloos spel om je leven mee te verspillen.
Jij bent af.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met ansjovis en olijven, bwoh
Zou gewoon hoi zeggen. Heb ik ook gedaan. Wordt gelijk aanbeden als een godquote:
ja natuurlijkquote:
alles is SCquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:56 schreef SwJ het volgende:
wachten maar tot het vrijdag is. Of MAANDAG CAPSLOCKDAY. volgens mij was dit besproken met @FlippingCoinquote:
Allesquote:
Als ik jou tot last wil zijn, doe ik dat wel in andere topics.quote:
Opdonderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik jou tot last wil zijn, doe ik dat wel in andere topics.
Ik heb in VBL niets te zoeken en zou daar niet te vinden zijn.quote:
Donder zelf op. Zo praat je niet tegen een vrouw.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een vrouw.
En wel tegen een man?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Donder zelf op. Zo praat je niet tegen een vrouw.
Hou je bek.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Donder zelf op. Zo praat je niet tegen een vrouw.
Waarom? Jij bent degene die Russische propaganda verspreid.quote:
HOAX.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:41 schreef mascara-klodder het volgende:
En ook gewoon graag een gewillig Russische kelderdel als vriendin heeft.
Ik las alleen dit mensenquote:
Staat niet meer op de kaart.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
HOAX.
@:nober is nooit aanwezig in KEL.
En wie ben jij dan, snotneus.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom? Jij bent degene die Russische propaganda verspreid.
En ook gewoon graag een gewillig Russische kelderdel als vriendin heeft.
Je moeder is wel de laatste tegen wie je zo moet pratenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
En wie ben jij dan, snotneus.
Zo praat je maar lekker tegen je moeder, als ze je zakgeld geeft.
Vervelend voor je.quote:
Ik zou willen dat je mij gewoon voor een keertje eens serieus zou nemenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:29 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke periode een plekje te geven.
Is dit een inkoppertje?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou willen dat je mij gewoon voor een keertje eens serieus zou nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |