Overigens is Cobelens de grootste fan van het programma en zit op die barkruk te genieten alsof ie thuis op de bank ligtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:04 schreef Seeburg54 het volgende:
Pieter kon zijn verhaal niet kwijt, Gijp gierde er constant overheen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens is Cobelens de grootste fan van het programma en zit op die barkruk te genieten alsof ie thuis op de bank ligt
Hup Marjolein Faber! Hup Vicky Maijer! Hup Fleur Agema! Nou komt het wel in orde!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:50 schreef ISVV het volgende:
Heerlijk al die lieve, deugende, linkse jongens hier.
Hup Kamala! Hup Kaag! Lang leve D66!
Leve de massa-immigratie! Racisme!! Blank zijn is racisme! Lekker in de lulverhaaltjes van Hein de Haas geloven, maar Jan v/d Beek links laten liggen. Tja, dan vraag je erom. Hopelijk zetten ze laatstgenoemde nog aan de bar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hup Marjolein Faber! Hup Vicky Maijer! Hup Fleur Agema! Nou komt het wel in orde!
Jan van de Beek heeft zijn verhaal al lekgeschoten. Wat gebeurt er daarna? Heintje verdwijnt van X. Hij bracht het leuk, maar inhoudelijk was het echt niet waterdicht.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hein de Haas lulverhaaltjes noemenDe rest van je post
10 deugpuntjes voor jou! Heel goed.quote:
Was het weer zo ver ? Het gaat maar door hè ?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:42 schreef Tommeke het volgende:
Ik kijk dit voor eerst sinds tijden, maar het is echt een show voor irrelevante, mannen geworden zeg. Chris Woerts en Wierd Duk, mijn hemel wat een domheid.
Links de schuld geven van alle ellende, terwijl we jaren VVD hebben gehad
Lubach gezien vanavond ? We hebben het nog nooit zo goed gehad en de misdaadcijfers waren nog nooit zo laag.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
#TeamBen
De domme meute is ontevreden. Feiten doen er niet meer toe. Wij willen het anders.
Totdat aan de orde komt dat de domme morrende meute het onderling ook helemaal niet eens is.
Ik geniet van die karikaturen. Moet alleen niet te lang meer duren. Straks wordt er echt schade aangericht.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hup Marjolein Faber! Hup Vicky Maijer! Hup Fleur Agema! Nou komt het wel in orde!
Daar kreeg ik al snel een ban wegens tegengeluid.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:29 schreef ISVV het volgende:
[..]
10 deugpuntjes voor jou! Heel goed.
Valt me op dat er in dit topic altijd heel negatief op hem gereageerd wordt, op de socials van VI altijd erg positieve reacties als hij geweest is. Weet niet of hij zo'n trouwe achterban heeft. In ieder geval opmerkelijk.
Wat een pech heb jij altijdquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:02 schreef tong80 het volgende:
Daar kreeg ik al snel een ban wegens tegengeluid
Waarom krijg je deugpunten als je Wierd een irritante staatsmongool vindt?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:29 schreef ISVV het volgende:
[..]
10 deugpuntjes voor jou! Heel goed.
Valt me op dat er in dit topic altijd heel negatief op hem gereageerd wordt, op de socials van VI altijd erg positieve reacties als hij geweest is. Weet niet of hij zo'n trouwe achterban heeft. In ieder geval opmerkelijk.
Schuimbekkend rechts inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer een linksmeneer praat of ie het domme voetvolk wel even gaat vertellen hoe de wereld in elkaar zit omdat ze daar te dom voor zijn, dan is het een elitaire lul, maar als Wierd hetzelfde toontje aanslaat lijkt schuimbekkend rechts het ineens prima te vinden. Dan ben je maar een deuger als je het niks vindt.
Ik werd niet echt geband, wel mondje gesnoerd. Is een soort sekte. En willen maar één waarheid of geluid horen. Zeg maar zoals Johan Derksen. Valt niet mee te discussiëren.quote:
Wierd zit teveel in het FvD wappie kamp.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer een linksmeneer praat of ie het domme voetvolk wel even gaat vertellen hoe de wereld in elkaar zit omdat ze daar te dom voor zijn, dan is het een elitaire lul, maar als Wierd hetzelfde toontje aanslaat lijkt schuimbekkend rechts het ineens prima te vinden. Dan ben je maar een deuger als je het niks vindt.
Maakt mij het uit wat ie vindt. Derksen vindt ook de raarste dingen. Moeten ze zelf weten. Maar dat neerbuigende toontje, wat links gisteren ook aangemeten werd, daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wierd zit teveel in het FvD wappie kamp.
Grappig, dit is precies wat ik vaak vanuit 'links' ervaar. Ook hier op dit forum. Terwijl ik op veel vlakken ook een linkse rakker ben, alleen op het gebied van immigratie en integratie (absoluut) niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maakt mij het uit wat ie vindt. Derksen vindt ook de raarste dingen. Moeten ze zelf weten. Maar dat neerbuigende toontje, wat links gisteren ook aangemeten werd, daar hou ik niet van.
Dat heeft Wierd Duk ook. Dat maniertje alsof alleen hij de Waarheid spreekt, geen enkele ruimte voor gesprek
Ervan uitgaande dat Sint-Nicolaas meeleest: een 'wokepan' voor kleine Johan (eentje met 'links' te gebruiken)quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maakt mij het uit wat ie vindt. Derksen vindt ook de raarste dingen. Moeten ze zelf weten. Maar dat neerbuigende toontje, wat links gisteren ook aangemeten werd, daar hou ik niet van.
Dat heeft Wierd Duk ook. Dat maniertje alsof alleen hij de Waarheid spreekt, geen enkele ruimte voor gesprek
Beetje raar dat je exact hetzelfde toontje verfrissend vindt als 'de andere kant' het gebruiktquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Grappig, dit is precies wat ik vaak vanuit 'links' ervaar. Ook hier op dit forum. Terwijl ik op veel vlakken ook een linkse rakker ben, alleen op het gebied van immigratie en integratie (absoluut) niet.
Ik vind Wierd juist altijd erg rationeel, realistisch en welbespraakt overkomen. Zeker als het over Rusland en in mindere mate Duitsland gaat heeft hij gewoon veel kennis.
Hij is wel erg fel wat betreft het conflict in het Midden-Oosten. Daarin is ie wellicht niet helemaal objectief, maar vind het wel verfrissend om ook eens ander geluid te horen.
Voor mijn gevoel is juist die andere kant heel dominant in de mainstream media, daarom vind ik het prettig om naar Wierd Duk te luisteren. Die anti-Israel en anti-Trump standpunten ken ik voortaan wel, los van hoe ik er zelf over denk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beetje raar dat je exact hetzelfde toontje verfrissend vindt als 'de andere kant' het gebruikt
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:10 schreef tong80 het volgende:
Wierd Duk is een gore fascist. Heeft niks met toontje te maken.
quote:Het begrip fascisme is niet eenduidig te definiëren. Het is een complex en gevarieerd verschijnsel dat moeilijk beknopt is te omschrijven. Toch heeft het fascisme een aantal basiskenmerken die het onderscheidt van andere politieke stromingen. Deze zijn:
Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.[8][9]
Het fascisme minacht eigentijdse conservatieve instellingen.[8][9]
Het fascisme vereert militarisme, machtsvertoon en het gebruik van geweld.
Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven.
Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur.
Het fascisme streeft naar een totalitaire staat – de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties.
Het fascisme is extreem nationalistisch.
Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven te midden van andere staten.
Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse.
Het fascisme streeft naar sociale eenheid van de populatie en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.
Precies wat ik zeg dus. Als ik hem hoor praten past hij perfect in dat profiel.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:57 schreef DutchPandora het volgende:
Orange man bad boehoe. Wat een links programma is het toch ook.
Samenvatting? De complete transcript.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:17 schreef superniger het volgende:
Morgen een samenvatting op mediacourant.nl
En een anaalyse van Aran bij Boulevard.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Samenvatting? De complete transcript.
En op youtube daarna een AI filmpje die het weer van Mediacourant jat
Dit ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Directeurtje al weer met piepende banden onderweg naar de studio![]()
![]()
Bijnaam de slangquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:33 schreef Poefbank het volgende:
Vervelende Helene met kijk mij eens leuk meedoen.
Ik vind helene ook vervelend, maar ze deed wel goed even de situatie sussen. Jammer wel, lekker over straat rollen aubquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:33 schreef Poefbank het volgende:
Hoe noemen ze jou eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bijnaam de slang
Dat is niet voor niets
Juist niet sussen, ruzie willen we zien.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind helene ook vervelend, maar ze deed wel goed even de situatie sussen. Jammer wel, lekker over straat rollen aub
Imca Marina.quote:
Precies, vreselijk die Helene! Naast Jan Joost van Gangelen bij ESPN vond ik haar nog erg leuk, maar daarna is het snel achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:38 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Juist niet sussen, ruzie willen we zien.
Grappig, ik ben altijd team Johan, maar dit vond ik nogal overdrevenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Team Johan: flikker op met dat enorme kutlied en die schaamteloze zelfpromotie. De man kan niet eens zingen. Heeft niks met muziek te maken.
Soms denk je weleens dat zowat het halve land die halfgare stukjes leestquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:17 schreef superniger het volgende:
Morgen een samenvatting op mediacourant.nl
De zoveelste storm in een glas waterquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik wacht wel tot het fragment op youtube geslingerd wordt
Echt boze Wilfred zie je anders niet meer zo vaak en hij was gisteren echt boos.quote:Op zaterdag 2 november 2024 01:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De zoveelste storm in een glas water
Zo kun je duizenden fragmenten aanhalen
Kun je het AD artikel posten ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:43 schreef Nober het volgende:
Ah. Het was afleiding van de echte fophef.
[ x ]
Geheel onterecht. De schuld van die schaamteloze zelfpromotie van dat kutnummer bij de “jongens van de merchandise” leggen. Alsof hij het voor hun deed…quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Echt boze Wilfred zie je anders niet meer zo vaak en hij was gisteren echt boos.
Dat idee heb ik ook, hij probeert vaak Johan in een hoek te drukken die vaak niet hapt, maar als ie Johan eens klem kan lullen dan geniet ie. Dit waren een van de weinige momenten dat Johan hem even tegen het licht hield en dat kon ie niet hebben. Ik vind Wilfred sowieso wat verzuurd worden, maarja dat krijg je misschien ook als je beseft dat je carrière zonder Derksen en van der Gijp eigenlijk nooit heel significant is geweest.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik heb sterk het idee dat Wilfred er al maanden klaar mee is en nu bewust de confrontatie op zoekt, de afgelopen weken al paar keer voorgekomen.
Johan moet niet zeiken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Grappig, ik ben altijd team Johan, maar dit vond ik nogal overdreven. Dat het een kut lied is staat buiten kijf natuurlijk, maar ze lullen zo vaak nergens over...
Jolink heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:43 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Probleem is alleen dat Wilfred zijn tv-carriere te danken heeft aan Johan. Zijn programma's zonder Johan zijn allemaal gefloptquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, hij probeert vaak Johan in een hoek te drukken die vaak niet hapt, maar als ie Johan eens klem kan lullen dan geniet ie. Dit waren een van de weinige momenten dat Johan hem even tegen het licht hield en dat kon ie niet hebben. Ik vind Wilfred sowieso wat verzuurd worden, maarja dat krijg je misschien ook als je beseft dat je carrière zonder Derksen en van der Gijp eigenlijk nooit heel significant is geweest.
En waarschijnlijk komt hij bij SBS6 niet verder ivm imago VI en elk ander programma scoort inderdaad ondermaats dus hij zet de onderhandelingen (voor zover er die er nog wel gaan zijn) op scherp. Financieel is Wilfred al binnen maar hij heeft inderdaad geen zin om de komende 10 jaar in de luwte lezingen en dagprogramma's voor te zitten. Hjj heeft de aandacht nodig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, hij probeert vaak Johan in een hoek te drukken die vaak niet hapt, maar als ie Johan eens klem kan lullen dan geniet ie. Dit waren een van de weinige momenten dat Johan hem even tegen het licht hield en dat kon ie niet hebben. Ik vind Wilfred sowieso wat verzuurd worden, maarja dat krijg je misschien ook als je beseft dat je carrière zonder Derksen en van der Gijp eigenlijk nooit heel significant is geweest.
Ik begin er op te letten maar je zou eens een transcript moeten maken van haar 'bijdrages'.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:33 schreef Poefbank het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik wacht wel tot het fragment op youtube geslingerd wordt
Eens ja, stoor me daar ook al lang aan. Zo quasi-tolerant en leuk meedoen. Viel me op dat ze ook altijd tegen Noa liep te slijmen, om maar aan te tonen dat ze laatstgenoemde totaal niet als een bedreiging zag hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin er op te letten maar je zou eens een transcript moeten maken van haar 'bijdrages'.
Ja, klopt, lekker man, is toch goed, nee
Wat een leeghoofd, en maar bang om niet in het pulletje te passen. Wijntje waar niet van gedronken wordt, oh wat doet Helene leuk mee.
Low energy fophef. Ik had uitgetrokken haren en uitgelepelde oogballen verwacht.quote:
Dat was echt grappig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Low energy fophef. Ik had uitgetrokken haren en uitgelepelde oogballen verwacht.
Hélène houd je muil.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Low energy fophef. Ik had uitgetrokken haren en uitgelepelde oogballen verwacht.
Was de joodse jeugd vlak voor de oorlog bezig met het terroriseren van hele wijken, of ging deze vergelijking van Bennie een beetje mank?quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:43 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Ik ken wel Antwanet Rijpma.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Bent u nu wel klaar met Anke de Jong en het gedoe over haar decolleté?
Ja, beetje sneu dat die vrouw een BN'er wordt vanwege haar decolleté
62% (7.802 Stemmen)
Nee, best een vermakelijk verhaal, en die Anke moet naar VI
38% (4.854 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 12.656
https://www.mediacourant.(...)et-diepe-decolletes/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |