Kun je het AD artikel posten ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:43 schreef Nober het volgende:
Ah. Het was afleiding van de echte fophef.
[ x ]
Geheel onterecht. De schuld van die schaamteloze zelfpromotie van dat kutnummer bij de “jongens van de merchandise” leggen. Alsof hij het voor hun deed…quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Echt boze Wilfred zie je anders niet meer zo vaak en hij was gisteren echt boos.
Dat idee heb ik ook, hij probeert vaak Johan in een hoek te drukken die vaak niet hapt, maar als ie Johan eens klem kan lullen dan geniet ie. Dit waren een van de weinige momenten dat Johan hem even tegen het licht hield en dat kon ie niet hebben. Ik vind Wilfred sowieso wat verzuurd worden, maarja dat krijg je misschien ook als je beseft dat je carrière zonder Derksen en van der Gijp eigenlijk nooit heel significant is geweest.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik heb sterk het idee dat Wilfred er al maanden klaar mee is en nu bewust de confrontatie op zoekt, de afgelopen weken al paar keer voorgekomen.
Johan moet niet zeiken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Grappig, ik ben altijd team Johan, maar dit vond ik nogal overdreven. Dat het een kut lied is staat buiten kijf natuurlijk, maar ze lullen zo vaak nergens over...
Jolink heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:43 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Probleem is alleen dat Wilfred zijn tv-carriere te danken heeft aan Johan. Zijn programma's zonder Johan zijn allemaal gefloptquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, hij probeert vaak Johan in een hoek te drukken die vaak niet hapt, maar als ie Johan eens klem kan lullen dan geniet ie. Dit waren een van de weinige momenten dat Johan hem even tegen het licht hield en dat kon ie niet hebben. Ik vind Wilfred sowieso wat verzuurd worden, maarja dat krijg je misschien ook als je beseft dat je carrière zonder Derksen en van der Gijp eigenlijk nooit heel significant is geweest.
En waarschijnlijk komt hij bij SBS6 niet verder ivm imago VI en elk ander programma scoort inderdaad ondermaats dus hij zet de onderhandelingen (voor zover er die er nog wel gaan zijn) op scherp. Financieel is Wilfred al binnen maar hij heeft inderdaad geen zin om de komende 10 jaar in de luwte lezingen en dagprogramma's voor te zitten. Hjj heeft de aandacht nodig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, hij probeert vaak Johan in een hoek te drukken die vaak niet hapt, maar als ie Johan eens klem kan lullen dan geniet ie. Dit waren een van de weinige momenten dat Johan hem even tegen het licht hield en dat kon ie niet hebben. Ik vind Wilfred sowieso wat verzuurd worden, maarja dat krijg je misschien ook als je beseft dat je carrière zonder Derksen en van der Gijp eigenlijk nooit heel significant is geweest.
Ik begin er op te letten maar je zou eens een transcript moeten maken van haar 'bijdrages'.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:33 schreef Poefbank het volgende:
Vervelende Helene met kijk mij eens leuk meedoen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik wacht wel tot het fragment op youtube geslingerd wordt
Eens ja, stoor me daar ook al lang aan. Zo quasi-tolerant en leuk meedoen. Viel me op dat ze ook altijd tegen Noa liep te slijmen, om maar aan te tonen dat ze laatstgenoemde totaal niet als een bedreiging zag hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin er op te letten maar je zou eens een transcript moeten maken van haar 'bijdrages'.
Ja, klopt, lekker man, is toch goed, nee
Wat een leeghoofd, en maar bang om niet in het pulletje te passen. Wijntje waar niet van gedronken wordt, oh wat doet Helene leuk mee.
Low energy fophef. Ik had uitgetrokken haren en uitgelepelde oogballen verwacht.quote:
Dat was echt grappig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Low energy fophef. Ik had uitgetrokken haren en uitgelepelde oogballen verwacht.
Hélène houd je muil.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Low energy fophef. Ik had uitgetrokken haren en uitgelepelde oogballen verwacht.
Was de joodse jeugd vlak voor de oorlog bezig met het terroriseren van hele wijken, of ging deze vergelijking van Bennie een beetje mank?quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:43 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Ik ken wel Antwanet Rijpma.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Bent u nu wel klaar met Anke de Jong en het gedoe over haar decolleté?
Ja, beetje sneu dat die vrouw een BN'er wordt vanwege haar decolleté
62% (7.802 Stemmen)
Nee, best een vermakelijk verhaal, en die Anke moet naar VI
38% (4.854 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 12.656
https://www.mediacourant.(...)et-diepe-decolletes/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |