abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:23:17 #51
236264 crew  capricia
pi_215345880
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 22:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat zou je willen doen? Zou jij bereid zijn om daar te vechten of eventueel je naasten?
Ik ben gewoon nog steeds flabbergasted hoeveel burgers Rusland de meatgrinder in duwt.
Echt gewoon zo'n eng land. Onbegrijpelijk. Een leven heeft geen enkele betekenis meer.

De afgelopen dagen ook weer een record aantal. Eerst 1000 per dag, nu al 1700 per dag die gewond of gedood worden.

Hoe moet je daar nu tegen vechten?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215345910
Oke, ik ga morgen meteen wc papier halen.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:26:35 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215345929
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 22:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ben gewoon nog steeds flabbergasted hoeveel burgers Rusland de meatgrinder in duwt.
Echt gewoon zo'n eng land. Onbegrijpelijk. Een leven heeft geen enkele betekenis meer.

De afgelopen dagen ook weer een record aantal. Eerst 1000 per dag, nu al 1700 per dag die gewond of gedood worden.

En al die Russen die wandelen gehoorzaam hun dood in. Mensen zijn vreemde wezens.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215345954
quote:

[..]

De afgelopen dagen ook weer een record aantal. Eerst 1000 per dag, nu al 1600 per dag die gewond of gedood worden.

Blijven doorschieten tot de Russen op zijn?

Overigens vallen deze aantallen in breder historisch perspectief gezien behoorlijk in het niets. Deze oorlog is uiteraard gruwelijk, maar in de geschiedenis van de mens verre van uniek.
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:28:34 #55
236264 crew  capricia
pi_215345965
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 22:26 schreef Perrin het volgende:

[..]
En al die Russen die wandelen gehoorzaam hun dood in. Mensen zijn vreemde wezens.
Ja. En dat geeft mij een heel naar gevoel. Zoiets wil je niet bij je grens hebben.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:45:39 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215346207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Dat dachten de Duitsers ook. :+
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215346365
twitter
pi_215346508
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En het is nog maar dinsdag.

Kunnen we het noodpakket al aanbreken?
Neeneeneenee, duizend bommen en granaten, maar; Vrijmibo IS Vrijmibo.`

Afblijven. :(
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:10:20 #59
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215346556
Tofste mensen die ik ooit ontmoet heb in mijn leven, Russen. O+ _O_ _O_ _O_

Niets om bang voor te zijn.

Ik zou eerder bang zijn voor de agressieve NAVO en de Amerikanen-Britten die onze pijpleiding opblazen en zich telkens met Nederlandse interne zaken bemoeien.

We zijn bevrijd door de Russen in 1945, Vergeten we maar even voor het gemak, niet.
pi_215346675
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Ik zou eerder bang zijn voor de agressieve NAVO en de Amerikanen-Britten die onze pijpleiding opblazen en zich telkens met Nederlandse interne zaken bemoeien.

We zijn bevrijd door de Russen in 1945, Vergeten we maar even voor het gemak, niet.
Voor een pro-vrijheid blijheid boomknuffelaar ben je toch merkwaardig verzot op regimes die je in het gevang of uit een raam gooien voor zoiets onschuldigs als het hebben van een ongewenste mening.
pi_215346739
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Goede foto voor het onderwerp noodpakketten. Paar blikken knakworsten, een potje saus en een krat bier.
Meer ook niet nodig als er een atoombom komt.
Dan kan je buiten zitten met een worsje en biertje .
Om de mooiste vuurwerk te gaan bekijken.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:47:36 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215346762
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
@:lxiv
? De wijsheid van Starhopper? Jullie zijn allen dwazen
The End Times are wild
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:50:47 #63
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215346775
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:15 schreef Nyamuk het volgende:
Snel! Trommel de bevolking op voor actieve dienst. Kijken of mensen er dan nog trek in hebben. :X
Mensen zouden zich ook vrijwillig kunnen dienen in een soort van Rampenbrigade. Vrijwilligers die in actie komen bij natuurrampen zoals hoog water ed. In Deventer is er een hele vereniging van mensen die opgeroepen worden als het water in de IJssel te hoog wordt. We moeten als maatschappij weer leren meer zelfredzaam te worden en te leren samenwerken.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:56:59 #64
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215346801
quote:
16s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:16 schreef Starhopper het volgende:
We moeten echt niet naef zijn over hoe gevaarlijk Rusland kan zijn. Ze hebben in het verleden al best wel enge dingen gedaan, zoals die spion die ze in Engeland hebben vergiftigd. En vergeet niet dat ze ook dingen hebben gesaboteerd, zoals fabrieken in Tsjechi en in Duitsland. Dit laat echt zien dat ze totaal geen grenzen kennen als het gaat om aanvallen in Europa. Nu hoor je ook steeds vaker over hun cyberaanvallen en sabotagepogingen, zelfs hier in Nederland. Dus ja, het is super logisch dat mensen zich zorgen maken en dat er meer noodpakketten worden gekocht. Het voelt gewoon alsof we beter voorbereid moeten zijn, want Rusland heeft al vaak laten zien dat ze tot veel in staat zijn. Zoek eens op GRU unit 29155
Valt wel mee. Elk land doet rare dingen met geheime diensten in landen dat geen bondgenoten zijn.

De NSA deed het zelfs met Duitsland
pi_215346818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik maak me meer zorgen om de hoeveelheid mensen die nog steeds denken dat dit een ver van mijn bed show is waar wij nooit last van zullen krijgen.
Ik onder anderen. Als die gast nu al Noord-Korea nodig heeft om oorlog te voeren, dan is dan al een teken dat zijn eigen leger er niet best voor staat. Ik denk dat er helemaal niets gaat gebeuren.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 00:43:41 #66
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215346975
quote:

[..]

Rusland is geen eng land, alleen een mensenleven is daar minder waard dan hier. Ze zijn daar ook een stuk spiritueler en opofferingsgezind. Maar ga er maar gerust vanuit dat aan Oekraiense zijde er minstens zoveel levens verloren gaan. En dat is iets wat Europa zich heel erg moet aantrekken.

Niet vechten is de beste optie, soms ontkom je er niet aan. Maar ik geloof oprecht dat deze oorlog cht niet nodig is, en dat het meer draait om het ego van Poetin en de ego's van de Rutte's en co.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 23 oktober 2024 @ 00:46:38 #67
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215346984
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Toen ik in Moskou was viel mij meer de stugheid van die mensen op, weinig knikjes, weinig animo om je te helpen. Komt ook omadt ze geen woord Engels uit hun bek krijgen.

Vind hun lompigheid en het feit dat ze risico's niet uit de weg gaan wel cool, niks zo mooi als met 100 door een taxi door Moskou te scheuren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215347422
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:51 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Kernwapens zijn nutteloos en automatisch zelfmoord wie ze ook afvuurt, maar de wereld heeft genoeg psychopaten en dictators gekend die zo'n knop wel hadden kunnen indrukken. Poetin heeft wel een beetje een debiel profiel, ik denk dat hij oprecht wel eens er over nadenkt.
Mee eens en je hebt maar 1 debiel nodig.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Corporate translator
  woensdag 23 oktober 2024 @ 07:33:26 #69
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215347443
Een paar flessen water (voor als er, met name hartje zomer, ooit iets met het drinkwater zou zijn) en zo'n radiootje met een hendel en zonnecellen. Die laatste kwam er naar aanleiding van de oorlog in de Oekrane, want je weet maar nooit. Het dingetje loopt niet weg. Verder dan dat ben ik qua noodvoorzieningen nog niet. Lang houdbaar eten (groente, knakworst, Spaghetteria en zo) en een zaklamp zijn er sowieso al, die zijn makkelijk uit de kast te halen.

Gelukkig zijn zowel het water als de radio nog niet nodig geweest.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik maak me meer zorgen om de hoeveelheid mensen die nog steeds denken dat dit een ver van mijn bed show is waar wij nooit last van zullen krijgen.
Zoals ik hierboven al zei: je weet maar nooit.
pi_215347449
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 22:03 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat is het toch ook gewoon.
2000km is niet ver anno 2024.
pi_215347464
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 23:50 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
Mensen zouden zich ook vrijwillig kunnen dienen in een soort van Rampenbrigade. Vrijwilligers die in actie komen bij natuurrampen zoals hoog water ed. In Deventer is er een hele vereniging van mensen die opgeroepen worden als het water in de IJssel te hoog wordt. We moeten als maatschappij weer leren meer zelfredzaam te worden en te leren samenwerken.
Die "rampenbrigade" is er al, in de vorm van het Nederlands Rode Kruis. Naast het regelen en inrichten van noodopvanglocaties en helpen bij evacuaties, helpt het rode kruis bij bijvoorbeeld hoog water ook met het vullen van zandzakken en dergelijke om zo hopelijk gebieden droog te houden.

Je kunt je bij het Rode Kruis aanmelden als "ready to help".
pi_215347547
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:37 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Klopt. Eerst moet je het volk eerst mentaal klaarstomen dat soort kul te slikken. Netzoals jullie ooit van helmen en kogelvesten/non-lethal aid uiteindelijk tot f16's en leopards zijn overgestapt.
Gaat het met je? :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_215349570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Overigens vallen deze aantallen in breder historisch perspectief gezien behoorlijk in het niets. Deze oorlog is uiteraard gruwelijk, maar in de geschiedenis van de mens verre van uniek.
Jep in WO1 joeg men er met gemak per dag 60.000 de dood in door ze op te laten rukken richting machinegeweren en artillerie. Daar hebben wij (behalve de Russen) wel van geleerd dat dat niet handig is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 23 oktober 2024 @ 12:53:25 #74
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215349855
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 07:39 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Die "rampenbrigade" is er al, in de vorm van het Nederlands Rode Kruis. Naast het regelen en inrichten van noodopvanglocaties en helpen bij evacuaties, helpt het rode kruis bij bijvoorbeeld hoog water ook met het vullen van zandzakken en dergelijke om zo hopelijk gebieden droog te houden.

Je kunt je bij het Rode Kruis aanmelden als "ready to help".
Helaas doen steeds minder mensen dit.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 13:12:30 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215350007
quote:

Is dan ook niet waar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215350072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
Is dan ook niet waar
Zou je die troll kunnen bannen?
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:20:46 #77
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_215350075
Als het noodpakket bestaat uit wat blikken soep en een krat bier, heb ik het ook al in huis ja.

Ik snap de angst niet zo eigenlijk, niet alleen voor Rusland althans. Maar de gespannen verhoudingen in de wereld kunnen natuurlijk wel een grond zijn om iets angstiger te worden. Maar angstig leven is niet leuk, dus wacht het lekker rustig af zou ik zeggen.
AZ
ALKMAAR
pi_215350121
Alleen water en medicijnen, verbanddoos en batterijen, lucifers. En niet vanwege de angst voor Rusland maar ivm eventueel besmet drinkwater en zoals we gezien hebben tijdens corona er amper paracetamol te krijgen was.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 13:26:00 #79
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215350135
mocht de hel ooit losbreken ga ik op een stoel buiten zitten en in mijn laatste momenten nog even genieten van het vuurwerk.

"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_215395196
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef RotatoR het volgende:
Tijd voor een Preppers (PRP) subforum _O_
Ik had er een mooi topic van gemaakt maar die is verplaatst naar de vergaarbak 8)7
pi_215400901
quote:
Landen zoals Rusland en China vallen steeds vaker Nederlandse overheidsorganisaties en Nederlandse bedrijven aan. Het gebeurt vaker n op verschillende manieren, constateert de Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) in het nieuwste cybersecuritybeeld. Ze gebruiken hackersgroepen, maar ook bedrijven en universiteiten om informatie binnen te halen.

Volgens de NCTV werd vorig jaar een groter deel van de Russische digitale spionage en sabotage-operaties uitgevoerd door zogenoemde 'hacktivistische collectieven', groepen hackers die in het verlengde van de Russische overheid werken of daarvoor worden gebruikt.

"Het tempo en de complexiteit van statelijke cybercampagnes wordt opgevoerd. Ook zetten ze andere actoren, zoals bedrijven of 'hacktivisten', in om digitale aanvallen uit te kunnen voeren", zegt Pieter-Jaap Aalbersberg, Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid. "De scheidslijnen tussen verschillende organisaties zijn in toenemende mate onduidelijk. Personen vervullen bijvoorbeeld soms een wetenschappelijke rol of een rol in het bedrijfsleven, maar zijn tegelijkertijd verbonden aan een inlichtingendienst."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)len-rusland-en-china
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215400966
Hoe staat het met jullie sneuvelbereidheid tegenwoordig?
Heel veel sambal
  maandag 28 oktober 2024 @ 13:16:53 #83
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_215401331
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 12:41 schreef Nyamuk het volgende:
Eerst Russische trolletjes zoals jij als kanonnenvoer gebruiken :W
Krekker is de bom!
pi_215401361
quote:
Iedere deuger wil sterven voor de elite.
pi_215401779
quote:
Ligt eraan voor wat, waar en wie. Ik zou willen vechten voor het vrije leven wat we hier hebben, niet voor een marionet die bepaalt dat het ook 'onze' oorlog is.
  maandag 28 oktober 2024 @ 14:42:32 #86
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_215401893
quote:
Zolang er nog aardig wat Oekraense mannen rondlopen in West-Europa (en deserteurs in Oekrane zelf) die voor hun land kunnen sneuvelen lijkt me dat niet van belang.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_215401909
Je kan beter emigreren, dan met je noodpakket wachten op wederom een wereldoorlog die uitgevochten gaat worden in Europa. Met de huidige appeasement vanuit de EU/NAVO geef ik het nog een jaar of 5 tot een open conflict in Europa.
  maandag 28 oktober 2024 @ 14:54:50 #88
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215401962
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 14:45 schreef byah het volgende:
Je kan beter emigreren, dan met je noodpakket wachten op wederom een wereldoorlog die uitgevochten gaat worden in Europa. Met de huidige appeasement vanuit de EU/NAVO geef ik het nog een jaar of 5 tot een open conflict in Europa.
Kwestie van tijd idd. Enig leiderschap of staatsmanschap ontbreekt ook in de EU en de VS.

In elk land winnen populisten die de interne verdeeldheid en strategische zwakte alleen maar aanwakkeren.

Het 'vrije westen' loopt op zijn laatste benen. De oude elite probeert het nog een beetje te rekken en de status quo nog ietsje langer in stand te houden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215402017
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is het sowieso natuurlijk prima om een 'noodpakket' in huis te hebben. Beetje raar dat er vaak wat 'complotterig' over wordt gedaan, maar er kunnen zich natuurlijk ook gewoon 'normale' calamiteiten voor doen (problemen met stroom, water, etc).

Gewoon in elk geval wat flessen water en wat potten en blikken eten in huis is nooit verkeerd :P
Nee, maar voor een full blown invasie van de Russen is wat contant geld niet echt de oplossing. ;)

quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:26 schreef cherrycoke het volgende:
mocht de hel ooit losbreken ga ik op een stoel buiten zitten en in mijn laatste momenten nog even genieten van het vuurwerk.

[ afbeelding ]
Jij zit nog steeds vast in het ISS?
  maandag 28 oktober 2024 @ 15:10:57 #90
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215402063
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 23:50 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
De grap is dat dit er ten tijde van de koude oorlog allemaal was in NL. We hebben het samen met het 'formele' defensieapparaat allemaal afgebouwd en wegbezuinigd. Die bezuinigingen op onze veiligheid zijn echt veel verder gegaan dan alleen een paar Leopard tanks en wat mobiel luchtafweergeschut.

We zullen het allemaal weer op moeten bouwen. Ik ben er van overtuigd dat die derde wereld oorlog al lang begonnen is. Als het straks de Russen niet zijn, dan zullen het de Amerikanen zijn die een beroep op ons doen om de Chinezen in toom te houden. En als we dat niet willen zullen we voordat we "nee" zeggen als Europa voldoende zelf in staat moeten zijn om onze boontjes te doppen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_215402069
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:26 schreef cherrycoke het volgende:

[ afbeelding ]
Woon je op de maan dan?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 28 oktober 2024 @ 16:45:18 #92
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_215402648
quote:
Ik zal niet wegvluchten na een oproep, maar opteer wel voor een staffunctie ergens ver achter het front.
pi_215402866
quote:

Wordt je nu echt gelukkig van al die ragebait posts?
  maandag 28 oktober 2024 @ 17:34:27 #94
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215403074
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 15:12 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Woon je op de maan dan?
nee he he, ik zit dan op aarde terwijl alles knalt. 3
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_215403106
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wordt je nu echt gelukkig van al die ragebait posts?
Ook gewoon keihard stellen dat we bevrijd zijn door de Russen. _O-

Geef mij ook wat van die zooi die hij rookt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215403159
2 scenario’s. Er ontstaan bombardementen met nucleaire wapens.
Over de grond wordt er ingevallen en moet je meevechten.

Wat heb je dan in godsnaam aan een voedselpakket en waxinelichtjes?
Ja als de nuts wordt aangevallen misschien maar dan heb je je al in cuckrol van thuis vluchter gestald.
Vakman pur sang
pi_215403161
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Laatst wilde deze boomknuffelaar nog meer fossiele energie uit Rusland importeren. Rook alsjeblieft niet wat deze man rookt, want je gaat volledig van het padje af.
pi_215403178
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zijn username zegt al genoeg :D
pi_215403238
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
2 scenario’s. Er ontstaan bombardementen met nucleaire wapens.
Over de grond wordt er ingevallen en moet je meevechten.

Wat heb je dan in godsnaam aan een voedselpakket en waxinelichtjes?
Ja als de nuts wordt aangevallen misschien maar dan heb je je al in cuckrol van thuis vluchter gestald.
Waarom zouden ze hier gaan bombarderen en dan ook nog met nucleaire wapens?
Alles is zo fragiel hier en afhankelijk van internet of stroom.
Zorg dat 1 van die 2 onderbroken wordt en de hele maatschappij stort in elkaar.
Ik zie echt geen nucleaire bommen ontploffen, hooguit in de ruimte om wat satellieten uit te schakelen.
pi_215403303
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:34 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
nee he he, ik zit dan op aarde terwijl alles knalt. 3
Rip aan je nabestaanden!
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')