Ik ben gewoon nog steeds flabbergasted hoeveel burgers Rusland de meatgrinder in duwt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen? Zou jij bereid zijn om daar te vechten of eventueel je naasten?
En al die Russen die wandelen gehoorzaam hun dood in. Mensen zijn vreemde wezens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog steeds flabbergasted hoeveel burgers Rusland de meatgrinder in duwt.
Echt gewoon zo'n eng land. Onbegrijpelijk. Een leven heeft geen enkele betekenis meer.
De afgelopen dagen ook weer een record aantal. Eerst 1000 per dag, nu al 1700 per dag die gewond of gedood worden.
Hoe moet je daar nu tegen vechten?
Blijven doorschieten tot de Russen op zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog steeds flabbergasted hoeveel burgers Rusland de meatgrinder in duwt.
Echt gewoon zo'n eng land. Onbegrijpelijk. Een leven heeft geen enkele betekenis meer.
De afgelopen dagen ook weer een record aantal. Eerst 1000 per dag, nu al 1600 per dag die gewond of gedood worden.
Ja. En dat geeft mij een heel naar gevoel. Zoiets wil je niet bij je grens hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
En al die Russen die wandelen gehoorzaam hun dood in. Mensen zijn vreemde wezens.
Dat dachten de Duitsers ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Blijven doorschieten tot de Russen op zijn?
Neeneeneenee, duizend bommen en granaten, maar; Vrijmibo IS Vrijmibo.`quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En het is nog maar dinsdag.
Kunnen we het noodpakket al aanbreken?
Voor een pro-vrijheid blijheid boomknuffelaar ben je toch merkwaardig verzot op regimes die je in het gevang of uit een raam gooien voor zoiets onschuldigs als het hebben van een ongewenste mening.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tofste mensen die ik ooit ontmoet heb in mijn leven, Russen.![]()
![]()
![]()
![]()
Niets om bang voor te zijn.
Ik zou eerder bang zijn voor de agressieve NAVO en de Amerikanen-Britten die onze pijpleiding opblazen en zich telkens met Nederlandse interne zaken bemoeien.
We zijn bevrijd door de Russen in 1945, Vergeten we maar even voor het gemak, niet.
Meer ook niet nodig als er een atoombom komt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Goede foto voor het onderwerp noodpakketten. Paar blikken knakworsten, een potje saus en een krat bier.
Mensen zouden zich ook vrijwillig kunnen dienen in een soort van Rampenbrigade. Vrijwilligers die in actie komen bij natuurrampen zoals hoog water ed. In Deventer is er een hele vereniging van mensen die opgeroepen worden als het water in de IJssel te hoog wordt. We moeten als maatschappij weer leren meer zelfredzaam te worden en te leren samenwerken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:15 schreef Nyamuk het volgende:
Snel! Trommel de bevolking op voor actieve dienst. Kijken of mensen er dan nog trek in hebben.
Valt wel mee. Elk land doet rare dingen met geheime diensten in landen dat geen bondgenoten zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:16 schreef Starhopper het volgende:
We moeten echt niet naef zijn over hoe gevaarlijk Rusland kan zijn. Ze hebben in het verleden al best wel enge dingen gedaan, zoals die spion die ze in Engeland hebben vergiftigd. En vergeet niet dat ze ook dingen hebben gesaboteerd, zoals fabrieken in Tsjechi en in Duitsland. Dit laat echt zien dat ze totaal geen grenzen kennen als het gaat om aanvallen in Europa. Nu hoor je ook steeds vaker over hun cyberaanvallen en sabotagepogingen, zelfs hier in Nederland. Dus ja, het is super logisch dat mensen zich zorgen maken en dat er meer noodpakketten worden gekocht. Het voelt gewoon alsof we beter voorbereid moeten zijn, want Rusland heeft al vaak laten zien dat ze tot veel in staat zijn. Zoek eens op GRU unit 29155
Ik onder anderen. Als die gast nu al Noord-Korea nodig heeft om oorlog te voeren, dan is dan al een teken dat zijn eigen leger er niet best voor staat. Ik denk dat er helemaal niets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik maak me meer zorgen om de hoeveelheid mensen die nog steeds denken dat dit een ver van mijn bed show is waar wij nooit last van zullen krijgen.
Rusland is geen eng land, alleen een mensenleven is daar minder waard dan hier. Ze zijn daar ook een stuk spiritueler en opofferingsgezind. Maar ga er maar gerust vanuit dat aan Oekraiense zijde er minstens zoveel levens verloren gaan. En dat is iets wat Europa zich heel erg moet aantrekken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
De afgelopen dagen ook weer een record aantal. Eerst 1000 per dag, nu al 1700 per dag die gewond of gedood worden.
Toen ik in Moskou was viel mij meer de stugheid van die mensen op, weinig knikjes, weinig animo om je te helpen. Komt ook omadt ze geen woord Engels uit hun bek krijgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zou eerder bang zijn voor de agressieve NAVO en de Amerikanen-Britten die onze pijpleiding opblazen en zich telkens met Nederlandse interne zaken bemoeien.
We zijn bevrijd door de Russen in 1945, Vergeten we maar even voor het gemak, niet.
Mee eens en je hebt maar 1 debiel nodig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kernwapens zijn nutteloos en automatisch zelfmoord wie ze ook afvuurt, maar de wereld heeft genoeg psychopaten en dictators gekend die zo'n knop wel hadden kunnen indrukken. Poetin heeft wel een beetje een debiel profiel, ik denk dat hij oprecht wel eens er over nadenkt.
Zoals ik hierboven al zei: je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik maak me meer zorgen om de hoeveelheid mensen die nog steeds denken dat dit een ver van mijn bed show is waar wij nooit last van zullen krijgen.
Die "rampenbrigade" is er al, in de vorm van het Nederlands Rode Kruis. Naast het regelen en inrichten van noodopvanglocaties en helpen bij evacuaties, helpt het rode kruis bij bijvoorbeeld hoog water ook met het vullen van zandzakken en dergelijke om zo hopelijk gebieden droog te houden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:50 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Mensen zouden zich ook vrijwillig kunnen dienen in een soort van Rampenbrigade. Vrijwilligers die in actie komen bij natuurrampen zoals hoog water ed. In Deventer is er een hele vereniging van mensen die opgeroepen worden als het water in de IJssel te hoog wordt. We moeten als maatschappij weer leren meer zelfredzaam te worden en te leren samenwerken.
Gaat het met je?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:37 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Klopt. Eerst moet je het volk eerst mentaal klaarstomen dat soort kul te slikken. Netzoals jullie ooit van helmen en kogelvesten/non-lethal aid uiteindelijk tot f16's en leopards zijn overgestapt.
Jep in WO1 joeg men er met gemak per dag 60.000 de dood in door ze op te laten rukken richting machinegeweren en artillerie. Daar hebben wij (behalve de Russen) wel van geleerd dat dat niet handig is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Blijven doorschieten tot de Russen op zijn?
Overigens vallen deze aantallen in breder historisch perspectief gezien behoorlijk in het niets. Deze oorlog is uiteraard gruwelijk, maar in de geschiedenis van de mens verre van uniek.
Helaas doen steeds minder mensen dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:39 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Die "rampenbrigade" is er al, in de vorm van het Nederlands Rode Kruis. Naast het regelen en inrichten van noodopvanglocaties en helpen bij evacuaties, helpt het rode kruis bij bijvoorbeeld hoog water ook met het vullen van zandzakken en dergelijke om zo hopelijk gebieden droog te houden.
Je kunt je bij het Rode Kruis aanmelden als "ready to help".
Is dan ook niet waarquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
quote:Landen zoals Rusland en China vallen steeds vaker Nederlandse overheidsorganisaties en Nederlandse bedrijven aan. Het gebeurt vaker n op verschillende manieren, constateert de Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) in het nieuwste cybersecuritybeeld. Ze gebruiken hackersgroepen, maar ook bedrijven en universiteiten om informatie binnen te halen.
Volgens de NCTV werd vorig jaar een groter deel van de Russische digitale spionage en sabotage-operaties uitgevoerd door zogenoemde 'hacktivistische collectieven', groepen hackers die in het verlengde van de Russische overheid werken of daarvoor worden gebruikt.
"Het tempo en de complexiteit van statelijke cybercampagnes wordt opgevoerd. Ook zetten ze andere actoren, zoals bedrijven of 'hacktivisten', in om digitale aanvallen uit te kunnen voeren", zegt Pieter-Jaap Aalbersberg, Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid. "De scheidslijnen tussen verschillende organisaties zijn in toenemende mate onduidelijk. Personen vervullen bijvoorbeeld soms een wetenschappelijke rol of een rol in het bedrijfsleven, maar zijn tegelijkertijd verbonden aan een inlichtingendienst."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)len-rusland-en-china
Eerst Russische trolletjes zoals jij als kanonnenvoer gebruikenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:41 schreef Nyamuk het volgende:
Hoe staat het met jullie sneuvelbereidheid tegenwoordig?
Iedere deuger wil sterven voor de elite.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:41 schreef Nyamuk het volgende:
Ligt eraan voor wat, waar en wie. Ik zou willen vechten voor het vrije leven wat we hier hebben, niet voor een marionet die bepaalt dat het ook 'onze' oorlog is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:41 schreef Nyamuk het volgende:
Zolang er nog aardig wat Oekraense mannen rondlopen in West-Europa (en deserteurs in Oekrane zelf) die voor hun land kunnen sneuvelen lijkt me dat niet van belang.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:41 schreef Nyamuk het volgende:
Kwestie van tijd idd. Enig leiderschap of staatsmanschap ontbreekt ook in de EU en de VS.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:45 schreef byah het volgende:
Je kan beter emigreren, dan met je noodpakket wachten op wederom een wereldoorlog die uitgevochten gaat worden in Europa. Met de huidige appeasement vanuit de EU/NAVO geef ik het nog een jaar of 5 tot een open conflict in Europa.
Nee, maar voor een full blown invasie van de Russen is wat contant geld niet echt de oplossing.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is het sowieso natuurlijk prima om een 'noodpakket' in huis te hebben. Beetje raar dat er vaak wat 'complotterig' over wordt gedaan, maar er kunnen zich natuurlijk ook gewoon 'normale' calamiteiten voor doen (problemen met stroom, water, etc).
Gewoon in elk geval wat flessen water en wat potten en blikken eten in huis is nooit verkeerd
Jij zit nog steeds vast in het ISS?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:26 schreef cherrycoke het volgende:
mocht de hel ooit losbreken ga ik op een stoel buiten zitten en in mijn laatste momenten nog even genieten van het vuurwerk.
[ afbeelding ]
De grap is dat dit er ten tijde van de koude oorlog allemaal was in NL. We hebben het samen met het 'formele' defensieapparaat allemaal afgebouwd en wegbezuinigd. Die bezuinigingen op onze veiligheid zijn echt veel verder gegaan dan alleen een paar Leopard tanks en wat mobiel luchtafweergeschut.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:50 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Mensen zouden zich ook vrijwillig kunnen dienen in een soort van Rampenbrigade. Vrijwilligers die in actie komen bij natuurrampen zoals hoog water ed. In Deventer is er een hele vereniging van mensen die opgeroepen worden als het water in de IJssel te hoog wordt. We moeten als maatschappij weer leren meer zelfredzaam te worden en te leren samenwerken.
Woon je op de maan dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:26 schreef cherrycoke het volgende:
mocht de hel ooit losbreken ga ik op een stoel buiten zitten en in mijn laatste momenten nog even genieten van het vuurwerk.
[ afbeelding ]
Ik zal niet wegvluchten na een oproep, maar opteer wel voor een staffunctie ergens ver achter het front.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:41 schreef Nyamuk het volgende:
Wordt je nu echt gelukkig van al die ragebait posts?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
nee he he, ik zit dan op aarde terwijl alles knalt. 3quote:
Ook gewoon keihard stellen dat we bevrijd zijn door de Russen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wordt je nu echt gelukkig van al die ragebait posts?
Laatst wilde deze boomknuffelaar nog meer fossiele energie uit Rusland importeren. Rook alsjeblieft niet wat deze man rookt, want je gaat volledig van het padje af.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook gewoon keihard stellen dat we bevrijd zijn door de Russen.![]()
Geef mij ook wat van die zooi die hij rookt.
Zijn username zegt al genoegquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook gewoon keihard stellen dat we bevrijd zijn door de Russen.![]()
Geef mij ook wat van die zooi die hij rookt.
Waarom zouden ze hier gaan bombarderen en dan ook nog met nucleaire wapens?quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
2 scenario’s. Er ontstaan bombardementen met nucleaire wapens.
Over de grond wordt er ingevallen en moet je meevechten.
Wat heb je dan in godsnaam aan een voedselpakket en waxinelichtjes?
Ja als de nuts wordt aangevallen misschien maar dan heb je je al in cuckrol van thuis vluchter gestald.
Rip aan je nabestaanden!quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nee he he, ik zit dan op aarde terwijl alles knalt. 3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |