Abid, ik heb wel eens kritiek op je gehad of mijn bedenkingen uit het F1 topic, maar als jij een topic opent in R&P over iets kwetsbaar zal ik je altijd als mens behandelen.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ga in de KLB-sc kijken, en dan zie je reacties waar de honden geen brood van lusten. Respect komt van twee kanten in plaats van enkel kritisch naar Coolguy te kijken, mogen users ook kritisch naar elkaar kijken. Wat mij betreft kunnen users ook eens excuses maken of hier naar toe komen en uitleggen dat het allemaal niet zo bedoeld was.
We moeten het samen doen met elkaar op een positieve manier. Ik ga verder deze discussie ook staken, het voegt niks meer toe aan feedback en jij zegt dat ik iets goedpraat aan de kant van Coolguy, terwijl ik dan kan zeggen dat jij het goedpraat dat iemand op een respectloze manier iemand woorden in de mond legt. Maar daar heb ik geen zin in, ik heb mijn woordje gedaan.
Het is een gevoelig thema, de gemoederen kunnen hoog oplopen maar er moet wel ruimte zijn voor fatsoen en respect en ik vind dat dat geen eenrichtingsverkeer moet zijn vanuit coolguy naar de rest, maar dat de rest dat ook mag tonen.
Ik heb mijn zegje gedaan, je mag het ermee oneens zijn, maar ik sta er op deze manier in.
Ik heb alles opgeruimd.. zoals gezegd is het een te belangrijk onderwerp plus een zeer mooi en eerlijk topic. We gaan dat niet laten verzuipen in de negatieve shit.. Ik weet dat er sterke reacties zijn verwijderd en dat de users hun best hebben gedaan. Maar soms kan je beter even opnieuw beginnenquote:Op zondag 5 januari 2025 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil vanavond, als niemand me voor is, nog wel even kijken naar de quotes en de rest.
Andere optie is deze sluiten zodat je een nieuwe kunt openen. Jouw topic maakt zoals je merkt best wat los. Ben er vanavond iig weer.
Top.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb alles opgeruimd.. zoals gezegd is het een te belangrijk onderwerp plus een zeer mooi en eerlijk topic. We gaan dat niet laten verzuipen in de negatieve shit.. Ik weet dat er sterke reacties zijn verwijderd en dat de users hun best hebben gedaan. Maar soms kan je beter even opnieuw beginnen
Gekickt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Er was ooit een depressie en angst topic maar kan deze niet meer vinden? Zou iemand hem willen kicken?
Het is niet allemaal bagger.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:18 schreef Leandra het volgende:
De bagger van die troll moet gewoon helemaal verwijderd worden.
Ook dat zag ik zelf niet op die manier.quote:
Tja, ik ben dat, helaas, met je eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:26 schreef Droopie het volgende:
Misschien moeten we tot de conclusie komen dat FOK! niet de meest geschikte plek is voor bepaalde topics.
Kunnen we altijd zelf beslissen of we er willen posten of niet.
Ik heb die conclusie gisterenavond getrokken voor mijzelf, heb uiteindelijk mijn post maar verwijderd, was tamelijk hysterisch achteraf.
Tis allemaal niet het einde van de wereld, maar jammer wel.
Alles behalve een bezorgd persoonquote:Op maandag 20 januari 2025 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook dat zag ik zelf niet op die manier.
Eerder een bezorgd persoon. Die overigens zelf ook zijn problemen had, getuige het topic in R&P wat geopend werd onder zijn eigen naam.
Dit schreef ik in het topic zelf:quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles behalve een bezorgd persoon
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:12 schreef Sally het volgende:
De hele discussie over een user en zijn posts en of het wel of geen troll is, of trollen als werkwoord op zich, had ik liever in R&P FB gezien.
Maar op zich waren de meningen gerechtvaardigd. Ieder zo zijn blik op levenseinde, lijkt mij.
De woorden die gekozen waren zijn af en toe ongelukkig geweest, en het werd heel erg drammerig.
Jammer dat TS er zelf niet was om van repliek te dienen op de momenten dat er gepost werd om "vooral nog even het leven aan te kijken" (even heel erg gechargeerd!!)
En... doorrrrr....
Eens!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is hij zéér zeker niet inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is even tijd voor je om de off topic posts weg te halen hier over platte aarde en andere niet aan het topic gerelateerde onderwerpenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is hij zéér zeker niet inderdaad.
Het is toch een onzin topic dus vandaar de onzinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het is even tijd voor je om de off topic posts weg te halen hier over platte aarde en andere niet aan het topic gerelateerde onderwerpen
R&P / Ik ben verslaafd aan eten
opgeruimdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het is even tijd voor je om de off topic posts weg te halen hier over platte aarde en andere niet aan het topic gerelateerde onderwerpen
R&P / Ik ben verslaafd aan eten
Dan ga je aan het topic voorbij als jij het onzin vindt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:47 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Het is toch een onzin topic dus vandaar de onzin
Het zou een normaal topic zijn als TS er wat mee doet maar slaat alles in de wind. Dacht dat r&p een serieus subforum was maar verkeerd gedacht blijkbaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
opgeruimd
[..]
Dan ga je aan het topic voorbij als jij het onzin vindt.
Gewoon elders gaan kijken dan in dat topic. Prima oplossingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:52 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Het zou een normaal topic zijn als TS er wat mee doet maar slaat alles in de wind. Dacht dat r&p een serieus subforum was maar verkeerd gedacht blijkbaar.
't Is een 'workaround', geen oplossing (en laat staan een 'prima').quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gewoon elders gaan kijken dan in dat topic. Prima oplossing
Wat is volgens jou een oplossing?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:24 schreef r_one het volgende:
[..]
't Is een 'workaround', geen oplossing (en laat staan een 'prima').
Wat had je zelf gedacht?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:34 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een oplossing?
Oke. Ik ga die discussie niet eens met je aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:45 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Niet reageren op topics die je niet leuk vindt lijkt mij de beste oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |