abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216594969
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 20:31 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ja, dat hoor je vaak van mensen met een enorm ongezonde levensstijl “ja maar ik geniet wel van het leven”.

Tja, totdat je na je 50e allerlei kwaaltjes gaat krijgen, pijntjes, geen energie en conditie, etc.

Kortom, het is niet alleen dat je misschien een paar jaar eerder dood gaat, het is ook een veel grotere kans dat je kwaliteit van leven je laatste jaren ook nog eens ellendig is.
Als je om 6 uur moet opstaan om hard te lopen en alleen droge kip met broccoli mag vreten van je dieet is je kwaliteit van leven echter ook laag.
pi_216594976
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 02:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Jij poneert vol overtuiging iets, zonder bron, maar de ander moet vervolgens de onderbouwing van je stelling maar zelf opzoeken? :O 8)7

Bijzondere manier van discussiëren. Of gewoon een groot fantast.
Je moet niks hoor. Je mag.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 13:26:38 #53
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_216594985
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:24 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Als je om 6 uur moet opstaan om hard te lopen en alleen droge kip met broccoli mag vreten van je dieet is je kwaliteit van leven echter ook laag.
Je snapt hopelijk zelf ook dat dit een totaal onzinnig voorbeeld is.
pi_216594996
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef Droopie het volgende:

[..]
T kan gewoon he, een bron van de hartstichting negeren en zeggen ga maar wat anders zoeken online wat meer in TS zijn straatje past.

Anyways, ieder gek zijn gebrek zullen we maar zeggen.
Ik heb reeds op die bron gereageerd hoor.
pi_216595001
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Je snapt hopelijk zelf ook dat dit een totaal onzinnig voorbeeld is.
En wel om de volgende reden: (vul in)
pi_216595018
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik heb reeds op die bron gereageerd hoor.
Dat je het onzin vind ja, maar jouw bron heb ik nog niet gelezen, mocht ik zelf googlen.
Hell To The Liars
pi_216595035
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat je het onzin vind ja, maar jouw bron heb ik nog niet gelezen, mocht ik zelf googlen.
Dat kan je inderdaad best zelf ja
pi_216595086
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dat kan je inderdaad best zelf ja
Vaar ik liever op adviezen van de hartstichting, kan jij hier lekker je langspeelplaat afspelen in je verkapte "ik ga lekker op negatieve aandacht topic"
Hell To The Liars
  zaterdag 8 februari 2025 @ 13:38:07 #59
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_216595090
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
En wel om de volgende reden: (vul in)
Jij geeft een extreem voorbeeld van iemand die alleen kip met broccoli eet en om 6 uur ‘s ochtends moet hardlopen, maar je kunt ook gewoon niet-obsessief met eten bezig zijn (normaal ontbijt, lunch en avondeten en een beetje matigen qua tussendoortjes, chips, fastfood enzo) en daarnaast 2-3 keer per week een sport doen die je leuk vindt op een tijdstip die je prima past.

Dat is heel goed vol te houden en vele malen gezonder dan de situatie die jij schetst.
pi_216595158
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:37 schreef Droopie het volgende:

[..]
Vaar ik liever op adviezen van de hartstichting, kan jij hier lekker je langspeelplaat afspelen in je verkapte "ik ga lekker op negatieve aandacht topic"
Ok als jij liever kunstmatige Becel margarine eet in plaats van natuurproducten zoals weideboter en reuzel omdat de door hen gesponsorde hartstichting dat adviseert, onder het mom van 'wij van WC eend adviseren WC eend', dan moet jij dat vooral doen :W
pi_216595162
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Jij geeft een extreem voorbeeld van iemand die alleen kip met broccoli eet en om 6 uur ‘s ochtends moet hardlopen, maar je kunt ook gewoon niet-obsessief met eten bezig zijn (normaal ontbijt, lunch en avondeten en een beetje matigen qua tussendoortjes, chips, fastfood enzo) en daarnaast 2-3 keer per week een sport doen die je leuk vindt op een tijdstip die je prima past.

Dat is heel goed vol te houden en vele malen gezonder dan de situatie die jij schetst.
Dat doe ik dan ook wel behalve het sporten dat is zeker niet 3x per week omdat ik het niet zo heel leuk vind. Maar van de zomer wil ik wel weer vaker gaan roeien.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 14:06:19 #62
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_216595303
Probeer eens intermittent fasting. Soms helemaal niks eten en dan weer wat je wilt vind ik zelf veel makkelijker dan continu alles afwegen, berekenen en limiteren. En je leert honger beter begrijpen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_216595629
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Probeer eens intermittent fasting. Soms helemaal niks eten en dan weer wat je wilt vind ik zelf veel makkelijker dan continu alles afwegen, berekenen en limiteren. En je leert honger beter begrijpen.
Ik doe aan intermittent fasting in de zin dat ik 's nachts niks eet

Ik eet alleen chips en andere dergelijke voorverpakte vette snacks als ik bezoek heb ik koop dit vrijwel nooit. Maar áls ik het koop is het ook in één keer op.
pi_216599300
Niet zo'n obsessie als TS, maar vind het wel moeilijk om mij in te houden als er lekker eten in de buurt is. Ik heb ook bijna nooit een vol gevoel, tenzij ik bizar veel eet. Als ik het laat afhangen van een honger gevoel dat ik ga eten, dan eet ik ook snel teveel (maar alsnog niet vol)
  zaterdag 8 februari 2025 @ 23:45:38 #65
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_216602702
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik doe aan intermittent fasting in de zin dat ik 's nachts niks eet
:')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  VIVA zaterdag 8 februari 2025 @ 23:47:47 #66
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_216602722
Niets mis met eten...Das toch wel een primaire levensbehoefte,,,,Beter dan je er van geniet....De guldenmiddenweg is dat je alles vers bereid en geen instant rommel tot je neemt, erg makkelijk en 100x meer genieten van het eten
What lies behind makes no sense in my mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')