Als je om 6 uur moet opstaan om hard te lopen en alleen droge kip met broccoli mag vreten van je dieet is je kwaliteit van leven echter ook laag.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat hoor je vaak van mensen met een enorm ongezonde levensstijl “ja maar ik geniet wel van het leven”.
Tja, totdat je na je 50e allerlei kwaaltjes gaat krijgen, pijntjes, geen energie en conditie, etc.
Kortom, het is niet alleen dat je misschien een paar jaar eerder dood gaat, het is ook een veel grotere kans dat je kwaliteit van leven je laatste jaren ook nog eens ellendig is.
Je moet niks hoor. Je mag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij poneert vol overtuiging iets, zonder bron, maar de ander moet vervolgens de onderbouwing van je stelling maar zelf opzoeken?![]()
Bijzondere manier van discussiëren. Of gewoon een groot fantast.
Je snapt hopelijk zelf ook dat dit een totaal onzinnig voorbeeld is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:24 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als je om 6 uur moet opstaan om hard te lopen en alleen droge kip met broccoli mag vreten van je dieet is je kwaliteit van leven echter ook laag.
Ik heb reeds op die bron gereageerd hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
T kan gewoon he, een bron van de hartstichting negeren en zeggen ga maar wat anders zoeken online wat meer in TS zijn straatje past.
Anyways, ieder gek zijn gebrek zullen we maar zeggen.
En wel om de volgende reden: (vul in)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk zelf ook dat dit een totaal onzinnig voorbeeld is.
Dat je het onzin vind ja, maar jouw bron heb ik nog niet gelezen, mocht ik zelf googlen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik heb reeds op die bron gereageerd hoor.
Dat kan je inderdaad best zelf jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat je het onzin vind ja, maar jouw bron heb ik nog niet gelezen, mocht ik zelf googlen.
Vaar ik liever op adviezen van de hartstichting, kan jij hier lekker je langspeelplaat afspelen in je verkapte "ik ga lekker op negatieve aandacht topic"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat kan je inderdaad best zelf ja
Jij geeft een extreem voorbeeld van iemand die alleen kip met broccoli eet en om 6 uur ‘s ochtends moet hardlopen, maar je kunt ook gewoon niet-obsessief met eten bezig zijn (normaal ontbijt, lunch en avondeten en een beetje matigen qua tussendoortjes, chips, fastfood enzo) en daarnaast 2-3 keer per week een sport doen die je leuk vindt op een tijdstip die je prima past.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
En wel om de volgende reden: (vul in)
Ok als jij liever kunstmatige Becel margarine eet in plaats van natuurproducten zoals weideboter en reuzel omdat de door hen gesponsorde hartstichting dat adviseert, onder het mom van 'wij van WC eend adviseren WC eend', dan moet jij dat vooral doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vaar ik liever op adviezen van de hartstichting, kan jij hier lekker je langspeelplaat afspelen in je verkapte "ik ga lekker op negatieve aandacht topic"
Dat doe ik dan ook wel behalve het sporten dat is zeker niet 3x per week omdat ik het niet zo heel leuk vind. Maar van de zomer wil ik wel weer vaker gaan roeien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij geeft een extreem voorbeeld van iemand die alleen kip met broccoli eet en om 6 uur ‘s ochtends moet hardlopen, maar je kunt ook gewoon niet-obsessief met eten bezig zijn (normaal ontbijt, lunch en avondeten en een beetje matigen qua tussendoortjes, chips, fastfood enzo) en daarnaast 2-3 keer per week een sport doen die je leuk vindt op een tijdstip die je prima past.
Dat is heel goed vol te houden en vele malen gezonder dan de situatie die jij schetst.
Ik doe aan intermittent fasting in de zin dat ik 's nachts niks eetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Probeer eens intermittent fasting. Soms helemaal niks eten en dan weer wat je wilt vind ik zelf veel makkelijker dan continu alles afwegen, berekenen en limiteren. En je leert honger beter begrijpen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik doe aan intermittent fasting in de zin dat ik 's nachts niks eet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |