abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216174201
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 14:09 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Het valt op dat hij meerdere topics heeft geopend, ook onder andere namen, waarin een vergelijkbaar patroon zichtbaar is: adviezen worden niet opgevolgd en vaak afgedaan met weerstand. Dit lijkt meer op een herhaling dan op een poging om daadwerkelijk stappen te zetten.
Jij bent geen moderator maar bedankt voor je bijdrage, doen we niks mee.
pi_216174220
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 13:48 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik vind het zonde van je topic.
Kan je mijn topic heropenen en @CoolGuy even in het gareel houden?

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 13:46 schreef No239SquadronRAF het volgende:
CoolGuy in R&P / Chagrijnig en moe ivm 'dry january'
Wat is dit voor onzinslotje? hem adviseren naar huisarts gaan omdat hij een paar dagen chagrijnig is nadat hij is gestopt met je normale uitlaatklep, slaat toch nergens op. Die huisarts ziet hem al aankomen.. Hij heeft gewoon wat tips/empathie/ervaringen nodig over het stoppen en daar is dit forum toch prima geschikt voor.
  Admin zaterdag 4 januari 2025 @ 23:17:35 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_216177533
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 13:48 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik vind het zonde van je topic.
En alsnog geveegd en verwijderd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 4 januari 2025 @ 23:19:45 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_216177553
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 18:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Kan je mijn topic heropenen en @:CoolGuy even in het gareel houden?
[..]

Ik heb je topic wel heropend maar naar VER gegooid, ik vind het niet echt iets voor R&P.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_216179342
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 23:19 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik heb je topic wel heropend maar naar VER gegooid, ik vind het niet echt iets voor R&P.
Beste admin van FOK! _O_
  zondag 5 januari 2025 @ 10:06:10 #106
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216180042
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 18:11 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Het onderwerp maakt altijd veel los bij mensen, als zorgmedewerker kom ik vaak in aanraking met euthanasie, en het maakt altijd wel weer wat los bij mensen.

Ik reageer hier vooral om complimenten te geven aan hoe jij en je collega mods het topic in goede banen leiden. Sterk en mooi dat dat kan, en mooi om te zien dat je zelf veel ruimte overlaat voor reflectie.

Mag ook eens gezegd worden.
dit topic is gewoon kapot gemaakt en dat komt niet alleen maar door bepaalde users die hebben gereageerd .
Ik vind het erg jammer dat de mod de scherpe maar wel nette en terechte kritiek op hem heeft verwijderd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 5 januari 2025 @ 10:12:15 #107
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_216180083
Er staan nu her en der nog quotes van verwijderde posts en zinnige opmerkingen zijn weg. Als het topic niet te modden is mag het wat mij betreft dicht
pi_216180777
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 10:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
dit topic is gewoon kapot gemaakt en dat komt niet alleen maar door bepaalde users die hebben gereageerd .
Ik vind het erg jammer dat de mod de scherpe maar wel nette en terechte kritiek op hem heeft verwijderd.
twitter

Het is overal, zelfs op de, in potentie, de mooiste plekken op internet.
Hell To The Liars
  zondag 5 januari 2025 @ 11:44:39 #109
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216180880
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 11:31 schreef Droopie het volgende:

[..]
[ x ]

Het is overal, zelfs op de, in potentie, de mooiste plekken op internet.
Ik vind dat de mod in dit geval een hele goede scherpe en terechte reactie tegen/over hem heeft verwijderd en zich daarmee ook een onderdeel maakt van het polariseren. Dat snap ik niet en vind het ook niet netjes naar de desbetreffende users omdat je eigenlijk daarmee zegt dat je boven ze staat.
Zo komt het iig wel over nu.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Admin zondag 5 januari 2025 @ 12:01:49 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_216181025
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 10:12 schreef Aberkullie het volgende:
Er staan nu her en der nog quotes van verwijderde posts en zinnige opmerkingen zijn weg. Als het topic niet te modden is mag het wat mij betreft dicht
Ik wil vanavond, als niemand me voor is, nog wel even kijken naar de quotes en de rest.
Andere optie is deze sluiten zodat je een nieuwe kunt openen. Jouw topic maakt zoals je merkt best wat los. Ben er vanavond iig weer.

pi_216181058
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 11:44 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind dat de mod in dit geval een hele goede scherpe en terechte reactie tegen/over hem heeft verwijderd en zich daarmee ook een onderdeel maakt van het polariseren. Dat snap ik niet en vind het ook niet netjes naar de desbetreffende users omdat je eigenlijk daarmee zegt dat je boven ze staat.
Zo komt het iig wel over nu.
Jij bedoelt de reactie aan de moderator.
Ja, de mod had niet zijn mod rol en mening in 1 post moeten plaatsen.

Klachten of feedback horen in dit topic, meningen over de levensbeeindiging in dat topic.

Maar het begint met een user die op een totaal verkeerde manier in een topic binnen komt stormen.

Hij had het topic ook even links kunnen laten liggen.
Hell To The Liars
  zondag 5 januari 2025 @ 12:09:35 #112
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216181079
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 12:05 schreef Droopie het volgende:

[..]
Jij bedoelt de reactie aan de moderator.
Ja, de mod had niet zijn mod rol en mening in 1 post moeten plaatsen.

Klachten of feedback horen in dit topic, meningen over de levensbeeindiging in dat topic.

Maar het begint met een user die op een totaal verkeerde manier in een topic binnen komt stormen.

Hij had het topic ook even links kunnen laten liggen.
Meer in reactie op wat de mod zei :Y
En dat was een zeer terechte scherpe en kritische reactie waarvan ik het onbegrijpelijk vind dat die is verwijderd en dan vervolgens een latere reactie is zodanig aangepast met taal waarvan ik dan vind dat je te ver gaat als mod.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 5 januari 2025 @ 12:11:40 #113
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216181097
Ik vind daar ook een bepaalde vooringenomenheid in zitten waar ik moeite mee heb.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216181290
Yvonne gaat er iig even naar kijken, hopelijk wordt het topic dan weer op de rails gezet.

Het onderwerp is de moeite waard.

Als mensen in de toekomst dan een mening willen deponeren, over hoe om te gaan met mensen die mentale of physische problemen hebben, dan kunnen ze daar een eigen topic voor maken.
Hell To The Liars
pi_216181418
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 12:09 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Meer in reactie op wat de mod zei :Y
En dat was een zeer terechte scherpe en kritische reactie waarvan ik het onbegrijpelijk vind dat die is verwijderd en dan vervolgens een latere reactie is zodanig aangepast met taal waarvan ik dan vind dat je te ver gaat als mod.
Iemand woorden in de mond leggen is nooit fijn, ik snap waarom mod in kwestie handelde zoals hij deed. In de KLB-SC is ook te zien dat het respect voor de mod in kwestie ver weg is, ook bij user Aberkullie van wie het topic is.

Wat mij betreft, is het heel erg makkelijk om nu, maar wat tegen Coolguy aan te trappen, maar ik zou het me ook niet laten gebeuren dat iemand me woorden in de mond legt. Het verwijderen van de reactie was wellicht beter, de edit erna, mwoah... Maar ik kan het wel helemaal begrijpen.

Respect moet van twee kanten komen, en ik denk dat het respect vanuit Coolguy er wel was, maar dat de users in kwestie dit eigenlijk niet hadden vanaf meet af aan.
  zondag 5 januari 2025 @ 12:51:56 #116
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216181437
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 12:50 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Iemand woorden in de mond leggen is nooit fijn, ik snap waarom mod in kwestie handelde zoals hij deed. In de KLB-SC is ook te zien dat het respect voor de mod in kwestie ver weg is, ook bij user Aberkullie van wie het topic is.

Wat mij betreft, is het heel erg makkelijk om nu, maar wat tegen Coolguy aan te trappen, maar ik zou het me ook niet laten gebeuren dat iemand me woorden in de mond legt. Het verwijderen van de reactie was wellicht beter, de edit erna, mwoah... Maar ik kan het wel helemaal begrijpen.

Respect moet van twee kanten komen, en ik denk dat het respect vanuit Coolguy er wel was, maar dat de users in kwestie dit eigenlijk niet hadden vanaf meet af aan.
Nee nee nee!
Het heeft ook helemaal niets te maken met wel of geen respect voor Coolguy ,want die hebben we wel degelijk.
Dit wat je nu doet is goedpraten. Niet okay.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216181464
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 12:51 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nee nee nee!
Het heeft ook helemaal niets met wel of geen respect voor Coolguy ,want die hebben we wel degelijk.
Dit wat je nu doet is goedpraten. Niet okay.
Ga in de KLB-sc kijken, en dan zie je reacties waar de honden geen brood van lusten. Respect komt van twee kanten in plaats van enkel kritisch naar Coolguy te kijken, mogen users ook kritisch naar elkaar kijken. Wat mij betreft kunnen users ook eens excuses maken of hier naar toe komen en uitleggen dat het allemaal niet zo bedoeld was.

We moeten het samen doen met elkaar op een positieve manier. Ik ga verder deze discussie ook staken, het voegt niks meer toe aan feedback en jij zegt dat ik iets goedpraat aan de kant van Coolguy, terwijl ik dan kan zeggen dat jij het goedpraat dat iemand op een respectloze manier iemand woorden in de mond legt. Maar daar heb ik geen zin in, ik heb mijn woordje gedaan.

Het is een gevoelig thema, de gemoederen kunnen hoog oplopen maar er moet wel ruimte zijn voor fatsoen en respect en ik vind dat dat geen eenrichtingsverkeer moet zijn vanuit coolguy naar de rest, maar dat de rest dat ook mag tonen.

Ik heb mijn zegje gedaan, je mag het ermee oneens zijn, maar ik sta er op deze manier in.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2025 12:54:36 ]
  zondag 5 januari 2025 @ 12:57:11 #118
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216181501
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 12:54 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Ga in de KLB-sc kijken, en dan zie je reacties waar de honden geen brood van lusten. Respect komt van twee kanten in plaats van enkel kritisch naar Coolguy te kijken, mogen users ook kritisch naar elkaar kijken. Wat mij betreft kunnen users ook eens excuses maken of hier naar toe komen en uitleggen dat het allemaal niet zo bedoeld was.

We moeten het samen doen met elkaar op een positieve manier. Ik ga verder deze discussie ook staken, het voegt niks meer toe aan feedback en jij zegt dat ik iets goedpraat aan de kant van Coolguy, terwijl ik dan kan zeggen dat jij het goedpraat dat iemand op een respectloze manier iemand woorden in de mond legt. Maar daar heb ik geen zin in, ik heb mijn woordje gedaan.

Het is een gevoelig thema, de gemoederen kunnen hoog oplopen maar er moet wel ruimte zijn voor fatsoen en respect en ik vind dat dat geen eenrichtingsverkeer moet zijn vanuit coolguy naar de rest, maar dat de rest dat ook mag tonen.

Ik heb mijn zegje gedaan, je mag het ermee oneens zijn, maar ik sta er op deze manier in.
Dit gaat niet over de KLB SC .. en daar gaat het dan ook al mis.
Je haalt dingen door elkaar die je gescheiden van elkaar moet zien.
KLB is KLB en R&P is iets totaal anders, niet met elkaar te vergelijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 05-01-2025 13:20:18 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216181526
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 12:57 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dit gaat niet over de KLB SC .. en daar gaat het dan ook al mis.
Je haalt dingen die door elkaar die je gescheiden van elkaar moet zien.
KLB is KLB en R&P is iets totaal anders, niet met elkaar te vergelijken.
Dus als ik poeplief ben tegen mijn collega op het werk, maar dan vervolgens buiten werk hem de huid vol scheld en zeg dat het een achterlijke idioot is.

Dan is dat allemaal okay? Omdat werk en privé gescheiden zijn? :')
Ja KLB-SC is iets anders dan R&P maar als je je in KLB-SC negatief uitlaat over iemand, neem je dat echt wel mee naar andere plekken, en daar gaat het mij om.

Je verkoopt echt gewoon kolder sorry dat ik het zeg.
  zondag 5 januari 2025 @ 13:00:15 #120
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216181549
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 12:58 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Dus als ik poeplief ben tegen mijn collega op het werk, maar dan vervolgens buiten werk hem de huid vol scheld en zeg dat het een achterlijke idioot is.

Dan is dat allemaal okay? Omdat werk en privé gescheiden zijn? :')
Ja KLB-SC is iets anders dan R&P maar als je je in KLB-SC negatief uitlaat over iemand, neem je dat echt wel mee naar andere plekken, en daar gaat het mij om.

Je verkoopt echt gewoon kolder sorry dat ik het zeg.
Nee dat doe ik niet , jij vergelijkt iets wat niet met elkaar te vergelijken is en als je dat zelf niet eens doorhebt dan zegt iets over jou , niet over mij.
En op rest van je verhaal ga ik niet eens in.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 5 januari 2025 @ 13:12:38 #121
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216181681
-nee-

[ Bericht 91% gewijzigd door Lenny77 op 05-01-2025 16:58:17 ]
Je bent een waardeloze agent.
pi_216182036
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 12:54 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]

Abid, ik heb wel eens kritiek op je gehad of mijn bedenkingen uit het F1 topic, maar als jij een topic opent in R&P over iets kwetsbaar zal ik je altijd als mens behandelen.

Bij KLB enzo, zijn mensen toch ook vaak een act.
In R&P moeten mensen die act achterwege laten en anders gewoon wegblijven.

En als iemand zich als een kansloze mongool gedraagt op Fok! in het algemeen, dan negeer ik het topic van zo'n user.

En Puzzie geeft geen schop aan Coolguy, verre van, dat is normale feedback zoals het hoort te gaan.
Het respect is er sowieso.
Hell To The Liars
  Moderator zondag 5 januari 2025 @ 17:09:53 #123
441859 crew  Lenny77
pi_216184065
quote:
17s.gif Op zondag 5 januari 2025 12:01 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik wil vanavond, als niemand me voor is, nog wel even kijken naar de quotes en de rest.
Andere optie is deze sluiten zodat je een nieuwe kunt openen. Jouw topic maakt zoals je merkt best wat los. Ben er vanavond iig weer.
Ik heb alles opgeruimd.. zoals gezegd is het een te belangrijk onderwerp plus een zeer mooi en eerlijk topic. We gaan dat niet laten verzuipen in de negatieve shit.. Ik weet dat er sterke reacties zijn verwijderd en dat de users hun best hebben gedaan. Maar soms kan je beter even opnieuw beginnen :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Admin zondag 5 januari 2025 @ 18:55:33 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_216185142
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 17:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb alles opgeruimd.. zoals gezegd is het een te belangrijk onderwerp plus een zeer mooi en eerlijk topic. We gaan dat niet laten verzuipen in de negatieve shit.. Ik weet dat er sterke reacties zijn verwijderd en dat de users hun best hebben gedaan. Maar soms kan je beter even opnieuw beginnen :{
Top.

pi_216292398
Er was ooit een depressie en angst topic maar kan deze niet meer vinden? Zou iemand hem willen kicken?
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')