Ja mooi. Zeikburen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Lol zag dit ook al op TikTok vorige week. Wat een kut buren heb je dan.
Had ze mijn voortuin ook mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof als ik haar als buurvrouw had.
Haha maar echt. Ik zou ook gewoon meedoen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ze mijn voortuin ook mogen gebruiken.
Zou me er weinig van aantrekkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Lol zag dit ook al op TikTok vorige week. Wat een kut buren heb je dan.
Alsof die paar mensen in Nederland de doelgroep zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag ik hier van genieten. Ja dat mag!
Hopelijk gaat het voetbal nog eens helemaal kapot.
Dat is eigenlijk een geval van Cultural Appropriation dan he. EN DAT IS FOUTquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
all hallows eve
je weet wel
de dag dat we de dogen herdenken
wat een kerkelijk ding is
of ja walpurgusnacht was de pagan versie, maar de kerk heeft het in hun rituelen getrokken
maar nu is het satanisch
en jezus is niet geboren met kerstquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een geval van Cultural Appropriation dan he. EN DAT IS FOUT
Dat zal best, dat is wat anders danquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en jezus is niet geboren met kerst
ja, maja betaal dan maar als je je cluppie wilt zien, de npo is publiek geldquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag ik hier van genieten. Ja dat mag!
Hopelijk gaat het voetbal nog eens helemaal kapot.
Heb je er al 1 uitgezocht?quote:
ja, voor de testquote:
biembamPIETSAAquote:
rijk van het levenquote:
Ik ga zo rondje Ingress doen, voor het eerst, want je enthousiasme is aanstekelijkquote:
Mijn pro-tip is om samen te wonen. Dan kun je de kosten halverenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar moet vooral even bekijken wat ik wil hoor, want betaal nu weinig huur en dat wordt dan ineens flink meer en dat voelt eng en spannend
Awwww yes! Wat leuk!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
rijk van het leven
heb wel wat gespaard ja, ben heel goed in zuinig doen
[..]
Ik ga zo rondje Ingress doen, voor het eerst, want je enthousiasme is aanstekelijk
Bedankt oma.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn pro-tip is om samen te wonen. Dan kun je de kosten halveren
Misschien kan ze een rijke vriend zoekenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rijke tatta gespot!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, voor de test
dat was een appartement van 300k, kan gewoon
[..]
biembamPIETSAA
Dit zou ik echt eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem mn katten meequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, nog niet! Ik ben nu bij het 'er is overal XM, go get it!'. Ik zie wel van alles op het kaartje maar kan niet inschatten hoe dichtbij dat is, ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwww yes! Wat leuk!Ben je al door de tutorial?
quote:
Ik snapte er ongeveer de eerste maand echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik neem mn katten mee
[..]
Nee, nog niet! Ik ben nu bij het 'er is overal XM, go get it!'. Ik zie wel van alles op het kaartje maar kan niet inschatten hoe dichtbij dat is, ben benieuwd
Ik vind het typisch als mensen zeggen 'oh maar jij bent toch rijk' oid als excuus van 'kun je toch betalen dus doe nie zo moeilijk'.quote:
wat is dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vanavond dus farm. Nu al zenuwachtig.
oh echt hahahaha, het kwam tot nu toe best duidelijk over allemaal maar 'allemaal' is nog ehm ja, amper iets natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snapte er ongeveer de eerste maand echt helemaal niets van.Maar komt vanzelf. We hebben ook een ingress topic nu. Dat had ik toen niet. Kan je al je vragen stellen.
rijd je em toch even door de wasstraat?, op de mijne groeit ook mos inmiddelsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
Wil zo mn auto gaan wassen maar dat vind ik nou echt geen leuk klusje, en neemt altijd zoveel tijd in beslag
thanks maar heb nog niks hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:33 schreef Karzai het volgende:
Gefeliciteerd krekkie, je eigen huis en onafhankelheid, toch een goede investering in deze roerige tijden met te weinig woningbouw
Mooi voorbeeld van iets waarbij ik denk 'als ik hem nou zelf was scheelt me dat geld'quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
rijd je em toch even door de wasstraat?, op de mijne groeit ook mos inmiddels
Haha Ja. Je moet vooral lekker je eigen ding doen, dat is iets wat ik iedereen aanraad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het typisch als mensen zeggen 'oh maar jij bent toch rijk' oid als excuus van 'kun je toch betalen dus doe nie zo moeilijk'.
Ja hallo, als je geen geld uitgeeft dan word je rijk. Dat is hoe het werkt. Als je daarmee stopt dan ben je snel niet meer rijk toch![]()
Laat mij lekker arm leven
Gewoon rustig verder oriënteren en kijken waar je je prettig bij voelt. Het scheelt enorm dat je niet per se hoeft. Je weet nu gewoon wat beter wat je mogelijkheden zijn en vanuit daar kun je rustig verder kijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks maar heb nog niks hoorwas een orienterend gesprek maar wel erg fijn om te weten dat er mogelijkheden zijn voor mij
.
Nu goed nadenken wat ik wil, wat het financieel zou betekenen blabla. Even goed bekijken wat voor aanbod er is en wat ik zelf echt belangrijk vind, blabla.
Ennnn moet ook intentieverklaring hebben van werk maar durf dat nog niet goed. Ben daar net 1,5 maand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |