Dadelijk moet Anne-Fleur zelf proberen om de leiding te vervangen zonder ieeeee te roepen en Pieter-Jan het dak op om die zonnepanelen te installeren zonder ervan af te lazeren.quote:
Die kunnen nog geen spijkertje in de muur slaan. Ze verhuizen naar een optrekje buitenaf om de bestaande inwoners daar te vertellen wat goed voor ze is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dadelijk moet Anne-Fleur zelf proberen om de leiding te vervangen zonder ieeeee te roepen en Pieter-Jan het dak op om die zonnepanelen te installeren zonder ervan af te lazeren.
quote:Een half jaar 30 kilometer per uur: ruim 60 procent van de Amsterdammers is positief
2 oktober 2024
We rijden sinds 8 december 2023 op veel wegen maximaal 30 kilometer per uur. Hoe gaat het? We deden na een half jaar onderzoek naar de gemiddelde snelheid, reistijd en de beleving van Amsterdammers.
Ongeveer 60 procent van de Amsterdammers is blij met de nieuwe maximumsnelheid. Mensen die geen auto hebben, zijn positiever dan mensen met auto, maar ook van die laatste groep is de meerderheid positief. De meeste mensen geven als reden dat het verkeer rustiger is en dat de verkeersveiligheid is toegenomen. Mensen die negatief zijn, geven aan dat ze 30 kilometer per uur te langzaam vinden, dat veel automobilisten zich er nog niet aan houden en dat scooters en elektrische fietsen harder rijden dan 30 kilometer per uur.
https://www.amsterdam.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/half-jaar-30/
Een verloskundige gaat in geval van spoed of bevalling pas rijden na oproep van de cliënt, als deze in een bepaalde fase van de bevalling is gekomen (zoveel cm ontsluiting).quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:38 schreef sp3c het volgende:
Een verloskundige kan toch gewoon eerder van huis weg
en als je bij wat minder (of meer?) centimeters ontsluiting begint te rijden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:37 schreef FYazz het volgende:
[..]
Een verloskundige gaat in geval van spoed of bevalling pas rijden na oproep van de cliënt, als deze in een bepaalde fase van de bevalling is gekomen (zoveel cm ontsluiting).
Een kraamverzorgende gaat pas rijden na oproep van de verloskundige.
De fase voor de bevalling duurt ongeveer 15 minuten tot 1 uur. De daadwerkelijke bevalling duurt gemiddeld zo tussen een half uur tot 2 uur. Maar dit kunnen ook enkele minuten zijn of nog veel meer uren.
En maar 5% van de vrouwen bevalt daadwerkelijk op de uitgerekende datum.
Het is maar tot op zekere hoogte te plannen en derhalve kunnen verhoogde reistijden en slechtere bereikbaarheid wel degelijk een belemmering en risico vormen (zeker icm met wat ik eerder zei mbt eisen verzekeraars).
Dat is wel lastig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
en als je bij wat minder (of meer?) centimeters ontsluiting begint te rijden?
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar. Is ook wat lastige materie wellicht voor een manquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:48 schreef sp3c het volgende:
de fases zijn 12 uur en vervolgens 1 uur en vervolgens 3 minuten?
dat vind ik lastig te geloven hoor
nee maar de dokter die de keizersnede moest doen is een vriend van de familiequote:
Zelf op die stoperazeurkutjes gestemdquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:
De gemeente kan ze een ontheffing geven voor bepaalde busbanen, pollers etc.
Maar harder dan de aangegeven maximumsnelheid rijden lijkt me niet de bedoeling. Hun werkgever zou dat ook wel wat duidelijker naar hen kunnen communiceren; al llgt Gerda jankend en kermend met 2 meter ontsluiting leeg te bloeden, gewoon met 30 rijden door de Ferdinand Bolstraat. Gerda heeft pech gehad dan.
Alsof ze in Amsterdam Gerda heten. Fake news.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Maar harder dan de aangegeven maximumsnelheid rijden lijkt me niet de bedoeling. Hun werkgever zou dat ook wel wat duidelijker naar hen kunnen communiceren; al llgt Gerda jankend en kermend met 2 meter ontsluiting leeg te bloeden, gewoon met 30 rijden door de Ferdinand Bolstraat. Gerda heeft pech gehad dan.
Je hebt heus wel nog wat Nederlanders zitten tussen al die yuppen en buitenlanders in hoor. Zelfs in Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Alsof ze in Amsterdam Gerda heten. Fake news.
Dan moet je guinness bellen. Wat ik vind op google is dat het lichtste geboortegewicht ooit, bij een drieling was, waarvan de lichtste 212 gram woog. Dus dat jij 1 ons woog, vind ik zeer moeilijk te geloven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:22 schreef sp3c het volgende:
ik woog 1 ons, is iets van 100 kilo
ieder jaar brengt hij me een cadeautje van 1 ons, vindtie grappig
wat een lul joh
Misschien als die proef met groene hoffelijkheidslichten voor de brandweer een succes is, deze ook inzetten voor de verloskundige.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Voor dat kleine stukje FeBo waar nog auto's mogen komen maakt 30 of 50 weinig verschil.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 01:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Amsterdam is het grote probleem.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:06 schreef Isdatzo het volgende:
Het grote probleem hier is me niet helemaal duidelijk.
Waarom gaan ze niet op een vetfiets? Dan kunnen ze met 60km/u overal tussendoor slingeren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien als die proef met groene hoffelijkheidslichten voor de brandweer een succes is, deze ook inzetten voor de verloskundige.
Dit zijn groene zwaailichten die brandweermannen in hun privé auto voor de voorruit kunnen plaatsen om sneller bij de kazerne te kunnen zijn als ze opgeroepen worden. Voorrang verlenen is voor andere auto's niet verplicht, maar je weet waarvoor het is, dus er wordt een beroep gedaan op goed fatsoen. Het geeft ook geen recht om door rood of te hard te rijden, maar het scheelt al als auto's je voorrang verlenen.
Dan klopt het idd niet,moet ik eens nazoekenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan moet je guinness bellen. Wat ik vind op google is dat het lichtste geboortegewicht ooit, bij een drieling was, waarvan de lichtste 212 gram woog. Dus dat jij 1 ons woog, vind ik zeer moeilijk te geloven.
@:FYazz?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |