SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik verwacht nu al bij zowel de Nederlandse als buitenlandse pers alles over vorig jaar. Alles over wraak. Leuk man. Can’t wait.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, dat een jaar met om het even welke artiest niet positief en leuk gaat verlopen, daar is ook een simpele oplossing voor, maar zoals Dave al heeft uitgelegd, is dat niet haalbaar.
Paars pakquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verwacht nu al bij zowel de Nederlandse als buitenlandse pers alles over vorig jaar. Alles over wraak. Leuk man. Can’t wait.
Paarse vogel?quote:
Jij brengt de discussie hier op de diskwalificatie van Joost, ik corrigeerde enkel iemand dat gebrek aan bewijs niet betekent dat het OM een oordeel heeft over de betrouwbaarheid van een verhaal, die maken enkel een onderzoek naar de vervolgbaarheid van iemand. Totaal niet gehad over de diskwalificatie, die ik overigens prematuur vond van de EBU.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand anders die het letterlijk over dat (gebrek aan) bewijs had toch. Dus is reageren daarop op zich niet héél raar en ontopic enzo.
En heel eerlijk gezegd wist ik (nog) niet of het bij diegene verspilde moeite was haha. Ik ben meestal van de normale discussies zoals je weet maar misschien heb ik het inderdaad niet goed ingeschat en is het verspilde moeite. My bad. Ik probeer ook maar gewoon fatsoenlijke discussies te houden. Maar je hebt gelijk dat waarschijnlijk niemand meer van gedachten gaat veranderen. Fair enough!
Hahaha ja ik zat te zweten omdat ik niet meteen door had dat het topic dicht was. Vlotje, moi.quote:
Dan ook oranje om echt een Fuck the EBU statement te maken, vol trots.quote:
Pardon?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij brengt de discussie hier op de diskwalificatie van Joost, ik corrigeerde enkel iemand dat gebrek aan bewijs niet betekent dat het OM een oordeel heeft over de betrouwbaarheid van een verhaal, die maken enkel een onderzoek naar de vervolgbaarheid van iemand. Totaal niet gehad over de diskwalificatie, die ik overigens prematuur vond van de EBU.
En dan als laatste als er nou met iemand hier niet een discussie valt te voeren over Joost dan ben jij het wel er is hier niemand zo ongegeneerd Pro-Joost als jij bij alles wat die doet. en dat mag maar ga dan niet beginnen over 'anderen' die een normale discussie over Joost in de weg zouden staan. Jij zit het diepst van allemaal hier in de loopgraaf.
Zo een item op NPO1 bij Eva Jinek.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zat te zweten omdat ik niet meteen door had dat het topic dicht was. Vlotje, moi.
De TT mag best anders uiteraard.
Die sla ik even over want Maurice Wijnen zit er, die wil een Nationaal Songfestival.quote:
Terwijl net iemand post over kannen en kruiken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die sla ik even over want Maurice Wijnen zit er, die wil een Nationaal Songfestival.
En die man links er van is van Lucky Letters toch?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die sla ik even over want Maurice Wijnen zit er, die wil een Nationaal Songfestival.
Was jij ook op kantoor?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ben een dagje offline en opeens is alles in kannen en kruiken?
JOOST 2025
Gieren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:24 schreef Dave het volgende:
[..]
En die man links er van is van Lucky Letters toch?
Iemand die graag in de jury van een potentieel nationaal songfestival wil zitten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl net iemand post over kannen en kruiken.
Verder ken ik hem niet.
Dat laatste is op zich goed voor je bloeddruk, ik wou soms dat ik hetzelfde kon zeggen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl net iemand post over kannen en kruiken.
Verder ken ik hem niet.
Is er nog genoeg tijd voor een nationaal songfestival?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan moeten ze Sterren op het plein omtoveren tot nationaal songfestivalquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er nog genoeg tijd voor een nationaal songfestival?
Op zich volgens mij wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er nog genoeg tijd voor een nationaal songfestival?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
De horrorquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand die graag in de jury van een potentieel nationaal songfestival wil zitten.
In meeste andere landen zie je de juryleden niet in beeld na elk nummer, maar in Nederland zou dat natuurlijk wel een grote show worden als de X-factor, met Tatjana voor de Oost-Europese smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |