SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
medelijden trouwens met fiets bezorger. LOL. hij moet toch ff eindje trappen.Do what you love, love what you do!![]()
Hi hi hi, ha ha ha! Ik stond erbij en ik keek er naarUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
mij niet gezien, maar betaald meer als wat ik deed met bollenpellen wssquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
je zou maar op de fiets een fiets bezorgenDo what you love, love what you do!![]()
Kan gewoonquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
je zou maar op de fiets een fiets bezorgen![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]Oh maar de dag is nog niet voorbij he!
Geintje, hartstikke goed zeg!
♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Miniblij
Maar nog steeds een blij![]()
![]()
![]()
Uhuquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog snode plannen voor in het donker?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ZoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goed bezig welquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon gekookt, met groenten enzo![]()
Bijeenkomst van vanavond af gezegd. Geen zinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff tijd voor je zelfquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Bijeenkomst van vanavond af gezegd. Geen zin![]()
![]()
Goed gedaan. Druk genoeg gehad de laatste weken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Bijeenkomst van vanavond af gezegd. Geen zinSmile, it's free therapy.![]()
quote:quote:Daarom. En morgen ook twee dingen. Die vond ik iets belangrijker dan deze.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goed gedaan. Druk genoeg gehad de laatste weken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Bondage heeft besloten dat hij niet terugkomt op FOK!. Op 1-12-2024 wordt deze site offline gehaald.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nou DTS blijft wel alleen moet er dan iets anders komen wat de punten gaat bijhoudenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Arm muisquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
RIP de liefde van mijn leven
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kan soms gebeurenquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had me een beetje overslapen vanmorgen
Misschien kan het op de servers van FOK! verder gaan?
Deze topicreeks is zo'n beetje de levensader van FOK!![]()
![]()
Niet helemaal onverwacht. Bondage was al een tijdje klaar met FOK! en om daar nou speciaal een aparte server voor te beheren is ook onzin.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, dus volgende maand laatste maand DTSIk heb eerlijk gezegd geen zin om het stof van mijn oude scriptjes te blazen. Dus misschien iemand anders.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
Nou DTS blijft wel alleen moet er dan iets anders komen wat de punten gaat bijhouden![]()
Het is ook de favoriete reeks van de FAs en As. En zonder DTS is er ineens niets meer te doen in ONZ voor @SwJquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in dat iemand de boel gaat overnemen.
Dat gaat druk worden in ONZ SC, Koffie en 40+ SC enzo.![]()
![]()
Niks verplicht natuurlijk, maar zou jammer zijn dat dit dan eind van DTS is..quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet helemaal onverwacht. Bondage was al een tijdje klaar met FOK! en daar nou speciaal een aparte server voor te beheren is ook onzin.
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om het stof van mijn oude scriptjes te blazen. Dus misschien iemand anders.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Misschien even GROOT aankondigen dat mensen zich er op voor kunnen bereiden dat mensen van afvoerputje nu ook ergens anders gaan posten
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik vraag me af wat er met mycroft gaat gebeuren. Dat draait al een tijdje op de FOK! servers, maar ik betwijfel of Danny of Bruels de software willen onderhoudenquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
Wacht, is dit geen sc?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
dan blijft dts bestaan als veredelde sc
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Gaat Monitor nu weer staken?![]()
Ik dacht dat we dit hadden gehad?
#ANONIEM in ONZ / [ronde 15] Het dodetopicspel #2894 Bijna openMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Voor de veranderingquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in dat iemand de boel gaat overnemen.
Dat gaat druk worden in ONZ SC, Koffie en 40+ SC enzo.![]()
dit is geen staken, maar met pensioenquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:47 schreef Homijn het volgende:
#ANONIEM in ONZ / [ronde 15] Het dodetopicspel #2894 Bijna openUw ADH vitamine Worst
Af en toe een sopje er overheen, losgerammelde bouten aandraaien en hij kan zo weer 100.000 posts verder!quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er met mycroft gaat gebeuren. Dat draait al een tijdje op de FOK! servers, maar ik betwijfel of Danny of Bruels de software willen onderhouden![]()
![]()
Vroegpensioen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit is geen staken, maar met pensioen![]()
Ik denk dat we minister Van Hijum hier op af moeten sturen. Dit kan zo niet.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ook als je bolk roept in een sc.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommigen worden best pissig als je het zo noemt!
quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zou best op een Pi kunnen draaien, denk ik?
Zoiets?![]()
November is er dan nog.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
Krijgt @:SwJ ook meer rust.
@:aeque feli met de laatste DTS overwinning dan![]()
En ik heb nog niet gewonnen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Was jij anoniem?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:47 schreef Homijn het volgende:
#ANONIEM in ONZ / [ronde 15] Het dodetopicspel #2894 Bijna open
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zoals we dat deden in de good ole days. Met de hand de punten tellenquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
We houden zelf maar de punten bij met excel![]()
![]()
Oh nog een maandje open..quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:50 schreef aeque het volgende:
[..]
November is er dan nog.![]()
En ik heb nog niet gewonnen.
Dan gaan we er allemaal voor
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
Krijgt @:SwJ ook meer rust.
@:aeque feli met de laatste DTS overwinning dan![]()
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
We houden zelf maar de punten bij met excel
Yep of in een schriftje van @gebrokenglasquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoals we dat deden in de good ole days. Met de hand de punten tellen
Gewoon Chatgpt vragen een scriptje te schrijven om de puntentelling bij te houden
Ja. En daarna weer als een ware feniks uit de as herrezen. Op Dierendag nog wel.quote:
Hij was niet "gewoon" klaar met FOK! Door het gepest en getreiter was hij er inderdaad klaar mee.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet helemaal onverwacht. Bondage was al een tijdje klaar met FOK! en om daar nou speciaal een aparte server voor te beheren is ook onzin.
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om het stof van mijn oude scriptjes te blazen. Dus misschien iemand anders.Smile, it's free therapy.![]()
Een mooie dag!quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:52 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja. En daarna weer als een ware feniks uit de as herrezen. Op Dierendag nog wel.
Ik ga mijn eigen score dan wel bijhoudenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Tivolians, een ras in Doctor Who die er continu om staat te springen om zich direct over te geven!quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij was niet "gewoon" klaar met FOK! Door het gepest en getreiter was hij er inderdaad klaar mee.Oef...
![]()
gewoon uitbesteden in lageloonlandenquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
We houden zelf maar de punten bij met excelUw ADH vitamine Worst
Dan was de Franse vlag ook voldoende geweest.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tivolians, een ras in Doctor Who die er continu om staat te springen om zich direct over te geven!
Spijtigquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij was niet "gewoon" klaar met FOK! Door het gepest en getreiter was hij er inderdaad klaar mee.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan was de Franse vlag ook voldoende geweest.![]()
![]()
![]()
Ja enorm spijtig dat een aantal users dat gedaan hebben. @bondage is echt een leuk, lief mens!quote:![]()
Vind het mooi dat hij altijd open is geweest ook over zichzelf en dat er hier in DTS ook normaal mee omgegaan werd (zoals het hoort).
Friesland heeft geen hoog genoeg IQ qua inwoners om dat te doenquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon uitbesteden in lageloonlanden
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Friesland heeft geen hoog genoeg IQ qua inwoners om dat te doen![]()
![]()
![]()
![]()
Nijntje!!!
Bondage verdient idd een DTS medaillequote:Op maandag 21 oktober 2024 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja enorm spijtig dat een aantal users dat gedaan hebben. @:bondage is echt een leuk, lief mens!![]()
Vind het mooi dat hij altijd open is geweest ook over zichzelf en dat er hier in DTS ook normaal mee omgegaan werd (zoals het hoort).
![]()
![]()
![]()
![]()
@Dottekequote:Op maandag 21 oktober 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
Nou DTS blijft wel alleen moet er dan iets anders komen wat de punten gaat bijhouden![]()
![]()
Absoluut mee eens. Zonder hem waren we nog steeds met de hand aan het tellen van punten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bondage verdient idd een DTS medaille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Limburg helaas ook niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Friesland heeft geen hoog genoeg IQ qua inwoners om dat te doen
Ben gekke gerrit niet 😝quote:
Zal vast wel iets geregeld wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sponsor je wel een schriftje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben gekke gerrit niet 😝
Zal vast wel iets geregeld worden
Inderdaad, Friesland haalt het gemiddelde zodanig omlaag dat zelfs beide provincies samen nog altijd als zwak begaafd uit de test komenquote:
Das lief. Maar nee dank jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat het jouw script wasquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut mee eens. Zonder hem waren we nog steeds met de hand aan het tellen van punten.![]()
![]()
Ik ben niet op de hoogte van ins & outs rondom hem. Ik weet wel: als dit mijn site was en bepaalde users pestten zo'n waardevol iemand weg, dan kregen die users een permban. Maar goed, ik ga daar verder niet over.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja enorm spijtig dat een aantal users dat gedaan hebben. @:bondage is echt een leuk, lief mens!![]()
Kun je nagaan hoe laag Limburg al zit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, Friesland haalt het gemiddelde zodanig omlaag dat zelfs beide provincies samen nog altijd als zwak begaafd uit de test komen
Ik vind wel dat devzero altijd verdacht hoog in de stand staat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jouw script was
Verkeerd gedacht was van Bondage. Echt jammer dat hij gaat stoppen. Was een fijne user.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jouw script wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou inderdaad!quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind wel dat devzero altijd verdacht hoog in de stand staat.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe laag Limburg al zit.![]()
![]()
Nee. Ik heb wel ideeën aangedragen toen bondage het schreef, maar het was zijn code. Ik had ooit een eigen script wat posts in deze reeks las en bewaarde in een mini-database. Maar dat kwam omdat monitor er vroeger een aantal keer uit lag.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jouw script was![]()
Bolk mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Pesters gevonden.quote:![]()
Ah, duidelijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel ideeën aangedragen toen bondage het schreef, maar het was zijn code. Ik had ooit een eigen script wat posts in deze reeks las en bewaarde in een mini-database. Maar dat kwam omdat monitor er vroeger een aantal keer uit lag.![]()
Ik heb geen tijd om de punten op te tellen. Zelfs voor het Dode Forumspel was dat een crime.
Niks mis met een lekkere petsquote:
@gebrokenglas wat een schuivert maak je daarquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:09 schreef Homijn het volgende:
Ik heb geen tijd om de punten op te tellen. Zelfs voor het Dode Forumspel was dat een crime.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn jouw billetjes nu al hersteld of was het afgelopen weekend niet hard genoeg voor je?quote:![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, Friesland haalt het gemiddelde zodanig omlaag dat zelfs beide provincies samen nog altijd als zwak begaafd uit de test komen![]()
![]()
Was wel lekker, hequote:Op maandag 21 oktober 2024 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn jouw billetjes nu al hersteld of was het afgelopen weekend niet hard genoeg voor je?![]()
![]()
![]()
Ik dacht al, ik las nog iets over zetpillen. Dat was het dusquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn jouw billetjes nu al hersteld of was het afgelopen weekend niet hard genoeg voor je?![]()
![]()
![]()
Jup dat is wat hem ook geraakt heeft.. daarom was/is hij ook klaar met fok..quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van ins & outs rondom hem. Ik weet wel: als dit mijn site was en bepaalde users pestten zo'n waardevol iemand weg, dan kregen die users een permban. Maar goed, ik ga daar verder niet over.Smile, it's free therapy.![]()
Gebeurt helaas te vaak.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup dat is wat hem ook geraakt heeft.. daarom was/is hij ook klaar met fok..MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Is lastig met dat rare dialect van jullie.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij weet niet beter en hij leest het denk ik niet goed
Achja, je kunt het hem ook niet kwalijk nemen. Niet iedereen snap alles even goedquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij weet niet beter en hij leest het denk ik niet goed
heb ik nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Is lastig met dat rare dialect van jullie.
in de zonquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
inb4 plaatje van lachende gerrit zalmOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb je genoeg bier koud staan?quote:
Over een half uurtje staat de knokploeg voor je deur om een 'gezellig pilsje met je te drinken'
Wat een simpel stel weer in lldl zegquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaaaa genieten weer dit!!!quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een simpel stel weer in lldl zegSmile, it's free therapy.![]()
Dat heeft nu inderdaad wel een hele andere betekenis gekregenquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even de visboer gedag zeggen![]()
![]()
Niks mis met een vers gevangen visjequote:Op maandag 21 oktober 2024 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heeft nu inderdaad wel een hele andere betekenis gekregen
Sinds gisteren weten we dat "de visboer gedag zeggen" een eufemisme is voor vingerenquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met een vers gevangen visje![]()
![]()
Ah, dan heb ik die nieuwe trend even gemist terwijl ik de economie draaiende aan het houden wasquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds gisteren weten we dat "de visboer gedag zeggen" een eufemisme is voor vingeren
Voor een zeer mooie prijs van ¤450,- per maand mag jij de punten bij houdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
Automatische puntentelling zal helaas binnenkort stoppen. Hoe gaan jullie nu punten tellen?
Ik wil het wel manueel doen voor een goede vergoeding.
[ afbeelding ]![]()
Gaarne iedere maand te betalen aan de rekening van het DTS TuinHuisje BV
En van dat geld kunnen we parallel aan zijn puntentelling een servertje huren met genoeg bandbreedte voor al het gebolk!quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een zeer mooie prijs van ¤450,- per maand mag jij de punten bij houden![]()
Gaarne iedere maand te betalen aan de rekening van het DTS TuinHuisje BV![]()
![]()
450 euro per dag bedoel je met die 241 topics per dag??quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een zeer mooie prijs van ¤450,- per maand mag jij de punten bij houden![]()
Gaarne iedere maand te betalen aan de rekening van het DTS TuinHuisje BV
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Als jij 450 euro per dag wil overmaken voor die eer, dan zeggen wij daar geen nee tegenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
450 euro per dag bedoel je met die 241 topics per dag??
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En van dat geld kunnen we parallel aan zijn puntentelling een servertje huren met genoeg bandbreedte voor al het gebolk!
Zie dat de stats ook een update hebben staan vanaf 1-12![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaarne iedere maand te betalen aan de rekening van het DTS TuinHuisje BV![]()
@SwJ , verschrikkelijk nieuws voor je. Je hoeft niet meer in DTS te modden.
Met al dat onderhoud aan jouw spullen moeten we wel wat 'sponsoren' extra gaan wervenquote:
Neejoh, @Danny is multimiljonair door die advertentie-inkomsten. Die zal ff iemand inhuren om een script te schrijven voor DTSRevolutions are the locomotives of history.
Wat denk je dat al zijn sport auto's, landhuizen en vakanties wel niet kosten joh!quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
Neejoh, @:danny is multimiljonair door die advertentie-inkomsten. Die zal ff iemand inhuren om een script te schrijven voor DTS![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
Neejoh, @:danny is multimiljonair door die advertentie-inkomsten. Die zal ff iemand inhuren om een script te schrijven voor DTSnog niet 2 weken weg
verkoopt ie lekker 1 van zijn lambo's....quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat denk je dat al zijn sport auto's, landhuizen en vakanties wel niet kosten joh!
Hij verkoopt nog liever zijn ziel dan zijn luxequote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
verkoopt ie lekker 1 van zijn lambo's....Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wie wil haten moet even naar KLB of in gesprek gaan met danny ;')quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie wil haten moet even naar KLB of in gesprek gaan met danny ;')![]()
![]()
Amenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie wil haten moet even naar KLB of in gesprek gaan met danny ;')![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
Neejoh, @:danny is multimiljonair door die advertentie-inkomsten. Die zal ff iemand inhuren om een script te schrijven voor DTSIk hoop dat hij zijn mentions uit heeft staan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat denk je dat al zijn sport auto's, landhuizen en vakanties wel niet kosten joh!![]()
En ik denk dat hij liever al dat geld inruilt zodat hij wat anders er weer voor terug krijgt...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: