En wat ia de oorzaak van die slaapproblemen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:41 schreef popke352 het volgende:
[..]
Ik slaap al maanden slecht. Normaal meld ik mij niet ziek vanwege het slapen. In een periode van 5/6 maanden heb ik mij 2 dagen ziek gemeld.
Eerder TS zelf. Zijn collega negeert hem helemaal niet, maar staat niet meer open voor zijn traumadumping.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:01 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Collega van ts is rijp voor een sensitiviteitstraining.
En wat was dan haar mening? Wat doe je volgens haar niet goed?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:41 schreef popke352 het volgende:
[..]
Ik slaap al maanden slecht. Normaal meld ik mij niet ziek vanwege het slapen. In een periode van 5/6 maanden heb ik mij 2 dagen ziek gemeld.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:26 schreef Fer het volgende:
Collega heeft zich 2 dagen de tering moeten werken omdat TS zich op de belangrijkste/drukste dag heeft ziek gemeld omdat ze slecht geslapen heeft.
Vervolgens bij terugkomst er maar over door mauwen, dan zou ik er ook snel klaar mee zijn.
Collega heeft zich 2 dagen de tering moeten werken omdat TS zich op de belangrijkste/drukste dag heeft ziek gemeld omdat ze slecht geslapen heeft.
Vervolgens bij terugkomst er maar over door mauwen, dan zou ik er ook snel klaar mee zijn.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:09 schreef popke352 het volgende:
[..]
Nee, ik heb me enkel 2 dagen ziek gemeld. Die nachten had ik echt niet geslapen.
Tot nu toe heeft ze geen werk hoeven over te nemen. Ik loop hiervoor bij de huisarts.
Klopt, dat is het enige dat speelt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:41 schreef freak1 het volgende:
ik snap er geen hol van.
allereerst wat @:seven al zegt, als dit echt het enige verhaal is, dat jij door slecht slapen uiteindelijk 2 dagen ziek bent geweest en dat echt het enige is wat er speelt, je dit met je collega deelt en je collega het "een plekje moet geven" dan zou ik zo snel mogelijk weg willen bij die zwakzinnigenopvang.
dus als dat echt het enige is, dan is het een bizar verhaal
ik kan het me echter niet voorstellen.
heb je het al aan je collega gevraagd ondertussen? wat moet ze een plekje geven? vraag eens door dan?
Dit inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:59 schreef maily het volgende:
De collega moet het een plekje geven?
Dat je je twee dagen hebt ziekgemeld vanwege slaapproblemen?
Neem je nu aan dat TS een vrouw is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:26 schreef Fer het volgende:
Wat een aansteller, met haar 'het een plekje geven'.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:32 schreef popke352 het volgende:
Zij geeft aan dat ze het een lastige situatie vind en het een plekje moet geven.
En ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:16 schreef ZarB het volgende:
Blijft vaag. Wat wil je met die topic TS?
Het een plekje geven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:16 schreef ZarB het volgende:
Blijft vaag. Wat wil je met die topic TS?
Wat vindt ze moeilijk dan? Als je bijv. al maanden kribbig bent en je op haar afreageert, dan kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:39 schreef popke352 het volgende:
[..]
Klopt, dat is het enige dat speelt.
Van de een op de andere dag is ze mij gaan negeren.
Ze vindt dat ik niet doorpak met mijn slaapproblemen.
Ik heb haar twee weken geleden op de man afgevraagd wat er aan de hand is.
Zij geeft aan dat ze het een moeilijke situatie vindt en het een plekje moet geven. Zij doet dat door mij te negeren.
Tot een paar weken geleden hadden we het altijd gezellig.
Wat versta jij precies onder negeren dan? Ze reageert toch nog gewoon op je als je iets vraagt? Want hoe kan je anders weten dat zij 'het een plekje moet geven' als ze je volledig negeert.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:39 schreef popke352 het volgende:
[..]
Klopt, dat is het enige dat speelt.
Van de een op de andere dag is ze mij gaan negeren.
Ik heb haar twee weken geleden op de man afgevraagd wat er aan de hand is.
Zij geeft aan dat ze het een moeilijke situatie vindt en het een plekje moet geven. Zij doet dat door mij te negeren.
Tot een paar weken geleden hadden we het altijd gezellig.
En doe je dat wel? Wat heb je gedaan op advies van de huisarts?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:39 schreef popke352 het volgende:
Kick voor bas.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:25 schreef baskick het volgende:
[..]
En doe je dat wel? Wat heb je gedaan op advies van de huisarts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |