abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:22:13 #51
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_215339410
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:16 schreef ZarB het volgende:
Blijft vaag. Wat wil je met die topic TS?
Het een plekje geven. :+
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_215339574
Die collega in dr sop gaar laten koken. Ziek is ziek.
pi_215339752
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:39 schreef popke352 het volgende:

[..]
Klopt, dat is het enige dat speelt.
Van de een op de andere dag is ze mij gaan negeren.
Ze vindt dat ik niet doorpak met mijn slaapproblemen.
Ik heb haar twee weken geleden op de man afgevraagd wat er aan de hand is.
Zij geeft aan dat ze het een moeilijke situatie vindt en het een plekje moet geven. Zij doet dat door mij te negeren.
Tot een paar weken geleden hadden we het altijd gezellig.
Wat vindt ze moeilijk dan? Als je bijv. al maanden kribbig bent en je op haar afreageert, dan kan ik me er iets bij voorstellen.

Als zij niet wil zeggen wat er aan de hand is, dan kun je twee dingen doen: 1) haar negeren, 2) als 1) geen optie is naar jullie leidinggevende stappen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215339768
quote:

[..]
Klopt, dat is het enige dat speelt.
Van de een op de andere dag is ze mij gaan negeren.
Ik heb haar twee weken geleden op de man afgevraagd wat er aan de hand is.
Zij geeft aan dat ze het een moeilijke situatie vindt en het een plekje moet geven. Zij doet dat door mij te negeren.
Tot een paar weken geleden hadden we het altijd gezellig.
Wat versta jij precies onder negeren dan? Ze reageert toch nog gewoon op je als je iets vraagt? Want hoe kan je anders weten dat zij 'het een plekje moet geven' als ze je volledig negeert.

Dat iemand ander gedrag van je misschien zat is en daardoor minder intensief contact met je heeft dan voorheen is niet gelijk negeren.
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:13:30 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215339784
Welk gedrag?

Als iemand boos wordt als je een paar dagen ziek bent op een half jaar dan is die persoon niet wijs
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Spellchecker dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:15:24 #56
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215339800
Ben toch ook wel heel benieuwd naar het werk van TS.
pi_215340776
quote:

En doe je dat wel? Wat heb je gedaan op advies van de huisarts?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:58:25 #58
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215346808
Ik zou ontslag nemen en ander werk zoeken.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  Spellchecker maandag 28 oktober 2024 @ 12:05:04 #59
197773 crew  maily
pi_215400666
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 15:25 schreef baskick het volgende:

[..]
En doe je dat wel? Wat heb je gedaan op advies van de huisarts?
Kick voor bas.
pi_215409144
Geen fijne situatie. Heb je het met je leidinggevende besproken? Hij/zij kan aan de ene kant voor jou gaan staan, aan de andere kant horen wat maakt dat die collega zich aan deze situatie ergert, mogelijk kan de ldg daarin wat voor die collega doen.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:41:19 #61
486785 Pensioengenieter
Geen vrije tijd meer
pi_215413669
Vaag verhaal Ik moet het even een plekje geven. Dus negeer deze topic verder maar
pi_215431646
Vanochtend heb ik een gesprek gehad met mijn collega en de HR manager.
De collega gaf direct aan dat ze geen manier zag om het op te lossen. Ze heeft nog steeds niet direct naar mij uitgesproken wat er aan de hand is.
Ze geeft aan dat ze geen vertrouwen meer heeft. Bij het doorvragen komt geen inhoudelijke reactie.
Binnen 5 minuten gaf ze al aan dat ze het niet wilt oplossen.
  Spellchecker donderdag 31 oktober 2024 @ 22:50:00 #63
197773 crew  maily
pi_215432894
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:31 schreef popke352 het volgende:
De collega gaf direct aan dat ze geen manier zag om het op te lossen. Ze heeft nog steeds niet direct naar mij uitgesproken wat er aan de hand is.
Ze geeft aan dat ze geen vertrouwen meer heeft. Bij het doorvragen komt geen inhoudelijke reactie.
Wat voor werk doen jullie samen op één kantoor dan dat je elkaar zo vertrouwen moet blijkbaar?
  donderdag 31 oktober 2024 @ 22:52:07 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215432908
quote:
En toen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_215432975
quote:
Wat er opgelost moet worden lijkt me is waarom jij slaapproblemen hebt, dat is de oorzaak hier uiteindelijk.

Maar je ziek melden omdat je slecht geslapen hebt? Het zou niet in me opkomen, dan neem ik wel een vrije dag.
En het een plekje moeten geven dat een collega zich meermaals ziek meldt omdat hij slecht geslapen heeft? Of ze liegt en vindt het gewoon belachelijk maar is netjes genoeg om dat niet rechtstreeks in je gezicht te zeggen, of daar zit ook een steekje los. Ik ga voor de eerste optie.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 23:06:45 #66
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215433000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk dat TS de zoveelste kloon is die aandacht nodig heeft.
Pas gisteren aangemeld en meteen met zo'n vaag verhaal aan komen kakken.
Ach ja, het vallen van het blad noemden ze dat vroeger.

|:)
Denk het ook. Elke keer zo'n random naampje met een getal er achter een super wazig verhaal. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215434346
Dan zal ze moeten vertrekken, daar zou ik dan ook op aansturen als “oplossing”.
pi_215435472
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 23:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wat er opgelost moet worden lijkt me is waarom jij slaapproblemen hebt, dat is de oorzaak hier uiteindelijk.
quote:
Dokter Bernhard u moet me zeggen hoe gaat het met hem nu
Dokter Bernhard ik kan alleen maar bidden voor hem en u
Elke keer denk ik weer hij ligt daar zo alleen
Dokter Bernhard help me breng hem door het ergste heen
Zeg me alleen de waarheid maar
Is hij nu niet meer in gevaar
Dokter ik ben zo bang
Heel m'n leven was altijd alleen voor hem
Heel m'n leven is niets meer zonder hem
Alles geven wil ik maar hou hem bij mij
Oh ik mis hem ik hou zo van hem en ik mis hem
Maakt u zich niet zoveel zorgen net was ik nog bij hem
Hij slaapt nu zeker door tot morgen en de zuster blijft bij hem
Maar gisteravond was hij op hij heeft me zelfs gekust
D'r is ook niets bijzonders nu maar 't is beter dat hij rust
Zeg me alleen de waarheid maar
Is hij nu niet meer in gevaar
Dokter ik ben zo bang
Heel m'n leven was altijd alleen voor hem
Heel m'n leven is niets meer zonder hem
Alles geven wil ik maar hou hem bij mij
Oh ik mis hem ik hou zo van hem en ik mis hem
Hallo
Nee nee nee
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215435876
quote:
Een vreemde gang van zaken.

Waar is je leidinggevende in dit verhaal (of is de HR manager degene die personeel-leidinggevend is - matrixorganisatie)?

Het kan toch niet zo zijn dat iemand zich beklaagt (dat mag, natuurlijk), maar er dan geen tekst en uitleg op wil geven. Daarmee wordt een oplossing wel heel moeilijk bereikbaar.

Jij kan vanwege haar opstelling natuurlijk wel vragen om een andere werkplek en/of een herverdeling van taken als de opstelling van je collega geaccepteerd wordt.
pi_215435975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:25 schreef Wuss het volgende:

[..]
Een vreemde gang van zaken.

Waar is je leidinggevende in dit verhaal (of is de HR manager degene die personeel-leidinggevend is - matrixorganisatie)?

Het kan toch niet zo zijn dat iemand zich beklaagt (dat mag, natuurlijk), maar er dan geen tekst en uitleg op wil geven. Daarmee wordt een oplossing wel heel moeilijk bereikbaar.

Jij kan vanwege haar opstelling natuurlijk wel vragen om een andere werkplek en/of een herverdeling van taken als de opstelling van je collega geaccepteerd wordt.
Maar wat is TS zijn klacht nu eigenlijk? Dat het niet meer gezellig is en zij niet met hem wilt praten over niet werk gerelateerde dingen?
Schijnbaar heeft TS in haar ogen zijn persoonlijk slaapproblemen niet goed aangepakt, en zij vindt daar wat van, in dergelijke mate dat ze geen zin meer heeft 'gezellig' met TS te doen.
Wat doet TS eigenlijk aan het slaapprobleem?
  Spellchecker vrijdag 1 november 2024 @ 12:54:01 #71
197773 crew  maily
pi_215436640
quote:
Daar hebben wij hier ook last van
pi_215436661
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar wat is TS zijn klacht nu eigenlijk? Dat het niet meer gezellig is en zij niet met hem wilt praten over niet werk gerelateerde dingen?
En (voor zover ik begrepen heb) ook niet over werkgerelateerde dingen:
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 17:32 schreef popke352 het volgende:
Op dit moment groeten we elkaar alleen in de ochtend en wensen we elkaar een fijne avond.
Dat is natuurlijk onhoudbaar als directe collega's.
quote:
Wat doet TS eigenlijk aan het slaapprobleem?
Over medische zaken is TS geen verantwoording verschuldigd. Niet tegenover collega's, niet tegenover Fok!kers (en zelfs niet tegenover de werkgever). Dat zij ervoor vaker de huisarts consulteert, moet voor eenieder (dus ook voor jou, dokter Bernhard) voldoende zijn.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215436673
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 12:54 schreef maily het volgende:

[..]
Daar hebben wij hier ook last van
Ja inderdaad, dat dan weer wel/ook. @TS helpt zo'n beetje haar eigen topic om zeep (niet verwonderlijk bij een eendagsvlieg).
.
pi_215437679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 12:56 schreef r_one het volgende:

[..]
En (voor zover ik begrepen heb) ook niet over werkgerelateerde dingen:
[..]
Dat is natuurlijk onhoudbaar als directe collega's.
[..]
Over medische zaken is TS geen verantwoording verschuldigd. Niet tegenover collega's, niet tegenover Fok!kers (en zelfs niet tegenover de werkgever). Dat zij ervoor vaker de huisarts consulteert, moet voor eenieder (dus ook voor jou, dokter Bernhard) voldoende zijn.
Er staat alleen dat ze directe collega's zijn, en in 1 kantoor zitten. Ik heb directe collega's met wie ik in 1 kantoor zit, en met wie ik niet over werk hoef te praten.

Als TS onvolledige informatie geeft, hoe moet fok dan wel goed advies geven? TS is meerdere keren gevraagd wat er met het advies van de huisarts wordt gedaan, of hoe het slaapprobleem wordt aangepakt, en daar wordt niet op gereageerd.
TS gaf openheid van zaken aan de collega, en die vond daar schijnbaar wat van. Tenminste, dat is aannemende dat de ziekmeldingen als gevolg van het slaapprobleem, en hoe TS dat aanpakt, de oorzaak zijn van het, naar de perceptie van TS, negeren van TS door de collega.

Ik heb vaak genoeg verhalen gehoord waarbij de ene partij denkt dat de veranderde houding door de andere partij door een klein dingetje komt, terwijl het door een geheel van gedragingen komt, of zelfs door iets totaal anders wat ze zelf niet doorhebben. Ik krijg gewoon sterk het gevoel hier dat wel niet het hele verhaal te horen krijgen. TS denkt dat het komt door het ziekmelden/slaapprobleem maar misschien was dat de spreekwoordelijke druppel, en speelde de collega al veel langer mooi weer om de sfeer niet te verpesten, maar was dit de druppel.
  vrijdag 1 november 2024 @ 14:51:54 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215437739
TS hoeft niet alles te delen t.a.v. de slaapproblemen, maar ik ben wel zeer benieuwd naar hoe HR reageerde toen de collega zei geen oplossing te zien. Daar kan het toch niet bij zijn gebleven?

Als de collega inderdaad volhardt in ‘ik zie geen oplossing’ en niet wil delen waar ze nou zo’n probleem mee heeft, dan wordt collega zelf het probleem.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')