abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215329837
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Max mag van mij na al die jaren weleens weer een fatsoenlijke teamgenoot hebben. Hij heeft het lang genoeg makkelijk zat gehad.

Lawson erin graag _O_

Yuki zeker niet hoop ik. Die verdient het niet
Lawson mag eerst kilometers gaan maken, anders eindigt hij net als Albon.
Ook hij kwam in dezelfde podcast aan t woord, het is stress, stress en nog eens stress. Rijden is bijna een bijzaak aan het worden in dat wereldje.
Hell To The Liars
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:03:41 #202
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215329838
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:48 schreef Droopie het volgende:
Helmut en Horner zijn geen pannenkoeken, dus ze zullen een reden hebben om Perez te behouden.

Pas geleden zag ik een podcast met Newey en die vertelde hoeveel stress er in een team zit gedurende een seizoen, na Silverstone 2021, met Vettel/ Webber, pers, slechte updates etc etc.

Met Perez heb je niet zoveel gezeik en Max kan het prima in zijn eentje af. Hoewel Perez nu zo slecht is, dat je voor lul komt te staan.

Dus ik snap het wel, Max zal echt niet zoveel stress krijgen als een Russel of Sainz erbij komt, echter de rest van het team zit vandaag de dag niet te wachten op een heftige team battle.

Tis een keuze en die pakt niet eens zo heel slecht uit.
Je moet als team ook elkaar kunnen uitdagen.

Perez zit er goed, die hoeft niet meer te strijden om het kampioenschap. Maar wat gaat Max toen als het team zich niet meer ontwikkeld?
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:05:02 #203
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215329851
Ik weet niet of het van de regels mag maar je kan toch ook Lawson en Tsunoda afwisselen in de tweede Red Bull?
pi_215329856

Vanaf minuut nummer 7, newey kan je hier ook vinden. :)
Hell To The Liars
pi_215329902
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Je moet als team ook elkaar kunnen uitdagen.

Perez zit er goed, die hoeft niet meer te strijden om het kampioenschap. Maar wat gaat Max toen als het team zich niet meer ontwikkeld?
Klopt. Maar er werken volgens mij 1200 mensen in dat team en zijn teamgenoot vind ie waarschijnlijk alleen belangerijk om de mediaoptredens.

Anders had ie misschien wel specifiek gevraagd om een Alonso of Hamilton naast hem neer te zetten.

Dat laatste is een aanname, maar als Max of het team de 2e rijder een andere rol hadden willen hebben zouden ze daar wel op geanticipeerd hebben.
Hell To The Liars
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:36:07 #206
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215330089
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:05 schreef Origami94 het volgende:
Ik weet niet of het van de regels mag maar je kan toch ook Lawson en Tsunoda afwisselen in de tweede Red Bull?
De regels hebben het over maximaal 4 coureurs per team, dus ja, dat kan.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:46:00 #207
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215330166
Beter schuiven ze Tsunoda door naar Red Bull. Red hij het wel is dat mooi meegenomen, presteert ie niet gooi je hem eruit en kun je Lawson altijd nog doorschuiven voor het 2026 seizoen en komt er ruimte voor nieuw talent.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:56:41 #208
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215330263
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar je punt over die rust in het team, klopt wel zeker. Met Perez is er gewoon nauwelijks gezeik. Hij kent zijn plek wel.

WCC komt hiermee inderdaad wel in het geding, maar de WDC is het belangrijkst lijkt het. En die lijkt vrij veilig.
WDC is voor Red Bull belangrijkste.
WCC is vaak belangrijk als er een automerk achter zit en voor de fabriek ivm bonussen. Maar bonussen kan je ook koppelen aan WDC ipv WCC.

Strategisch is WDC icm p3 in WCC het beste. Dan heb je een titel en extra tijd in de windtunnel vs de concurrentie die op P1 en P2 eindigen. Best een slimme tactiek omdat de teams in dit tijdperk van de budgetcap gewoon makkelijk winstgevend draaien.
En de meeste sponsors zullen ook gewoon tevreden zijn met WDC.

Waarschijnlijk is Zak Brown weer ziedend als het scenario waarin Verstappen WDC wint en het team 3e wordt in WCC uitkomt. Dan is de extra tijd in de windtunnel ineens oneerlijk volgens Temu Wolff.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:07:45 #209
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215330367
https://nl.motorsport.com(...)verstappen/10665353/

Dit vind ik toch getuigen van een dusdanig stuitende domheid en naviteit dat ik het haast ongelofelijk vind. ‘We dachten dat Verstappen onderzocht zou worden en gaven Piastri opdracht om het gat te dichten’. Krijgt McLaren niet de internationale feed door? Het was toch duidelijk dat Norris onderzocht werd? En op basis waarvan zou Verstappen een straf moeten krijgen als Norris er aan met de positie vandoor is?

Nee, op deze manier wordt het nooit wat bij McLaren. Maar ze zijn daar zo druk met anderen dat ze volgens mij geen enkele zelfreflectie meer hebben.
Rini dankjewel.
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:10:10 #210
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_215330386
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:12 schreef quo_ het volgende:
Die Norris begint een zielig figuur te worden i.p.v. die aardige jongen.
[..]
De fout die Max maakte levert een TL op en je bent zelf een sukkel als je daar nog een keer weer buiten om gaat.
Norris zit niet in de positie dat hij zich van de baan kan laten rijden door een Tboner
Maar misschien had hij dat dit keer wel moeten doen om de boel op te schudden.
Wie dit leest is gek
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 13:10:16 #211
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215330388
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

Dit vind ik toch getuigen van een dusdanig stuitende domheid en naviteit dat ik het haast ongelofelijk vind. ‘We dachten dat Verstappen onderzocht zou worden en gaven Piastri opdracht om het gat te dichten’. Krijgt McLaren niet de internationale feed door? Het was toch duidelijk dat Norris onderzocht werd? En op basis waarvan zou Verstappen een straf moeten krijgen als Norris er aan met de positie vandoor is?

Nee, op deze manier wordt het nooit wat bij McLaren. Maar ze zijn daar zo druk met anderen dat ze volgens mij geen enkele zelfreflectie meer hebben.
Mercedes 2021 all over again.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215330417
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

Ik ben van mening dat beide heren geen straf verdiende, voornamelijk omdat het fantastisch racen was.
Dat gezegd hebbende, ik denk dat ze allemaal dachten dat Norris er niet nog een keer langs was gekomen.
Ik betwijfel dat namelijk heel erg, dan maar de gok wagen dat de stewards geen actie ondernemen.
Hell To The Liars
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:15:56 #213
466281 WismutVeilchen83
pi_215330447
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat beide heren geen straf verdiende, voornamelijk omdat het fantastisch racen was.
Dat gezegd hebbende, ik denk dat ze allemaal dachten dat Norris er niet nog een keer langs was gekomen.
Ik betwijfel dat namelijk heel erg, dan maar de gok wagen dat de stewards geen actie ondernemen.
Maar het was toch vrij snel duidelijk dat Norris onderzocht werd? Dat stond toch gewoon in beeld? De naviteit dat je helemaal niet verdacht bent snap ik echt niet. In beginsel haal je in buiten de baan. Welke andere omstandigheden er zijn doet er dan even niet toe. Het inhalen is sowieso niet OK. Je kunt dan nog stellen dat je van de baan af geduwd bent en dan wachten op een straf voor Verstappen. Maar denken dat je gewoon door kunt en zelfs nog een straf voor Verstappen verwachten..?!
Rini dankjewel.
pi_215330480
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Maar het was toch vrij snel duidelijk dat Norris onderzocht werd? Dat stond toch gewoon in beeld?
Ja, t was noted, maar toen waren er nog maar 4 rondes over?
Nu weet ik ook niet hoe de banden eraan toe waren van Norris na die rondes in die S-bochten.
Zag er zo spectaculair uit, maar in de vuile lucht zo trappen kan het best zijn dat het beste eraf was.

Snap eigenlijk niet waarom ik vooraf dacht bah Austin.
Wat een fantastische baan is dat eigenlijk.
Hell To The Liars
pi_215330495
Volgens mij dacht Noris zelf al dat hij fout zat, want het leek erop dat hij daarna op het rechte stuk de positie wilde terug geven. Alleen kreeg hij toen een bericht binnen van het team met dat het wel goed zat en gaf hij gauw weer gas.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 13:24:10 #216
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215330530
Het moment dat je buiten de baan zit moet je eigenlijk al je inhaalactie staken ivm risico op penalty vind ik.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215330560
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 09:29 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee, Max verdiende gewoon die 5s. Met of zonder Piastri in zijn penalty window.
dan verdiende Norris er ook nog 5 voor moving under breaking.
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:34:49 #218
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215330622
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:28 schreef Managarm het volgende:

[..]
dan verdiende Norris er ook nog 5 voor moving under breaking.
en zijn TL's
daar klopte ook niks van
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  Moderator / Redactie FP maandag 21 oktober 2024 @ 13:37:43 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215330644
quote:
99s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
en zijn TL's
daar klopte ook niks van
Blijkbaar vonden ze dat niet nodig om er nog eens 5 seconden bij te doen. Staat ergens in het document, is in deze reeks ook gedeeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:38:21 #220
421867 greysbones
pi_215330651
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Blijkbaar vonden ze dat niet nodig om er nog eens 5 seconden bij te doen. Staat ergens in het document, is in deze reeks ook gedeeld.
koekoek 8)7
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:38:56 #221
466281 WismutVeilchen83
pi_215330658
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Snap ik ook wel. Anders zou je 2x gestraft worden voor hetzelfde vergrijp.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP maandag 21 oktober 2024 @ 13:39:54 #222
Brabo Bastard
pi_215330667
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Deels eens. Want de vergrijpen staan wel los van elkaar. Track limits en leaving the track and gaining advantage. Subtiel verschil, dus vandaar maar 1 straf dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215330680
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Maar het was toch vrij snel duidelijk dat Norris onderzocht werd? Dat stond toch gewoon in beeld? De naviteit dat je helemaal niet verdacht bent snap ik echt niet. In beginsel haal je in buiten de baan. Welke andere omstandigheden er zijn doet er dan even niet toe. Het inhalen is sowieso niet OK. Je kunt dan nog stellen dat je van de baan af geduwd bent en dan wachten op een straf voor Verstappen. Maar denken dat je gewoon door kunt en zelfs nog een straf voor Verstappen verwachten..?!
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit serieus is. Ook McLaren heeft toch -tig mensen die andere teams in de gaten houden en de livestream bekijken. In het kader van consequent straffen was het volgens Sky al heel snel duidelijk dat Norris een straf zou krijgen, dat was al voordat ze de tweede DRS-zone in reden. Het lijkt mij toch ook dat de coureurs via de boordradio de straffen van andere coureurs mee krijgen en de reden waarvoor.

Met net wat meer venijn en slimmigheid had Norris Max direct voorgelaten vr het DRS detectiepunt om vervolgens in bocht 1 met DRS binnendoor te gaan. Als er al een mogelijkheid was geweest voor Norris om Max in te halen dan was dat het wel want ik denk dat Max zijn positie anders tot het eind had kunnen verdedigen.
pi_215330686
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Gremen het volgende:
Volgens mij dacht Noris zelf al dat hij fout zat, want het leek erop dat hij daarna op het rechte stuk de positie wilde terug geven. Alleen kreeg hij toen een bericht binnen van het team met dat het wel goed zat en gaf hij gauw weer gas.
En dan daar net de tijd verloren zijn om 5 seconden voorsprong op verstappen te hebben :-D
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:41:40 #225
421867 greysbones
pi_215330689
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Deels eens. Want de vergrijpen staan wel los van elkaar. Track limits en leaving the track and gaining advantage. Subtiel verschil, dus vandaar maar 1 straf dan.
dus voor de volgende
zit je aan je limiet qua tl's kun je beter iemand naast de baan in halen
dan krijg je maar 1 straf :D
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  Moderator / Redactie FP maandag 21 oktober 2024 @ 13:42:37 #226
Brabo Bastard
pi_215330695
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit serieus is. Ook McLaren heeft toch -tig mensen die andere teams in de gaten houden en de livestream bekijken. In het kader van consequent straffen was het volgens Sky al heel snel duidelijk dat Norris een straf zou krijgen, dat was al voordat ze de tweede DRS-zone in reden. Het lijkt mij toch ook dat de coureurs via de boordradio de straffen van andere coureurs mee krijgen en de reden waarvoor.

Met net wat meer venijn en slimmigheid had Norris Max direct voorgelaten vr het DRS detectiepunt om vervolgens in bocht 1 met DRS binnendoor te gaan. Als er al een mogelijkheid was geweest voor Norris om Max in te halen dan was dat het wel want ik denk dat Max zijn positie anders tot het eind had kunnen verdedigen.
En dat is precies wat Norris mist en Max beheerst. Plus dat Max ook minder te verliezen heeft. Gaan ze er samen af, tja jammer. Nu is de schade zelfs groter als je naar punten kijkt.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 21 oktober 2024 @ 13:43:06 #227
Brabo Bastard
pi_215330699
quote:
99s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
dus voor de volgende
Ik had ook liever 2 straffen gezien :P

Maar ik ben geen steward ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:48:04 #228
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215330743
Mclaren dacht dat Verstappen ook over de lijn was. Anderzijds wat is het verschil met Oostenrijk?

Norris was daar een ronde voordat het ongeluk gebeurde voor de apex, Verstappen haalt in buiten de baan om en krijgt geen straf want de FIA vond het goed.
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:52:39 #229
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215330789
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Nee. Die van gisteren ging over tracklimits.
RBR dacht dat bij de mislukte inhaalactie Lando TL nummer 4 had gescoord. Maar dit was deemed by the stewards als leaving the track and gaining an advantage en werd ingewisseld voor de tracklimits. Dat was bocht 12.

In de volgende ronde deed hij dat in bocht 1, dat was moving under breaking. Lando keek duidelijk in de spiegel, lette op het sluiten van de DRS flap van Max zodat hij wist dat hij ging remmen, en ging toen agressief en plotseling 20 meter naar links. Dat is officieel niet onderzocht geweest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP maandag 21 oktober 2024 @ 13:54:13 #230
Brabo Bastard
pi_215330799
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]
[..]
RBR dacht dat bij de mislukte inhaalactie Lando TL nummer 4 had gescoord. Maar dit was deemed by the stewards als leaving the track and gaining an advantage en werd ingewisseld voor de tracklimits. Dat was bocht 12.

In de volgende ronde deed hij dat in bocht 1, dat was moving under breaking. Lando keek duidelijk in de spiegel, lette op het sluiten van de DRS flap van Max zodat hij wist dat hij ging remmen, en ging toen agressief en plotseling 20 meter naar links. Dat is officieel niet onderzocht geweest.
Dat laatste heb ik dan gemist of ik zat niet goed op te letten :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215330814
quote:
99s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
dus voor de volgende
Dan krijg je alsnog een 2e straf bij je volgende TL natuurlijk, dat is dan niet opeens weg ;)
pi_215330822
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Red Bull heeft straks wel meer windtunneltijd voor de ontwikkeling van de auto.
Gezien de huidige stand van het kampioenschap.
Wat heb je aan meer tijd in een zwaar verouderde tunnel
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:58:56 #233
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215330836
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]

6:08
1947-2016
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:08:40 #234
421867 greysbones
pi_215330910
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_215330973
quote:
99s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:08 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
twitter

Ook Ted is het eens met de stewards
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:24:56 #236
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215331057
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]
[..]

Ik vond die beweging op het rechte stuk een stuk gevaarlijker. Snap niet dat daar niet meer discussie over is. Zag er behoorlijk gevaarlijk uit omdat hij hem echt aggressief naar links gooide als reactie op een beweging van Verstappen.

Het is heel even aangestipt in de post-race, dat die move niet legaal is, maar daarna gingen ze snel verder over die penalty.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:40:22 #237
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215331188
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:24 schreef PirE het volgende:

[..]
Ik vond die beweging op het rechte stuk een stuk gevaarlijker. Snap niet dat daar niet meer discussie over is. Zag er behoorlijk gevaarlijk uit omdat hij hem echt aggressief naar links gooide als reactie op een beweging van Verstappen.

Het is heel even aangestipt in de post-race, dat die move niet legaal is, maar daarna gingen ze snel verder over die penalty.
Hoe vaker ik het zie, hoe meer ik er van overtuigd raak dat Lando hier ook een straf voor had moeten krijgen. Het is gewoon zichtbaar een bewussie omdat hij in de spiegels kijkt wat Max aan het doen is en daarna hard zn auto naar naar de andere kant van de baan gooit 'while breaking'.

Had Lando nog een plek gescheeld.
1947-2016
  Moderator / Redactie FP maandag 21 oktober 2024 @ 14:47:28 #238
Brabo Bastard
pi_215331245
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hoe vaker ik het zie, hoe meer ik er van overtuigd raak dat Lando hier ook een straf voor had moeten krijgen. Het is gewoon zichtbaar een bewussie omdat hij in de spiegels kijkt wat Max aan het doen is en daarna hard zn auto naar naar de andere kant van de baan gooit 'while breaking'.

Oog van de naald.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215331250
quote:

[..]

Ik denk dat Lando al genoeg is genaaid gisteren...
  Moderator / Redactie FP maandag 21 oktober 2024 @ 14:48:54 #240
Brabo Bastard
pi_215331264
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ach, Max heeft ook wel eens meerdere straffen in 1 race gehad toch? En recent Magnussen en Ocon. Dus Norris zou hier net zo goed voor gestraft kunnen worden, alleen is dat niet gebeurd.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215331277
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik noem expres een gevaarlijke actie doen en een straf krijgen niet naaien, als Max dit had gedaan dan was de wereld te klein: reckless and dangerous driving.
  Moderator / Redactie FP maandag 21 oktober 2024 @ 14:50:22 #242
Brabo Bastard
pi_215331283
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:50 schreef Managarm het volgende:

[..]
Ik noem expres een gevaarlijke actie doen en een straf krijgen niet naaien, als Max dit had gedaan dan was de wereld te klein: reckless and dangerous driving.
"HE DID A VERSTAPPEN!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215331333
quote:

[..]

Dan hadden ze Piastri kunnen vragen om wat te vertragen, die had genoeg ruimte achter zich

(Tenzij het pas heel laat of na de race uitgedeeld zou zijn)
pi_215331349
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:50 schreef Managarm het volgende:

[..]
Ik vind dat gisteren Max een straf had moeten krijgen voor het van de baan af drukken van Lando en niet Lando omdat hij voor Max aan de kant ging.

Daarom ben ik van mening dat Lando is genaaid.

Sowieso zit ik met verbazing te kijken naar de beslissingen. Eerst de spoilers van McLaren waar niet tegen werd opgetreden. Nu weer was het Red Bull die kennelijk iets gedaan hadden wat tot niets anders leidt dan niet meer doen (waarschijnlijk omdat ze hetzelfde gedaan hebben bij McLaren en het wat al te dol is om dan wel hard te zijn tegen RB).

Het heeft weer alle schijn van dat men het vooral tot de laatste race spannend wil houden.
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 14:58:55 #245
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215331375
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind dat gisteren Max een straf had moeten krijgen voor het van de baan af drukken van Lando en niet Lando omdat hij voor Max aan de kant ging.

Sowieso zit ik met verbazing te kijken naar de beslissingen. Eerst de spoilers van McLaren waar niet tegen werd opgetreden. Nu weer was het Red Bull die kennelijk iets gedaan hadden wat tot niets anders leidt dan niet meer doen (waarschijnlijk omdat ze hetzelfde gedaan hebben bij McLaren en het wat al te dol is om dan wel hard te zijn tegen RB).

Het heeft weer alle schijn van dat men het vooral tot de laatste race spannend wil houden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215331379
quote:

[..]

Dan hadden ze juist Max moeten straffen gisteren..
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 oktober 2024 @ 14:59:47 #247
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_215331380
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat was echt HEEL gevaarlijk en wat mij betreft meer een straf waard dan al het andere bijelkaar. Dat kon echt zo fout aflopen wat Norris daar deed.
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 oktober 2024 @ 15:03:01 #248
416575 crew  Evenstar
pi_215331419
quote:

[..]

Volgens de regels had Max recht op de baan, dus er kan daarom geen sprake zijn van dat hij Norris van de baan drukte.

De vleugels van McLaren, hoe irritant het ook mag zijn, komen door alle testen, dus wat moet de FIA dan doen?

RB heeft helemaal niks fouts gedaan. De andere teams waren bang dat RB misbruik zou kunnen maken van iets en FIA heeft geconcludeerd dat dat niet mogelijk is, case closed.
pi_215331441
quote:

[..]

Ja, daar lijkt het wel op ja, je mag blijkbaar zonder problemen met een illegale vleugel rondrijden. Bij Red Bull hebben andere teams over iets geprotesteerd, maar de FIA heeft niets kunnen vinden.

Vind je overigens dat Lando een straf had moeten krijgen voor het moving under breaking?
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 oktober 2024 @ 15:05:42 #250
416575 crew  Evenstar
pi_215331455
quote:
Als je de beelden rond 6:10 per seconde bekijkt zie je dat de snelheid van Norris terugloopt, terwijl hij die beweging maakt. Het is zo duidelijk dat het onder (af)remmen is en echt levensgevaarlijk. Hij begint rond 292 te bewegen en als zijn beweging is afgelopen zit hij al onder de 200.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')