Lawson mag eerst kilometers gaan maken, anders eindigt hij net als Albon.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max mag van mij na al die jaren weleens weer een fatsoenlijke teamgenoot hebben. Hij heeft het lang genoeg makkelijk zat gehad.
Lawson erin graag![]()
Yuki zeker niet hoop ik. Die verdient het niet
Je moet als team ook elkaar kunnen uitdagen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:48 schreef Droopie het volgende:
Helmut en Horner zijn geen pannenkoeken, dus ze zullen een reden hebben om Perez te behouden.
Pas geleden zag ik een podcast met Newey en die vertelde hoeveel stress er in een team zit gedurende een seizoen, na Silverstone 2021, met Vettel/ Webber, pers, slechte updates etc etc.
Met Perez heb je niet zoveel gezeik en Max kan het prima in zijn eentje af. Hoewel Perez nu zo slecht is, dat je voor lul komt te staan.
Dus ik snap het wel, Max zal echt niet zoveel stress krijgen als een Russel of Sainz erbij komt, echter de rest van het team zit vandaag de dag niet te wachten op een heftige team battle.
Tis een keuze en die pakt niet eens zo heel slecht uit.
Klopt. Maar er werken volgens mij 1200 mensen in dat team en zijn teamgenoot vind ie waarschijnlijk alleen belangerijk om de mediaoptredens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je moet als team ook elkaar kunnen uitdagen.
Perez zit er goed, die hoeft niet meer te strijden om het kampioenschap. Maar wat gaat Max toen als het team zich niet meer ontwikkeld?
De regels hebben het over maximaal 4 coureurs per team, dus ja, dat kan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:05 schreef Origami94 het volgende:
Ik weet niet of het van de regels mag maar je kan toch ook Lawson en Tsunoda afwisselen in de tweede Red Bull?
WDC is voor Red Bull belangrijkste.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar je punt over die rust in het team, klopt wel zeker. Met Perez is er gewoon nauwelijks gezeik. Hij kent zijn plek wel.
WCC komt hiermee inderdaad wel in het geding, maar de WDC is het belangrijkst lijkt het. En die lijkt vrij veilig.
Norris zit niet in de positie dat hij zich van de baan kan laten rijden door een Tbonerquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:12 schreef quo_ het volgende:
Die Norris begint een zielig figuur te worden i.p.v. die aardige jongen.
[..]
De fout die Max maakte levert een TL op en je bent zelf een sukkel als je daar nog een keer weer buiten om gaat.
Mercedes 2021 all over again.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)verstappen/10665353/
Dit vind ik toch getuigen van een dusdanig stuitende domheid en naviteit dat ik het haast ongelofelijk vind. ‘We dachten dat Verstappen onderzocht zou worden en gaven Piastri opdracht om het gat te dichten’. Krijgt McLaren niet de internationale feed door? Het was toch duidelijk dat Norris onderzocht werd? En op basis waarvan zou Verstappen een straf moeten krijgen als Norris er aan met de positie vandoor is?
Nee, op deze manier wordt het nooit wat bij McLaren. Maar ze zijn daar zo druk met anderen dat ze volgens mij geen enkele zelfreflectie meer hebben.
Ik ben van mening dat beide heren geen straf verdiende, voornamelijk omdat het fantastisch racen was.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)verstappen/10665353/
Dit vind ik toch getuigen van een dusdanig stuitende domheid en naviteit dat ik het haast ongelofelijk vind. ‘We dachten dat Verstappen onderzocht zou worden en gaven Piastri opdracht om het gat te dichten’. Krijgt McLaren niet de internationale feed door? Het was toch duidelijk dat Norris onderzocht werd? En op basis waarvan zou Verstappen een straf moeten krijgen als Norris er aan met de positie vandoor is?
Nee, op deze manier wordt het nooit wat bij McLaren. Maar ze zijn daar zo druk met anderen dat ze volgens mij geen enkele zelfreflectie meer hebben.
Maar het was toch vrij snel duidelijk dat Norris onderzocht werd? Dat stond toch gewoon in beeld? De naviteit dat je helemaal niet verdacht bent snap ik echt niet. In beginsel haal je in buiten de baan. Welke andere omstandigheden er zijn doet er dan even niet toe. Het inhalen is sowieso niet OK. Je kunt dan nog stellen dat je van de baan af geduwd bent en dan wachten op een straf voor Verstappen. Maar denken dat je gewoon door kunt en zelfs nog een straf voor Verstappen verwachten..?!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat beide heren geen straf verdiende, voornamelijk omdat het fantastisch racen was.
Dat gezegd hebbende, ik denk dat ze allemaal dachten dat Norris er niet nog een keer langs was gekomen.
Ik betwijfel dat namelijk heel erg, dan maar de gok wagen dat de stewards geen actie ondernemen.
Ja, t was noted, maar toen waren er nog maar 4 rondes over?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar het was toch vrij snel duidelijk dat Norris onderzocht werd? Dat stond toch gewoon in beeld?
dan verdiende Norris er ook nog 5 voor moving under breaking.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, Max verdiende gewoon die 5s. Met of zonder Piastri in zijn penalty window.
en zijn TL'squote:Op maandag 21 oktober 2024 13:28 schreef Managarm het volgende:
[..]
dan verdiende Norris er ook nog 5 voor moving under breaking.
Blijkbaar vonden ze dat niet nodig om er nog eens 5 seconden bij te doen. Staat ergens in het document, is in deze reeks ook gedeeld.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zijn TL's
daar klopte ook niks van
koekoekquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden ze dat niet nodig om er nog eens 5 seconden bij te doen. Staat ergens in het document, is in deze reeks ook gedeeld.
Snap ik ook wel. Anders zou je 2x gestraft worden voor hetzelfde vergrijp.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden ze dat niet nodig om er nog eens 5 seconden bij te doen. Staat ergens in het document, is in deze reeks ook gedeeld.
Deels eens. Want de vergrijpen staan wel los van elkaar. Track limits en leaving the track and gaining advantage. Subtiel verschil, dus vandaar maar 1 straf dan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Anders zou je 2x gestraft worden voor hetzelfde vergrijp.
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit serieus is. Ook McLaren heeft toch -tig mensen die andere teams in de gaten houden en de livestream bekijken. In het kader van consequent straffen was het volgens Sky al heel snel duidelijk dat Norris een straf zou krijgen, dat was al voordat ze de tweede DRS-zone in reden. Het lijkt mij toch ook dat de coureurs via de boordradio de straffen van andere coureurs mee krijgen en de reden waarvoor.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar het was toch vrij snel duidelijk dat Norris onderzocht werd? Dat stond toch gewoon in beeld? De naviteit dat je helemaal niet verdacht bent snap ik echt niet. In beginsel haal je in buiten de baan. Welke andere omstandigheden er zijn doet er dan even niet toe. Het inhalen is sowieso niet OK. Je kunt dan nog stellen dat je van de baan af geduwd bent en dan wachten op een straf voor Verstappen. Maar denken dat je gewoon door kunt en zelfs nog een straf voor Verstappen verwachten..?!
En dan daar net de tijd verloren zijn om 5 seconden voorsprong op verstappen te hebben :-Dquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef Gremen het volgende:
Volgens mij dacht Noris zelf al dat hij fout zat, want het leek erop dat hij daarna op het rechte stuk de positie wilde terug geven. Alleen kreeg hij toen een bericht binnen van het team met dat het wel goed zat en gaf hij gauw weer gas.
dus voor de volgendequote:Op maandag 21 oktober 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens. Want de vergrijpen staan wel los van elkaar. Track limits en leaving the track and gaining advantage. Subtiel verschil, dus vandaar maar 1 straf dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |