SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
erg vroeg op dan of valt het mee?quote:
Nooit zo fan van maandagen ook
Do what you love, love what you do!![]()
Gewoonquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
erg vroeg op dan of valt het mee?
Nooit zo fan van maandagen ook![]()
♡♡♡♡![]()
Die heb je zelf gemaakt, geef maar toe.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
""""""""toevallig""""""""quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niks die kwam ik dus net tegen op tenor![]()
![]()
![]()
Nope lang niet meer gedaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heb je zelf gemaakt, geef maar toe.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Die heb je zelf gemaakt, geef maar toe.quote:![]()
voor jullie 2
Het is inderdaad wel heel erg toevallig dat er GG in staat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:19 schreef maily het volgende:
Een steegveger ..... weer eens wat anders dan een schoorsteenveger![]()
![]()
Ja de wijzers van de klok draaien al aardig naar middernacht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Steeds maar weer.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja de wijzers van de klok draaien al aardig naar middernacht
Dat klopt ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja de wijzers van de klok draaien al aardig naar middernacht![]()
![]()
Have fun!quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Bolkze, nog even serie kijken hier![]()
![]()
Als het zo al begint..quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh gatver, ik koos toch voor een film en als eerste zie je afgekloven nagels'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh gatver, ik koos toch voor een film en als eerste zie je afgekloven nagels![]()
![]()
![]()
Klopt. Uurtje langer weekend.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
nog weekje en gaan ze weer uurtje terug dacht ik![]()
![]()
Kom er maar in @mailyquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Oké ik ga t proberen langer als een minuut vol te houden![]()
![]()
welke?quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh gatver, ik koos toch voor een film en als eerste zie je afgekloven nagelsDo what you love, love what you do!![]()
heb ook weer ff Netflix nu ipv HBO, hij krijgt wel goeie reviewsquote:
The fuck is dat grote bruine ding.quote:
dat hoor je mij vanochtend niet zeggenquote:
maar is een olifant tochUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ga googlen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat hoor je mij vanochtend niet zeggen
maar is een olifant toch
Uw ADH vitamine Worst
Stuff of nightmares.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mr._Snuffleupagus
kennen jullie deze nog?
geloof trouwens dit werd gewoon uitgezonden ook onder tijden wanneer kinderen keken. LOL
Hoef je nu niet meer te doen denk
.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat soort grappen zie je soms nog steeds in kinderseries hoor. Maar minder opvallend.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Was dit ook niet van die Rembopipo, Theo Wesselo?quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:48 schreef kree het volgende:
kennen jullie deze nog?
geloof trouwens dit werd gewoon uitgezonden ook onder tijden wanneer kinderen keken. LOL
Hoef je nu niet meer te doen denkYea, she's on crack.![]()
nouja soort van, maar echt als ik wel eens die dingen nu kijk die vroeger gewoon normaal waren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:51 schreef aeque het volgende:
Dat soort grappen zie je soms nog steeds in kinderseries hoor. Maar minder opvallend.
Er zit eigenlijk best een hoop scheve shit in.
Achteraf gezien he. Maargoed vond het altijd leuk, mijn kinderzieltje is er niet door beschadigd.Do what you love, love what you do!![]()
weet ik niet eigenlijk, ik kan het me wel herinneren maar keek kindertijd enzo toen denk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Was dit ook niet van die Rembopipo, Theo Wesselo?Do what you love, love what you do!![]()
Vroeger kwamen er ook van die geestprogramma op Fox kids
Best wel eng
En shin chan kan nu ook echt niet meer'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dat kan ik me niet herinneren, linkje?quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Vroeger kwamen er ook van die geestprogramma op Fox kids
Best wel eng
En shin chan kan nu ook echt niet meerDo what you love, love what you do!![]()
Scary but true heette hetquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan ik me niet herinneren, linkje?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dat is niet echt kinder tv denk van die tijd want in het engels.quote:
Weet ff niet welke dat nou zou zijn?
de titel helpt niet echt met zoeken, want is een hoop op YouTube nu met zelfde soort titel.Do what you love, love what you do!![]()
Was wel zo. Waarom zou ik dat verzinnen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
dat is niet echt kinder tv denk van die tijd want in het engels.
Weet ff niet welke dat nou zou zijn?zou ik niet doen.
Maar dit was echt toen op foxkids.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ja haha zeg ook niet dat het niet klopt. Maar ik kan ff niks vinden zo snel wat ik herkenquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Was wel zo. Waarom zou ik dat verzinnen.zou ik niet doen.
Maar dit was echt toen op foxkids.
Ok ja andere tijd voor jou wat je meer heugt en niet ditquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja haha zeg ook niet dat het niet klopt. Maar ik kan ff niks vinden zo snel wat ik herken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Arme @Nattekatquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een nieuwe variatie van bolk
Heel mooi niet eerder gezienquote:![]()
nouja ik zocht zeg maar rond tijd dat ik 10 was. 30 jaar terug dus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok ja andere tijd voor jou wat je meer heugt en niet dit
Deze is wss van iets later.
Toen keek ik wss jackass ofzo. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Niet natte kat hoor natte kat is natte kat
Een aardig persoon'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
MTV tijdquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik zocht zeg maar rond tijd dat ik 10 was. 30 jaar terug dus.
Deze is wss van iets later.
Toen keek ik wss jackass ofzo. hahaha
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
In mijn tijd keken we naar DJ Kat Show met Linda de Mol.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Was wel zo. Waarom zou ik dat verzinnen.zou ik niet doen.
Maar dit was echt toen op foxkids.
En Theo en Thea.
Rembo en Rembo etc etc![]()
Neequote:Op maandag 21 oktober 2024 00:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel het bewijs dat @:justink een kloon is van @:nattekat Heb je ze ooit samen hier zien posten?![]()
Interresant'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Echt he zo voelt dat welquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
mooie tijd, toen dat allemaal nog kon'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dit ken ik nog.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nederland bekend om natuurlijk, ook met de Nederlandse films enzo.quote:
Naja denk niet dat we dat ooit nog gaan terugzien, want teveel preuts geworden mss denk ik dan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja hahaquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, is dit het nostalgie topic geworden? "ik weet nog dat MTV muziek uitzend"reminisce
Bejaarden scquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, is dit het nostalgie topic geworden? "ik weet nog dat MTV muziek uitzend"
ik kan me vaag nog de Nederlandse film herinneren met "Silke". denk ik.
Lekker ding altijd hoewel die nu wss 20 jaar bejaarder is als ik
Ging lekker gisteren he.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mwah nog net niet. LOL. maar ik begin wel beetje generatie kloof te merken als ik bv met collega ga werken die mss nu in de 20 zijn. ze kennen een hoop toch niet dan weer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
mwah nog net niet. LOL. maar ik begin wel beetje generatie kloof te merken als ik bv met collega ga werken die mss nu in de 20 zijn. ze kennen een hoop toch niet dan weer.
Ze kennen minder uit verleden maar wel meer van nuquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
mwah nog net niet. LOL. maar ik begin wel beetje generatie kloof te merken als ik bv met collega ga werken die mss nu in de 20 zijn. ze kennen een hoop toch niet dan weer.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Helaas niet wel filmpjes gezien vanuit het uitvak.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ze kennen minder uit verleden maar wel meer van nu
waar maar waar ik dan dus weer weinig van kenquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ze kennen minder uit verleden maar wel meer van nu
soms is het wel leerzaam ofzo, of dat ik wat vertel van vroeger en hun denken wtf
Opzich logischquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ze kennen minder uit verleden maar wel meer van nu![]()
dit doet me denken aan mijn HBO elektra tijd.quote:
\
LOL ikke van :S :S :S wtf, vandaar nooit gehaald behalve P dan denk
Je leert van elkaarquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar waar ik dan dus weer weinig van ken
soms is het wel leerzaam ofzo, of dat ik wat vertel van vroeger en hun denken wtfvooral de verschillen
ja wel mooi is dat altijdquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je leert van elkaarvooral de verschillen
Niet altijdquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar das logisch natuurlijk'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
@devzero het is weer chatgpt tijdquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
dit doet me denken aan mijn HBO elektra tijd.
\
LOL ikke van :S :S :S wtf, vandaar nooit gehaald behalve P dan denk
Hij denkt dat ie z'n P gehaald heeft?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik begrijp het voor de verandering wel![]()
AIquote:
omg, ik zie er het ergste alweer van in, niet meer zelf te hoeven denken enzo.
Als ik dat had toen dan had ik het trouwens zwaar misbruikt om alles te halen.
Maarja helaas meer als TI-83 grafische rekenmachine mocht niet. En kon je nog een hoop inzetten.
Helaas toen iig hielp dat niet want ook al zette je er antwoorden in. Als je het niet snapte dan haalde je het niet.Do what you love, love what you do!![]()
De AI van nu is geen echte AI, maar meer een woordenraderquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
AI
Maarja helaas meer als TI-83 grafische rekenmachine mocht niet. En kon je nog een hoop inzetten.
Helaas toen iig hielp dat niet want ook al zette je er antwoorden in. Als je het niet snapte dan haalde je het niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2024 00:20:09 ]![]()
Ik weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik begrijp het voor de verandering wel
weet ik niet hoor, ik vind het aardig snel eigenlijk heel ok gaan en mss ook niet meer te onderscheiden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De AI van nu is geen echte AI, maar meer een woordenrader
Ik zou vooral aan chatgpt vragen. Die vragen over het zin van het leven of andere filosofische vragen of spiritueel gezien.
Maar dat kan niet dat die daar alle antwoorden op kan geven.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Als je het nu niet snapt val je met AI ook wel door de mand hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
AI
Helaas toen iig hielp dat niet want ook al zette je er antwoorden in. Als je het niet snapte dan haalde je het niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
min of meer omdat ze dat blokken dus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik zou vooral aam chatgpt vragen. Die vragen. Over de zin van het leven of andere filosofische vragen of spiritueel gezien.
Maar dat kan niet dat die daar alle antwoorden op kan geven.
Over zakelijke dingen enzo en schrijf een tekst, wmb doet dat ding dat wel aardig ok.
Ik ben er trouwens totaal geen voorstander van. Maar je moet er soort van toch in mee.
Das leuk trouwens voor het theoretische, gelukkig en daar werk ik niet in moeten ze ook nog mensen hebben die het uitvoeren.Do what you love, love what you do!![]()
hangt af van met wat, ik weet vanuit kantoor gebruiken ze dit gewoon.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je het nu niet snapt val je met AI ook wel door de mand hoor.
met praktische kom je er niet mee weg uiteraard.Do what you love, love what you do!![]()
het is trouwens wel voordeel, voor mij dan. Want ok hoop komt er nu vanaf school gewend om alles maar via internet op te zoeken en evt AI.
Blijft er een gebrek aan mensen die er dan nodig zijn in de praktijk om daadwerkelijk te doen ook en veilig.
Daar houdt AI niet zo rekening mee.
Goede tijden nu voor technisch praktisch onderlegde personen. En haal er zoveel voordeel uit als mogelijkDo what you love, love what you do!![]()
Nog even fappen en dan kun je naar bed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
al gedaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog even fappen en dan kun je naar bed.Uw ADH vitamine Worst
Onderbroekenlol van de heren weer?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Je zegt 'tquote:
Ik heb geen onderbroek aan. Welke lol heb ik dan?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
blote billen lol?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:50 schreef aeque het volgende:
Ik heb geen onderbroek aan. Welke lol heb ik dan?Uw ADH vitamine Worst
Oeh, je zit naakt op de bank...?quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:50 schreef aeque het volgende:
Ik heb geen onderbroek aan. Welke lol heb ik dan?
Commando
quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:50 schreef aeque het volgende:
Ik heb geen onderbroek aan. Welke lol heb ik dan?
Of hij is idd al een fapje doenquote:
quote:quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, je zit naakt op de bank...?
Commando![]()
![]()
Dan wordt de bank vies. Gewoon een broek aan.
gehehe doe nou maar niet of vrouwen dat niet doen, want ken het langer als vandaagquote:
Ja eh - de een zegt dattie geen onderbroek aan heeft en wat voor lol hij dan heeft.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe doe nou maar niet of vrouwen dat niet doen, want ken het langer als vandaag
De ander geeft aan dat het mogelijk een fapje is.
Ik weet niet of het bij vrouwen ook 'fappen' heet.... Maar lol kan het best zijn ja
really? dacht nog ff aan "soppen" ofzo?quote:
maar is niet een soort gelijk zelfde woord voor denk?Do what you love, love what you do!![]()
Jep - really.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
really? dacht nog ff aan "soppen" ofzo?
maar is niet een soort gelijk zelfde woord voor denk?
EditHaha - gmtaquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:58 schreef aeque het volgende:
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Flicking![]()
She walked to her room in private, locked the door. She unbuttoned and slid her fingers under the inside waistband of her panties.quote:
Opening her legs, sliding her hand down her pussy, spreading her lips with her first and fourth finger. Then she held the lips in place with her other hand, leaving her clitoris vulnerable. She uses the first hand to flick against her clit, over and over as she arches her back.
Then she reaches back and flicks against the walls of the opening of her vagina, going back and flicking her clitoris.
She strokes her labia and flicks her clitoris again, finally finishing and although she's wet, lifting up her pants like no
geil
Eh - je zal het niet in een gewoon woordenboek vinden hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:00 schreef kree het volgende:
dat is ook echt zo he, want lees dat maar ff enzo?
Vandaar het Urban Dictionary![]()
nouja het komt meer overeen met wat ik uitvond als wat in het echte woordenboek staat wel jah. hahahahquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh - je zal het niet in een gewoon woordenboek vinden hoor.
Vandaar het Urban Dictionary
Geen idee of er een Nederlandse term voor is, een beetje zoals Fappen dat is....![]()
Hm.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nou dat vroeg ik me ook af?quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:02 schreef Sally het volgende:
Geen idee of er een Nederlandse term voor is, een beetje zoals Fappen dat is....![]()
Hm.
vingeren zou ik nog denken, mss staat dat gelijk aan fappen ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Flicking vertaalt als "vegen" .... komt er ongeveer op neerquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het komt meer overeen met wat ik uitvond als wat in het echte woordenboek staat wel jah. hahahah![]()
(al zou ik het zelf ook deels anders doen - kom even niet op het woord, verdorie)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
wrijven?quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Flicking vertaalt als "vegen" .... komt er ongeveer op neer![]()
(al zou ik het zelf ook deels anders doen - kom even niet op het woord, verdorie)Do what you love, love what you do!![]()
Vingeren is toch net weer anders...?quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat vroeg ik me ook af?
vingeren zou ik nog denken, mss staat dat gelijk aan fappen ofzo?
goed - eh - dit is nou net geen SEX- of KPD-forum geloof ik![]()
nou maakt niet uit, dit is leerzaamquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Vingeren is toch net weer anders...?
goed - eh - dit is nou net geen SEX- of KPD-forum geloof ik![]()
Nee, dat is dus 'vegen'.quote:
Maar Flicking is ook 'aantikken' als je de vertalingen op Google bekijkt.
Zoiets.
Een mengeling ervan iig
Da's wel ehm, lollig![]()
Om in de lol-termen te blijven![]()
Hihiquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dat is dus 'vegen'.
Zoiets.
Een mengeling ervan iig
Om in de lol-termen te blijven
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
toch me dan niet echt duidelijk hoor wat dat nou is voor vrouwen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dat is dus 'vegen'.
Zoiets.
Een mengeling ervan iig
Om in de lol-termen te blijven![]()
Zeg maar het tegenovergesteld van rukken wat is dat voor vrouwen en wat is de naam ervoor?Do what you love, love what you do!![]()
Eh.....quote:
Ow...kayyyy.....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja toch het is na kinderen bedtijd hier al, dus kunnen we best ff besprekenquote:
Dat is nu het probleem. In het Nederlands dan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
toch me dan niet echt duidelijk hoor wat dat nou is voor vrouwen.
Zeg maar het tegenovergesteld van vergelijkbaar met rukken wat is dat voor vrouwen en wat is de naam ervoor?
Dan zou 'vingeren' in de buurt komen, maar niet helemaal.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hmms snap. maar er is geen NL woord voor dus denk dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is nu het probleem. In het Nederlands dan.
Dan zou 'vingeren' in de buurt komen, maar niet helemaal.Do what you love, love what you do!![]()
Zoiets.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
hmms snap. maar er is geen NL woord voor dus denk dan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hi ha hoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
behalve ouds Hollands. van poesje kietelen ofzo? mss komt dat nog meer in die buurt.?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Tokkelenquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
behalve ouds Hollands. van poesje kietelen ofzo? mss komt dat nog meer in die buurt.?
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
poesje tokkelen, klinkt ok wel dan.quote:
toch is het nog niet hetzelfde als fapje doen. ?
want zelf doen, hoe noemen vrouwen dat, dat was eigenlijk de vraag?Do what you love, love what you do!![]()
avondquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eh, dat was toch al gezegd? Flicking. Ik weet er alleen geen Nederlandse term voor.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
poesje tokkelen, klinkt ok wel dan.
toch is het nog niet hetzelfde als fapje doen. ?
want zelf doen, hoe noemen vrouwen dat, dat was eigenlijk de vraag?
Maar zelf noem ik het niet zo, wel gewoon 'masturberen'.
Dat ís zelf-doen, lol
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jaja. hahah weet ik, maar vroeg me af of er een term voor was net als fappen dus wat wel bekend is. net zoiets voor vrouwen, die engelse hoor ik eigenlijk nooit?quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh, dat was toch al gezegd? Ik weet er alleen geen Nederlandse term voor.
Maar zelf noem ik het niet zo, wel gewoon 'masturberen'.
Dat ís zelf-doen, lol
dus goed masturbatie dan maar
tis allemaal hetzelfde met andere woorden wss
Gewoon je ruige Katwijkse mast aanbieden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
jaja. hahah weet ik, maar vroeg me af of er een term voor was net als fappen dus wat wel bekend is. net zoiets voor vrouwen, die engelse hoor ik eigenlijk nooit?
dus goed masturbatie dan maar
tis allemaal hetzelfde met andere woorden wssProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niet in mijn dmOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee hoor. Hij begreep niets van trigonometrie en heeft daarom alleen zijn eerste jaar afgerond op het HBO. Easy peasyquote:![]()
![]()
kom in mijn dm!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De A klopt wel. De I wat minderquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De AI van nu is geen echte AI, maar meer een woordenrader![]()
![]()
![]()
ik ga wel slapen dus er gebeurt verder nietsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Feestje onder het dekbed.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:34 schreef sp3c het volgende:
ik ga wel slapen dus er gebeurt verder nietsProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slaap lekker sp3cquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:34 schreef sp3c het volgende:
ik ga wel slapen dus er gebeurt verder niets
Dit kan echt niet!quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Oeps. Die was niet voor jou bedoelt
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Drie kwartier geleden begonnen aan een boek zit inmiddels op bladzijde 58.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
meer vezels etenquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Niet gepoept vandaag, had toch graag willen poepen.
Uw ADH vitamine Worst
De dag is net begonnen, vriend!quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Niet gepoept vandaag, had toch graag willen poepen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Winter special van Joop Klepzeiker?quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drie kwartier geleden begonnen aan een boek zit inmiddels op bladzijde 58.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou, welterusten kijkbuisaschermkindertjes.
Lief doen he vannacht.
En van mij mag je zelf weten wat je met je handjes doetBoven, of onder de dekens
Je hebt zelf geen review ?quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die heb je wel heel snel gevonden!![]()
heeft m'n vriend niet nodig dus ik heb geen idee of het wat is.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou dacht hoor ff persoonlijke ervaringen dan?
Sally kan je misschien verder helpen of een van de andere heren hierSmile, it's free therapy.![]()
DM gestuurdquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat eens zien wat er in je winkelmandje ligt?
Nope.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heeft m'n vriend niet nodig dus ik heb geen idee of het wat is.
Sally kan je misschien verder helpen of een van de andere heren hierOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nah boek van Dennis Schouten heb ik te leen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Winter special van Joop Klepzeiker?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hele verhandelingen...quote:
ik dacht dat ding is meer vrouwen ding?quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heeft m'n vriend niet nodig dus ik heb geen idee of het wat is.
Sally kan je misschien verder helpen of een van de andere heren hierDo what you love, love what you do!![]()
Moest eerst uncanny Spider-Man uitlezen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: