Dit is wel heel erg vroeg, maar vooruit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Qarabag - Ajax | Ziggo Sport
21:00 Tottenham Hotspur - AZ | Ziggo Sport
21:00 Twente - Lazio | Ziggo Sport 2
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior
morgen ben ik op kantoor, weinig tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg vroeg, maar vooruit.
18:45 Qarabag - Ajax 1-1
21:00 Tottenham Hotspur - AZ 3-0
21:00 Twente - Lazio 1-3
0-3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-0quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-3quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Wat een lieverd, hè. Die @Scrummiequote:
Mes, Steek, Pijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lieverd, hè. Die @:scrummie
Die schijnt volgens @GGMM heel goed te zijn in poulen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb dezelfde voorspelling als @:tong80
Maar ik ben er altijd heel slecht in.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die schijnt volgens @:ggmm heel goed te zijn in poulen.
Dan zit je goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb dezelfde voorspelling als @:tong80
Waarom tag je mij niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:06 schreef KingRoland het volgende:
ik ga thee zetten
turkish apple smaak ( @:frozen-assassin )
https://www.uefa.com/uefa(...)27--qarabag-vs-ajax/quote:Referee
Nicholas Walsh SCO
Assistant referees
Graeme Stewart SCO
Calum Spence SCO
Video Assistant Referee
Kevin Clancy SCO
Assistant Video Assistant Referee
John Beaton SCO
Fourth official
Christopher Graham SCO
Woutgodquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:23 schreef Nober het volgende:
Qarabağ verloor eerder al thuis van Malmö FF met 1-2.
18:45
Qarabağ Futbol Klubu - AFC Ajax
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
https://www.uefa.com/uefa(...)27--qarabag-vs-ajax/
[ link | afbeelding ]
Die maken we gewoon in maatquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:23 schreef Nober het volgende:
Qarabağ verloor eerder al thuis van Malmö FF met 1-2.
18:45
Qarabağ Futbol Klubu - AFC Ajax
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
https://www.uefa.com/uefa(...)27--qarabag-vs-ajax/
[ link | afbeelding ]
Omdat je het lief vraagt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag ik ook in het lijstje @:coco?
Ik ga hem uit de lijst halen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lieverd, hè. Die @:scrummie
Zal wel meevallen nu Sarri, Milinkovic Savic, Luis Alberto, Immobile etcetera allemaal exit zijn en Noslin de kar moet trekken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie niet hoe Twente gelijk of kan winnen tegen Lazio. Het blijft een Italiaanse ploeg, zijn best pittig
mwoa hadden die niet uit bij Kiev met 3-0 gewonnen? Ik zie Twente daar uit bij Kiev niet winnen met dezelfde cijfers als ik heel eerlijk bent, maar goed we zullen het zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zal wel meevallen nu Sarri, Milinkovic Savic, Luis Alberto, Immobile etcetera allemaal exit zijn en Noslin de kar moet trekken.
rustigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:44 schreef Nober het volgende:
Trek die kinderen een clubtenue aan joh hoerenuefa.
Noord Koreaanse trekjes daar opeensquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:50 schreef Coco het volgende:
[..]
In een bepaald subforum zou je nu een note krijgen.
FB / Fok statsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:50 schreef Coco het volgende:
[..]
goed gezien maatjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon op buitenspel gespeeld van het gewiekste Ajax.
A. Wat IJslanders.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie dat Cercle niet eens kan winnen. A. Wat IJslanders.
Daar ga ik me komend weekend weer begeven. Crashhelm mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Doet zeker afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:53 schreef Zipportal het volgende:
UEFA Europa League is vechtvoetbal. Desnoods de modder.
Ik heb hier alleen notes gekregen als ik moderators de maat nam. Dictatoriale trekjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn woordgrapje?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wetenschappelijk overtuigend bewijs.
Je was niet de eerste ooit, maar hij wordt gewaardeerd.quote:
Zitten met bord op schoot.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Kijkje genomen in het Ajax topic.
Twee users actief.
Gewoon.
Misschien moet je je leidinggevende gewoon niet de maat nemen. Krijg je ook geen notes.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen notes gekregen als ik moderators de maat nam. Dictatoriale trekjes.
Dat is gezond.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:57 schreef Durmada het volgende:
[..]
Misschien moet je je leidinggevende gewoon niet de maat nemen. Krijg je ook geen notes.
Nog aan uitlaat van een motor geroken vandaag ?quote:
Je bent hier niet in DTS!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummertje van Marco B? @:Coco
Roodquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet gekliktquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Breaking: DTS dreigt te stoppen op FOK!
Wie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Breaking: DTS dreigt te stoppen op FOK!
Stiekem wel lekkere kitsch onder de Ewbank-paraplu ja. Al vind ik Ik leef niet meer voor jou toch de leukste denk ik.quote:
Ajax is dan ook totaal kut en naar de klote. Het doet me weinig meer de laatste tijd. Schakelde zelfs een kwartier te laat in. Het komt allemaal wel weer goed. Ik hoop dat ze winnen vanavond, en ik hoop op een sporadisch mooie actie of doelpunt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was de eerste keer dat ik iemand van Ajax iets goeds zag doen.
Wat doet die dochter Ewbank tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stiekem wel lekkere kitsch onder de Ewbank-paraplu ja. Al vind ik Ik leef niet meer voor jou toch de leukste denk ik.
Leo Driessen schijnt dan weer vooral fan te zijn van Dromen zijn bedrog.
DTS, onderdeel van ONZ, waar @tong80 vroeger de leider van wasquote:
Ik "Binnen" maar dat komt door BB-1. Verder is het net te serieus en gewoon om het kitch te vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stiekem wel lekkere kitsch onder de Ewbank-paraplu ja. Al vind ik Ik leef niet meer voor jou toch de leukste denk ik.
Leo Driessen schijnt dan weer vooral fan te zijn van Dromen zijn bedrog.
Alleen maar ellende daar, weg ermee!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:05 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS, onderdeel van ONZ, waar @:tong80 vroeger de leider van was
Ik ben nog steeds de leider van ONZ, maar ik houd me verre van DTS.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:05 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS, onderdeel van ONZ, waar @:tong80 vroeger de leider van was
klopt, toen ik nog mod was in ONZ ging het perfect!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen maar ellende daar, weg ermee!
Zo even m'n 6e briljante culinaire recensie in ONZ plaatsen. Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen maar ellende daar, weg ermee!
Die Taylor is een echte naaier jongensquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef Nober het volgende:
Ach Kenneth
Jade annnnnnnaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo even m'n 6e briljante culinaire recensie in ONZ plaatsen. Bedankt voor de reminder.
Dat jaar won je alle negatieve awards op FOK!.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:07 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt, toen ik nog mod was in ONZ ging het perfect!
5 awardsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jaar won je alle negatieve awards op FOK!.
Een soort van stukje levend antiek in het Ajax-gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:07 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt, toen ik nog mod was in ONZ ging het perfect!
De nieuwe RP staat klaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef Nober het volgende:
Ach Kenneth
Jade annnnnnnaaaaaaaaaaaaaaa
Heeft anders aardig wat gras niet kunnen voorkomen aan het veld te zienquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:08 schreef KingRoland het volgende:
boys deze scheids laat er geen gras over groeien
quote:
quote:Like Alert
24-10-2024 @ 19:10:06
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEL/ECL live op donderdagen] #99 Kut Ziggo"
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:10 schreef RAVW het volgende:
Ajax even het Tempo een stukje om hoog en we staan in de tweede helft met 11 tegen 9
Hup Willem II.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook met een man meer is Ajax ruk
Moet hij van jou staan anders?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Vincent Schildkamp zit echt bij iedere wedstrijd heb ik het idee.
Concurrent van Tonzonquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
Azersun, zijn dat zonnepanelen uit Azerbaijan? Of zonnebrandcreme? Of Caprisun concurrentie?
Omdat El Sierd overal uitgekotst wordt tegenwoordig (en andere commentatoren heeft Ziggy niet).quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Vincent Schildkamp zit echt bij iedere wedstrijd heb ik het idee.
Ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
Azersun, zijn dat zonnepanelen uit Azerbaijan? Of zonnebrandcreme? Of Caprisun concurrentie?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Concurrent van Tonzon
@:Barney
Moeten zij wetenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:16 schreef Caland het volgende:
Ondertussen staat het bij Larne - Shamrock Rovers al 0-2
Gisteren gotbetert van Itersonquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Omdat El Sierd overal uitgekotst wordt tegenwoordig (en andere commentatoren heeft Ziggy niet).
Het is niet om aan te zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook met een man meer is Ajax ruk
Als je Ajax zo ziet spelen en zoals ik Girona tegen Feyenoord zag spelen moet je die twee toch kunnen winnen, ook zonder middenveld.quote:
Keertje winnen van Benfica gelijk tof komen doen. Winnen in Bernabeu dan mag het.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:16 schreef Caland het volgende:
Stelling: De Conference Liek hadden ze af moeten schaffenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:16 schreef Caland het volgende:
Mooiste competitie ter wereld manquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelling: De Conference Liek hadden ze af moeten schaffen
Tofikh Dibiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Bergkamp staat met een lekke band ter hoogte van Luhansk.
Maar wat kan ‘ie mooi wijzen he?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef tong80 het volgende:
Je ziet aan die Henderson al 5 seconden voordat ie gaat schieten of voorzetten dat ie uit het stadion gaat. Reet naar achteren blik op oneindig en poeieren. Dan z'n kop omhoog om te kijken waar de bal opgeraapt wordt door de ballenjongen. Dan rent-ie hard terug. Want het is een voorbeeldige prof die nooit verzaakt en een voorbeeld is voor velen. Alleen jammer dat-ie niet kan voetballen. Type Dick Schoenaker, Peter Boeve of Edo Ophof. En dat is momenteel de aanvoerder, en altijd zeker van zijn plaats.
Kluivert rijdt er in een half uurtje naartoe.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Bergkamp staat met een lekke band ter hoogte van Luhansk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef tong80 het volgende:
Je ziet aan die Henderson al 5 seconden voordat ie gaat schieten of voorzetten dat ie uit het stadion gaat. Reet naar achteren blik op oneindig en poeieren. Dan z'n kop omhoog om te kijken waar de bal opgeraapt wordt door de ballenjongen. Dan rent-ie hard terug. Want het is een voorbeeldige prof die nooit verzaakt en een voorbeeld is voor velen. Alleen jammer dat-ie niet kan voetballen. Type Dick Schoenaker, Peter Boeve of Edo Ophof. En dat is momenteel de aanvoerder, en altijd zeker van zijn plaats.
Dat is de eerste Divisie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooiste competitie ter wereld man
Hup Twente. Sinti en Roma KAPOET maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is gespeeld.
Tijd voor Twente en AZ.
Vergeet ook niet wat voor een invloed-ie in de kleedkamer heeft.quote:
Daar heb ik echt zin in. Waar we nu naar kijken gaat nergens over en doet zeer aan m'n ekstersoog.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is gespeeld.
Tijd voor Twente en AZ.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kluivert rijdt er in een half uurtje naartoe.
Nog even lachen om Haggie straks.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hup Twente. Sinti en Roma KAPOET maken.
AZ wordt toch niks.
Wees blij dat-ie hem niet maakte.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waardeloos schot van Weghorst eigenlijk maar kwam goed uit
Dan zou ik net zo blij zijn als nu hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees blij dat-ie hem niet maakte.
Ben je blij danquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zou ik net zo blij zijn als nu hoor
Het is na de galavoorstelling van gisteren wel even schakelen jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt een kutwedstrijd.
Dat krijg je als je met een 4-0-6 opstelling in aanval speeltquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar kun je de klok op gelijk zetten.quote:
Typisch Ajax.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk doen ze dat volgende week beter.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is geen bezetting op middenveld bij Ajax
Genieten
trager als strontquote:
https://www.uefa.com/uefa(...)enham-vs-az-alkmaar/quote:Referee
Manfredas Lukjančukas LTU
Assistant referees
Mangirdas Mirauskas LTU
Vytenis Kazlauskas LTU
Video Assistant Referee
Sören Storks GER
Fedayi San SUI
Fourth official
Mindaugas Jackus LTU
https://www.uefa.com/uefa(...)32--twente-vs-lazio/quote:Referee
Nikola Dabanović MNE
Assistant referees
Vladan Todorović MNE
Srđan Jovanovic MNE
Video Assistant Referee
David Coote ENG
Stuart Attwell ENG
Fourth official
Milo¨ Milanović SRB
Benfica is ook ruk, mocht je je op gisteren baserenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord is dit Ajax toch nog steeds wel ver vooruit.
Niet alleen Benfica, ik heb Ajax en Feyenoord allebei live gezien in Deventer en het verschil was enorm.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Benfica is ook ruk, mocht je je op gisteren baseren
Ik schat Ajax dan wel weer hetzelfde in als Go Ahead.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel een iets ander niveau dat Krabak of Ajaxquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik mis een optiequote:
Ballen springen van de voeten genotquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Simpele passes lukken niet eens.
We zitten echt naar het absolute niks te kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kan mijn aandacht niet vasthouden, zo slecht.
Dit Dickball is vooral vreselijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:14 schreef Wotte het volgende:
Ik denk niet dat je op deze manier gaat winnen van Feyenoord.
Spelen ze hier een andere bal of zo. Zijn de Ajax-diva's deze bal niet gewend.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ballen springen van de voeten genot
Technisch wat beter en je snijdt er zo doorheen
Daar ben ik het dan wel mee eensquote:
Ajax heeft toch geen geld?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:19 schreef Faraday01 het volgende:
Heeft Ajax envelopje achter gelaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |