Nog aan uitlaat van een motor geroken vandaag ?quote:
Je bent hier niet in DTS!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummertje van Marco B? @:Coco
Roodquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummertje van Marco B? @:Coco
Niet gekliktquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Breaking: DTS dreigt te stoppen op FOK!
Wie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Breaking: DTS dreigt te stoppen op FOK!
Stiekem wel lekkere kitsch onder de Ewbank-paraplu ja. Al vind ik Ik leef niet meer voor jou toch de leukste denk ik.quote:
Ajax is dan ook totaal kut en naar de klote. Het doet me weinig meer de laatste tijd. Schakelde zelfs een kwartier te laat in. Het komt allemaal wel weer goed. Ik hoop dat ze winnen vanavond, en ik hoop op een sporadisch mooie actie of doelpunt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was de eerste keer dat ik iemand van Ajax iets goeds zag doen.
Wat doet die dochter Ewbank tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stiekem wel lekkere kitsch onder de Ewbank-paraplu ja. Al vind ik Ik leef niet meer voor jou toch de leukste denk ik.
Leo Driessen schijnt dan weer vooral fan te zijn van Dromen zijn bedrog.
DTS, onderdeel van ONZ, waar @tong80 vroeger de leider van wasquote:
Ik "Binnen" maar dat komt door BB-1. Verder is het net te serieus en gewoon om het kitch te vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stiekem wel lekkere kitsch onder de Ewbank-paraplu ja. Al vind ik Ik leef niet meer voor jou toch de leukste denk ik.
Leo Driessen schijnt dan weer vooral fan te zijn van Dromen zijn bedrog.
Alleen maar ellende daar, weg ermee!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:05 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS, onderdeel van ONZ, waar @:tong80 vroeger de leider van was
Ik ben nog steeds de leider van ONZ, maar ik houd me verre van DTS.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:05 schreef Paul het volgende:
[..]
DTS, onderdeel van ONZ, waar @:tong80 vroeger de leider van was
klopt, toen ik nog mod was in ONZ ging het perfect!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen maar ellende daar, weg ermee!
Zo even m'n 6e briljante culinaire recensie in ONZ plaatsen. Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen maar ellende daar, weg ermee!
Die Taylor is een echte naaier jongensquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef Nober het volgende:
Ach Kenneth
Jade annnnnnnaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo even m'n 6e briljante culinaire recensie in ONZ plaatsen. Bedankt voor de reminder.
Dat jaar won je alle negatieve awards op FOK!.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:07 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt, toen ik nog mod was in ONZ ging het perfect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |