Netjes welquote:
Dan was het net nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max heeft zijn tijd nog altijd.
Wat Perox zei denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max heeft zijn tijd nog altijd.
Idd. Pfoe.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan was het net niet
De rest was snel zijn tijd kwijt
McLaren nog niet. Maar goed dit is Q1.quote:
Dat je een tijd hebt staanquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:13 schreef greysbones het volgende:
Wat is het nut van een bankerlap die er zo vanaf zit
Show!quote:
Er gaan er nog veel sneuvelen.quote:
Bortoleto is wel McLaren juniorquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:02 schreef SiGNe het volgende: [..] Maar Sauber/Audi is niet het nieuwe McLaren.. nog niet in elk geval. OF Audi überhaupt mee gaat doen is ook nog de vraag, kan ook zijn dat het Lamborghini wordt (beleggers zijn bezorgd)
quote:
Sparkey.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:16 schreef Netsplitter het volgende:
Flink wat vonken onder de merc vandaan
Bam.quote:
De tering zeg.quote:
In Q3 is dat wel belangrijkquote:
Tijdens de training ging het best goed..valt me tegenquote:
Hier is mijn sollicitatie.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lawson dik voor Perez in een tragere auto. Oei
Als je er in Q1 uitvliegt heb je zelf gewoon gefaaldquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:18 schreef Perox het volgende:
HAM zat het hele weekend al een beetje te miepen gaat niet goed met hem of tussen hem en het team ofzo.
Tijd dat ie met pensioen gaatquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:19 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als je er in Q1 uitvliegt heb je zelf gewoon gefaald
19dequote:
Die moet dan wel heel zeldzaam zijn geweest.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:17 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat het kwam door een zeldzaam foutje, misschien ....
Holy shit.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Lewis is wel echt iemand die zijn hoofd snel laat hangen en er dan geen kut om geeft.
Wordt nog wat als ze bij Ferrari er een rotzooi van maken. Teringbende van Ferrari met de attitude van Lewis ..... pniet genoeg popcorn in de wereld.
"Lewis, how is the car?"quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Lewis is wel echt iemand die zijn hoofd snel laat hangen en er dan geen kut om geeft.
Wordt nog wat als ze bij Ferrari er een rotzooi van maken. Teringbende van Ferrari met de attitude van Lewis ..... pniet genoeg popcorn in de wereld.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:21 schreef Evenstar het volgende:
Yup, daar is die dan, uiterst zeldzaam, maar ook Hamilton maakt fouten blijkbaar.
Wel slecht van Mercedes natuurlijk dat ze hem in zo'n fout duwen.
Deze doet zeerquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zeg het niet snel maar dit is wel klote voor Hamilton.
In combinatie met Leclerc die ook niet zo maar gaat buigen gaat het echt een leuke show worden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:22 schreef DKUp het volgende:
Hammie in een Ferrari gaat helemaal een topshow worden.
Daar komt hij volgend jaar wel achter.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:21 schreef Rnie het volgende:
[..]![]()
Lewis heeft gewoon te schikken naar Ferrari. Geen enkele coureur is groter dan Ferrari.
Kusje erop?quote:
Na gisteren had ik hem vandaag wel op pole verwacht.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zeg het niet snel maar dit is wel klote voor Hamilton.
Dat ook weer nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Na gisteren had ik hem vandaag wel op pole verwacht.
Nah, Lewis zal volgend jaar wel weer zijn best gaan doen hoor. Aan alles kan je zien dat hij er op dit moment geen kut meer om geeft. Niet netjes, maar ik geloof niet dat hij opeens zo slecht is geworden.quote:
Nee, 1 plek erachterquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:23 schreef greysbones het volgende:
Maar cola weer boven albon
Als ik het goed zag
net nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:23 schreef greysbones het volgende:
Maar cola weer boven albon
Als ik het goed zag
We zijn nog niet klaar .... dus zat er maar een paar dozen er bij er zitten nog wat britten in die nog weg kunnen vallenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
Geef die mannen bij VIAplay een doosje tissues
Zou het ook zo kunnen zijn dat nu ook de focus nu meer bij Russel ligt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah, Lewis zal volgend jaar wel weer zijn best gaan doen hoor. Aan alles kan je zien dat hij er op dit moment geen kut meer om geeft. Niet netjes, maar ik geloof niet dat hij opeens zo slecht is geworden.
Als Norris in Q2 eruit gaat worden ze gek.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
We zijn nog niet klaar .... dus zat er maar een paar dozen er bij er zitten nog wat britten in die nog weg kunnen vallen
Russellquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou het ook zo kunnen zijn dat nu ook de focus nu meer bij Russel ligt?
Wie zit daar volgend jaar naast, Bearman ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Norris en russellquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Norris in Q2 eruit gaat worden ze gek.
Nee, Kimiquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wie zit daar volgend jaar naast, Bearman ?
Ja i knowquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell![]()
En dat is maar de vraag
Die zit naast Oconquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wie zit daar volgend jaar naast, Bearman ?
Geen idee natuurlijk. Lastig inschatten, maar het zou mij niet verbazen als dat een rol zou spelen. Hij heeft natuurlijk wel een behoorlijke ego en dat gaat lastig als je opeens als een 2e coureur wordt behandeld nadat je jaren altijd je zin kreeg, nooit werd tegengesproken, nooit werd gewezen op je fouten en de punten waarop je eigenlijk tekort kwam kon verbloemen met een belachelijk overpowered auto.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lewis wordt niet meer betrokken bij de ontwikkeling van de auto en updates.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En die zou eigenlijk meer bij Ferrari passen.quote:
Ik ook niet, maar gaat wel leuk wordenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En die zou eigenlijk meer bij Ferrari passen.
Hamilton bij Ferrari, ik zie die combinatie niet...
Valt mij wel op dat ie nu steeds als eerste weg isquote:
Toto heeft z'n exuses al aangebodenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:21 schreef Evenstar het volgende:
Yup, daar is die dan, uiterst zeldzaam, maar ook Hamilton maakt fouten blijkbaar.
Wel slecht van Mercedes natuurlijk dat ze hem in zo'n fout duwen.
Max in zijn mojoquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat ie nu steeds als eerste weg is
Wel eerder dan Lewis.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gaat wel leuk worden
Edit: Max en Ferrari zie ik bijv ook niet.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Norris en russell
Dan gaat daar de tv uit
Die mag datquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:28 schreef Peterselieman het volgende:
Norris stond lekker stil in de pits ver achter de rest
Zou mij ook niets verbazen als hij ooit nog eens ergens in zijn carričre voor Ferrari zou gaan rijden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heerlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
Max wel echt op een cm op de lijnen steeds
Ik drink niet.quote:
Beetje van beide denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Heb niet alles gevolgd dit weekend trouwens. Denkt men dat de RB sneller is door updates/aanpassingen of ligt de baan ze gewoon beter?
Of heeft McLaren iets moeten aanpassen aangezien Norris ook niet duidelijk sneller was dan Mercedes/Ferrari.
Updates van McLaren die niet werkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Heb niet alles gevolgd dit weekend trouwens. Denkt men dat de RB sneller is door updates/aanpassingen of ligt de baan ze gewoon beter?
Of heeft McLaren iets moeten aanpassen aangezien Norris ook niet duidelijk sneller was dan Mercedes/Ferrari.
Max gaat zo ook op nieuwe banden danquote:
De baan ligt ze sowieso beterquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
quote:
Die heeft net als Ferrari een setje uitgespaardquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max gaat zo ook op nieuwe banden dan
Naja over 8 jaar nadat Max allerlei andere klasses heeft gereden en Ferrari echt desperate wordt, dan zou ik het zien gebeuren, maar dan dus als rentree voor Max.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Voor Q3.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft net als Ferrari een setje uitgespaard
Onderzoek!!!quote:
klopt. Wel vreemdquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max gaat zo ook op nieuwe banden dan
Even de rijhoogte aangepast na Q1?quote:
Zou Max wel eens een jaartje of 2 in de Nascar/Indy willen zien.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Naja over 8 jaar nadat Max allerlei andere klasses heeft gereden en Ferrari echt desperate wordt, dan zou ik het zien gebeuren, maar dan dus als rentree voor Max.
Ik vind ovaals rijden nou niet iets voor Maxquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zou Max wel eens een jaartje of 2 in de Nascar willen zien.
Of 24H van le Mans
Niet in de NASCARquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zou Max wel eens een jaartje of 2 in de Nascar willen zien.
Of 24H van le Mans
2 jaartjes Mercedes voor 150 miljoen per jaar en je kan je eigen team beginnenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Naja over 8 jaar nadat Max allerlei andere klasses heeft gereden en Ferrari echt desperate wordt, dan zou ik het zien gebeuren, maar dan dus als rentree voor Max.
Is niet alleen ovaals meer hebben nu ook gewoon tracks zo als de Indycar en F1quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind ovaals rijden nou niet iets voor Max
kOmT DoOr dE aUto HoOr!1!11quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
Max laat even zien wie de snelste is
Eens, mooie ronde.quote:
Als ie dat in Q3 ook kan doen.. zou mooi zijn als die in elk geval 1 McLaren achter zich kan houden (een halve ronde waarschijnlijk)quote:
Ja die 60 plekken gridstrafquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:41 schreef Perox het volgende:
Lawson een probleem? Heb ik even gemist denk ik?
quote:
Start toch achteraan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:41 schreef Perox het volgende:
heeft niet geholpenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die 60 plekken gridstraf
Heeft tsu een tow gegeven
Hij start sowieso als laatste; motorwisselquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:41 schreef Perox het volgende:
Moet als laatste starten door een motorwissel dus heeft het niet eens geprobeerd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:41 schreef Perox het volgende:
In zoverre wel dat hij voor Hulkenberg staat. Zonder zou hij erachter staan.quote:
Blijkbaar werkte hij beter dan men dachtquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:45 schreef Netsplitter het volgende:
Mini drs word gemist bij mclaren gezien de plekken waar norris sneller is
Benieuwd hoe de opstelling zal zijn straks.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:45 schreef Netsplitter het volgende:
Misschien moest McLaren wel meer aanpassen, aangezien die achtervleugel op hoge snelheid centimeters meer doorboog dan volgens de regel toegestaan isquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:45 schreef Netsplitter het volgende:
Die moet teambaas worden bij Red Bullquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:44 schreef schommelstoel het volgende:
Klinkt als Chazia Mourali, heb hem voor de verandering eens op Nederlands staan.
Misschien is de vleugel die ze er nu op hebben zwaarderquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moest McLaren wel meer aanpassen, aangezien die achtervleugel op hoge snelheid centimeters meer doorboog dan volgens de regel toegestaan is
Volgens mij was het zijn antwoord op de vraag: Do you have any explanation as to your pace?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij gaat beter in de wintertijd?
Die vleugel werkt toch niet op deze baan, werkte pas bij 300+ KM/u.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moest McLaren wel meer aanpassen, aangezien die achtervleugel op hoge snelheid centimeters meer doorboog dan volgens de regel toegestaan is
Dat zou een bazenactie zijn.quote:
Het ging om zowel de medium als lage downforce achtervleugelquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die vleugel werkt toch niet op deze baan, werkte pas bij 300+ KM/u.
Die gaat er af als hij luistert naar zijn engineer.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:51 schreef greysbones het volgende:
Jeetje
Boardradio Lando
Die heeft een psych nodig op de boardradio
Sowieso goed dat ze 'm niet meer mogen gebruiken in elk geval.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ging om zowel de medium als lage downforce achtervleugel
Een nieuwe zzzzzzzzet banden..quote:
Blimeyquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:54 schreef Perox het volgende:
Ik zie die Russell nog wel teambaas worden later. Als hij groot is.
Crikey.quote:
quote:
GMTAquote:
Ze hebben bij Norris die motor vol open gedraaidquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:56 schreef greysbones het volgende:
Dat gat tussen Nor en PiA
Ook bijzonder
Plof?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben bij Norris die motor vol open gedraaid
Als we dat toch eens zouden kunnen zienquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben bij Norris die motor vol open gedraaid
Hier zat er een tegenover het park.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laat hier in het Stadspark nou net een wokrestaurant zitten
Ze hebben de keuze gemaakt bij McLaren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:56 schreef greysbones het volgende:
Dat gat tussen Nor en PiA
Ook bijzonder
In plaats van het vierkante record?quote:
Zijn er ook niet-irritante muggen dan?quote:
Met dank aan Russellquote:
En zichzelf, uiteraard. Ondanks een flinke glijder zo'n tijdquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:01 schreef PirE het volgende:
Een Brit in een Mercedes die in de banden rijdt zodat een andere Brit met een Mercedes op pole mag starten.
Leg dat maar eens uit Zak Brown.
ZIEDEND!!!!!
Ja, anders had ie minstens achter P9 kunnen komenquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:01 schreef heywoodu het volgende:
Perez hierdoor en totaal niet op basis van zijn matige snelheid tiende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |