Als Norris in Q2 eruit gaat worden ze gek.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
We zijn nog niet klaar .... dus zat er maar een paar dozen er bij er zitten nog wat britten in die nog weg kunnen vallen
Russellquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou het ook zo kunnen zijn dat nu ook de focus nu meer bij Russel ligt?
Ik gun hem een zitje volgend jaarquote:
Wie zit daar volgend jaar naast, Bearman ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Norris en russellquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Norris in Q2 eruit gaat worden ze gek.
Nee, Kimiquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wie zit daar volgend jaar naast, Bearman ?
Ja i knowquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell![]()
En dat is maar de vraag
Die zit naast Oconquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wie zit daar volgend jaar naast, Bearman ?
Geen idee natuurlijk. Lastig inschatten, maar het zou mij niet verbazen als dat een rol zou spelen. Hij heeft natuurlijk wel een behoorlijke ego en dat gaat lastig als je opeens als een 2e coureur wordt behandeld nadat je jaren altijd je zin kreeg, nooit werd tegengesproken, nooit werd gewezen op je fouten en de punten waarop je eigenlijk tekort kwam kon verbloemen met een belachelijk overpowered auto.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lewis wordt niet meer betrokken bij de ontwikkeling van de auto en updates.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En die zou eigenlijk meer bij Ferrari passen.quote:
Ik ook niet, maar gaat wel leuk wordenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En die zou eigenlijk meer bij Ferrari passen.
Hamilton bij Ferrari, ik zie die combinatie niet...
Valt mij wel op dat ie nu steeds als eerste weg isquote:
Toto heeft z'n exuses al aangebodenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:21 schreef Evenstar het volgende:
Yup, daar is die dan, uiterst zeldzaam, maar ook Hamilton maakt fouten blijkbaar.
Wel slecht van Mercedes natuurlijk dat ze hem in zo'n fout duwen.
Max in zijn mojoquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat ie nu steeds als eerste weg is
Wel eerder dan Lewis.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gaat wel leuk worden
Edit: Max en Ferrari zie ik bijv ook niet.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Norris en russell
Dan gaat daar de tv uit
Die mag datquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:28 schreef Peterselieman het volgende:
Norris stond lekker stil in de pits ver achter de rest
Zou mij ook niets verbazen als hij ooit nog eens ergens in zijn carrière voor Ferrari zou gaan rijden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gaat wel leuk worden
Edit: Max en Ferrari zie ik bijv ook niet.
Heerlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:
Max wel echt op een cm op de lijnen steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |