Ik drink niet.quote:
Beetje van beide denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Heb niet alles gevolgd dit weekend trouwens. Denkt men dat de RB sneller is door updates/aanpassingen of ligt de baan ze gewoon beter?
Of heeft McLaren iets moeten aanpassen aangezien Norris ook niet duidelijk sneller was dan Mercedes/Ferrari.
Updates van McLaren die niet werkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Heb niet alles gevolgd dit weekend trouwens. Denkt men dat de RB sneller is door updates/aanpassingen of ligt de baan ze gewoon beter?
Of heeft McLaren iets moeten aanpassen aangezien Norris ook niet duidelijk sneller was dan Mercedes/Ferrari.
Max gaat zo ook op nieuwe banden danquote:
De baan ligt ze sowieso beterquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:31 schreef Evenstar het volgende:
quote:
Die heeft net als Ferrari een setje uitgespaardquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max gaat zo ook op nieuwe banden dan
Naja over 8 jaar nadat Max allerlei andere klasses heeft gereden en Ferrari echt desperate wordt, dan zou ik het zien gebeuren, maar dan dus als rentree voor Max.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gaat wel leuk worden
Edit: Max en Ferrari zie ik bijv ook niet.
Voor Q3.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft net als Ferrari een setje uitgespaard
Onderzoek!!!quote:
Morgen na de racequote:
klopt. Wel vreemdquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max gaat zo ook op nieuwe banden dan
Even de rijhoogte aangepast na Q1?quote:
Zou Max wel eens een jaartje of 2 in de Nascar/Indy willen zien.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Naja over 8 jaar nadat Max allerlei andere klasses heeft gereden en Ferrari echt desperate wordt, dan zou ik het zien gebeuren, maar dan dus als rentree voor Max.
Ik vind ovaals rijden nou niet iets voor Maxquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zou Max wel eens een jaartje of 2 in de Nascar willen zien.
Of 24H van le Mans
Niet in de NASCARquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zou Max wel eens een jaartje of 2 in de Nascar willen zien.
Of 24H van le Mans
2 jaartjes Mercedes voor 150 miljoen per jaar en je kan je eigen team beginnenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Naja over 8 jaar nadat Max allerlei andere klasses heeft gereden en Ferrari echt desperate wordt, dan zou ik het zien gebeuren, maar dan dus als rentree voor Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |