Jakquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Een nono Jack Crawford F2 driver, hij gaat hem niet worden maar Amerikanskaja dus in beeld.
Eens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Geef toe, Pina Colado is wel de verrassing van het seizoen. Ik hoop op Q3 voor hem.
[..]
Ouwe man gespot.
quote:
Goed zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf ook hier, ik ga in bed kijken
Yak?quote:
Ja maar ik heb die gezien en het is niet veel. Er zit überhaupt niet veel bij in de lagere klasses, misschien Mallony of een Bortoletto.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gaat wel voor Aston Martin de rookie test rijden in Abu Dhabi.
Hij heet Jak.quote:
quote:
Yuck.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heet Jak.
En Zak heet Zak
Hooiquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heet Jak.
En Zak heet Zak
Je zou heb bijna denken.quote:
Bortoleto is de nieuwe Piastri. Maakt kans op het zitje bij Sauber.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:58 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die gezien en het is niet veel. Er zit überhaupt niet veel bij in de lagere klasses, misschien Mallony of een Bortoletto.
Oude mensen hebben juist minder slaap nodig eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zou heb bijna denken.
Maar juist die oude man zit nog te kijken
k denk niet dat het ligt aan zijn focusquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Norris nu gefocust zijn?
Vanaf de 85 ofzo jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:01 schreef Perox het volgende:
[..]
Oude mensen hebben juist minder slaap nodig eigenlijk.
Was het echt een chokus of gewoon banden opgerookt? Hij was niet ontevreden zelf.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:01 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
k denk niet dat het ligt aan zijn focus
Wel aan zijn choke (us)
Maar Sauber/Audi is niet het nieuwe McLaren.. nog niet in elk geval.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bortoleto is de nieuwe Piastri. Maakt kans op het zitje bij Sauber.
Ik heb wel het idee dat hij ‘under pressure’ niet doet wat hij moet doenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:02 schreef Perox het volgende:
[..]
Was het echt een chokus of gewoon banden opgerookt? Hij was niet ontevreden zelf.
Dat denk ik wel.quote:
Dat is ook mijn twijfelquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:09 schreef Perox het volgende:
Vaak lijkt het zo maar dan is het voorwiel opeens de redder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |