Hij start sowieso als laatste; motorwisselquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:41 schreef Perox het volgende:
Lawson een probleem? Heb ik even gemist denk ik?
Moet als laatste starten door een motorwissel dus heeft het niet eens geprobeerd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:41 schreef Perox het volgende:
Lawson een probleem? Heb ik even gemist denk ik?
In zoverre wel dat hij voor Hulkenberg staat. Zonder zou hij erachter staan.quote:
Blijkbaar werkte hij beter dan men dachtquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:45 schreef Netsplitter het volgende:
Mini drs word gemist bij mclaren gezien de plekken waar norris sneller is
Benieuwd hoe de opstelling zal zijn straks.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:45 schreef Netsplitter het volgende:
Misschien moest McLaren wel meer aanpassen, aangezien die achtervleugel op hoge snelheid centimeters meer doorboog dan volgens de regel toegestaan isquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:45 schreef Netsplitter het volgende:
Die moet teambaas worden bij Red Bullquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:44 schreef schommelstoel het volgende:
Klinkt als Chazia Mourali, heb hem voor de verandering eens op Nederlands staan.
Misschien is de vleugel die ze er nu op hebben zwaarderquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moest McLaren wel meer aanpassen, aangezien die achtervleugel op hoge snelheid centimeters meer doorboog dan volgens de regel toegestaan is
Volgens mij was het zijn antwoord op de vraag: Do you have any explanation as to your pace?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij gaat beter in de wintertijd?
Die vleugel werkt toch niet op deze baan, werkte pas bij 300+ KM/u.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moest McLaren wel meer aanpassen, aangezien die achtervleugel op hoge snelheid centimeters meer doorboog dan volgens de regel toegestaan is
Dat zou een bazenactie zijn.quote:
Het ging om zowel de medium als lage downforce achtervleugelquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die vleugel werkt toch niet op deze baan, werkte pas bij 300+ KM/u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |