Holy shit.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Lewis is wel echt iemand die zijn hoofd snel laat hangen en er dan geen kut om geeft.
Wordt nog wat als ze bij Ferrari er een rotzooi van maken. Teringbende van Ferrari met de attitude van Lewis ..... pniet genoeg popcorn in de wereld.
"Lewis, how is the car?"quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Lewis is wel echt iemand die zijn hoofd snel laat hangen en er dan geen kut om geeft.
Wordt nog wat als ze bij Ferrari er een rotzooi van maken. Teringbende van Ferrari met de attitude van Lewis ..... pniet genoeg popcorn in de wereld.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:21 schreef Evenstar het volgende:
Yup, daar is die dan, uiterst zeldzaam, maar ook Hamilton maakt fouten blijkbaar.
Wel slecht van Mercedes natuurlijk dat ze hem in zo'n fout duwen.
Deze doet zeerquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zeg het niet snel maar dit is wel klote voor Hamilton.
In combinatie met Leclerc die ook niet zo maar gaat buigen gaat het echt een leuke show worden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:22 schreef DKUp het volgende:
Hammie in een Ferrari gaat helemaal een topshow worden.
Daar komt hij volgend jaar wel achter.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:21 schreef Rnie het volgende:
[..]![]()
Lewis heeft gewoon te schikken naar Ferrari. Geen enkele coureur is groter dan Ferrari.
Kusje erop?quote:
Na gisteren had ik hem vandaag wel op pole verwacht.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zeg het niet snel maar dit is wel klote voor Hamilton.
Dat ook weer nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Na gisteren had ik hem vandaag wel op pole verwacht.
Nah, Lewis zal volgend jaar wel weer zijn best gaan doen hoor. Aan alles kan je zien dat hij er op dit moment geen kut meer om geeft. Niet netjes, maar ik geloof niet dat hij opeens zo slecht is geworden.quote:
Nee, 1 plek erachterquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:23 schreef greysbones het volgende:
Maar cola weer boven albon
Als ik het goed zag
net nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:23 schreef greysbones het volgende:
Maar cola weer boven albon
Als ik het goed zag
We zijn nog niet klaar .... dus zat er maar een paar dozen er bij er zitten nog wat britten in die nog weg kunnen vallenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
Geef die mannen bij VIAplay een doosje tissues
Zou het ook zo kunnen zijn dat nu ook de focus nu meer bij Russel ligt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah, Lewis zal volgend jaar wel weer zijn best gaan doen hoor. Aan alles kan je zien dat hij er op dit moment geen kut meer om geeft. Niet netjes, maar ik geloof niet dat hij opeens zo slecht is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |