Sicher!quote:
wastie gevangen?quote:
Niet de eerste keer dat die schijnheilige Brit een sneaky trucendoos opentrekt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef SiGNe het volgende:
Norris kan ook nog een tijdstraf krijgen volgens mij, blokkeerde Leclerc wel heel erg hard
Brake check!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef SiGNe het volgende:
Norris kan ook nog een tijdstraf krijgen volgens mij, blokkeerde Leclerc wel heel erg hard
Hopelijk een klacht naar Nor toe dan moeten ze er wat mee doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc kwam wel heel goed weg zeg!
Ik genoot ervan.quote:
Had er ook een moeten krijgen voor het van de baan duwen van Russell. Leclerc idem.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef SiGNe het volgende:
Ja, dit was een vermakelijke sprint.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
Ja kunt vinden wat je wilt van sprints, maar deze was wel geweldig
Die ging lekker de gevechten aan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
Erg blij met Sainz die een knappe sprintrace gereden heeft
dan issie niet ontsnaptquote:
ALO movequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat die schijnheilige Brit een sneaky trucendoos opentrekt.
Morgen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk had Leclerc er achterop moeten klappen. Gewoon om een punt te maken.
Britney Spears?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kut regie! Laat dan zien of hij BS een hand geeft:(
De Engelstalige media heeft het al weggepoetst. Was de schuld van Leclerc, die had die move kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef SiGNe het volgende:
Bocht 1 bedoel je?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Had er ook een moeten krijgen voor het van de baan duwen van Russell. Leclerc idem.
UIteraard, de Engelsen zullen nooit de schuld bij zichzelf leggenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:40 schreef PirE het volgende:
[..]
De Engelstalige media heeft het al weggepoetst. Was de schuld van Leclerc, die had die move kunnen verwachten![]()
.
zo laat al? ik moet mijn moeder nog uit bad halenquote:
quote:
Hij schold niet, dus...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bin Sulayem stond te klappen voor Max.
Edit: Bij de inhaalactie van Russell op Norris.quote:
Britjes be Britjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:40 schreef PirE het volgende:
[..]
De Engelstalige media heeft het al weggepoetst. Was de schuld van Leclerc, die had die move kunnen verwachten![]()
.
could have would have should have iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:40 schreef PirE het volgende:
[..]
.
Zeldzame foutjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando prima gereden. Sainz ook. Max ook.
Het kon slechter gezien zijn startpositie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:41 schreef Tijn het volgende:
Lando vindt het een goede race en is blij met het resultaat
Zak Brown komt zo met een statement over iets bij Red Bull om de aandacht af te leiden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
UIteraard, de Engelsen zullen nooit de schuld bij zichzelf leggen
Generic mid table Bundesliga striker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:41 schreef Rnie het volgende:
Max zijn langere haar staat hem veel beter dan dat korte koppie.
Dat scheelde echt niks.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo laat al? ik moet mijn moeder nog uit bad halen
Denk het ook niet.quote:
Dat geldt alleen voor Lewisquote:
Lando was daar een beetje aan het panieken, wilde z'nplek snel terugpakken en dan let ie niet meer op wat er achter 'm gebeurtquote:
Max Kleindienstquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Generic mid table Bundesliga striker.
En die was under brakingquote:
rambol ofzo?quote:
Die fout maakte het verschil niet. Banden waren helemaal weg.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:45 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe kan het dat je 11 uit 16 sprints wint?
Ik vind de sprints niks dus wil er snel van af zijn
Ik dacht even dat ze Stig zeidenquote:
helaas je neef was er niet bijquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze Stig zeiden
Dat is toevallig! Hij is ook wel eens jonger geweest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:45 schreef Zorro het volgende:
Die Sting heeft er ook wel eens jonger uitgezien
De beweging van Charles liet het er wat heftiger uitzien, het enige wat Lando deed was effectief insturen.quote:
Oh, dat zal het zijn dan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Hij is ook wel eens jonger geweest.
Je bent iets op het spoor hier.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Every breath he takes makes him olderquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zijn vader zal wel fan zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De beweging van Charles liet het er wat heftiger uitzien, het enige wat Lando deed was effectief insturen.
Ik denk een NFA.
Even een badje pakken en dan weer lekker kijkenquote:
Maar dat was lang geleden hoor..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Misschien de politie maar bellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je bent iets op het spoor hier.
Fijn dat je er zo tevreden mee bentquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Perfect, nog even een paar uurtjes gamen en dan weer F1
Sprint-weekends
Bij jou racen ze om 9:00 in de ochtend al?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:50 schreef SiGNe het volgende:
Wel apart, straks om 0:00 de Quali en dan 9 uur later de race.
Norris zal wel "wraak" willen en z'n verloren sprintrace wilen goedmaken maar daarbij heb je natuurlijk de kans dat frustraties ook wat meer mee gaan spelen.
Meer F1 is meer beter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo tevreden mee bent
Oh, dat vind ik wel een wat gunstigere tijd eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij jou racen ze om 9:00 in de ochtend al?
Als Leclerc erop knalt krijg je een penalty, maar omdat hij het ontwijkt zullen ze wel niks doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:51 schreef Perox het volgende:
Lando inderdaad under investigation, maar lijkt me niets van komen.
Eens.quote:
woops.. 21:00 inderdaad.. om 9 uur is niet 9 uur laterquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij jou racen ze om 9:00 in de ochtend al?
ze maken mij de Thé niet Lauquote:
Nou dan ben je ruim op tijd. Zet maar een heeeele grote bak met nootjes neer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:50 schreef SiGNe het volgende:
Wel apart, straks om 0:00 de Quali en dan 9 uur later de race.
Norris zal wel "wraak" willen en z'n verloren sprintrace wilen goedmaken maar daarbij heb je natuurlijk de kans dat frustraties ook wat meer mee gaan spelen.
Doe Maar Normaal.quote:
Ja ook wel, dit kan nog maar één kant op gaan en dan vallen er doden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met dit. U2?
Dat krijg je er van met al die Simple Minds hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met dit. U2?
Ach hou je Beck.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat krijg je er van met al die Simple Minds hier
Ruthquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:59 schreef Netsplitter het volgende:
Wie is dat blondje die erbij is komen staan?
Iemand met te weinig schermtijd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:59 schreef Netsplitter het volgende:
Wie is dat blondje die erbij is komen staan?
Ah.quote:
ik vind het lijf niet kloppen in verhouding bij haar kledingkeuzequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah.
Zolang je haar kop niet ziet is er niks aan de hand...
Ik vond haar altijd klinken als een verstokte roker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah.
Zolang je haar kop niet ziet is er niks aan de hand...
Dat snapt De jeugd van tegenwoordig nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zet geen zoden aan de Dijk
Dat is bij Horner wel een gevaarlijke gedachtequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:59 schreef Donderkonijn het volgende:
Die sneaky glimlach van Horner spreekt boekdelen. Je ziet hem gewoon" wie cheat er hier nou?" denken.
Snotverquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is bij Horner wel een gevaarlijke gedachte
Het Is ook Schitterend dat ze voor de fans sprintraces hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat snapt De jeugd van tegenwoordig niet
Feitelijk deed hij hier een Alonsootje dus ...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris moet wel naar de stewards:
https://racingnews365.nl/(...)gevaarlijk-rijgedrag
Hij is Brits, je kunt dus al voorspellen wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:10 schreef Perox het volgende:
[..]
Feitelijk deed hij hier een Alonsootje dus ...
Waarvan ik het trouwens achterlijk vind dat dat bestraft zou moeten worden maar goed je moet wel met 1 maat meten natuurlijk.
Hij krijgt een kopje thee?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij is Brits, je kunt dus al voorspellen wat er gaat gebeuren.
En moet een rondje met Richard Hammond meerijdenquote:
Goed.quote:
Zo'n moment waarop je keihard moet lachen maar het in moet houden omdat je weet dat er camera's op je gericht staanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:59 schreef Donderkonijn het volgende:
Die sneaky glimlach van Horner spreekt boekdelen. Je ziet hem gewoon" wie cheat er hier nou?" denken.
Poesquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris moet wel naar de stewards:
https://racingnews365.nl/(...)gevaarlijk-rijgedrag
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij is Brits, je kunt dus al voorspellen wat er gaat gebeuren.
Was te verwachten wel.quote:
Ferrari zal vast nog in beroep gaan.. al heeft dat zelden zin.quote:
Die straf voor Alonso voor iets soortgelijks eerder dit jaar was ook onzin. Het is gewoon op het randje racen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:43 schreef Evenstar het volgende:
In principe ben ik het eens dat er geen straf is, alleen is het gewoon niet consequent....
Leclerc ging voor een gat dat niet kwamquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ferrari zal vast nog in beroep gaan.. al heeft dat zelden zin.
Als Leclerc niet uitgeweken had dan was ie er bovenop geknald.. had ik opzich ook niet heel erg gevonden voor het kampioenschap.
De film die ik vorige week heb gekeken is niet afgelopen voor middernachtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:45 schreef Rnie het volgende:
We hebben nog genoeg tijd om een film te kijken @:Nattekat
Er zijn genoeg films die 90 minuten durenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De film die ik vorige week heb gekeken is niet afgelopen voor middernacht
Ik wil mezelf niet beperken als ik een film kies.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn genoeg films die 90 minuten duren
Waarom zou je die nu weer kijken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De film die ik vorige week heb gekeken is niet afgelopen voor middernacht
Niks mis met een natuurdocumentairequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil mezelf niet beperken als ik een film kies.
Nou ja zegquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier straks bij de kwalificatie. Ik duik mijn bed in. Ik kijk morgen wel terug. Dan toch genoeg tijd daarvoor.
Matigquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier straks bij de kwalificatie. Ik duik mijn bed in. Ik kijk morgen wel terug. Dan toch genoeg tijd daarvoor.
Het was een moderne klassieker voordat heel het avondrace concept werd uitgemolken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Singapore werd een maandje terug door de NOS betiteld als een "moderne klassieker", kunnen we het erover eens dat als één circuit dat predicaat verdiend dat het wel COTA moet zijn?
CotA is zeker goated.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Singapore werd een maandje terug door de NOS betiteld als een "moderne klassieker", kunnen we het erover eens dat als één circuit dat predicaat verdiend dat het wel COTA moet zijn?
Ja, hij had ze flink opgestookt in het begin toen hij Max probeerde bij te houden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat zelfs Leclerc de aanval kon openen. Was Norris door z'n banden heen ofzo?
Geen gevaar dus morgenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, hij had ze flink opgestookt in het begin toen hij Max probeerde bij te houden.
Je had niet gelezen dat Norris zich voor de verdedigende actie tegen Leclerc moest melden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat zelfs Leclerc de aanval kon openen. Was Norris door z'n banden heen ofzo?
Begint wel op te vallen ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Ah, McLaren mag hun drs vleugels niet meer gebruiken. Nu weet ik waarom Zak zo druk is met die BiB
Er is geen parc ferme meer tussen sprint race en kwalificatie, dus teams mogen de setup aanpassen.quote:
Ja, zo ben ik erachter gekomenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je had niet gelezen dat Norris zich voor de verdedigende actie tegen Leclerc moest melden?
En ja, hij was door z'n banden
Op zich zou je het ook terug kunnen kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik erachter gekomen
Weet nog steeds niet hoe ie in godsnaam überhaupt tweede is geweest. Ik heb heel even gecheckt wat er gaande was en dat was wel even vaag. En toen hoorde ik dat Sainz er voorbij was. Miste heel veel context
Gaat niet lukken binnen 50 minuten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op zich zou je het ook terug kunnen kijken
Hoe lang denk je dat die sprint race duurde?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat niet lukken binnen 50 minuten.
Ben al ruim een half uur thuis, maar details.
51 minutenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat die sprint race duurde?
Als je voorbeschouwingen, opwarmronde, uitreiking en nabeschouwing skipt, ongeveer 35 minuten.quote:
Johhhhhquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Ah, McLaren mag hun drs vleugels niet meer gebruiken. Nu weet ik waarom Zak zo druk is met die BiB
Als je ook de voorbeschouwing wil zien + de podiumceremonie, lukt dat inderdaad nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat niet lukken binnen 50 minuten.
Ben al ruim een half uur thuis, maar details.
Maar ik moet ook nog de voorbeschouwing voor de kwalificatie kijken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je voorbeschouwingen, opwarmronde, uitreiking en nabeschouwing skipt, ongeveer 35 minuten.
Tijd zat dus.
Waarom zou dat moeten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik moet ook nog de voorbeschouwing voor de kwalificatie kijken.
Als je die boven de sprintrace verkiest, gaat het niet helemaal goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik moet ook nog de voorbeschouwing voor de kwalificatie kijken.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:18 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alonso pissig op Lawson.
1. Sprintquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je die boven de sprintrace verkiest, gaat het niet helemaal goed
Maar je hebt de tijd om er van alles over te lezen en te analyseren, hebt ook de tijd om het terug te kijken tot de (voorbeschouwing van de) kwalificatie begint, maar doet het niet.. Die snap ik dan nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Sprint
2. Ik kon oprecht niet kijken
Je hebt wat gemist. Was een mooie racequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Sprint
2. Ik kon oprecht niet kijken
Ook zo’n mooie baan daarvoor. Vind dat heerlijk, van die duels die meerdere bochten achter elkaar uitgevochten wordenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist. Was een mooie race
Ik vind het ook wel een van de mooiere circuits om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:31 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ook zo’n mooie baan daarvoor. Vind dat heerlijk, van die duels die meerdere bochten achter elkaar uitgevochten worden
Die was sinds Baku al verboden, wellicht gaat het nu om de voorvleugel die aangepast is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:43 schreef Perox het volgende:
Jongons dat hele McLaren rearwing verhaal hoor ik niets van terug op F1TV zijn daar bronnen van dat die flexwing dus niet meer mag? En waarom wordt daar dan niet over gesproken?!![]()
Of is het alu hoedje?
Deels zal dat zitten in het hypen van een kampioenschapstrijd. Zolang die nog super spannend is, blijven er kijkers komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:43 schreef Perox het volgende:
Jongons dat hele McLaren rearwing verhaal hoor ik niets van terug op F1TV zijn daar bronnen van dat die flexwing dus niet meer mag? En waarom wordt daar dan niet over gesproken?!![]()
Of is het alu hoedje?
Ze hebben alle achtervleugels moeten aanpassen, en niet alleen hun Baku/Monza/Las Vegas vleugelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:45 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die was sinds Baku al verboden, wellicht gaat het nu om de voorvleugel die aangepast is.
Ik kijk altijd via de browser, heb gewoon een PC aan m'n TV hangen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik kan via m'n browser kijken. Daar gaat m'n excuus om gisteravond niet te kijken.
Ik gebruikte altijd een laptop, maar ik had geen zin om de kabel aan te sluiten nuquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kijk altijd via de browser, heb gewoon een PC aan m'n TV hangen.
TV-tuner heb ik al een tijdje niet meer. Ik zag Linda de Mol in Full HD en heb gelijk m'n abonnement opgezegd.
Werkt eigenlijk best goed, deze oplossingquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk nu via de browser van de tv zelf.
Klinkt niet heel enthousiastquote:
De achtervleugel met dubbele DRS mag niet meer. En McLaren heeft zelf gezegd aanpassingen door te voeren, die blijkbaar al voor Singapore zijn gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:43 schreef Perox het volgende:
Of is het alu hoedje?
https://racingnews365.nl/(...)treden-achtervleugelquote:"We hebben aanpassingen aan de achtervleugel doorgevoerd zoals voorgesteld in de gesprekken met de FIA", stelt Stella tegenover Sky Sports.
Jaloers, none of the above en alleen lauw bier maarja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oude kaas, rollade, Zeeuws spek en pittige Marne mosterd.
Ben er klaar voor.
Alleen geen bier in huis, dus dat wordt een glaasje fris.
Stig modequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt niet heel enthousiast
Colapinata!quote:
Hier blijven!quote:
Gaat wel voor Aston Martin de rookie test rijden in Abu Dhabi.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Een nono JakJack Crawford F2 driver, hij gaat hem niet worden maar Amerikanskaja dus in beeld.
Skattiequote:
Geef toe, Pina Colado is wel de verrassing van het seizoen. Ik hoop op Q3 voor hem.quote:
Ouwe man gespot.quote:
Jakquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Een nono Jack Crawford F2 driver, hij gaat hem niet worden maar Amerikanskaja dus in beeld.
Eens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Geef toe, Pina Colado is wel de verrassing van het seizoen. Ik hoop op Q3 voor hem.
[..]
Ouwe man gespot.
quote:
Goed zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf ook hier, ik ga in bed kijken
Yak?quote:
Ja maar ik heb die gezien en het is niet veel. Er zit überhaupt niet veel bij in de lagere klasses, misschien Mallony of een Bortoletto.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gaat wel voor Aston Martin de rookie test rijden in Abu Dhabi.
Hij heet Jak.quote:
quote:
Yuck.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heet Jak.
En Zak heet Zak
Hooiquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heet Jak.
En Zak heet Zak
Je zou heb bijna denken.quote:
Bortoleto is de nieuwe Piastri. Maakt kans op het zitje bij Sauber.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:58 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die gezien en het is niet veel. Er zit überhaupt niet veel bij in de lagere klasses, misschien Mallony of een Bortoletto.
Oude mensen hebben juist minder slaap nodig eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zou heb bijna denken.
Maar juist die oude man zit nog te kijken
k denk niet dat het ligt aan zijn focusquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Norris nu gefocust zijn?
Vanaf de 85 ofzo jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:01 schreef Perox het volgende:
[..]
Oude mensen hebben juist minder slaap nodig eigenlijk.
Was het echt een chokus of gewoon banden opgerookt? Hij was niet ontevreden zelf.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:01 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
k denk niet dat het ligt aan zijn focus
Wel aan zijn choke (us)
Maar Sauber/Audi is niet het nieuwe McLaren.. nog niet in elk geval.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bortoleto is de nieuwe Piastri. Maakt kans op het zitje bij Sauber.
Ik heb wel het idee dat hij ‘under pressure’ niet doet wat hij moet doenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:02 schreef Perox het volgende:
[..]
Was het echt een chokus of gewoon banden opgerookt? Hij was niet ontevreden zelf.
Dat denk ik wel.quote:
Dat is ook mijn twijfelquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:09 schreef Perox het volgende:
Vaak lijkt het zo maar dan is het voorwiel opeens de redder.
Laatste bocht ook dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |