SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stuur je vd week even een mailtje. Tnxquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:27 schreef murp het volgende:
[..]
Nee, die keuze kan ik wel maken hoor, alleen niet nu![]()
Ik dacht even dat het ging over het NWS forum dat ontploftequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
In ieder geval een gistvat gebruiken waar de tijdens het gisten geproduceerde CO2 ook uit kan ontsnappen, anders gaat het ontploffen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Je kunt alles kopen. Bestel jij ook iedere avond je eten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon kopen he, bierIk vind het leuk om te doen. Klopt.quote:![]()
op een PM/DM/Mailquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stuur je vd week even een mailtje. Tnx
Hebben we elkaar op insta eig?![]()
![]()
wel mn biertjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt alles kopen. Bestel jij ook iedere avond je eten?![]()
![]()
Ik ga morgen (als ik zin heb, anders volgend weekend pas) voor het eerst med wilde gagel brouwen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik doe niks met insta. Ooit aangemaakt voor SHO zodat ik matige accounts kon volgenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:29 schreef murp het volgende:
[..]
op een PM/DM/Mail
Hebben we elkaar op insta eig?![]()
![]()
Insta is vooral reclame tegenwoordig, sponsored posts.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat gecombineerd met de reclame die je al op je phone hebt...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Insta is vooral reclame tegenwoordig, sponsored posts.![]()
![]()
Op fb zie ik ook alleen nog maar reclames.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
ik gebruik het ook aleen maar om mijn tijd te doden als ik die heb en om mijn pagina te promoten ( die ik al tijden niet heb geupdated)quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ik was wat geïrriteerd vanmiddag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat gecombineerd met de reclame die je al op je phone hebt...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
https://fok.nl/879063quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:33 schreef murp het volgende:
iemand even een genre om te luisteren? Ik weet het effe nietWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vocal Trancequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:33 schreef murp het volgende:
iemand even een genre om te luisteren? Ik weet het effe niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Babymetal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:33 schreef murp het volgende:
iemand even een genre om te luisteren? Ik weet het effe niet
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
dit was mijn TT!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
hopsekideetjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je geen fb meer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:32 schreef murp het volgende:
[..]
ik gebruik het ook aleen maar om mijn tijd te doden als ik die heb en om mijn pagina te promoten ( die ik al tijden niet heb geupdated)![]()
totaal niet geklikt manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dan krijg je ook nog eens een debiel telefoontje!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik was wat geïrriteerd vanmiddag.![]()
![]()
![]()
jawel, maar die is gelinkt aan mn insta, dus eigenlijk is dat gewoon dubbel insta of dubbel FBquote:![]()
Je kan me toevoegen. Dmquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:36 schreef murp het volgende:
[..]
jawel, maar die is gelinkt aan mn insta, dus eigenlijk is dat gewoon dubbel insta of dubbel FB![]()
Is dit K-Pop?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Wooho. Ik heb zojuist een boeking gedaan en betaald met een creditcard. Ben ik nu volwassen?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Neequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef DJMO het volgende:
Wooho. Ik heb zojuist een boeking gedaan en betaald met een creditcard. Ben ik nu volwassen?![]()
Blij voor je grote blij!quote:![]()
![]()
dan zal een groot deel van Nederland wel blij zijn.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja ik heb mijn schokken voor vandaag wel weer gehad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan krijg je ook nog eens een debiel telefoontje!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wanneer dan wel?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik las sokkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn schokken voor vandaag wel weer gehad.
In elk geval verstandigquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef DJMO het volgende:
Wooho. Ik heb zojuist een boeking gedaan en betaald met een creditcard. Ben ik nu volwassen?![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Proestquote:
Is het zo erg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik las sokkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn schokken voor vandaag wel weer gehad.![]()
![]()
Spuit 11!quote:![]()
Jij ook al....quote:
Terwijl ik niks met sokken doe
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niets?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij ook al....
Terwijl ik niks met sokken doe
Heb jij altijd blote voeten?
dan zou ik ze niet kopenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij ook al....
Terwijl ik niks met sokken doeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Teveel erover gehad hier de laatste dagenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij ook al....
Terwijl ik niks met sokken doe![]()
![]()
Ik kreeg een paar discussies mee ja. Er zal wel meer over gepraat zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Teveel erover gehad hier de laatste dagenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je foto's gezien?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar discussies mee ja. Er zal wel meer over gepraat zijn.![]()
![]()
Alleen in bed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets?
Heb jij altijd blote voeten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neenee! die hoef ik ook niet te zien.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Krijg het niet meer weg uit mijn geheugen. Te ranzigquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neenee! die hoef ik ook niet te zien.![]()
![]()
What has been seen cannot be unseen, that's true.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Permanently imprinted into your brain.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dan is het alweer kwart voor negen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo! Proost! Wijntje ingeschonken en proost op mijn moeder. Op dit tijdstip exact 8 jaar geleden overleden![]()
![]()
Proost!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo! Proost! Wijntje ingeschonken en proost op mijn moeder. Op dit tijdstip exact 8 jaar geleden overleden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo! Proost! Wijntje ingeschonken en proost op mijn moeder. Op dit tijdstip exact 8 jaar geleden overleden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
proostOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voor het eerst dat ik het er niet echt moeilijk mee heb op deze dag dus dat is positief
Wijn weggeflikkerd, smaakte niet
Thee en lekker mijn bedje in zo.![]()
Beter!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor het eerst dat ik het er niet echt moeilijk mee heb op deze dag dus dat is positief
Wijn weggeflikkerd, smaakte niet
Thee en lekker mijn bedje in zo.
Mijn vader is al jaren dood, af en toe krijg ik nog wel wat een treurig gevoel daar over, maar het wordt wel steeds minder zwaar er mee om te gaan.
Mijn moeder zal niet heel erg lang meer leven, als zij ook weg valt.....tja, ik zit nogal in een sociaal isolement....![]()
Ja, die felheid van zulke mensen... Zo fanatiek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje bang van dat grietje, zo boos
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mijn vader en mijn moeder zijn nog allebei in levenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ohhh dat lijkt me ontzettend zwaar danquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Mijn vader is al jaren dood, af en toe krijg ik nog wel wat een treurig gevoel daar over, maar het wordt wel steeds minder zwaar er mee om te gaan.
Mijn moeder zal niet heel erg lang meer leven, als zij ook weg valt.....tja, ik zit nogal in een sociaal isolement....![]()
![]()
dankzij hun heb ik een fijne jeugd gehadOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja er zijn wel meer bekende van dit soort woke mallerds.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje bang van dat grietje, zo boos
Aids Skrillex was ook wel een bekende!
En deze:
En Trigglypuff en Smugglypuff natuurlijk!![]()
![]()
Geniet ervan zolang het kanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:53 schreef sp3c het volgende:
mijn vader en mijn moeder zijn nog allebei in leven![]()
![]()
Heb je dankzij hen een fijne jeugd gehad?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:53 schreef sp3c het volgende:
mijn vader en mijn moeder zijn nog allebei in leven![]()
Dat soort dingen gaat altijd langs mij heenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zijn wel meer bekende van dit soort woke mallerds.
Aids Skrillex was ook wel een bekende!
En deze:
[ afbeelding ]
En Trigglypuff en Smugglypuff natuurlijk!![]()
![]()
Oh dit is al weer van een flinke tijd geleden!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat soort dingen gaat altijd langs mij heen![]()
![]()
toch wou ik dat ik net iets vaker, iets vaker simpelweg gelukkig wasquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je dankzij hen een fijne jeugd gehad?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ohmyquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dit is al weer van een flinke tijd geleden!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Neem anders een vers kopje thee en laat je buurman je huis vandaag nog oververven!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
toch wou ik dat ik net iets vaker, iets vaker simpelweg gelukkig was![]()
![]()
die heeft het behoorlijk naar dr zinnetjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dit is al weer van een flinke tijd geleden!
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb een biertjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neem anders een vers kopje thee en laat je buurman je huis vandaag nog oververven!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
met korting nogOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dinsdag was gewoon goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik nog twee maar die tweede weet ik nog nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
met kortingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ow 2 kan nog prima. 3 is een beetje de limit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik nog twee maar die tweede weet ik nog niet![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow 2 kan nog prima. 3 is een beetje de limit.![]()
het was een lange weekquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow 2 kan nog prima. 3 is een beetje de limit.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar gaat ze er op in?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]Dat is wel een HEEL erg oneervol voorstel!!!
![]()
![]()
goud?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja maar er zijn grenzen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Een miljoen is wel erg verleidelijk he?![]()
Ja die forel en vaseline; dat kan net de limit zijn idd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar er zijn grenzen natuurlijk![]()
alles heb ik nodig, allesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gouden juwelen die u niet meer nodig hebt?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die forel en vaseline; dat kan net de limit zijn idd.![]()
![]()
wat nouquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: