SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb wel beetje hoofdpijn van de zware bieren van afgelopen nachtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oew beter, welke heb je allemaal gehad?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel beetje hoofdpijn van de zware bieren van afgelopen nacht![]()
![]()
Cascade groene trui en dr raptor beide van Uiltje en een quad van moersleutel. En ik was nog rustig begonnen met een Kaapse Karelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter, welke heb je allemaal gehad?
Uw ADH vitamine Worst
Ken ik geen van allen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Cascade groene trui en dr raptor beide van Uiltje en een quad van moersleutel. En ik was nog rustig begonnen met een Kaapse Karel
Die cascade klinkt wel goed; veel hop?![]()
Jupquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken ik geen van allen!
Die cascade klinkt wel goed; veel hop?Uw ADH vitamine Worst
Zo ff appelcake gemaakt staat nu in de airfryer. Ik denk dat die weer te hoog wordt. We gaan het zien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sowieso een chateau Schroefdop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat chateau de migraine?![]()
![]()
Tof!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff appelcake gemaakt staat nu in de airfryer. Ik denk dat die weer te hoog wordt. We gaan het zien. [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff appelcake gemaakt staat nu in de airfryer. Ik denk dat die weer te hoog wordt. We gaan het zien. [ link | afbeelding ]
Even in de gaten houden anders tempratuur lager zetten en dan langer erinMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik had ook eentje met een bolkje melk, maar die heb ik weggegooid omdat die nog slechter was dan die wijn.quote:![]()
![]()
Zonde welquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had ook eentje met een bolkje melk, maar die heb ik weggegooid omdat die nog slechter was dan die wijn.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik weet het. Maar ik kan hem niet opendoen dan zakt hij in en er zit geen kijk venster in de airfryerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit
Even in de gaten houden anders tempratuur lager zetten en dan langer erinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had hem net gevondenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, ik heb hem toch nog!
[ afbeelding ]
Oh ik kijk altijd tussen door als ik iets bak ( niet heel vaak )quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik kan hem niet opendoen dan zakt hij in en er zit geen kijk venster in de airfryerMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had hem net gevonden
[ afbeelding ]Hoe dan?
![]()
Gat in de marktquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik kan hem niet opendoen dan zakt hij in en er zit geen kijk venster in de airfryerUw ADH vitamine Worst
* ellendeling meldt zichIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
[quote]Op zaterdag 19 oktober 2024 18:22 schreef DJMO het volgende:
[me=ellendeling] meldt zich
[/quote]
[me=ToT] groet de ellendige DJMO![/me]
Kloot verquote!![]()
![]()
Nja je bent maar één keer jarig hequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel beetje hoofdpijn van de zware bieren van afgelopen nacht![]()
![]()
Wel leuk dat ze meeviertquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel![]()
@:ieniminimuis zal ook wel koppijn hebben
Uw ADH vitamine Worst
Je bent gewoon een informatie verzamelende tech giantquote:
Uw ADH vitamine Worst
Uhu, iemand moet die taak toch op zich nemenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent gewoon een informatie verzamelen de tech giantMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En na het eten gaat er wat anders pruttelen
Maar dan nummer 2.![]()
![]()
Hey ellendelingquote:
Dan wordt hij iig niet te hoogquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik kan hem niet opendoen dan zakt hij in en er zit geen kijk venster in de airfryer
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
@MizzezAmy 's pompoensoep!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor soep is het? Ik vraag het voor Lovely![]()
Zodat ik de schuld krijg als hij vies is
En als ie lekker is, dan ligt het aan de kokquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Zodat ik de schuld krijg als hij vies is![]()
![]()
Dan ligt het aan de soepquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Zodat ik de schuld krijg als hij vies is
Jah!quote:
Of aan de gebruikte wijn
Dat sowieso natuurlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En als ie lekker is, dan ligt het aan de kok
Misschien wel allebei!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet er wijn door?
Of zit Potato aan de wijn?
Maar in het recept moest de wijn in de soep, niet in de kok
Wat voor speciale ingrediënten zit er in vergeleken met andere pompoensoep?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:Mizzezamy 's pompoensoep!Uw ADH vitamine Worst
Oh, ik dacht allebeiquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien wel allebei!
Maar in het recept moest de wijn in de soep, niet in de kok![]()
Maar misschien kan de kok beter koken met wijn opquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien wel allebei!
Maar in het recept moest de wijn in de soep, niet in de kok
Dan vindt hij het zelf iig vast wel lekker. Als hij zo dronken is dat hij niets meer proeftquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar misschien kan de kok beter koken met wijn op
En dan maakt ie het de volgende keer weer en dan zonder wijn en dan is de soep toch minder lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan vindt hij het zelf iig vast wel lekker. Als hij zo dronken is dat hij niets meer proeft
Volgens mij heeft elke pompoensoep wel zn eigen ingrediënten? Deze heeft wijn en parmezaanse kaas.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor speciale ingrediënten zit er in vergeleken met andere pompoensoep?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik vind pompoensoep bijna altijd wel lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan maakt ie het de volgende keer weer en dan zonder wijn en dan is de soep toch minder lekker
`heb je je lolbroek aanquote:
Sorry, ik zal hem uit doen, even een wasje draaien.quote:
Lekker pyjamabroek aan, hoef toch niet meer weg
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, ik zal hem uit doen, even een wasje draaien.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Totaal niet aanwezigquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de kater van @:ieniminimuis ?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel![]()
@:ieniminimuis zal ook wel koppijn hebbenquote:Trotste mama van Ambar
Nooit gemaakt, ik heb geen staafmixer dus ik maak geen dingen die ik moet purerenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft elke pompoensoep wel zn eigen ingrediënten? Deze heeft wijn en parmezaanse kaas.Uw ADH vitamine Worst
Wel een trilstok? Ik vraag dit voor @MizzezAmyquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nooit gemaakt, ik heb geen staafmixer dus ik maak geen dingen die ik moet pureren![]()
Nee wel eentje die op en neer beweegtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel een trilstok? Ik vraag dit voor @:mizzezamyUw ADH vitamine Worst
Een staafmixer is zo gekocht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nooit gemaakt, ik heb geen staafmixer dus ik maak geen dingen die ik moet purerenCause there is always a wrong to your right 🎶
Klopt maar ben helemaal niet van plan om pureer dingen te makenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Maar dan kan je wel patsen met je staafmixerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt maar ben helemaal niet van plan om pureer dingen te maken![]()
![]()
Wie wordt daar niet blij vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over trilstokken, en @:lovely is er gelijk bij..
Toeval bestaat niet
Maar nee wat puur toeval uhuMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik pats met regelmaat met mijn staafmixerTrotste mama van Ambar
Je bent nog jong natuurlijk, maar over een paar jaartjes kan jij gepureerd voedsel vast ook waarderenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt maar ben helemaal niet van plan om pureer dingen te maken
Goed, straks ff mee spelenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoe is met jouw staafmixer?![]()
![]()
Wel tellen he!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Waar is @aeque ik maak me ongerust, hij was hier elk uur vanaf 2 uur vannacht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Noem tetten en er is liefde
Ben vandaag in een Italiaanse supermarkt geweest waar ik even niet ben geweest en weet niet waarom. Verse lasagne voor 4,50 en dat wordt vers in de winkel gemaakt door Italianen en klandizie is ook grotendeels Italiaans.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, ik zal hem uit doen, even een wasje draaien.
Oh dat klinkt wel goed! Zo'n winkel hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ben vandaag in een Italiaanse supermarkt geweest waar ik even niet ben geweest en weet niet waarom. Verse lasagne voor 4,50 en dat wordt vers in de winkel gemaakt door Italianen en klandizie is ook grotendeels Italiaans.Cause there is always a wrong to your right 🎶
In Roffa?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ben vandaag in een Italiaanse supermarkt geweest waar ik even niet ben geweest en weet niet waarom. Verse lasagne voor 4,50 en dat wordt vers in de winkel gemaakt door Italianen en klandizie is ook grotendeels Italiaans.![]()
quote:Little Italy, gelukkig woon ik niet om de hoek
Uw ADH vitamine Worst
Dat is goedkoop want je bent dat bedrag al kwijt voor kant en klare lasagne uit de supermarktquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ben vandaag in een Italiaanse supermarkt geweest waar ik even niet ben geweest en weet niet waarom. Verse lasagne voor 4,50 en dat wordt vers in de winkel gemaakt door Italianen en klandizie is ook grotendeels Italiaans.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Keertje checkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Little Italy, gelukkig woon ik niet om de hoek
![]()
![]()
Ik kijk niet veel meer,maar vanavond en morgen wel ff weerquote:![]()
Wat tofquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ben vandaag in een Italiaanse supermarkt geweest waar ik even niet ben geweest en weet niet waarom. Verse lasagne voor 4,50 en dat wordt vers in de winkel gemaakt door Italianen en klandizie is ook grotendeels Italiaans.♡♡♡♡![]()
hopelijk wordt het een leuke racequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel meer,maar vanavond en morgen wel ff weer![]()
![]()
![]()
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter niet zaterdag want was flinke rij![]()
![]()
Hopen dat Max weer eens gaat winnenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
hopelijk wordt het een leuke raceMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat Max weer eens gaat winnen![]()
![]()
Ach zolang het maar geen Amerikaanse is met een gat er in...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Vreemde vorm voor een cake. Nu maar hopen dat hij smaakt.
[ link | afbeelding ]![]()
Hier cake ik ook wel even van opquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Vreemde vorm voor een cake. Nu maar hopen dat hij smaakt.
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Jij cake wel vaker op hè. 😮💨quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel zin om iemand een "roomtaart" te gevenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach zolang het maar geen Amerikaanse is met een gat er in...Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel zin om iemand een "roomtaart" te geven![]()
![]()
Ik krijg morgen taart
Vertelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb een oordeel over @:MizzezAmy 's soep![]()
Dat denk ik nietquote:
Pfiew, ik durf mn gezicht hier nog te vertonenquote:
Naar mij?quote:![]()
Ik was even koffie drinken met Wilma.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:04 schreef Paul het volgende:
Waar is @:aeque ik maak me ongerust, hij was hier elk uur vanaf 2 uur vannachtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
JE BLIJFT VAN DR AFquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was even koffie drinken met Wilma.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was even koffie drinken met Wilma.
Uw ADH vitamine Worst
Is toch uit, je hebt er niks meer over te zeggenquote:
Uw ADH vitamine Worst
hou op HOU OPquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch uit, je hebt er niks meer over te zeggenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wait what, is het uit? Heb ik dat helemaal gemist! Hoe komt het?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch uit, je hebt er niks meer over te zeggenCause there is always a wrong to your right 🎶
En ff uitwassen nu Aukja klaar met d'r is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]en het plaksetje meenemen
![]()
De act was uitgewerktquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wait what, is het uit? Heb ik dat helemaal gemist! Hoe komt het?![]()
Die opblaaspop was hem zo onderhand meer dan zat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wait what, is het uit? Heb ik dat helemaal gemist! Hoe komt het?![]()
Kookwasjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En ff uitwassen nu Aukja klaar met d'r is.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die opblaaspop was hem zo onderhand meer dan zat.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww scheelt weer!
Nog geinige dingen gedaan vandaag?
♡♡♡♡![]()
Nee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach zolang het maar geen Amerikaanse is met een gat er in...maar hij smaakte heerlijk. Met een dot slagroon. Ouderwets zelf gekloote niet uit zo apuitbus
Beter!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee.maar hij smaakte heerlijk. Met een dot slagroon. Ouderwets zelf gekloote niet uit zo apuitbus
![]()
![]()
Ow vervelendquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel ok
Eet vanalles maar is allemaal niet zo lekker![]()
![]()
Oh ja, nulletjes!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb @:M_0_0_N na vanmorgen niet meer gezien...De mention lukte hier ff niet.
![]()
![]()
Daarom waarschuwde ik je alquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah nee straks heb ik weer hoofdpijn![]()
![]()
Hij was niet te hoog voor de airfryert?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee.maar hij smaakte heerlijk. Met een dot slagroon. Ouderwets zelf gekloote niet uit zo apuitbus
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo vroeg al? Gister was het veel later toch?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
De quali is vannachtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Gister was het veel later toch?![]()
![]()
Sprintracequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Gister was het veel later toch?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Goed planquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan die saison dan dev's juicy pear gaan noemenIk ben net klaar met brouwen en gist en eerste paar peren zitten in de gistingsfles. Over een paar dagen doe ik er nog wat peren bij.
Het wordt dan wel D&T's juicy pear beer, want ik heb het samen met iemand anders gemaakt![]()
![]()
Voor mij niet voor hun welquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt het uit? Je slaap dan toch.
De coureurs slapen en hun trainers gooien dobbelstenen. De trainer met de meeste punten wint. Een stuk veiliger en ook beter voor het milieuquote:![]()
En geen reet aanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
De coureurs slapen en hun trainers gooien dobbelstenen. De trainer met de meeste punten wint. Een stuk veiliger en ook beter voor het milieu![]()
![]()
Tja schaf dan meteen alle voertuigen maar afquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
De coureurs slapen en hun trainers gooien dobbelstenen. De trainer met de meeste punten wint. Een stuk veiliger en ook beter voor het milieu
gewoon ijshockey kijken met zijn allen
niveau is compleet kut maar een ticket is een tientjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee Lovely slaapt danquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar we slapen dan, dus niemand kijkt![]()
![]()
Of gewoon op de computer racenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja schaf dan meteen alle voertuigen maar af
Nog een jaar of twee en die spelen zijn zo goed, dat niemand meer het verschil ziet tussen echt en spel![]()
gwoon wakker makenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het niveau is alleen kut als je het zelf beter kanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:13 schreef sp3c het volgende:
niveau is compleet kut maar een ticket is een tientje![]()
![]()
ik bel altijd mijn moeder als ik ochtenddienst heb, meteen #mad natuurlijk maar ik counter dat met 'JIJ ZEGT DAT IK JE NOOIT BEL JA!!!'Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en dan snel ophangenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat doe ik ook regelmatig!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koopje welquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:13 schreef sp3c het volgende:
niveau is compleet kut maar een ticket is een tientje
prima instellingquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Het niveau is alleen kut als je het zelf beter kan
ik geef het een likeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klinkt spannendquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed planIk ben net klaar met brouwen en gist en eerste paar peren zitten in de gistingsfles. Over een paar dagen doe ik er nog wat peren bij.
Het wordt dan wel D&T's juicy pear beer, want ik heb het samen met iemand anders gemaakt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig!die is al met pensioen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bolk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
dat doe ik iedere dag gewoon ene voet voor de andere is al levensgevaarlijk hierquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gaat niet altijd goed!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar als we je dan direct een heerlijk ontbijtje voorzetten? Met lekkere thee?quote:
Ik durf het risico wel aan iig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Of je kan niet goed lopenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doe ik iedere dag gewoon ene voet voor de andere is al levensgevaarlijk hier
In de ochtend wel, maar niet in de nachtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als we je dan direct een heerlijk ontbijtje voorzetten? Met lekkere thee?
Ik durf het risico wel aan iig.
Ik heb wel vaker woeste vrouwen voor me gehad. Ik denk dat ik het wel aandurfquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de ochtend wel, maar niet in de nacht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, kijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:19 schreef Lovely het volgende:
En een lekker ontbijtje sla ik nooit afAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Het was een soort uitdaging, of ik een bier met peer kon brouwen. Vandaag gedaan dus en over een maand of zo kan ik het resultaat proevenquote:![]()
Je kan het ook gewoon kopen he, bierquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was een soort uitdaging, of ik een bier met peer kon brouwen. Vandaag gedaan dus en over een maand of zo kan ik het resultaat proeven![]()
![]()
ik kan het wel, meestal gaat het goedquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zelf brouwen is leuker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon kopen he, bierI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
bier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Woon je in de buurt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was een soort uitdaging, of ik een bier met peer kon brouwen. Vandaag gedaan dus en over een maand of zo kan ik het resultaat proeven![]()
![]()
murp
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
murpquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon kopen he, bier![]()
![]()
Daar heb ik helemaal geen geduld voorquote:
En zo in een wekpot, ziet er smerig uit
Mijn partner maakt heeft wel eens in het verleden water kevir ( ofzoiets) gemaakt. Zag er ook smerig uit![]()
![]()
Wekpot? WTFquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:22 schreef murp het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen geduld voor
En zo in een wekpot, ziet er smerig uit
Mijn partner maakt heeft wel eens in het verleden water kevir ( ofzoiets) gemaakt. Zag er ook smerig uit
GOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mag jij NWS moddenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en BNW
lol, doe dan, blufOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja maar, waarom zou je die bij brouwen willen gebruiken?quote:I'm surrounded by morons!
Ook booswoeste vrouwenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker woeste vrouwen voor me gehad. Ik denk dat ik het wel aandurf
Ik let ook denk ik niet op. Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar, waarom zou je die bij brouwen willen gebruiken?![]()
![]()
quote:![]()
Kan ik trouwens mijn ban laten overzetten naar dit account en dan die van mijn SeaOfLove-account opheffen![]()
![]()
Is dat lastig, NWS modden? Ik denk dat er soms stevige discussies zijn daar.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig maar, op je bek gaan is pijnlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan het wel, meestal gaat het goed
doe hetquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik vond BNW al moeilijk zat. Aan NWS zou ik me echt niet willen branden!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat lastig, NWS modden? Ik denk dat er soms stevige discussies zijn daar.![]()
![]()
In ieder geval een gistvat gebruiken waar de tijdens het gisten geproduceerde CO2 ook uit kan ontsnappen, anders gaat het ontploffenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:24 schreef murp het volgende:
[..]
Ik let ook denk ik niet op. Hoe doe je dat dan?
weet ik veelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Kan ik trouwens mijn ban laten overzetten naar dit account en dan die van mijn SeaOfLove-account opheffen![]()
Ja. Maar ik ben een watje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat lastig, NWS modden? Ik denk dat er soms stevige discussies zijn daar.![]()
lastig niet, het is vrij zwart wit ... meeste mag en op een gegeven moment gaan mensen elkaar uitscheldenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat lastig, NWS modden? Ik denk dat er soms stevige discussies zijn daar.
dat mag niet
het is bij tijden vooral heel vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
oh serieus?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
In ieder geval een gistvat gebruiken waar de tijdens het gisten geproduceerde CO2 ook uit kan ontsnappen, anders gaat het ontploffen![]()
![]()
Nee, die keuze kan ik wel maken hoor, alleen niet nuquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent FA. Anders een A vragen?![]()
![]()
kun je dat ontploffen ook plannen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
In ieder geval een gistvat gebruiken waar de tijdens het gisten geproduceerde CO2 ook uit kan ontsnappen, anders gaat het ontploffen
ik vraag dit voor een vriendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: