SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb wel beetje hoofdpijn van de zware bieren van afgelopen nachtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oew beter, welke heb je allemaal gehad?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel beetje hoofdpijn van de zware bieren van afgelopen nacht![]()
![]()
Cascade groene trui en dr raptor beide van Uiltje en een quad van moersleutel. En ik was nog rustig begonnen met een Kaapse Karelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter, welke heb je allemaal gehad?
Uw ADH vitamine Worst
Ken ik geen van allen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Cascade groene trui en dr raptor beide van Uiltje en een quad van moersleutel. En ik was nog rustig begonnen met een Kaapse Karel
Die cascade klinkt wel goed; veel hop?![]()
Jupquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken ik geen van allen!
Die cascade klinkt wel goed; veel hop?Uw ADH vitamine Worst
Zo ff appelcake gemaakt staat nu in de airfryer. Ik denk dat die weer te hoog wordt. We gaan het zien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sowieso een chateau Schroefdop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat chateau de migraine?![]()
![]()
Tof!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff appelcake gemaakt staat nu in de airfryer. Ik denk dat die weer te hoog wordt. We gaan het zien. [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff appelcake gemaakt staat nu in de airfryer. Ik denk dat die weer te hoog wordt. We gaan het zien. [ link | afbeelding ]
Even in de gaten houden anders tempratuur lager zetten en dan langer erinMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik had ook eentje met een bolkje melk, maar die heb ik weggegooid omdat die nog slechter was dan die wijn.quote:![]()
![]()
Zonde welquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had ook eentje met een bolkje melk, maar die heb ik weggegooid omdat die nog slechter was dan die wijn.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik weet het. Maar ik kan hem niet opendoen dan zakt hij in en er zit geen kijk venster in de airfryerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit
Even in de gaten houden anders tempratuur lager zetten en dan langer erinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had hem net gevondenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, ik heb hem toch nog!
[ afbeelding ]
Oh ik kijk altijd tussen door als ik iets bak ( niet heel vaak )quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik kan hem niet opendoen dan zakt hij in en er zit geen kijk venster in de airfryerMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had hem net gevonden
[ afbeelding ]Hoe dan?
![]()
Gat in de marktquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik kan hem niet opendoen dan zakt hij in en er zit geen kijk venster in de airfryerUw ADH vitamine Worst
* ellendeling meldt zichIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
[quote]Op zaterdag 19 oktober 2024 18:22 schreef DJMO het volgende:
[me=ellendeling] meldt zich
[/quote]
[me=ToT] groet de ellendige DJMO![/me]
Kloot verquote!![]()
![]()
Nja je bent maar één keer jarig hequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel beetje hoofdpijn van de zware bieren van afgelopen nacht![]()
![]()
Wel leuk dat ze meeviertquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel![]()
@:ieniminimuis zal ook wel koppijn hebben
Uw ADH vitamine Worst
Je bent gewoon een informatie verzamelende tech giantquote:
Uw ADH vitamine Worst
Uhu, iemand moet die taak toch op zich nemenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent gewoon een informatie verzamelen de tech giantMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En na het eten gaat er wat anders pruttelen
Maar dan nummer 2.![]()
![]()
Hey ellendelingquote:
Dan wordt hij iig niet te hoogquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik kan hem niet opendoen dan zakt hij in en er zit geen kijk venster in de airfryer
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
@MizzezAmy 's pompoensoep!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor soep is het? Ik vraag het voor Lovely![]()
Zodat ik de schuld krijg als hij vies is
En als ie lekker is, dan ligt het aan de kokquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Zodat ik de schuld krijg als hij vies is![]()
![]()
Dan ligt het aan de soepquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Zodat ik de schuld krijg als hij vies is
Jah!quote:
Of aan de gebruikte wijn
Dat sowieso natuurlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En als ie lekker is, dan ligt het aan de kok
Misschien wel allebei!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet er wijn door?
Of zit Potato aan de wijn?
Maar in het recept moest de wijn in de soep, niet in de kok
Wat voor speciale ingrediënten zit er in vergeleken met andere pompoensoep?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:Mizzezamy 's pompoensoep!Uw ADH vitamine Worst
Oh, ik dacht allebeiquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien wel allebei!
Maar in het recept moest de wijn in de soep, niet in de kok![]()
Maar misschien kan de kok beter koken met wijn opquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien wel allebei!
Maar in het recept moest de wijn in de soep, niet in de kok
Dan vindt hij het zelf iig vast wel lekker. Als hij zo dronken is dat hij niets meer proeftquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar misschien kan de kok beter koken met wijn op
En dan maakt ie het de volgende keer weer en dan zonder wijn en dan is de soep toch minder lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan vindt hij het zelf iig vast wel lekker. Als hij zo dronken is dat hij niets meer proeft
Volgens mij heeft elke pompoensoep wel zn eigen ingrediënten? Deze heeft wijn en parmezaanse kaas.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor speciale ingrediënten zit er in vergeleken met andere pompoensoep?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik vind pompoensoep bijna altijd wel lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan maakt ie het de volgende keer weer en dan zonder wijn en dan is de soep toch minder lekker
`heb je je lolbroek aanquote:
Sorry, ik zal hem uit doen, even een wasje draaien.quote:
Lekker pyjamabroek aan, hoef toch niet meer weg
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, ik zal hem uit doen, even een wasje draaien.
Lekker pyjamabroek aan, hoef toch niet meer weg
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Totaal niet aanwezigquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de kater van @:ieniminimuis ?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel![]()
@:ieniminimuis zal ook wel koppijn hebbenquote:Trotste mama van Ambar
Nooit gemaakt, ik heb geen staafmixer dus ik maak geen dingen die ik moet purerenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft elke pompoensoep wel zn eigen ingrediënten? Deze heeft wijn en parmezaanse kaas.Uw ADH vitamine Worst
Wel een trilstok? Ik vraag dit voor @MizzezAmyquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nooit gemaakt, ik heb geen staafmixer dus ik maak geen dingen die ik moet pureren![]()
Nee wel eentje die op en neer beweegtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel een trilstok? Ik vraag dit voor @:mizzezamyUw ADH vitamine Worst
Een staafmixer is zo gekocht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nooit gemaakt, ik heb geen staafmixer dus ik maak geen dingen die ik moet purerenCause there is always a wrong to your right 🎶
Klopt maar ben helemaal niet van plan om pureer dingen te makenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Maar dan kan je wel patsen met je staafmixerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt maar ben helemaal niet van plan om pureer dingen te maken![]()
![]()
Wie wordt daar niet blij vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat over trilstokken, en @:lovely is er gelijk bij..
Toeval bestaat niet
Maar nee wat puur toeval uhuMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik pats met regelmaat met mijn staafmixerTrotste mama van Ambar
Je bent nog jong natuurlijk, maar over een paar jaartjes kan jij gepureerd voedsel vast ook waarderenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt maar ben helemaal niet van plan om pureer dingen te maken
Goed, straks ff mee spelenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoe is met jouw staafmixer?![]()
![]()
Wel tellen he!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: