abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:53:37 #201
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215438467
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In 2 weken tijd honderden meldingen van agressie en geweld vind ik schokkend veel. Ik ging eerder uit van 10 - 20x
Die agressie in de filialen zal de supermarktinvesteerder verder natuurlijk worst wezen. Het gaat om de winstmarge en verder niks.

Dat wordt dus nog even flink doorjatten daar bij de scanpoortjes.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215438525
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:50 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Verbaast me niets, de supermarkten willen besparen op personeelskosten en als gevolg zetten ze scholieren en studenten in de vuurlinie. Alleen in dit topic al zie je mensen die toegeven medewerkers te beledigen of ze een pets op de vingers geven.
We gaan er langzaam naartoe dat medewerkers niks meer mogen doen wanneer iemand besluit te jatten, net als in de VS. Dan lopen ze zonder tegengehouden te worden zo de winkel uit met volle tassen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215438561
Zoiets heb ik ook nog nooit gezien of iets wat er in de buurt komt. Eerder het tegenovergestelde, dat mensen heel aardig doen tegen het supermarktpersoneel. Maar hier woont ook niet allemaal van dat gajes zoals in de Randstad. Wat een hel om daar te moeten wonen.
pi_215438679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Zoiets heb ik ook nog nooit gezien of iets wat er in de buurt komt. Eerder het tegenovergestelde, dat mensen heel aardig doen tegen het supermarktpersoneel. Maar hier woont ook niet allemaal van dat gajes zoals in de Randstad. Wat een hel om daar te moeten wonen.
Hebben ze al supermarkten bij jullie dan?
pi_215438733
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 november 2024 16:14 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Hebben ze al supermarkten bij jullie dan?
Alleen bloodymary met haar paard :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215439354
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het gaat helemaal fout blijkbaar :o
Welja, beveiligers erbij. Eerst laat je het werk gevaariljk maken, helemaal nergens voor nodig behalve voor een minieme verhoging van toch al riant aandeelhoudersrendement, en dan moet dat niet bij de oorzaak maar bij het symptoom worden aangepakt. Die vakbond is ook flink de weg kwijt.

Beveiligers voor je dagelijkse boodschappen, doe even normaal. Er stond laatst zelfs een beveiliger bij de coffeeshop, om dan ook nog legale wiet te moeten kopen, het moet niet gekker worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier woont ook niet zoveel gajes maar als je een situatie van politie-agentje vs verdachte creeert dan wordt het moeilijk aardig te blijven. Voor mij wel althans, ik was altijd de populairste klant bij het supermarktpersoneel, nou inmiddels niet meer hoor. Boodschappen doen is in korte tijd een vervelende tijdsbesteding geworden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:06:27 #207
38496 Perrin
pi_215439592
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Welja, beveiligers erbij. Eerst laat je het werk gevaariljk maken, helemaal nergens voor nodig behalve voor een minieme verhoging van toch al riant aandeelhoudersrendement, en dan moet dat niet bij de oorzaak maar bij het symptoom worden aangepakt. Die vakbond is ook flink de weg kwijt.

Beveiligers voor je dagelijkse boodschappen, doe even normaal. Er stond laatst zelfs een beveiliger bij de coffeeshop, om dan ook nog legale wiet te moeten kopen, het moet niet gekker worden.
[..]
Hier woont ook niet zoveel gajes maar als je een situatie van politie-agentje vs verdachte creeert dan wordt het moeilijk aardig te blijven. Voor mij wel althans, ik was altijd de populairste klant bij het supermarktpersoneel, nou inmiddels niet meer hoor. Boodschappen doen is in korte tijd een vervelende tijdsbesteding geworden.
Leve de vooruitgang.
pi_215439857
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Leve de vooruitgang.
Nieuw is altijd beter.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215439866
Tja, beveiligers, omdat mensen niet normaal kunnen doen.

En die waren al in bepaalde supermarkten voordat er zelfscan kassas waren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:46:52 #210
38496 Perrin
pi_215439916
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:42 schreef Wantie het volgende:
Tja, beveiligers, omdat mensen niet normaal kunnen doen.

En die waren al in bepaalde supermarkten voordat er zelfscan kassas waren.
Nu op steeds meer plekken. *O*
pi_215439932
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nu op steeds meer plekken. *O*
Blij dat ik in een normale buurt woon :7
  vrijdag 1 november 2024 @ 20:56:23 #212
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_215441991
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik wordt er ook niet vrolijker van als ik als een crimineel ga worden behandeld omdat ik misschien het blikje tomatenpuree ben vergeten te scannen op een volle kar boodschappen. Tot nu toe maak ik minder scanfouten dan de dames achter de kassa.

Als er een beveiliger bij komt te staan dan lokt dat bij mij zeker weten een bepaalde mate van recalcitrantie uit. Normaal gesproken loop ik weg uit een situatie als er beveiliging moet komen, ze zoeken het dan maar uit met hun boodschappen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 1 november 2024 @ 23:06:34 #213
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215443218
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 20:56 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik wordt er ook niet vrolijker van als ik als een crimineel ga worden behandeld omdat ik misschien het blikje tomatenpuree ben vergeten te scannen op een volle kar boodschappen. Tot nu toe maak ik minder scanfouten dan de dames achter de kassa.

Als er een beveiliger bij komt te staan dan lokt dat bij mij zeker weten een bepaalde mate van recalcitrantie uit. Normaal gesproken loop ik weg uit een situatie als er beveiliging moet komen, ze zoeken het dan maar uit met hun boodschappen.
Ik kom dagelijks bij een zelfscan, ben nog nooit wat vergeten te scannen. Verschil moet er zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Spellchecker vrijdag 1 november 2024 @ 23:10:52 #214
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215443268
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 20:56 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik ben een keer een fles cola vergeten te scannen.
Die heb ik gewoon betaald en klaar.
pi_215443430
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 23:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik kom dagelijks bij een zelfscan, ben nog nooit wat vergeten te scannen. Verschil moet er zijn.
Een keer met de kerstboodschappen een blok kaas vergeten.

Daar werd geen drama van gemaakt.

Wel viel het mij op dat ik daarna vaker een steekproef kreeg :+
pi_215443524
Ik heb gisteren bij de Lidl weer hun zelfscan geprobeerd.

Mijn rugzak was te zwaar.
Er zat bier tussen mijn aankopen.
De medewerkster scande mijn tijgerbroodjes en bananen, waardoor ik ze niet meer in mijn rugzak kon stoppen.
Je moet blijkbaar een tijdje wachten voordat je door het poortje naar buiten mag.

Ik had dus vier keer hulp nodig. Ik was ook de enige die gebruik maakte van een zelfscan, terwijl er meerdere gewone kassa's open waren (eerst 2, later 3).

Kortom, het lijkt diefstal tegen te gaan, maar het is in de praktijk zo onhandig, dat niemand er gebruik van maakt. Weggegooid geld.
pi_215443542
Ik pakte 2 potjes rode kool (dacht ik) bleek de bietjes ernaast te staan en. ik had dus 2 keer het zelfde potje rode kool gescand. Met controle bleek ik dat 1 potje bietjes niet had gescand (die ik niet eens wilde) Tja :') ik scan nu dus echt alles per stuk ook als ik vier keer hetzelfde heb.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215443847
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 23:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik heb gisteren bij de Lidl weer hun zelfscan geprobeerd.

Mijn rugzak was te zwaar.
Er zat bier tussen mijn aankopen.
De medewerkster scande mijn tijgerbroodjes en bananen, waardoor ik ze niet meer in mijn rugzak kon stoppen.
Je moet blijkbaar een tijdje wachten voordat je door het poortje naar buiten mag.

Ik had dus vier keer hulp nodig. Ik was ook de enige die gebruik maakte van een zelfscan, terwijl er meerdere gewone kassa's open waren (eerst 2, later 3).

Kortom, het lijkt diefstal tegen te gaan, maar het is in de praktijk zo onhandig, dat niemand er gebruik van maakt. Weggegooid geld.
Is dat zo'n zelfscan met weegschaal?

De Lidl bij ons heeft die niet.
Dat is nog ouderwets ;).
En schijtdruk.
  zaterdag 2 november 2024 @ 09:26:27 #219
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215445016
Viel me op dat bij de appie nu bordjes stonden bij de luxe croissants 'scan deze als luxe croissants'/

Was ook erg makkelijk om je te vergissen met de petit croissants. Hell soms zijn de luxe croissants zo klein dat je het verschil nauwelijks ziet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_215618323
Bij mijn Jumbo zelfscan wordt je nu gefilmd tijdens het scannen. Er hangt zo’n mini-scherm aan de paal waarop je dus zelf te zien bent. Ook apart hoor.
  maandag 18 november 2024 @ 17:53:40 #221
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215618326
Ik ga zo weer effe stelen :)
pi_215618352
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:52 schreef Mylene het volgende:
Bij mijn Jumbo zelfscan wordt je nu gefilmd tijdens het scannen. Er hangt zo’n mini-scherm aan de paal waarop je dus zelf te zien bent. Ook apart hoor.
De dag dat ze dat hier installeren, is de dag dat ik weer naar de ouderwetse kassa ga (of een andere supermarkt.) Geen zin om de rest van de dag getraumatiseerd rond te lopen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215618416
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:56 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
De dag dat ze dat hier installeren, is de dag dat ik weer naar de ouderwetse kassa ga (of een andere supermarkt.) Geen zin om de rest van de dag getraumatiseerd rond te lopen.
Van Google eerste zoekresultaat.

De beeldschermen zijn puur bedoeld om klanten een digitale spiegel voor te houden, verklaart een woordvoerder van Jumbo. Van de beelden worden geen opnames gemaakt, want de confrontatiemonitors zijn niet aangesloten op het reguliere camerasysteem, zegt ze. Medewerkers kunnen alleen eventueel op het schermpje meekijken
  Moderator maandag 18 november 2024 @ 18:49:32 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215618742
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:52 schreef Mylene het volgende:
Oeh dat lijkt me wel irritant
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 18 november 2024 @ 18:50:11 #225
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_215618750
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 23:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een keer met de kerstboodschappen een blok kaas vergeten.

Daar werd geen drama van gemaakt.

Wel viel het mij op dat ik daarna vaker een steekproef kreeg :+
Ik heb weleens uit interesse gevraagd hoe een steekproef tot stand komt en welke factoren meetellen voor het afdwingen van een steekproef. Alleen dan krijg je een heel vaag antwoord dat het compleet random tot stand komt, maar daar geloof ik weinig van. Heb zelf het idee dat ze bij bijv. de Dirk ook via de handterminal een steekproef kunnen forceren als ze het niet vertrouwen. Volgens mij ben je bij de AH sowieso standaard de lul als je eenmaal met een bonuskaart bent 'gepakt' dus dan kan je beter een andere vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')