Jij misschien niet. Maar stad Springfield zal er blij mee zijn. Sterker nog, zij hebben ze zelf binnengehaald.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen de grens overgestoken onder het huidige regime en die brengen hun eigen cultuur en normen en waarden mee.
Dat is niet altijd even positief en de Amerikanen hebben het recht om daar bezwaar tegen te hebben.
Kijk bijvoorbeeld eens naar Springfield Ohio waar er 20.000 Haïtianen zitten in een relatief kleine county. Ik zou dat niet bepaald een verrijking noemen van Springfield Ohio.
https://www.washingtonpos(...)haitians-trump-race/quote:In 2014, the City Commission passed a “resolution of support” welcoming immigrants to settle in the community.
Nou dat is nogal een understatement. Waarom zou de bewegingsvrijheid ineens ophouden bij een groep Duitsers die zich Amerikaan is gaan noemen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Behoorlijk kut, maar dat is geen reden om dan zelf een struggle sessie te ondergaan.
Nog niet lang geleden vonden rechtse mensen de tech companies teveel invloed hebben...quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is toch geen democratie zeg. Maar de macht voor de rijken.
Ter Apel heeft ook een AZC, toch heb ik het idee dat de mensen in Ter Apel het AZC niet zien als een verrijking.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Maar stad Springfield zal er blij mee zijn. Sterker nog, zij hebben ze zelf binnengehaald.
[..]
https://www.washingtonpos(...)haitians-trump-race/
Als een staat zijnde heb je het recht om mensen niet binnen je landsgrenzen te halen. Sterker nog het is een plicht om je landsgrenzen te beschermen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nou dat is nogal een understatement. Waarom zou de bewegingsvrijheid ineens ophouden bij een groep Duitsers die zich Amerikaan is gaan noemen?
Die 'Indianen' voelden zich er anders ook prima.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als een staat zijnde heb je het recht om mensen niet binnen je landsgrenzen te halen. Sterker nog het is een plicht om je landsgrenzen te beschermen.
Wat jij wilt is een fantasie, je kan van de VS geen vrijstaat maken waar plek is voor een ieder. Vind je niet dat Amerikanen tevreden mogen zijn in een land waar ze zich thuis voelen?
Zoveel is dat ook niet gevraagd hè, immigratie is immers geen natuurverschijnsel waar je niets aan kan doen.
Ja, zelfs dat was creepy. Staat daar een veroordeelde aanrander die ook op een fquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er waren een paar lui uitgekozen om door de McDrive te rijden, dus die hebben vast gesmikkeld van zijn culinaire uitspatting.
Waarom maak je deze opmerking? Suggereer je nu dat de Amerikanen uit boetedoening de grens moet openzetten voor heel de wereld?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die 'Indianen' voelden zich er anders ook prima.
De "Amerikanen" kunnen natuurlijk teruggaan naar hun eigen land. Misschien kunnen ze tijdelijk in Oeganda ondergebracht worden voor hun terugkeer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom maak je deze opmerking? Suggereer je nu dat de Amerikanen uit boetedoening de grens moet openzetten voor heel de wereld?
Het gaat om de oogkleppen en de frame die bezig is over 'mensen die zomaar je land binnenlopen'. Zorg dat de procedures lopen en scherp dat van mij part aan, maar de manier waarop migranten worden neergezet is 'pure evil'. En ja, dat is nogal hypocriet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom maak je deze opmerking? Suggereer je nu dat de Amerikanen uit boetedoening de grens moet openzetten voor heel de wereld?
92 procent van zwarte Amerikanen stemde op Clinton, 90 op Biden. Harris wordt gepeild op 78, maar we weten volgende pas hoe hoog dat percentage daadwerkelijk uitvalt (bron). Ook latino's geven in ruim meerderheid nog altijd de voorkeur aan de Dems (bron). Dus jij hebt nogal een ruime definitie van 'veel minderheden aan zich binden'.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je moet kijken naar het grotere plaatje.
Nogmaals een Amerikaans icoon die uiteindelijk de politiek binnenwandelt, verafschuwd door de media, de gevestigde politiek etc etc wint tegen alle verwachtingen het Witte Huis.
Doet het vervolgens zeker niet slecht als president ondanks een langslepend onderzoek naar Russische inmenging waar hij door de media al zowat is veroordeeld voor landverraad.
Hij overleeft die heksenjacht en verliest helaas in 2020 de verkiezingen.
Nu mag hij het misschien in 2025 nog een keer proberen.
En wederom zijn er rechtszaken, een gecoördineerde aanval vanuit de media en de politieke gevestigde orde.
Hij overleeft de rechtszaken, moordaanslagen en weet zelfs de harten te veroveren van zwarte en Latijnse Amerikanen. Niet slecht voor zo’n doorgewinterde racist/fascist dat hij blijkbaar in staat is om als republikein zoveel minderheden aan zich te binden.
Ja goed, maar dan nog slaat je opmerking over de indianen als een tang op een varken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het gaat om de oogkleppen en de frame die bezig is over 'mensen die zomaar je land binnenlopen'. Zorg dat de procedures lopen en scherp dat van mij part aan, maar de manier waarop migranten worden neergezet is 'pure evil'. En ja, dat is nogal hypocriet.
Weet je dat zeker? Dan heb je straks miljoenen “Nederlanders” erbij die hoogst waarschijnlijk SGP, PVV en Forum gaan stemmen. Lolquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De "Amerikanen" kunnen natuurlijk teruggaan naar hun eigen land. Misschien kunnen ze tijdelijk in Oeganda ondergebracht worden voor hun terugkeer.
Een zeer voorspelbare post weer van je.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
92 procent van zwarte Amerikanen stemde op Clinton, 90 op Biden. Harris wordt gepeild op 78, maar we weten volgende pas hoe hoog dat percentage daadwerkelijk uitvalt (bron). Ook latino's geven in ruim meerderheid nog altijd de voorkeur aan de Dems (bron). Dus jij hebt nogal een ruime definitie van 'veel minderheden aan zich binden'.
Verder kan ik niet zo gek veel met je verhaal, al verklaart je selectieve en gekleurde kijk op de gebeurtenissen van afgelopen jaren wel waarom je fan bent van Trump. Je hebt jezelf wijsgemaakt dat Trump het slachtoffer is, dat hij een underdog is die vecht tegen krachten die hem tegenwerken. Om dat beeld in stand te houden negeer je informatie die daarmee strijd is.
Dat verklaart ook meteen waarom je je kop in het zand steekt wanneer ik jou erop wijs dat Trump zijn VP opriep de verkiezingsongeldig te verklaren en hij met nep-kiesmannen de winst alsnog bij elkaar hoopte te frauderen. Je probeert wanhopig een sprookje in stand te houden.\
Het is vooral heel droevig, kan niet anders zeggen. En sorry, de Trump uit jouw verhaal bestaat niet. Er wordt maar een film gemaakt: die van een professionele oplichter met een hele reeks persoonlijkheidsstoornissen die een politieke partij om wist te vormen tot een persoonlijkheidscultus en met hatelijke retoriek, dreigementen en dictatoriale dromen de verdeeldheid in het land verder aanwakkerde. We weten alleen nog niet hoe deze film eindigt.
Aaaah. Peter st. Onge.....de ongeëvenaarde "Econoom" van The Heritage Foundation. Je weet wel, die club van Project 2025.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Gaat lekker met die infra bill van Biden.
Ja, en het land draaiende houden met PVV-stemmende Nederlanders is ook niet wat bedrijven wensen. De meesten lopen de kantjes eraf.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het gaat om de oogkleppen en de frame die bezig is over 'mensen die zomaar je land binnenlopen'. Zorg dat de procedures lopen en scherp dat van mij part aan, maar de manier waarop migranten worden neergezet is 'pure evil'. En ja, dat is nogal hypocriet.
Je komt hier aanzetten met een of ander fantasieverhaal, waarin Trump het grote slachtoffer is en een held. Wat verwacht je dan? Dat ik meega in de alternatieve realiteit die jij hebt geschapen? Zolang jij feiten blijft negeren, blijf ik dat 'riedeltje' herhalen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een zeer voorspelbare post weer van je.
Dit riedeltje herhaal je eigenlijk elke keer wel weer, ik weet het onderhand wel Trump is heel gemeen en heel oranje en je moet hem niet.
Wacht nou eerst de verkiezingen af voordat je Trump bombardeert tot held van de minderheden.quote:Over de minderheden kan ik duidelijk zijn, er is nog nooit een republikein geweest die zoveel minderheden aan zich heeft weten te binden.
Steeds meer mensen geloven dat gezanik van de MSM terecht niet meer maar hebben besloten om zelf te kijken wat hij zegt om dan vervolgens daarna te oordelen.
Daar komt nog bij dat een hoop latino’s en zwarte Amerikanen niet van het open grenzen beleid zijn en in hun persoonlijke leven behoorlijk conservatief zijn.
Het is dan niet zo heel gek dat ze eindelijk eens gaan kijken naar een alternatief. Vooral bij de zwarte bevolking valt dat te prijzen omdat de sociale druk die er is om op de democraten te stemmen immens is.
Politici zoals Biden in 2020 en Obama recent hebben daar op een smerige manier misbruik van gemaakt. Dat trucje lijkt steeds minder te werken 1 door het geradicaliseerde gedeelte onder de zwarte bevolking die iets speciaals voor zwarte mensen willen zien, 2 is de groep die ondanks hún loyaliteit weinig verbetering hebben gezien in hun situatie.
Dat is uiterst bizar inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Even los van de inhoudelijke boodschap waar ik ook wel wat van vind, is het niet tamelijk bizar dat Trump gewoon belt met Netanyahu en het buitenlandbeleid van de zittende regering doorkruist
Het is geen fantasieverhaal, dit is wat er is gebeurt en ik leg dat uit vanuit mijn perceptie. Jij vind het doodnormaal dat er een gecoördineerde aanval is vanuit de gevestigde orde. Sterker nog jij en je geloofsgenoten vinden dat zelfs wenselijk want Trump is een groot gevaar voor de democratie en de rechtsstaat en dan doen objectiviteit en neutraliteit er niet meer toe.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je komt hier aanzetten met een of ander fantasieverhaal, waarin Trump het grote slachtoffer is en een held. Wat verwacht je dan? Dat ik meega in de alternatieve realiteit die jij hebt geschapen? Zolang jij feiten blijft negeren, blijf ik dat 'riedeltje' herhalen.
En of ik hem wel of niet mag doet er helemaal niet. Wat ik een stuk zorgwekkender vind is dat de overgrote meerderheid van de mensen die met hem hebben gewerkt, die dichtbij hem stonden, hem niet alleen niet 'moeten', maar aangeven dat hij 'levensgevaarlijk' is.
[..]
Wacht nou eerst de verkiezingen af voordat je Trump bombardeert tot held van de minderheden.
Sterker nog, voor zover ik weet is dat gewoon illegaal.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Even los van de inhoudelijke boodschap waar ik ook wel wat van vind, is het niet tamelijk bizar dat Trump gewoon belt met Netanyahu en het buitenlandbeleid van de zittende regering doorkruist
Er is precedent, het lijkt mij sterk dat ze hem hierop gaan pakken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterker nog, voor zover ik weet is dat gewoon illegaal.
Met alle misdaden die ie al gepleegd heeft is dit inderdaad slechts een kleine voetnootquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is precedent, het lijkt mij sterk dat ze hem hierop gaan pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |