abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:42:17 #251
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215330142
Toch ben ik bang dat Trump weer president gaat worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215330305
twitter

Dat is het wel he, wat een wild jaar was het voor de Amerikaanse politiek. Gearresteerd worden, rechtszaken, moordaanslagen en daarna de steun van Musk en Kennedy en hopelijk eindigt dit in het Witte Huis.
Dit zou zomaar een script kunnen zijn van een film, een echte comeback story waar de underdog (Trump) ondanks alle tegenslagen op het puntje staat om president te worden.
Voor het verhaal alleen al zou hij het moeten worden.
pi_215330338
Als je steun van Musk nodig hebt om te kunnen "winnen" lijkt het me duidelijk dat je ergens anders iets helemaal niet goed doet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215330369
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Toch ben ik bang dat Trump weer president gaat worden.
Ik was er in 2020 wel redelijk zeker van dat Biden zou winnen, nu lijkt het me echt 50/50.
Incelfrikandel
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:11:01 #255
438527 MissButterflyy
pi_215330398
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
Als je steun van Musk nodig hebt om te kunnen "winnen" lijkt het me duidelijk dat je ergens anders iets helemaal niet goed doet.
Dit is toch geen democratie zeg. Maar de macht voor de rijken. :r
pi_215330482
de tijden van Carnegie, JP Morgan en John D Rockefeller herleven
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215330525
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:53 schreef Perrin het volgende:

[..]
Restaurant was dicht, dus was vooral een holle fotosessie.
[ x ]
weet je wat ook letterlijk kinderachtig is

dat ze op die dag personeel hebben moeten regelen en hij dus waarschijnlijk zijn eigen frietjes heeft staan bakken. :')

:') x 10
pi_215330541
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

dat ze op die dag personeel hebben moeten regelen en hij dus waarschijnlijk zijn eigen frietjes heeft staan bakken. :')

Nog waarschijnlijker is dat hij deed alsof dat hij frietjes stond te bakken op het moment dat er een camera in de buurt was.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:25:38 #259
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215330542
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
Stel je toch eens voor als Kamala deze (illegale?) steun kreeg van een George Soros of een Bill Gates.

Dan kreeg MAGA een collectieve chronische hartaanval :')
pi_215330554
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nog waarschijnlijker is dat hij deed alsof dat hij frietjes stond te bakken op het moment dat er een camera in de buurt was.
Mogelijk. Zou hij ze opgegeten hebben?

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:25 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Stel je toch eens voor als Kamala deze (illegale?) steun kreeg van een George Soros of een Bill Gates.

Dan kreeg MAGA een collectieve chronische hartaanval :')
Bij MAGA staat de miljardair gewoon mee te speechen..

transparant is het wel
pi_215330557
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:01 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dat is het wel he, wat een wild jaar was het voor de Amerikaanse politiek. Gearresteerd worden, rechtszaken, moordaanslagen en daarna de steun van Musk en Kennedy en hopelijk eindigt dit in het Witte Huis.
Dit zou zomaar een script kunnen zijn van een film, een echte comeback story waar de underdog (Trump) ondanks alle tegenslagen op het puntje staat om president te worden.
Voor het verhaal alleen al zou hij het moeten worden.
Ik wil je niet uit je droom helpen, maar de geschiedenis zal niet mild oordelen over Trump. Hij is niet de held of underdog, maar de schurk. Oh, er komen absoluut films, daar kun je zeker van zijn. Maar die zullen vernietigend zijn voor Trump.

Weet niet wat voor films jij kijkt, maar ik kan mij niet herinneren dat de held verkondigde dat immigranten 'genetisch inferieur' zijn en het bloed van 'our country' vergiftigen. Of dat de held is veroordeeld voor aanranding, zijn VP opriep de verkiezingsuitslag ongeldig te verklaren en probeerde met de inzet van nep-kiesmannen de winst alsnog binnen te slepen. Ook staat mij niets bij van een held die terroristen op het schild hijst die met geweld het democratisch hart van de VS bestormden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:29:26 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215330575
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er waren een paar lui uitgekozen om door de McDrive te rijden, dus die hebben vast gesmikkeld van zijn culinaire uitspatting.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215330582
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik wil je niet uit je droom helpen, maar de geschiedenis zal niet mild oordelen over Trump. Hij is niet de held of underdog, maar de schurk. Oh, er komen absoluut films, daar kun je zeker van zijn. Maar die zullen vernietigend zijn voor Trump.

Weet niet wat voor films jij kijkt, maar ik kan mij niet herinneren dat de held verkondigde dat immigranten 'genetisch inferieur' zijn en het bloed van 'our country' vergiftigen. Of dat de held is veroordeeld voor aanranding, zijn VP opriep de verkiezingsuitslag ongeldig te verklaren en probeerde met de inzet van nep-kiesmannen de winst alsnog binnen te slepen. Ook staat mij niets bij van een held die terroristen op het schild hijst die met geweld het democratisch hart van de VS bestormden.
El Chapo kan wel kandidaat worden als Trump ooit komt te overlijden, tenminste als dit alles een logisch vervolg dient te krijgen. Toen Trump president-af was zei men "die Bush viel nog mee". Bij Chapo zal Trump wel meegevallen zijn, dus ja.. dat.
pi_215330613
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Er waren een paar lui uitgekozen om door de McDrive te rijden, dus die hebben vast gesmikkeld van zijn culinaire uitspatting.
Heeft iemand gezien wat er in de tasjes zat die door het luikje gingen?
pi_215330750
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Heeft iemand gezien wat er in de tasjes zat die door het luikje gingen?
The art of the steal? Trump swipes $750,000 worth of art from the US Embassy in France—but none of it is the real deal

https://www.theartnewspap(...)-it-is-the-real-deal

waarschijnlijk Rolexjes en alles van waarde uit de zakken van het management
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:48:52 #266
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215330754
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb er namelijk wél gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant.
Dit is de beste comment van de week. Nou, ik eet graag bij de McDonald's en ben er vaak geweest in de USA. Mijn halve familie woont daar al hun hele leven en de McDonalds in de USA is zelfs slechter, aangezien we in Europa allerlei schadelijke stoffen weren, die er daar 'gewoon' inzitten. En die zitten er hier niet voor niet in.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215330761
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je moet kijken naar het grotere plaatje.
Nogmaals een Amerikaans icoon die uiteindelijk de politiek binnenwandelt, verafschuwd door de media, de gevestigde politiek etc etc wint tegen alle verwachtingen het Witte Huis.
Doet het vervolgens zeker niet slecht als president ondanks een langslepend onderzoek naar Russische inmenging waar hij door de media al zowat is veroordeeld voor landverraad.
Hij overleeft die heksenjacht en verliest helaas in 2020 de verkiezingen.
Nu mag hij het misschien in 2025 nog een keer proberen.
En wederom zijn er rechtszaken, een gecoördineerde aanval vanuit de media en de politieke gevestigde orde.
Hij overleeft de rechtszaken, moordaanslagen en weet zelfs de harten te veroveren van zwarte en Latijnse Amerikanen. Niet slecht voor zo’n doorgewinterde racist/fascist dat hij blijkbaar in staat is om als republikein zoveel minderheden aan zich te binden.
Hij moet zijn tweede termijn krijgen vind ik, het verhaal moet afgemaakt worden en de door de media gemaakte kandidaat mag wat mij betreft nooit president worden vooral als ze werkelijk niets te melden hebben.

Ik weet dat je het hier totaal mee oneens gaat zijn en waarschijnlijk nog een paar uitspraken gaat oprakelen om mij er van te overtuigen dat het echt een heel foute man is, maar daar gaat het helemaal niet meer over.
De keuze is willen de Amerikanen een voortzetting van het huidige beleid inclusief de culturele verandering die dat met zich meebrengt of gaan ze proberen om de Amerikaanse droom nieuw leven in te blazen maar wel met behoud van de cultuur.
pi_215330807
Over welke culturele veranderingen hebben we het precies?
Incelfrikandel
pi_215330845
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Over welke culturele veranderingen hebben we het precies?
Er zijn miljoenen mensen de grens overgestoken onder het huidige regime en die brengen hun eigen cultuur en normen en waarden mee.
Dat is niet altijd even positief en de Amerikanen hebben het recht om daar bezwaar tegen te hebben.
Kijk bijvoorbeeld eens naar Springfield Ohio waar er 20.000 Haïtianen zitten in een relatief kleine county. Ik zou dat niet bepaald een verrijking noemen van Springfield Ohio.
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:02:30 #270
438527 MissButterflyy
pi_215330855
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er zijn miljoenen mensen de grens overgestoken onder het huidige regime en die brengen hun eigen cultuur en normen en waarden mee.
Dat is niet altijd even positief en de Amerikanen hebben het recht om daar bezwaar tegen te hebben.
Kijk bijvoorbeeld eens naar Springfield Ohio waar er 20.000 Haïtianen zitten in een relatief kleine county. Ik zou dat niet bepaald een verrijking noemen van Springfield Ohio.
Wat denk je hoe de indianen zich gevoeld hebben afgelopen eeuwen.
pi_215330860
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het waren toch de Republikeinen, en in het bijzonder Trump, die strengere immigratie torpedeerden?
Incelfrikandel
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:04:23 #272
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215330870
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef Basp1 het volgende:
De fastfood cultuur is toch juist de Amerikaanse droom waarbij het ook een van de voornaamste oorzaken van de obesitas epidemie in dat land is. Zeuren over dure zorg maar ondertussen nog meer mensen aan overgewicht helpen door als potentiële president als fastfood minimumloon slaaf te acteren. :')
Je zou voor de grap eens ergens brood vandaan moeten halen in de VS. Mijn vrouw was een aantal jaar daar niet geweest en ze miste vooral het eten in Amerika. Toen we eindelijk daarheen gingen vond ze bijna niets meer lekker. Een zakje Lay's chips alleen al bevat zo ontzettend veel meer zout. Een sneetje brood ook en waar je ook heen gaat (zelfs zo'n heerlijk verse snack bij Target) lijkt op geen enkele manier op echt brood. Alles zo zoveel meer vol met zout, suiker, vet en allerlei andere stoffen die hier verboden zijn. Het was alleen al moeilijk om ontbijt te vinden voor de kleine zonder enorme hoeveelheden suiker.

Om over plekken als Golden Corral nog maar te zwijgen. Soms ben je als individu bezig met te trachten geen voedsel te verspillen, maar als je dan bij zulke tenten kom, dan weet je dat daar dagelijks achterlijk veel wordt weggegooid, maar het eten zelf is ook nog eens moddervet. Bergen met vlees, ook als er bijna niemand in het restaurant is.
pi_215330883
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat denk je hoe de indianen zich gevoeld hebben afgelopen eeuwen.
Behoorlijk kut, maar dat is geen reden om dan zelf een struggle sessie te ondergaan.
  maandag 21 oktober 2024 @ 14:06:59 #274
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215330895
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:20 schreef Chivaz het volgende:
En de kosten zijn dan weer voor de samenleving…
Ja, de health care in USA compenseert dat dan weer....
pi_215330901
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Het waren toch de Republikeinen, en in het bijzonder Trump, die strengere immigratie torpedeerden?
Een wassen neus, feit blijft dat onder de nieuwe plannen er nog steeds onacceptabel veel mensen het land binnen mochten wandelen.
Als je als republikein daar voor tekent ben je mede verantwoordelijk voor de immigratie waar veel Amerikanen van willen dat het stopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')