Ik was er in 2020 wel redelijk zeker van dat Biden zou winnen, nu lijkt het me echt 50/50.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Toch ben ik bang dat Trump weer president gaat worden.
Dit is toch geen democratie zeg. Maar de macht voor de rijken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
Als je steun van Musk nodig hebt om te kunnen "winnen" lijkt het me duidelijk dat je ergens anders iets helemaal niet goed doet.
weet je wat ook letterlijk kinderachtig isquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Restaurant was dicht, dus was vooral een holle fotosessie.
[ x ]
Nog waarschijnlijker is dat hij deed alsof dat hij frietjes stond te bakken op het moment dat er een camera in de buurt was.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
weet je wat ook letterlijk kinderachtig is
dat ze op die dag personeel hebben moeten regelen en hij dus waarschijnlijk zijn eigen frietjes heeft staan bakken.x 10
Stel je toch eens voor als Kamala deze (illegale?) steun kreeg van een George Soros of een Bill Gates.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
Als je steun van Musk nodig hebt om te kunnen "winnen" lijkt het me duidelijk dat je ergens anders iets helemaal niet goed doet.
Mogelijk. Zou hij ze opgegeten hebben?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog waarschijnlijker is dat hij deed alsof dat hij frietjes stond te bakken op het moment dat er een camera in de buurt was.
Bij MAGA staat de miljardair gewoon mee te speechen..quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor als Kamala deze (illegale?) steun kreeg van een George Soros of een Bill Gates.
Dan kreeg MAGA een collectieve chronische hartaanval
Ik wil je niet uit je droom helpen, maar de geschiedenis zal niet mild oordelen over Trump. Hij is niet de held of underdog, maar de schurk. Oh, er komen absoluut films, daar kun je zeker van zijn. Maar die zullen vernietigend zijn voor Trump.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:01 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dat is het wel he, wat een wild jaar was het voor de Amerikaanse politiek. Gearresteerd worden, rechtszaken, moordaanslagen en daarna de steun van Musk en Kennedy en hopelijk eindigt dit in het Witte Huis.
Dit zou zomaar een script kunnen zijn van een film, een echte comeback story waar de underdog (Trump) ondanks alle tegenslagen op het puntje staat om president te worden.
Voor het verhaal alleen al zou hij het moeten worden.
Er waren een paar lui uitgekozen om door de McDrive te rijden, dus die hebben vast gesmikkeld van zijn culinaire uitspatting.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
weet je wat ook letterlijk kinderachtig is
dat ze op die dag personeel hebben moeten regelen en hij dus waarschijnlijk zijn eigen frietjes heeft staan bakken.x 10
El Chapo kan wel kandidaat worden als Trump ooit komt te overlijden, tenminste als dit alles een logisch vervolg dient te krijgen. Toen Trump president-af was zei men "die Bush viel nog mee". Bij Chapo zal Trump wel meegevallen zijn, dus ja.. dat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil je niet uit je droom helpen, maar de geschiedenis zal niet mild oordelen over Trump. Hij is niet de held of underdog, maar de schurk. Oh, er komen absoluut films, daar kun je zeker van zijn. Maar die zullen vernietigend zijn voor Trump.
Weet niet wat voor films jij kijkt, maar ik kan mij niet herinneren dat de held verkondigde dat immigranten 'genetisch inferieur' zijn en het bloed van 'our country' vergiftigen. Of dat de held is veroordeeld voor aanranding, zijn VP opriep de verkiezingsuitslag ongeldig te verklaren en probeerde met de inzet van nep-kiesmannen de winst alsnog binnen te slepen. Ook staat mij niets bij van een held die terroristen op het schild hijst die met geweld het democratisch hart van de VS bestormden.
Heeft iemand gezien wat er in de tasjes zat die door het luikje gingen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er waren een paar lui uitgekozen om door de McDrive te rijden, dus die hebben vast gesmikkeld van zijn culinaire uitspatting.
The art of the steal? Trump swipes $750,000 worth of art from the US Embassy in France—but none of it is the real dealquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heeft iemand gezien wat er in de tasjes zat die door het luikje gingen?
Dit is de beste comment van de week. Nou, ik eet graag bij de McDonald's en ben er vaak geweest in de USA. Mijn halve familie woont daar al hun hele leven en de McDonalds in de USA is zelfs slechter, aangezien we in Europa allerlei schadelijke stoffen weren, die er daar 'gewoon' inzitten. En die zitten er hier niet voor niet in.quote:Op maandag 21 oktober 2024 03:13 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb er namelijk wél gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant.
Je moet kijken naar het grotere plaatje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil je niet uit je droom helpen, maar de geschiedenis zal niet mild oordelen over Trump. Hij is niet de held of underdog, maar de schurk. Oh, er komen absoluut films, daar kun je zeker van zijn. Maar die zullen vernietigend zijn voor Trump.
Weet niet wat voor films jij kijkt, maar ik kan mij niet herinneren dat de held verkondigde dat immigranten 'genetisch inferieur' zijn en het bloed van 'our country' vergiftigen. Of dat de held is veroordeeld voor aanranding, zijn VP opriep de verkiezingsuitslag ongeldig te verklaren en probeerde met de inzet van nep-kiesmannen de winst alsnog binnen te slepen. Ook staat mij niets bij van een held die terroristen op het schild hijst die met geweld het democratisch hart van de VS bestormden.
Er zijn miljoenen mensen de grens overgestoken onder het huidige regime en die brengen hun eigen cultuur en normen en waarden mee.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Over welke culturele veranderingen hebben we het precies?
Wat denk je hoe de indianen zich gevoeld hebben afgelopen eeuwen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen de grens overgestoken onder het huidige regime en die brengen hun eigen cultuur en normen en waarden mee.
Dat is niet altijd even positief en de Amerikanen hebben het recht om daar bezwaar tegen te hebben.
Kijk bijvoorbeeld eens naar Springfield Ohio waar er 20.000 Haïtianen zitten in een relatief kleine county. Ik zou dat niet bepaald een verrijking noemen van Springfield Ohio.
Het waren toch de Republikeinen, en in het bijzonder Trump, die strengere immigratie torpedeerden?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen de grens overgestoken onder het huidige regime en die brengen hun eigen cultuur en normen en waarden mee.
Dat is niet altijd even positief en de Amerikanen hebben het recht om daar bezwaar tegen te hebben.
Kijk bijvoorbeeld eens naar Springfield Ohio waar er 20.000 Haïtianen zitten in een relatief kleine county. Ik zou dat niet bepaald een verrijking noemen van Springfield Ohio.
Je zou voor de grap eens ergens brood vandaan moeten halen in de VS. Mijn vrouw was een aantal jaar daar niet geweest en ze miste vooral het eten in Amerika. Toen we eindelijk daarheen gingen vond ze bijna niets meer lekker. Een zakje Lay's chips alleen al bevat zo ontzettend veel meer zout. Een sneetje brood ook en waar je ook heen gaat (zelfs zo'n heerlijk verse snack bij Target) lijkt op geen enkele manier op echt brood. Alles zo zoveel meer vol met zout, suiker, vet en allerlei andere stoffen die hier verboden zijn. Het was alleen al moeilijk om ontbijt te vinden voor de kleine zonder enorme hoeveelheden suiker.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef Basp1 het volgende:
De fastfood cultuur is toch juist de Amerikaanse droom waarbij het ook een van de voornaamste oorzaken van de obesitas epidemie in dat land is. Zeuren over dure zorg maar ondertussen nog meer mensen aan overgewicht helpen door als potentiële president als fastfood minimumloon slaaf te acteren.
Behoorlijk kut, maar dat is geen reden om dan zelf een struggle sessie te ondergaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat denk je hoe de indianen zich gevoeld hebben afgelopen eeuwen.
Ja, de health care in USA compenseert dat dan weer....quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:20 schreef Chivaz het volgende:
En de kosten zijn dan weer voor de samenleving…
Een wassen neus, feit blijft dat onder de nieuwe plannen er nog steeds onacceptabel veel mensen het land binnen mochten wandelen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Het waren toch de Republikeinen, en in het bijzonder Trump, die strengere immigratie torpedeerden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |