SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale mini birthday mix voor hema: https://voca.ro/11eMWeq22cZB
[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 18-10-2024 22:03:16 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Maar op tv zie je ook gewoon geen blote tiet meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje..
In de jaren 80 zat iedereen met het gezin Flodder (de film) te kijken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar buurman, wat doet u nu?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar op tv zie je ook gewoon geen blote tiet meer.
In de jaren 80 zat iedereen met het gezin Flodder (de film) te kijken.
Schatjes ging nog weer een stapje verder!En Danny heeft die film nog op DVD!
![]()
![]()
Ik zeg het je tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij niet! @:AardappelSchotel denk ik wel.![]()
![]()
![]()
Keek je ook met het hele gezin. En dan zat ik nog wel op een nette katholieke basisschool in een net dorp, maar iedereen had 'm gezien als zoiets op tv kwam bleek de volgende dagquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar buurman, wat doet u nu?
Schatjes ging nog weer een stapje verder!En Danny heeft die film nog op DVD!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik geloof je niet altijd, meestal wel hoor. Je bent gewoon heel integer, maar soms. Heel erg soms probeer je wel eens een klein onschuldig loopje met dat soort dingen te nemenquote:
Lach met een schone bips![]()
ik heb de ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Misschien wil een gemiddelde actrice niet meer met bloot op de buis?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar op tv zie je ook gewoon geen blote tiet meer.
In de jaren 80 zat iedereen met het gezin Flodder (de film) te kijken.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zou toch niet durvenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof je niet altijd, meestal wel hoor. Je bent gewoon heel integer, maar soms. Heel erg soms probeer je wel eens een klein onschuldig loopje met dat soort dingen te nemen![]()
![]()
Ik had ooit Tanzaniaanse buren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Keek je ook met het hele gezin. En dan zat ik nog wel op een nette katholieke basisschool in een net dorp, maar iedereen had 'm gezien als zoiets op tv kwam bleek de volgende dag
Als er een koppeltje zat te kussen op tv, deed de moeder altijd meteen de hand voor de ogen van haar 12-jarig zoontje.
Toen die een keer bij mij was, liet ik hem Game Of Thrones zien!
Het jong stond echt te springen op mijn bank: "WAAROM KIJKEN WE BIJ MIJ THUIS IN GODSNAAM GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN?!?"![]()
Moet wel zeggen chapeau, ik probeer het al niet eens meer tenzij bijna niemand online.quote:Lach met een schone bips![]()
Maar naaktstrand of topless? Haha no way. Voor je het weet sta je op het internet en ben je eindeloos fapmateriaalTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik betwijfel dat dit de reden is!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien wil een gemiddelde actrice niet meer met bloot op de buis?![]()
![]()
Om Nederlands te lerenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
"WAAROM KIJKEN WE BIJ MIJ THUIS IN GODSNAAM GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN?!?"
Lach met een schone bips![]()
Alseer een die een eigen naamtt maakt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: