Aan trekken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
eerst aan trekken dan strijken
is niet je vriendin
Manifest heb ik ook gezien! De rest nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laatste tijd niet zoveel meer, maar van jouw lijstje heb ik Stranger Things (alleen S01), Elite en La Casa de Papel gezien.
Verder vond ik Ozark heel goed. Ook Fauda, Manifest, Lupin, You, Better Call Saul en klassiekers zoals Breaking Bad, Prison Break en Dexter.
ja hard strak trekkenquote:
quote:
Stranger Things is wel tof, maar som vallen dingen met een nieuw seizoen ineens vanuit het niets uit de lucht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Manifest heb ik ook gezien! De rest niet
Je had toch een kennis die er misschien mee kon helpen? Of weet je wel wat je aan het doen bent?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:36 schreef ToT het volgende:
Ben de eenvoudigste voegen aan het aanstrijken, maar het is allemaal mul zand wat er tussen zit en diverse plekken klinken hol als ik bezig ben. Ook zijn er meer brokken van meerdere bakstenen die ik zo van hun plaats af kan tillen, en de muur er onder is tot veel dieper naar beneden helemaal los dan ik dacht. (Sowieso tot net boven het raam.)
Ik ben het nu gewoon maar wat aan het opvullen; grote kans dat alles binnenkort helemaal los gehaald moet worden en opnieuw gelegd wordt.quote:
Klopt, ik weet niet precies wanneer hij kan dus ben ik nu voor de zekerheid even bezig de lekkage van bovenaf (tijdelijk) te verhelpen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je had toch een kennis die er misschien mee kon helpen? Of weet je wel wat je aan het doen bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |