En wat kijk jij zoal?quote:
Oh dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet dat het nog mogelijk was, maar de muren van de aanbouw zijn in een nog slechtere staat dan ik al dacht!
dat is nu ff niet belangrijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet dat het nog mogelijk was, maar de muren van de aanbouw zijn in een nog slechtere staat dan ik al dacht!
Maar welke heb je al gehad? Favoriet genre?quote:
oorlog!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar welke heb je al gehad? Favoriet genre?
Mooi klotequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
Oh, dat is wel specifiekquote:
Help je lekker niet weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:15 schreef sp3c het volgende:
prima suggestie itt tot @:lovely dr matige link
wat wil jij kijken?quote:
Laatste tijd niet zoveel meer, maar van jouw lijstje heb ik Stranger Things (alleen S01), Elite en La Casa de Papel gezien.quote:
eerst aan trekken dan strijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:36 schreef ToT het volgende:
Ben de eenvoudigste voegen aan het aanstrijken, maar het is allemaal mul zand wat er tussen zit en diverse plekken klinken hol als ik bezig ben. Ook zijn er meer brokken van meerdere bakstenen die ik zo van hun plaats af kan tillen, en de muur er onder is tot veel dieper naar beneden helemaal los dan ik dacht. (Sowieso tot net boven het raam.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |