Daarom ook 2 minuten ipv 3 minuten per ronde zoals bij de vrouwen. En 14-ounce handschoenen en niet de gebruikelijke 10-ounce.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
Mike Tyson is toch al hoogbejaard inmiddels?? Lijkt me een zeer oneerlijke matchup
En Paul is zeker niet slecht, echt best wel goed eigenlijk. Hoe dan ook hoop ik dat Mike dit wel even gaat winnen. Er zijn wel wat trainingsvideo's van hem en hij is echt nog wel onvoorstelbaar goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
Mike Tyson is toch al hoogbejaard inmiddels?? Lijkt me een zeer oneerlijke matchup
Niet bepaald.quote:De voormalige wereldkampioen zwaargewicht, die in de nacht van vrijdag op zaterdag tegen Jake Paul negentien jaar na zijn laatste professionele partij weer de ring instapt
Bij unibet zeggen ze 5 u in de ochtend. Mij een te lange zit.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:31 schreef Ronald het volgende:
Dat dit het ‘gevecht van de eeuw’ wordt genoemd![]()
Maar goed, dit begint dus om 2:00 uur en dan komen de heren een uur later een keer in de ring of hoe zal dat gaan?
-edit, even opgezocht maar eerst een hele reeks andere gevechten
Ali op 1 Tyson 2quote:Op donderdag 14 november 2024 23:04 schreef Droopie het volgende:
Ik weet niet wie de doelgroep is. Maar ik vind dit echt fantastisch, vroeger met mijn vader snachts Tyson kijken en na 5 minuten kon je weer gaan slapen.
Pure nostalgie, geloof niet dat 1 van de 2 een script gaat uitvoeren.
Zit bij Tyson niet in zijn DNA, die had de persoon die het had voorgesteld al een klap gegeven
De commentator.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:56 schreef Forumtijger het volgende:
Deze is ook wel leuk om nog even te kijken. Bij het bekijken van deze video krijg je écht het gevoel dat dit gevecht niet langer gaat duren dan een minuut of 2, en ik hoef er uiteraard niet bij te zeggen in het voordeel van wie:
Bekijk deze YouTube-video
Normaal gesproken moet Jake het toch wel kunnen winnen van een bejaarde Tyson.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:20 schreef Bronson het volgende:
Mag toch hopen dat Mike die Jake volledig de vernieling in mept.
Uiteraard gaat Mike Tyson dit niet winnen. Het is allemaal een grote poppenkast joh, het is allang besloten en overeengekomen dat Jake Paul dit gaat winnen. Tyson doet het voor het geld, Paul voor het verhaal dat hij daarna kan vertellen (lees: verkopen).quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En Paul is zeker niet slecht, echt best wel goed eigenlijk. Hoe dan ook hoop ik dat Mike dit wel even gaat winnen. Er zijn wel wat trainingsvideo's van hem en hij is echt nog wel onvoorstelbaar goed.
Maar ben ook wel bang dat z'n leeftijd hem te parten gaat spelen.
Nou dit. Mensen posten filmpjes van Tyson in zijn hoogtijdagen in de jaren '80 en zeggen dan dat Paul geen enkele kans heeft. Maar dat is 40 jaar geleden. 20 jaar geleden kon Tyson het al niet meer winnen van een of andere Ierse bokser die toen al bijna in de nadagen van zijn eigen carrière zat en Tyson sindsdien is hij alleen maar ouder en slomer geworden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet Jake het toch wel kunnen winnen van een bejaarde Tyson.
Dit is inderdaad gewoon gescript. Tyson pakt centjes, Paul ook en het verhaal. Het is net alsof je naar WWF kijkt. Mensen die geloven dat dit ook echt is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uiteraard gaat Mike Tyson dit niet winnen. Het is allemaal een grote poppenkast joh, het is allang besloten en overeengekomen dat Jake Paul dit gaat winnen. Tyson doet het voor het geld, Paul voor het verhaal dat hij daarna kan vertellen (lees: verkopen).
Het Floyd Mayweathersyndroom.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:20 schreef Bronson het volgende:
Ga het ook eens op youtube proberen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:04 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst een paar beelden van die gast bekeken. Hoe kan iemand zo succesvol op internet zijnInhoudsloos gekrakeel van een lelijke vent, een totaal nep figuur met de andere hersencel van Jutta geleend.
Mike lijkt me nou niet echt iemand die voor geld gaat verliezen of liggen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:06 schreef Discombobulate het volgende:
Maar wat is nou het echte antwoord: Is dit echt gestaged of toch niet? Niemand weet het echt blijkbaar.
Mike kent wel alle trucjes van het boksen, dus ik zou hem ook zeker niet onderschatten.
Nee, mij ook totaal niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:23 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Mike lijkt me nou niet echt iemand die voor geld gaat verliezen of liggen.
Inderdaad. Mike is meer een serieuze bokser en niet zo'n blaaskaak als Jake, dus Mike zal zich vast niet (kunnen) inhouden om het uit-knopje van Jake iets te enthousiast aan te raken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:20 schreef Bronson het volgende:
Is het buiten Netflix om te zien ? Dan waag ik een kansje. Verder is die Paul een erg slechte toneelspeler. Beetje Mona Keizer die politica acteert.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:43 schreef superniger het volgende:
Waarschijnlijk pas rond rond 06:00
Maar pas nadat Paul op Tyson z'n voet ging staan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:53 schreef Forumtijger het volgende:
Nou, de toon is gezet:
Jake Paul heeft nu al een klap van 'Iron Mike' gekregen toen ze elkaar gisteren ontmoetten bij het wegen, een dag voorafgaand aan de wedstrijd. (05:11):
Bekijk deze YouTube-video
Gevechten waar je verder niks over hoort of leest, maar iedereen is in de ban van een gevecht tussen een Youtuber en een wereldtopper, maar dan wel 30 jaar geleden..quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:22 schreef heywoodu het volgende:
Niet heel veel zin om in deze debiele Jake Paul-hype mee te gaan, maar ja, toch nieuwsgierig. Is het nou vannacht om 02.00 uur of om 05.00 uur onze tijd (wat er voor hun gebeurt boeit me niet zo)?
Edit: Ah, het staat op de card met een paar serieuze wereldtitelgevechten, misschien toch het deel ervoor ook maar even kijken dan
Jep, en hoe dat gaat op social media. Op m'n werk heb ik er bijvoorbeeld echt nog letterlijk geen moment iets over gehoord, ik had zelf ook niet eens door dat het dit weekeinde was en ik heb nota bene gisteren nog de grote boksgevechten van het weekeinde in mijn schema gezet (sterker nog, dat was inclusief een aantal gevechten van deze card, had Paul - Tyson helemaal over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gevechten waar je verder niks over hoort of leest, maar iedereen is in de ban van een gevecht tussen een Youtuber en een wereldtopper, maar dan wel 30 jaar geleden..
Bijzonder hoe marketing dan werkt
En dan gespeeld kwaad reageren.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar pas nadat Paul op Tyson z'n voet ging staan.
Dit. Ik heb niet eens wat met Tyson maar ik vind die Pauls zulke vervelende ventjes allebei.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:20 schreef Bronson het volgende:
Geheid. Alsof Netflix geld en cijfers wil mislopen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:02 schreef Karina het volgende:
Kun je het later nog terugkijken? Ik wil die freakshow wel zien maar ik ga er niet voor opstaan.
Ik ben waarschijnlijk toch al wakker om racen in Macau te kijken, dan kan dit er ook nog wel even bij. Moeten ze alleen niet de serieuze gevechten gaan spoileren, want die kijk ik later welquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:05 schreef K21 het volgende:
[..]
Dit. Ik heb niet eens wat met Tyson maar ik vind die Pauls zulke vervelende ventjes allebei.
Helaas roept de meerderheid dat Jake gaat winnen en dat wil ik helemaal niet zien, dus ik denk niet dat ik speciaal mijn wekker hier voor ga zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |