SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
O dat is balen, zou toch als ik jou was eens met de dokter gaan praten als je nachten steeds zo erg zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb er al mee geworsteldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vervelend, jammer dat ze er niets aan kunnen doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plus slaapapneu. Ach ja, eens 🌕 voorbij is gaat het wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, jammer dat ze er niets aan kunnen doen.Werewolf
Zeg je je moeder geen gedag meer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Daar heb je toch een masker voor?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Plus slaapapneu. Ach ja, eens 🌕 voorbij is gaat het wel.
ZIjn best veel mensen die dat hebben wat ik zo links en rechts hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben je iig niet doof.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je toch een masker voor?
ZIjn best veel mensen die dat hebben wat ik zo links en rechts hoor.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja en af en toe zit dat in de weg.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je toch een masker voor?
ZIjn best veel mensen die dat hebben wat ik zo links en rechts hoor.
Anyway, morgen kan ik uitslapen.
Het is dat ik vandaag moet werken. Ik mag me niet overslapen![]()
Werewolf
Nee, het werkt allemaal nog primaquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat houdt je wakker?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja en af en toe zit dat in de weg.
Anyway, morgen kan ik uitslapen.
Het is dat ik vandaag moet werken. Ik mag me niet overslapen![]()
Misschien moet je er niet zoveel mee bezig zijn
Zet de wekker en zet nog een wekker 5 min laten en desnoods nog een.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja allemaal...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het werkt allemaal nog prima
Behalve de botjes. Maar dat komt ook goed hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het werkt allemaal nog prima
Werewolf
De orenquote:
Nee je bent geen weerwolf.
O nee alle one direction fans zijn vandaag verdrietig.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo jong ookquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:02 schreef aeque het volgende:
O nee alle one direction fans zijn vandaag verdrietig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amy
Tja iets met drank en verslaving.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Was nog niet helemaal duidelijk toch. Van balkon gevallen, gesprongen, geduwdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Birdiequote:
Andere gasten hadden een agressieve onder invloed zijnde waargenomen. Grote kans dat hij dus gewoon lazerus van het balkon geflikkerd is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was nog niet helemaal duidelijk toch. Van balkon gevallen, gesprongen, geduwdOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JsTnKK![]()
![]()
[..]
AEQUE![]()
![]()
[..]
Hoi Dott!!![]()
![]()
Jup hij was boos en de dag ervoor door een ex aangeklaagd of beschuldigd of zoiets. Kapot gesnovenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Andere gasten hadden een agressieve onder invloed zijnde waargenomen. Grote kans dat hij dus gewoon lazerus van het balkon geflikkerd is.Smile, it's free therapy.![]()
Ja dat las ik ook. Echt zo jammer, wat is dat toch met die lui. Het grote deel allemaal aan de drugs en drankquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Andere gasten hadden een agressieve onder invloed zijnde waargenomen. Grote kans dat hij dus gewoon lazerus van het balkon geflikkerd is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, weinig verschil met fok.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook. Echt zo jammer, wat is dat toch met die lui. Het grote deel allemaal aan de drugs en drank
O nee he, weer een liefdes koppeltje erbijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nog nooit drugs gebruikt en ik drink alleen sparood en koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Koffie/bolken kan net zo verslavend werken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt en ik drink alleen sparood en koffie
IK drink decafquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Koffie/bolken kan net zo verslavend werken.![]()
EN dat bolken verslavend is ben ik met je eens. Maar ik ben al een eind afgebolkt met hoe het in het begin wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee he, weer een liefdes koppeltje erbij![]()
![]()
nee zeker niet weer een act erbij. Maar ik vind dat enorme geslijm en nep
![]()
![]()
om te
![]()
![]()
![]()
het wordt steeds erger hier.
Blijkbaar denkt nog iemand zo erover![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Gelukkig bolkt Henk je af en toe nog.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK drink decaf![]()
EN dat bolken verslavend is ben ik met je eens. Maar ik ben al een eind afgebolkt met hoe het in het begin was![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
om te
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik hou der ook niet van. Een keertje is leuk maar het houdt niet op.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
om te
![]()
![]()
![]()
@Paul is het voorbeeld geweest denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hebben het over Fok! Henk zit niet op Fok!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig bolkt Henk je af en toe nog.![]()
![]()
Jouw nieuwe UIquote:
En ook allemaal even gemeend of nietquote:
Ohw sorry ik doelde ook op real life bolken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het over Fok! Henk zit niet op Fok!
Toevallig welquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook allemaal even gemeend of niet![]()
Is toch niet verboten?![]()
ja en toen stoorden zich daar veel mensen aan....quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hou der ook niet van. Een keertje is leuk maar het houdt niet op.
@:Paul is het voorbeeld geweest denk ik
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mogguh Amiequote:![]()
Nog moe gezien de
erbij?
Hiero wel.. beetje verslapen vandaag
O bedoelde je datquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw sorry ik doelde ook op real life bolken.
[ afbeelding ]
Verboden is niets hier althans bijna nietsquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toevallig wel![]()
Is toch niet verboten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Hoe voel je je vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alsof ik onder een trein heb gelegenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Leuke UI beter dan de vorigequote:
O dat is minder, maar lekker rustig aan doen dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alsof ik onder een trein heb gelegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overlegse.quote:
Ik heb vanmiddag om 16.30 uur overleg in Apeldoorn.
Lekker tijd ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, veels te moequote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mogguh Amie![]()
Nog moe gezien de
erbij?
Hiero wel.. beetje verslapen vandaagkijken of ik vanmiddag vrij kan pakken, straks een afspraak, dus hele dag lukte niet. Denk vorige week met die 12-urige dagen iets teveel uit mn reserve energie emmertje gehaald
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Hoevaak kan jij vrij nemen, had je van de week ook al niet een dag vrij genomen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, veels te moekijken of ik vanmiddag vrij kan pakken, straks een afspraak, dus hele dag lukte niet. Denk vorige week met die 12-urige dagen iets teveel uit mn reserve energie emmertje gehaald
Was ook een pittige weekquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, veels te moekijken of ik vanmiddag vrij kan pakken, straks een afspraak, dus hele dag lukte niet. Denk vorige week met die 12-urige dagen iets teveel uit mn reserve energie emmertje gehaald
Voorlopig zijn jullie daar weer vanaf.
Of nu nog even gaan liggen een optie?Smile, it's free therapy.![]()
Vorige week 18 uur teveel gewerkt, dus die kan ik deze week opnemen. Wij doen niet aan overuren uitbetalen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoevaak kan jij vrij nemen, had je van de week ook al niet een dag vrij genomen?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nee, 10 uur eerste afspraakquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was ook een pittige weekVoorlopig zijn jullie daar weer vanaf.
Of nu nog even gaan liggen een optie?
O dat is wel lekker, maar als ik jou steeds zo lees moet je je tijd op het werk beter verdelen (jemoet natuurlijk niets, maar is misschien beter)quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vorige week 18 uur teveel gewerkt, dus die kan ik deze week opnemen. Wij doen niet aan overuren uitbetalen.
De ene week werk je teveel en dan ben je de week daarop afgebrandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ook de aard van het werk zijn he en heb je niet altijd invloed opquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker, maar als ik jou steeds zo lees moet je je tijd op het werk beter verdelen (jemoet natuurlijk niets, maar is misschien beter)
De ene week werk je teveel en dan ben je de week daarop afgebrand![]()
Kan ook. Maar niet best als je daardoor dan dagen moe en energieloos blijftquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kan ook de aard van het werk zijn he en heb je niet altijd invloed opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi hoiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schijnbaar hoort dat zo hier.quote:
Als het kan dan doe ik dat, maar ik kan niet altijd zelf mn uren bepalen. Zelfs mn manager niet, anders had ze me vorige week ook niet zo aan het werk gezet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker, maar als ik jou steeds zo lees moet je je tijd op het werk beter verdelen (jemoet natuurlijk niets, maar is misschien beter)
De ene week werk je teveel en dan ben je de week daarop afgebrandCause there is always a wrong to your right 🎶
Eenschquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook. Maar niet best als je daardoor dan dagen moe en energieloos blijft![]()
Goedemorgen![]()
Fijne dag allemaal![]()
Tot vanavond ofzo want werk![]()
De haarbal kan gelukkig mee vanmiddag dus is ze alleen vanochtend in haar uppie![]()
![]()
Goedemorgen Klodderquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijne dag allemaal![]()
De haarbal kan gelukkig mee vanmiddag dus is ze alleen vanochtend in haar uppie![]()
Werkze vandaag en tot vanavond
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het is maar even goed dat ik niet op werk was toen ik mijn email opende.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vervelend, eigenlijk dus niet het juiste werk voor jou op dit moment?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als het kan dan doe ik dat, maar ik kan niet altijd zelf mn uren bepalen. Zelfs mn manager niet, anders had ze me vorige week ook niet zo aan het werk gezet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey M_K werkse vandaagquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijne dag allemaal![]()
De haarbal kan gelukkig mee vanmiddag dus is ze alleen vanochtend in haar uppie
Hey Muisquote:
Goedemorgen Liev!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dit moment wel, want ik kan weer vrij nemenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, eigenlijk dus niet het juiste werk voor jou op dit moment?
Nadat je eerst teveel van jezelf gevraagd hebtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op dit moment wel, want ik kan weer vrij nemen
Anyways, ik heb weer een lekker passief agressieve mail gestuurd![]()
Er stond nog net niet in dat ze er met hun tengels vanaf moesten blijvenTrotste mama van Ambar
We zijn bezig met testen en die hebben een nieuwe aanduiding in het systeem. Ik heb ook netjes mensen ervan op de hoogte gesteld.
Een of andere doos had die mail niet gelezen en was nu rechtstreeks de klant (waar we de testen mee draaien) aan het mailen dat ze allerlei dingen fout deden
Trotste mama van Ambar
Dus email gaat rond bij klant totdat daar een manager ziet dat het een test is en ik krijg de mail terug en doe mijn verhaal nog eens.Trotste mama van Ambar
Nooit in mijn bedrijf doen mensen iets op eigen houtje, maar zodra je iets bijzonders doet dat niet standaard is, gaat iedereen op eigen houtje ineens van alles doen.
Trotste mama van Ambar
Beter kunnen ze het hele bedrijf ontslaan en mij gewoon klonenTrotste mama van Ambar
In de vorige ronden testen, had iemand intern die monsters maar op vervallen gezet
Trotste mama van Ambar
Heb er net 50 verstuurdquote:
Ja en ik ben er nog niet voor vandaag.
Heb al een agenda gemaakt voor de volgende vergadering
De notulen al per punt klaar gezet.
Spaart mij tijdens het notuleren tijd en weet altijd welke agendapunt aan de beurt is zonder op de agenda te hoeven kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dacht ik ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een slimme meid is goed voorbereid
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gewoon met de baas flirten!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:42 schreef DerRabbit het volgende:
Een slimme meid is goed voorbereid![]()
![]()
Allo Alloquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon met de baas flirten!
[ afbeelding ]![]()
En zo is het. Waarom het jezelf moeilijk maken als het ook makkelijk kan. Ik tik ook altijd al in de notulen in wat ik wil zeggen. Zo vergeet ik ook nooit watquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:42 schreef DerRabbit het volgende:
Een slimme meid is goed voorbereidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Nijn en ToT
Dat levert een trip naar HR op en een enkeltje naar buitenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon met de baas flirten!
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat levert een trip naar HR op en een enkeltje naar buiten
"Mijn ontslagbrief?!?![]()
Als je daarvoor ontslagen word, word het hoog tijd dat je een fatsoenlijke werkgever gaat zoekenquote:![]()
En goedemorgenquote:![]()
Ook aan ToT overigens en de rest van de bolkerts en bolkerinnetjes![]()
Je bent ook wel een droeftoeter van een baas als je het oke vindt
Trotste mama van Ambar
Je bent een droeftoeter als je iemand die je op de werkvloer onzedelijk wil betasten keihard bolkt?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent ook wel een droeftoeter van een baas als je het oke vindt![]()
Iedereen zijn/haar plannen al klaar voor dit weekend?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zeker!quote:
Kei en keihard werken
Het schijnt dat ik zondag uit eten moet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:00 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen zijn/haar plannen al klaar voor dit weekend?Trotste mama van Ambar
Geen zin in?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik zondag uit eten moet.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Er zijn mensen nodig die de economie draaiende houden terwijl de rest van het land in de kroeg staatquote:
Geen plannen, heel misschien op banken jachtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:00 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen zijn/haar plannen al klaar voor dit weekend?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig sta ik niet in de kroegquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn mensen nodig die de economie draaiende houden terwijl de rest van het land in de kroeg staat
Eentje om op te zitten/liggen neem ik aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen plannen, heel misschien op banken jacht
Bij nader inzien, in het gebouw van een financiële bank kun je ook zitten/liggen
Of mensen die de hele dag bolkenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn mensen nodig die de economie draaiende houden terwijl de rest van het land in de kroeg staat
Bolken is ook keihard arbeidquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of mensen die de hele dag bolkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja een bank die je in je woonkamer zet, waar je op kan liggen en zitten. Met een leuke stoffie of leer er opquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eentje om op te zitten/liggen neem ik aan.
Bij nader inzien, in het gebouw van een financiële bank kun je ook zitten/liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon zin in een nieuwe bank of is je huidige bank versleten?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een bank die je in je woonkamer zet, waar je op kan liggen en zitten. Met een leuke stoffie of leer er opOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee is niet versleten, maar ik zit er met dat mankelijf van mij niet goed op.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon zin in een nieuwe bank of is je huidige bank versleten?
Is niet zo makkelijk een bank te vinden die voor mijn rug goed is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kun je niet gewoon gaan, het duurste wat ze op de kaart hebben staan bestellen en zodra ze het eten brengen zeggen dat je je ineens slecht voelt en vragen of ze je eten kunnen inpakken. Naar huis gaan met het eten en andere ervoor laten betalen?quote:
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon gaan, het duurste wat ze op de kaart hebben staan bestellen en zodra ze het eten brengen zeggen dat je je ineens slecht voelt en vragen of ze je eten kunnen inpakken. Naar huis gaan met het eten en andere ervoor laten betalen?
Trotste mama van Ambar
Zelfs met een niet manke lijf is een bank vinden waar je lekker op zit nog niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is niet versleten, maar ik zit er met dat mankelijf van mij niet goed op.
Is niet zo makkelijk een bank te vinden die voor mijn rug goed is.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
We gaan naar een all you can eat ding, maar het is ook zondagavond. En het is al een kort weekend van maar 2 dagen.Trotste mama van Ambar
En ik heb die maandag een drukke kantoordag.Trotste mama van Ambar
Klopt en er zijn altijd diverse uitvoeringen in zitkwaliteit, alleen hebben ze er altijd maar een in de winkel staan en kan je die andere niet testen. Dat vind ik het nare aan de banken van tegenwoordigquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs met een niet manke lijf is een bank vinden waar je lekker op zit nog niet zo makkelijk.
En 99% zijn hoekbanken/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ga je toch nietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan naar een all you can eat ding, maar het is ook zondagavond. En het is al een kort weekend van maar 2 dagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een paddenstoelenquiz gedaan 9 van de 11 goed
ALs ik zo geen zin heb dan zal ik ook niet gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker als je niet verplicht bent lijkt mijquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
ALs ik zo geen zin heb dan zal ik ook niet gaan.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
11, maar dat is ook niet zo moeilijk als je uit 3 antwoorden mag kiezen waarvan er al 2 zijn langsgekomen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:15 schreef Lovely het volgende:
Ik heb een paddenstoelenquiz gedaan 9 van de 11 goedTrotste mama van Ambar
Nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
11, maar dat is ook niet zo moeilijk als je uit 3 antwoorden mag kiezen waarvan er al 2 zijn langsgekomen.
Verplicht, of niet. Ik zou niet gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeker als je niet verplicht bent lijkt mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus watOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wat ga ik straks lunchen? Ik moet namelijk nog naar de superTrotste mama van Ambar
quote:
Helleu.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
H
O
T
T
O
G
O
snap and clap and touch your toesTrotste mama van Ambar
What it takes to get your number?quote:
What it takes to take your home?Trotste mama van Ambar
A lotquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
What it takes to get your number?
What it takes to take your home?![]()
BolkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Harde bolkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: