Hahahaha same here. Ik word oud.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
20 jaar geleden was ik rond deze tijden aan het feesten, tegenwoordig lig k dan al op een oor. Kijk het de in de ochtend wel terug. Hoewel, de sprint en de race zelf gaat dan nog wel.
Toen RB nog opperdominant was werd er nota bene hier al gewaarschuwd voor een dergelijk scenario. Maar goed RB had Mexicaanse dollartekens in hun ogen en bleven maar verdergaan met hem. Of ze moeten denken dat Max een dusdanig wereldwonder is dat de teamgenoot er per definitie al aan ten onder gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Dat valt me nu pas op, maar alle Ferrari's, Mercedessen en Mclaren's staan dus gewoon voor Perez. Statistisch zou het eigenlijk niet slechter kunnen bijna. Dat betekent dus gewoon dat hij vrijwel nooit punten afsnoept van enige concurrentie wat hem compleet nutteloos maakt.
Toch wel bizar ja, het team krijgt zoveel sponsoring binnen dat ze bij god niet weten wat ze met het geld moeten doen, want het is veel meer dan ze uberhaupt uit mogen geven. Maar ja, welke coureur die beter is dan Perez, beschikbaar is, niet al geprobeerd is, geen rookie is, en geen problemen binnen het op zal leveren zou je daar moeten plaatsen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen RB nog opperdominant was werd er nota bene hier al gewaarschuwd voor een dergelijk scenario. Maar goed RB had Mexicaanse dollartekens in hun ogen en bleven maar verdergaan met hem. Of ze moeten denken dat Max een dusdanig wereldwonder is dat de teamgenoot er per definitie al aan ten onder gaat.
Het is het schuld van het team. Alleen Max was belangrijk. Kampioen in beide divisies werden ze toch wel. Ook al klaagde Perez over de auto.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen RB nog opperdominant was werd er nota bene hier al gewaarschuwd voor een dergelijk scenario. Maar goed RB had Mexicaanse dollartekens in hun ogen en bleven maar verdergaan met hem. Of ze moeten denken dat Max een dusdanig wereldwonder is dat de teamgenoot er per definitie al aan ten onder gaat.
Jep.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:11 schreef franklop het volgende:
Misschien wel het belangrijkste weekend van het jaar voor de rest van het seizoen.
Als je teamgenoot de dominante overwinningen aaneen rijgt en je zelf strijdt voor de kruimels, ligt het toch echt aan jezelf. Die teamgenoot laat zien waar de auto hoort. En dat sluit ook niet meteen uit dat het aan de auto ligt, want we zien nu wat er gebeurt als je feedback van Perez helemaal negeert.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is het schuld van het team. Alleen Max was belangrijk. Kampioen in beide divisies werden ze toch wel. Ook al klaagde Perez over de auto.
Interessant om te zien dat als Max niet wint het aan de auto ligt en als Perez niet presteert het aan Perez ligt
De auto's zijn niet gelijkwaardig. Het is geen Mclaren.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je teamgenoot de dominante overwinningen aaneen rijgt en je zelf strijdt voor de kruimels, ligt het toch echt aan jezelf. Die teamgenoot laat zien waar de auto hoort. En dat sluit ook niet meteen uit dat het aan de auto ligt, want we zien nu wat er gebeurt als je feedback van Perez helemaal negeert.
Verstappen haalt gewoon het maximale uit de auto, dat doet ie al jaren. Het feit dat hij nu ook zulke problemen heeft gehad is het bewijs dat RB er een zooitje van gemaakt heeft, iets dat ook gewoon erkend wordt.
Als je het geen echte sport vindt, wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:54 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De auto's zijn niet gelijkwaardig. Het is geen Mclaren.
Uberhaupt is het 90% auto's dat uitmaakt waar je eindigt. Daarom is het ook geen echte sport.
Waarop baseer je dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:54 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Uberhaupt is het 90% auto's dat uitmaakt waar je eindigt. Daarom is het ook geen echte sport.
Je zou een punt hebben, maar ook toen de auto vorig jaar gewoon goed was bakte Perez er zo goed als niks van. En als Max de overwinningen aan een rijgt en jij komt meerdere malen niet eens tot Q2..... dat ligt het toch echt aan jezelf.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is het schuld van het team. Alleen Max was belangrijk. Kampioen in beide divisies werden ze toch wel. Ook al klaagde Perez over de auto.
Interessant om te zien dat als Max niet wint het aan de auto ligt en als Perez niet presteert het aan Perez ligt
In het begin waren ze gelijkwaardigquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je zou een punt hebben, maar ook toen de auto vorig jaar gewoon goed was bakte Perez er zo goed als niks van. En als Max de overwinningen aan een rijgt en jij komt meerdere malen niet eens tot Q2..... dat ligt het toch echt aan jezelf.
2021 zegt anders.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:54 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Lol. Dat geloof je toch zelf niet? Zo'n beetje het halve veld is beter dan Perez. Max al helemaal.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:17 schreef Origami94 het volgende:
[..]
In het begin waren ze gelijkwaardig
Er is hier niemand die beweert dat het puur aan Verstappen lag. Maar je insinueert nu dat Verstappen niet zo goed is, hetgeen onzin is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zo structureel winnen met een snellere auto is zo makkelijk nog niet. Dat hebben Max, en eerder Lewis, en eerder Schumacher, en eerder.... supergoed gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er is hier niemand die beweert dat het puur aan Verstappen lag. Maar je insinueert nu dat Verstappen niet zo goed is, hetgeen onzin is.
Perez zat er dichter bij, ja, maar was niet gelijkwaardig. Dat ging goed totdat ze een verkeerde afslag gemaakt hebben, wat de balans verstoorde, waar Perez niet mee kon omgaan en Verstappen wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:17 schreef Origami94 het volgende:
[..]
In het begin waren ze gelijkwaardig
*quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Perez zat er dichter bij, ja, maar was niet gelijkwaardig. Dat ging goed totdat ze een verkeerde afslag gemaakt hebben, wat de balans verstoorde, waar Perez niet mee kon omgaan en Verstappen wel.
Lijkt me om Williams te gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)-rijhoogte/10663334/
Welk team zou hier nadeel van gaan ondervinden?
quote:The International Federation has confirmed that targeted inspections will take place during the United States Grand Prix weekend in response to growing suspicions about a system that may allow a car to modify its height while in parc fermé.
Motorsport.com has learned from multiple sources that after the Singapore Grand Prix, discussions took place between some teams and representatives of the FIA’s technical department. The subject concerns a team (currently unidentified) that may have found a way to adjust the height of the car in the T-Tray area between qualifying and the race.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me om Williams te gaan.
Mclaren is ook sinds Miami een stuk sneller.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat die sinds ze een nieuwe vloer hebben opeens een stuk sneller zijn.
Wordt er niet juist bedoeld dat je hierdoor beide dagen snel bent, omdat je de boel na kwalificeren nog aan kan passen voor de race? Of ik begrijp het verkeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:06 schreef Starflyer het volgende:
Het voordeel zal vooral in de kwalificatie zijn en minder in de race (of ze moeten de hoogte ook tijdens de race kunnen aanpassen).
Dus zou het om een team gaan dat relatief sneller is in de kwalificatie (en in het geval dat het ook tijdens de race aangepast kan worden, aan het einde van de race).
Dat begrijp je goed:quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wordt er niet juist bedoeld dat je hierdoor beide dagen snel bent, omdat je de boel na kwalificeren nog aan kan passen voor de race? Of ik begrijp het verkeerd.
quote:waardoor de rijhoogte tussen de kwalificatie en de race aangepast kan worden.
Ferrariquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:06 schreef Starflyer het volgende:
Het voordeel zal vooral in de kwalificatie zijn en minder in de race (of ze moeten de hoogte ook tijdens de race kunnen aanpassen).
Dus zou het om een team gaan dat relatief sneller is in de kwalificatie (en in het geval dat het ook tijdens de race aangepast kan worden, aan het einde van de race).
ALS dat zo is ben ik het hartgrondig met je eens maar eerst maar eens de feiten afwachten. Ohneewacht het is F1 dus we gaan het nooit te weten komenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:19 schreef Evenstar het volgende:
McLaren zou mij niet verbazen. Zijn doen het onder alle omstandigheden goed, kwalificatie, low fuel, high fuel, auto lijkt het altijd optimaal te doen. Als ze dat bereiken d.m.v. dit soort trucjes worden ze hopelijk keihard bestraft (wie het ook mag zijn), want dit is niet meer de grenzen opzoeken, maar gewoon keihard de regels overtreden.
Televaag, niet gelezen. Niemand weet het.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:50 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ik dacht, zal Red Bull wel niet zijn want dan heeft het niet goed geholpen.Blijkbaar wel.
Nee, je hebt er (normaal gesproken) geen voordeel van in de race, omdat je dan in principe al met een hogere rijhoogte rijdt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wordt er niet juist bedoeld dat je hierdoor beide dagen snel bent, omdat je de boel na kwalificeren nog aan kan passen voor de race? Of ik begrijp het verkeerd.
In de kwalificatie misschien welquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:50 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ik dacht, zal Red Bull wel niet zijn want dan heeft het niet goed geholpen.Blijkbaar wel.
Ah ja klinkt logisch hoe jij het uitlegt. Ik zag het als, omdat je de keuze van de kwalificatie kunt aanpassen, ben je dus ook snel in de race. In plaats van hoe jij het beschrijft dat je normaal gesproken dus een andere keuze zou maken tijdens de kwalificatie. Op zich komt het wel op hetzelfde neer, maar inderdaad dan heeft het in eerste instantie vooral invloed op de kwalificatie.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, je hebt er (normaal gesproken) geen voordeel van in de race, omdat je dan in principe al met een hogere rijhoogte rijdt.
Maar door de rijhoogte te kunnen verhogen na de kwalificatie, kun je tijdens de kwalificatie dus met een lagere rijhoogte rijden, dan zonder dit systeem, en ben je dus in de kwalificatie sneller, dan dat je anders zou zijn.
Mocht het tijdens de race ook aangepast kunnen worden, kun je dus aan het einde van de race met een lagere rijhoogte gaan rijden, waardoor je dan ook sneller bent dan dat je normaal gesproken zou zijn.
Niet helemaal waar, als je niet kan verstellen moet je een compromis vinden in de hoogte tijdens kwali en race.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, je hebt er (normaal gesproken) geen voordeel van in de race, omdat je dan in principe al met een hogere rijhoogte rijdt.
Maar door de rijhoogte te kunnen verhogen na de kwalificatie, kun je tijdens de kwalificatie dus met een lagere rijhoogte rijden, dan zonder dit systeem, en ben je dus in de kwalificatie sneller, dan dat je anders zou zijn.
Mocht het tijdens de race ook aangepast kunnen worden, kun je dus aan het einde van de race met een lagere rijhoogte gaan rijden, waardoor je dan ook sneller bent dan dat je normaal gesproken zou zijn.
In de race is het sowieso een compromis, want het heeft vooral te maken met het gewicht van de auto en wanneer de splitter de grond raakt. In de race begin je met volle tanks, en moet je de auto dus hoog afstellen om de grond niet te raken. Naarmate de auto lichter wordt, zou je lager kunnen rijden, maar dat kan/mag dus niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, als je niet kan verstellen moet je een compromis vinden in de hoogte tijdens kwali en race.
Als je wel kan verstellen kan je dus voor beide de ideale hoogte instellen.
Dit was geen geheim, maar out in the open, aangezien het een Open Source Component betreft, waarvan de ontwerptekeningen voor iedereen beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:19 schreef THEFXR het volgende:
Vele verlaten RB en geheimen komen naar buiten.
Wat maakt het uit? Als iemand de regels zou overtreden is het toch voor ieders belang dat de waarheid gevonden wordt?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nou moe, ik hoopte dat het om McLaren zou gaan, gaat het om RBR
Ik hoopte dat McLaren een voordeel kwijt zou raken zodat Verstappen kampioen kan worden, aangezien ik daarop hoop. Is dat zo vreemd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als iemand de regels zou overtreden is het toch voor ieders belang dat de waarheid gevonden wordt?
Hopen dat team x of z het doet, en zij dan gestraft worden zodat team f meer kans maakt... Of hopen dat het een team betreft waar je niks mee hebt of graag ziet afgaan, dan is eerlijkheid voor iedereen niet meer belangrijk en dat vind ik wel schokkend.
Max heeft gewoon een punt. Die FIA directeur heeft de verkeerde coureur gekozen om zijn ego te strelen. Die wilde zich gewoon even laten gelden en dat pakt nu verkeerd uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Max begrijpt het verschil niet tussen iets normaliseren vs wat kinderen onderling doen.
"The car was fucked" zei hijquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max heeft gewoon een punt. Die FIA directeur heeft de verkeerde coureur gekozen om zijn ego te strelen. Die wilde zich gewoon even laten gelden en dat pakt nu verkeerd uit.
Max heeft al vanaf dag 1 door dat het eigenlijk helemaal niet gaat omdat ie 1 keer "the car of fucked " heeft gezegd, maar dat er gewoon een narcist zijn gelijk wilt halen.
Bron?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 03:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit was geen geheim, maar out in the open, aangezien het een Open Source Component betreft, waarvan de ontwerptekeningen voor iedereen beschikbaar zijn
ik hoorde het Ronald Vording o.a. noemen in de F1 update op motorsport.comquote:
Ik vind het vreemd dat je hoopt dat het een bepaald team is dat valsspeelt, omdat het ten faveure van Max zou kunnen komen, in plaats van dat je hoopt dat er een goede waarheidsvinding plaatsvindt, en de valsspeler wie dan ook terecht wordt gestraft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat McLaren een voordeel kwijt zou raken zodat Verstappen kampioen kan worden, aangezien ik daarop hoop. Is dat zo vreemd?
Oke abid, doen we verder niets mee, maar jij mag het vinden hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat je hoopt dat het een bepaald team is dat valsspeelt, omdat het ten faveure van Max zou kunnen komen, in plaats van dat je hoopt dat er een goede waarheidsvinding plaatsvindt, en de valsspeler wie dan ook terecht wordt gestraft.
Het heeft nu ook een vreemde wending genomen nu Max zijn team ervan wordt verdacht. Ik hoop persoonlijk dat Red Bull daar ook gewoon voor mag boeten (als het echt zo is), dat is dan weer voordelig voor McLaren, maar het gaat bij valsspelen niet erover waar het voordeel komt te liggen. Het gaat om waarheidsvinding en een eerlijk speelveld creëren voor iedereen.
Jij maakt nu een hoop aannames, waar ik eigenlijk weinig op kan zeggen. Hoe weet jij dat die directeur zich wilde laten gelden? Dat is jouw interpretatie of dat is hoe jij het leest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max heeft gewoon een punt. Die FIA directeur heeft de verkeerde coureur gekozen om zijn ego te strelen. Die wilde zich gewoon even laten gelden en dat pakt nu verkeerd uit.
Max heeft al vanaf dag 1 door dat het eigenlijk helemaal niet gaat omdat ie 1 keer "the car of fucked " heeft gezegd, maar dat er gewoon een narcist zijn gelijk wilt halen.
Waar ik een dialoog probeer te houden, gooi jij de deur gewoon dicht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oke abid, doen we verder niets mee, maar jij mag het vinden hoor.
Net dat anderen ook iets mogen vinden en of hopen.
Aan woke moet je niet toegeven. Never.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:09 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik ken de FIA-directeur niet, ik ken Max niet, maar ik denk dat schelden normaliseren niet per se een goed iets is. Zeker als je kijkt waar de maatschappij naartoe beweegd, meer woke en een stuk gevoeliger. Ook daar mag je wat van vinden.
Ik zeg helemaal niets, als ik de posts van jou zo terug lees zeg je eigenlijk wel wat, terwijl je dat niet wil en of aannames wil maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:12 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Waar ik een dialoog probeer te houden, gooi jij de deur gewoon dicht.
Maar eigenlijk zeg je dus: Valsspelen in de Formule 1 is geoorloofd als het ten faveure van Max komt, en anders niet. Jammer dat je valsspelen als een integraal onderdeel van de sport ziet.
Ik zeg overigens nergens dat je niet mag hopen, ik zeg dat het voor mij een beetje vreemd voelt. Je mag van mij hopen, maar ik vraag me af waar de sportiviteit dan ligt, als we valsspelen gaan toejuichen omdat het goed uitpakt voor Max. En we valsspelen gaan uitjoelen wanneer het niet goed uitpakt voor Max. Dan draait het toch niet meer om de F1 of om de sport, dan draait het om Max.
Joh, newsflash: IEDER team speelt vals zo lang ze er mee weg komen. Dat is al zo lang de F1 bestaat. De grenzen opzoeken hoort er gewoon bij, zie Mclaren's vleugeldrama, Ferrari's Fuel flow schandaal, Schumacher die zijn directe rivaal de wedstrijd uitbeukt en zo WK word, etc etc....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:12 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Waar ik een dialoog probeer te houden, gooi jij de deur gewoon dicht.
Maar eigenlijk zeg je dus: Valsspelen in de Formule 1 is geoorloofd als het ten faveure van Max komt, en anders niet. Jammer dat je valsspelen als een integraal onderdeel van de sport ziet.
Ik zeg overigens nergens dat je niet mag hopen, ik zeg dat het voor mij een beetje vreemd voelt. Je mag van mij hopen, maar ik vraag me af waar de sportiviteit dan ligt, als we valsspelen gaan toejuichen omdat het goed uitpakt voor Max. En we valsspelen gaan uitjoelen wanneer het niet goed uitpakt voor Max. Dan draait het toch niet meer om de F1 of om de sport, dan draait het om Max.
Ja, goed als we low effort gaan posten, dan krijg je van mij ChatGPT terug.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets, als ik de posts van jou zo terug lees zeg je eigenlijk wel wat, terwijl je dat niet wil en of aannames wil maken.
Dus, daarom.
Er klopt iets niet met jouw argumenten, dat mensen het doen binnen de F1 maakt het toch geen gewenst onderdeel van de F1? Waarom zijn er dan reglementen? Jij zegt dat het de verkeerde sport is, omdat valsspelen er onderdeel van is, maar je kan enkel valsspelen als er reglementen zijn, en zonder reglementen zou het geen valsspelen zijn. Ik ben dus een beetje in de war, door jouw statement.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Joh, newsflash: IEDER team speelt vals zo lang ze er mee weg komen. Dat is al zo lang de F1 bestaat. De grenzen opzoeken hoort er gewoon bij, zie Mclaren's vleugeldrama, Ferrari's Fuel flow schandaal, Schumacher die zijn directe rivaal de wedstrijd uitbeukt en zo WK word, etc etc....
Sportief op die manier is de F1 nog nooit geweest, als je dat zoekt, kijk je de verkeerde sport.
Motorsport.com (de Engelse) is inderdaad mijn bron.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
ik hoorde het Ronald Vording o.a. noemen in de F1 update op motorsport.com
Toch blijft het vreemd en een tikkeltje ongeloofwaardig dat je iets ontwerpt en bouwt wat potentieel een voordeel kan opleveren en dat je het dan niet gebruikt.
Helemaal mee eens.quote:
Anders ga je ze net splitsen?quote:
Kinderen normaliseren schelden met het K woordquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Max begrijpt het verschil niet tussen iets normaliseren vs wat kinderen onderling doen.
Kinderen kunnen niks normaliseren. Zum beispiel: Als een 7-jarige de Hitlergroet brengt en sieg Heil noemt, dan is dat een kind, dan ga je ermee in gesprek en leg je uit dat dat beter niet kan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kinderen normaliseren schelden met het K woord
Moet Max dat dan ook maar doen?
Foei laat ze hun zegje doen
Als Fuck nu echt het ergste is
Dingen in het extreme doortrekken is meestal een zwaktebod in een discussie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:52 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kinderen kunnen niks normaliseren. Zum beispiel: Als een 7-jarige de Hitlergroet brengt en sieg Heil noemt, dan is dat een kind, dan ga je ermee in gesprek en leg je uit dat dat beter niet kan.
Als een volwassenen het doet, is het dieptriest en dan denk je: 'wat een idioot'
Als iemand met veel invloed dit doet, dan wordt deze vaak gecancelled.
Nu wil ik niet het zeggen van fuck gelijk stellen aan het brengen aan de Hitlergroet, dat is niet mijn punt. Mijn punt is, dat als iemand met veel invloed iets zegt het helpt aan het normaliseren. Max doet het, dus ik mag het ook. Maar Max doet vervolgens het beroep op kinderen en zegt: 'Kinderen zeggen dingen die tig malen erger zijn...'
Ik vind dat gewoon een heel slap excuus, want juist bij kinderen ga je het gesprek nog met ze aan en probeer je duidelijk te maken dat het niet normaal is. Kinderen normaliseren niet, volwassen en dan in het bijzonder volwassenen waar iedereen tegenop kijkt normaliseren.
Is dat Max fuck roept in vergelijking met wat de Logan Paul's van de wereld doen niet onschuldig? Je zou kunnen zeggen van wel, maar moet je dan een dief bij de supermarkt, maar geen straf geven omdat er ook criminelen zijn die moorden?
En dat vind ik dus wat Max doet als hij zegt: 'kinderen zeggen vele ergere dingen.' Dan snap je niet het verschil tussen je eigen verantwoordelijkheid als (ik haat het woord) influencer vs wat kinderen in de zandbak doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dingen in het extreme doortrekken is meestal een zwaktebod in een discussie.
Max trekt een parallel naar andere zaken in het leven waar kinderen het woord fuck horen. Tv series, muziek, ouders, opa's en oma's, vriendjes, vriendinnetjes, enzovoorts.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
En dat vind ik dus wat Max doet als hij zegt: 'kinderen zeggen vele ergere dingen.' Dan snap je niet het verschil tussen je eigen verantwoordelijkheid als (ik haat het woord) influencer vs wat kinderen in de zandbak doen.
Kinderen vechten ook op school, maar dat betekent niet dat ik dan maar op het werk moet gaan vechten. Of dat het dan okay is, om iedereen op het werk uit te schelden, want schelden is minder erg dan vechten.
Als een kind van 7 de hitlergroet brengt geef je ze een schop onder hun holquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:52 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kinderen kunnen niks normaliseren. Zum beispiel: Als een 7-jarige de Hitlergroet brengt en sieg Heil noemt, dan is dat een kind, dan ga je ermee in gesprek en leg je uit dat dat beter niet kan.
Als een volwassenen het doet, is het dieptriest en dan denk je: 'wat een idioot'
Als iemand met veel invloed dit doet, dan wordt deze vaak gecancelled.
Nu wil ik niet het zeggen van fuck gelijk stellen aan het brengen aan de Hitlergroet, dat is niet mijn punt. Mijn punt is, dat als iemand met veel invloed iets zegt het helpt aan het normaliseren. Max doet het, dus ik mag het ook. Maar Max doet vervolgens het beroep op kinderen en zegt: 'Kinderen zeggen dingen die tig malen erger zijn...'
Ik vind dat gewoon een heel slap excuus, want juist bij kinderen ga je het gesprek nog met ze aan en probeer je duidelijk te maken dat het niet normaal is. Kinderen normaliseren niet, volwassen en dan in het bijzonder volwassenen waar iedereen tegenop kijkt normaliseren.
Is dat Max fuck roept in vergelijking met wat de Logan Paul's van de wereld doen niet onschuldig? Je zou kunnen zeggen van wel, maar moet je dan een dief bij de supermarkt, maar geen straf geven omdat er ook criminelen zijn die moorden?
Je hebt geen kinderen of welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
En dat vind ik dus wat Max doet als hij zegt: 'kinderen zeggen vele ergere dingen.' Dan snap je niet het verschil tussen je eigen verantwoordelijkheid als (ik haat het woord) influencer vs wat kinderen in de zandbak doen.
Kinderen vechten ook op school, maar dat betekent niet dat ik dan maar op het werk moet gaan vechten. Of dat het dan okay is, om iedereen op het werk uit te schelden, want schelden is minder erg dan vechten.
nog 5 uur en 15 minuten te gaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:56 schreef Zorro het volgende:
Het wordt tijd dat VT1 begint zie ik.
Wat vermoeiend dit gezeik allemaal.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders ga je ze net splitsen?
Max had gewoon een boete moeten krijgen, vanwege die werkstraf is hij echt pissed off.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:09 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij maakt nu een hoop aannames, waar ik eigenlijk weinig op kan zeggen. Hoe weet jij dat die directeur zich wilde laten gelden? Dat is jouw interpretatie of dat is hoe jij het leest.
Ik ken hem niet persoonlijk, maar als ik een beetje kijk naar mijn eigen leven, denk ik niet dat men het leuk zou vinden als ik op mijn werk opeens volop begon te vloeken met van alles en nog wat. Fijn dat jij en Max vloeken willen normaliseren, maar ik denk niet dat dat de kant is, waar de maatschappij naartoe gaat, daar mag en kan je iets van vinden natuurlijk. Maar dan te roepen dat het om ego's of zo gaat, dat vind ik vrij verrassend.
Je kan namelijk ook stellen dat Max een ego heeft, daar hij vindt dat hij zich niet aan de regels hoeft te houden en dan maar stampvoetend als een kind dan maar de boel gaat boycotten.
Ik ken de FIA-directeur niet, ik ken Max niet, maar ik denk dat schelden normaliseren niet per se een goed iets is. Zeker als je kijkt waar de maatschappij naartoe beweegd, meer woke en een stuk gevoeliger. Ook daar mag je wat van vinden.
Gelijk een triple header.quote:
Duurt langquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
nog 5 uur en 15 minuten te gaan.
Dat vindt Davina Michelle ook.quote:
Daar heb ik niks van gemerktquote:
Nattekat en ik zullen een room opzoeken.quote:
Even wat leuks of zinvols doen in de tussentijd dan vliegt het zo om!quote:
quote:
dit warme badquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nattekat en ik zullen een room opzoeken.
Presentquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dagjesvolk op vrijdag al in dit topic, moet niet gekker worden.
jullie???quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik jullie nou topografieles geven in deze laatste minuut?
Houston ligt aan de kust, Austin in het binnenland. Het is niet dezelfde plek.
is er maar 1... en die deed ook een vliegveldaankondiging dat ze weg bleef dit weekend....quote:
Ja, leg eens uit aan het klootjesvolkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik jullie nou topografieles geven in deze laatste minuut?
Houston ligt aan de kust, Austin in het binnenland. Het is niet dezelfde plek.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er maar 1... en die deed ook een vliegveldaankondiging dat ze weg bleef dit weekend....
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:28 schreef Nizno het volgende:
Houstin we've got a problem.
We're in Austin
Kado!
Daarvoor heb ik meer informatie nodig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, leg eens uit aan het klootjesvolk
als je niet eens snapt waar iets over gaat kun je beter rustig in je hoekje gaan zitten en stil zijnquote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik meer informatie nodig.
Reken je jezelf tot het klootjesvolk?
gewoon elke rijder een eigen kleur auto...quote:
ik denk dat het voor de teams te veel werk isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon elke rijder een eigen kleur auto...
Akkoord.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik je lessen morgen inplannen.
We noteren het evenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het voor de teams te veel werk is
maar ik stem voor
denk ook niet dat het door de ballotage komt maar achquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het voor de teams te veel werk is
maar ik stem voor
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was dat Pato? Ging nogal snel, kwam net de kamer weer in
kip met cola lightquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was dat Pato? Ging nogal snel, kwam net de kamer weer in
petato potatoquote:
de zit hele dagen op het spekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Bedankt Melroyquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
damnnn alpine
die lijkt enorm op McLaren
Updates van Ferrari werken het beste.quote:
geen updates toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Updates van Ferrari werken het beste.
Nooit updatenquote:
Nog op tijdquote:
Hierquote:
Verwarrend he maat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh huh
Dacht dat er een McLaren was gespind. Bleek het alpine te zijn. (lol)
Dat bepalen de F1 modsquote:
misschien willen ze een stiekeme wisseltruc doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denken ze daarmee snelheid te vinden?
Ha die vriendquote:
Oh, ik heb nog liggen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieuwe batterij halen helpt vaak wel
check the damn tyresquote:
wat zal het volgend jaar bij Ferrari wordenquote:
jep daarom staat hij nu weer achterste vorenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
George kan het moment van Lewis identificeren. Gaaf gedaan.
het punt waar Lewis spinde zit een hobbel/gaatjequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1TV komt mogelijk door de wind.
GP Zandvoort: Hold my beer
ja dat doet ie goed hequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij deed het net niet goed, nu ging hij wel
Goh, kwam er net tijdens het koken achter. Net aangepast.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er maar 1... en die deed ook een vliegveldaankondiging dat ze weg bleef dit weekend....
Vaak zit het probleem tussen de rugleuning en het stuurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1TV komt mogelijk door de wind.
GP Zandvoort: Hold my beer
Voor Verstappen wel beter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Liever komen ze niet op gang
ik had het 5 oktober ook al subtiel gemeld in feedbackquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, kwam er net tijdens het koken achter. Net aangepast.
Leuk hè, iemand ergens op wijzen
Maar geklets over van alles behalve deze race is toegestaan (zonder opmerkingen)? Was moeilijk doorheen ploegen
Was een hele andere bocht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep daarom staat hij nu weer achterste voren
Het gesprek ging over dat het lang duurdequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, kwam er net tijdens het koken achter. Net aangepast.
Leuk hè, iemand ergens op wijzen
Maar geklets over van alles behalve deze race is toegestaan (zonder opmerkingen)? Was moeilijk doorheen ploegen
Ja. Dank.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het 5 oktober ook al subtiel gemeld in feedback
Ik was allang aan het kijken, skattiequote:
zolang jij je niet hebt gemeld telt het nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was allang aan het kijken, skattie
haal je de kwali?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja. Dank.
Veel gaande hier. Persoonlijk vlak.
Kan niet alles meer onthouden. Vergeetachtig.
Steek die maar op een plek waar de zon niet schijntquote:
Pfffquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang jij je niet hebt gemeld telt het niet
Lief zijn kindersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek die maar op een plek waar de zon niet schijnt
Hij begon!quote:
Ja ik ga kijken.quote:
MercLaren.quote:
Zo, koekoek.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek die maar op een plek waar de zon niet schijnt
Dan heb jij andere dingen gelezen dan ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gesprek ging over dat het lang duurde
Iedereen is flex.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
die vleugels worden ook steeds buigzamer
Heeft Hamilton net al een poging toe gedaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
De Mercedes moet wat bijgeschaafd worden. Scheelt wat gewicht
wil je nu beweren dat ze daar niet beschaafd zijn?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
De Mercedes moet wat bijgeschaafd worden. Scheelt gewicht
Daar praten we hier niet over.quote:
"NO NO MIKEY THAT IS SO NOT RIGHT!"quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil je nu beweren dat ze daar niet beschaafd zijn?
Das Brunoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar praten we hier niet over.
*michaelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"NO NO MIKEY THAT IS SO NOT RIGHT!"
hangt er vanaf tegenover wiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil je nu beweren dat ze daar niet beschaafd zijn?
nope. luister maar terugquote:
RB heeft erop gegokt dat Perez dit jaar genoeg punten pakt. Vorig jaar was dusdanig absurd veel wat Max pakte dat het niet nodig was maar het was toen al niet al te best wat Perez deed.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Dat valt me nu pas op, maar alle Ferrari's, Mercedessen en Mclaren's staan dus gewoon voor Perez. Statistisch zou het eigenlijk niet slechter kunnen bijna. Dat betekent dus gewoon dat hij vrijwel nooit punten afsnoept van enige concurrentie wat hem compleet nutteloos maakt.
Toto heeft bevestigd dat het Michael was.quote:
BEASTquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lawson nu al sneller dan Yuki. En dan Perez🤣 ongelofelijk.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toto heeft bevestigd dat het Michael was.
Is ook duidelijk te horen.
Misschien rijdt die Max er ook wel uitquote:
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toto heeft bevestigd dat het Michael was.
Is ook duidelijk te horen.
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien rijdt die Max er ook wel uit
quote:
ja duhhhquote:
Te hopen dat Lawson nog een kans krijgt naast Max en dat Max niet op tijd naar Mercedes weg vluchtquote:
Ligt ook een beetje aan wat Perez laat zien de komende periodequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Te hopen dat Lawson nog een kans krijgt naast Max en dat Max niet op tijd naar Mercedes weg vlucht
De wedstrijdleider is het hoogste orgaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja duhhh
hij kan moelijk zeggen dat hij het hoogste orgaan Mikey noemde![]()
zelfs met net niet warme bandjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Red Bull oogt een stuk beter op de baan.
Nou, dat hoop ik niet. Althans niet snel. Ik hoop dat Lawson i.i.g. een soeizoen gewoon zijn opleiding mag afmaken eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Te hopen dat Lawson nog een kans krijgt naast Max en dat Max niet op tijd naar Mercedes weg vlucht
Kan nog sneller idd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zit nog genoeg ruimte voor verbetering in
Perez zit het jaar nog uit en anders misschien ook 2025. Daarna moet Lawsonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan wat Perez laat zien de komende periode
"Dat kan harder!!!"quote:
2026 lijkt me uitstekendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Perez zit het jaar nog uit en anders misschien ook 2025. Daarna moet Lawson
Dan is Max weg denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Perez zit het jaar nog uit en anders misschien ook 2025. Daarna moet Lawson
Red Bull mag wel nog een keertje ballen tonen en een jonge gast in de top auto. Wat Toto nu doet met Kimi. Dat is wat F1 echt nodig heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik niet. Althans niet snel. Ik hoop dat Lawson i.i.g. een soeizoen gewoon zijn opleiding mag afmaken eigenlijk.
Al zal zowat iedereen hier het dan wel zien als "hij is niet goed genoeg"
Volgende week achterlaten in Mexicoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor Lawson
maar Perez mag eerder weg
Truequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor Lawson
maar Perez mag eerder weg
lijkt me een strak planquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgende week achterlaten in Mexico
Dat lijkt me niet de beste keus voor Lawson zelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Red Bull mag wel nog een keertje ballen tonen en een jonge gast in de top auto. Wat Toto nu doet met Kimi. Dat is wat F1 echt nodig heeft.
Als F1 fan wil ik hem zo snel mogelijk aan de top zien. Wat ik eerder al zei: die gast levert gewoon meteen.quote:
Red bull heeft dat destijds met Max gedaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de beste keus voor Lawson zelf.
Echt he.quote:
RB heeft ooit eens ene Verstappen in kans gegeven hè. Eindelijk laat Mercedes eens ballen zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Red Bull mag wel nog een keertje ballen tonen en een jonge gast in de top auto. Wat Toto nu doet met Kimi. Dat is wat F1 echt nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |